Arjan heeft een fantasie over strakke zusterpakjes heeft hij mij in vertrouwen verteld.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt allemaal niet, maar dat maakt niet uit
Die heeft al een hele leuke Noordwijkse surfer aan de haak geslagen. En zij houdt ook helemaal niet van rokers.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je nog trouwen met de zus van Mani.
Zeg het even als het uitgaat, dan zit ik binnen no-time bij jullie aan het kerstdiner. Ik hoop dat het zulke nasi is zoals ik op die foto laatst zag.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft al een hele leuke Noordwijkse surfer aan de haak geslagen. En zij houdt ook helemaal niet van rokers.
Ik zal ook wel bellen als mijn ouders gaan scheiden, ik zou jou best als vader willen hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg het even als het uitgaat, dan zit ik binnen no-time bij jullie aan het kerstdiner. Ik hoop dat het zulke nasi is zoals ik op die foto laatst zag.
Ben jij geen verpleegster je doet niet aan Yoga en je hebt geen relatie ?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt allemaal niet, maar dat maakt niet uit
Wie is dat ?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je nog trouwen met de zus van Mani.
Behalve dan dat ik Mike en Thomas wel een avondje LTKDV gun.quote:
Nee met een yoga'ende verpleegster die al getrouwd is.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:46 schreef arjan1112 het volgende:
Nee ik bedoelde zijn zus natuurlijk, maar die is al met een surfer ofzo ?
Die is echt goed, goede tips.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg nu ineens een rare Youtube lijst.
Dit is de volgende.
Wat is er precies mis met dat soort opmerkingen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Het is zelfs zover dat mijn depressieve oneliners doorgedrongen zijn tot mijn thuisleven. Mijn paps was voor de bruiloft vrijdag zijn camera leeg aan het maken en toen zei hij: 'Zo, hij is leeg', waarop ik zei 'Nou, mijn leven ook'
Normaal weet ik dat tot FOK! te beperken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |