Sterfquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik merk dat timmmmm gelijk weer vrolijk is, leuk om te zien. Je gaat shinen op die bruiloft timmmmmm.
failexquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie moet dan de kastboy uithangen?
Wie?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:15 schreef Specularium het volgende:
Doei Mani, we zullen je nooit vergeten.
Dat is Speculariums manier van laten blijken dat hij je aardig vindt. Je moet je pas zorgen gaan maken als hij keihard om je grappen / opmerkingen lacht.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:06 schreef Specularium het volgende:
Ik ben op FOK! omdat ik me wel thuis voel tussen de randfiguren.
quote:
Wil je weer aan zijn billetjes zitten?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is Speculariums manier van laten blijken dat hij je aardig vindt. Je moet je pas zorgen gaan maken als hij keihard om je grappen / opmerkingen lacht.
Is je examen Nederlands een beetje goed gegaan?
Nee, ik wil jonge mensen binden aan FOK! in plaats van wegjagen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je weer aan zijn billetjes zitten?
Kinderlokker.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik wil jonge mensen binden aan FOK! in plaats van wegjagen.
Dat is bij dezen wel bewezen inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is ook groot fan van matige rommel.
Met normale normering heb ik een 8quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is Speculariums manier van laten blijken dat hij je aardig vindt. Je moet je pas zorgen gaan maken als hij keihard om je grappen / opmerkingen lacht.
Is je examen Nederlands een beetje goed gegaan?
Ik had niet anders verwacht. Maar altijd fijn als je niet aan zenuwen of iets dergelijks ten onder gaatquote:
Ik was voordat ik het examen kreeg even gespannen, maar toen ik 'm aan het maken was voelde het gewoon als een normale toets.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Maar altijd fijn als je niet aan zenuwen of iets dergelijks ten onder gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |