Raarrr. Ik woon volgens mij toch echt in hetzelfde land.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ingelogd en alles...
Telefoon?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ingelogd en alles...
Laten we het maar even doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor een dagboekverslag?
Ja dus dat. Ik zit wel mobiel. Zou dat het kunnen zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raarrr. Ik woon volgens mij toch echt in hetzelfde land.
Je hebt toch ook gewoon een V&D in RSD?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laten we het maar even doen.
Zoals de abonnee op tirades met timmmmm uiteraard al weet, gaat mijn zus trouwen. Deze vrijdag om precies te zijn. Dus ik had een swagtacular outfit nodig. Naar de stad, V&D in en zoeken. Uitgekomen bij een bijzonder leuke combinatie van een donkerblauw overhemd met een lichtgrijze stropdas.
De overhemdzak en op het rek stond de maat XL. En ik ben een dikke jongen dus dat is perfect voor me. Zelfs nog, ondanks mijn lichte vorm van smetvrees, zo'n pasoverhemd aangehad van hetzelfde merk. Zat als gegoten.
Kom ik thuis, wil ik voor het fewst nog even alles passen of het nog goed zit enzo (mn pak is al vrij oud), kom ik niet eena een beetje in dat teringoverhemd. Zie ik in de nek 37/38 staan. Na enig speurwerk kwam ik erachter dat dat dus een Sje is.
Een van die slecht getrainde teringapen vond het dus een goed idee mij eens flink bij de iets te grote neus te nemen en een S overhemd in een XL-verpakking te doen. Nou moet ik terwijl ik al te weinig tijd heb voor het leven deze week ook nog terug naar breda om dat tyfusoverhemd te ruilen.
V&Dmedewerker, als je dit leest: Je moeder is een hoer in ik hoop dat ze stikt in mijn zaad als we vanavond bezig zijn. Spring lekker voor de trein joh. Mongool
Ik stopte met lezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uitgekomen bij een bijzonder leuke combinatie van een donkerblauw overhemd met een lichtgrijze stropdas.
Ja maar ik heb em in breda gehaald eb ik heb geen idee of ze dat ding in rsd ook hebben. En als ik nu wéér moet gaan winkeleñ ga ik huilequote:
Kun je het niet gewoon bestellen dan, je weet nou toch wat je nodig hebt?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik heb em in breda gehaald eb ik heb geen idee of ze dat ding in rsd ook hebben. En als ik nu wéér moet gaan winkeleñ ga ik huile
Ja maar ik heb het voor vrijdag nodig en donderdag ben ik de hele kankerdag bezig om die teringbruiloft klaar te zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je het niet gewoon bestellen dan, je weet nou toch wat je nodig hebt?
Waarom niet via een webshop?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik heb em in breda gehaald eb ik heb geen idee of ze dat ding in rsd ook hebben. En als ik nu wéér moet gaan winkeleñ ga ik huile
Ik heb de rest ook wel gelezen maar met zo'n combinatie vraag je er wel een beetje om.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dat je al ver gekomen bent. Zonder plaatjes is het toch lastig he
Gewoon de hele boel onder pissen in die vieze vuile tering V&D.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Af en toe heb je eens van die weken dat je beter van de brug kan springen
Ja dit dus. Had ie meteen moeten doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je het niet gewoon bestellen dan, je weet nou toch wat je nodig hebt?
Ik weet niet wat er mis met me is maar ik erger me altijd zo aan jouw posts. Het is een gave altijd precies het verkeerde op orecies het verkeerde moment te postenquote:
Gewoon niet zo janken dan en morgen in RSD gaan ruilenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het voor vrijdag nodig en donderdag ben ik de hele kankerdag bezig om die teringbruiloft klaar te zetten.
Hij valt wel makkelijk.quote:
Tja, graag gedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er mis met me is maar ik erger me altijd zo aan jouw posts. Het is een gave altijd precies het verkeerde op orecies het verkeerde moment te posten
Schiedam.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er mis met me is maar ik erger me altijd zo aan jouw posts. Het is een gave altijd precies het verkeerde op orecies het verkeerde moment te posten
Webshop van de V&D levert meestal niet zo snel, is mijn ervaring.quote:
Hij zou vast wel iets soortgelijks kunnen vinden in andere webshops met een snellere levering. Wehkamp of zo, Harry weet dat wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Webshop van de V&D levert meestal niet zo snel, is mijn ervaring.
Een overhemd zit meestal netjes opgevouwen in een verpakking. Dan nog is het een kleine moeite om even 2 seconden te kijken of de maat wel kloptquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Snap trouwens niet hoe je een S kan kopen ipv een XL. Dat zie je toch meteen als je het hemd vast hebt?
Oja, dat is bij vrouwenkleding andersquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een overhemd zit meestal netjes opgevouwen in een verpakking. Dan nog is het een kleine moeite om even 2 seconden te kijken of de maat wel klopt.
Staand plassen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
De vrouwen-wc is ook altijd extreem goor, hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
Dat ziet hij als hij z'n camera's ophangt.quote:
Dat roept altijd iedereen maar ik vind dat nogal meevallen en ik ga regelmatig buiten de deur naar de wc. De heren wc's stinken juist door die urinoirs.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
Wat is er goor aan dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
Waarom was je op de mannen wc?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Takaiki het volgende:
Mannen smeren poep aan de muur in openbare toiletten
[/meegemaakt :( ]
Clown Bassie heeft dat eens gedaan in Velserbroek. True story, hele toilet onder de stront.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Takaiki het volgende:
Verkapt kijk mij wat te doen hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat roept altijd iedereen maar ik vind dat nogal meevallen en ik ga regelmatig buiten de deur naar de wc. De heren wc's stinken juist door die urinoirs.
Dat is niet zo vreemd, zo markeer ik dat ik loops ben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Takaiki het volgende:
Nee hoor ik moet gewoon vaak naar de plee, zal de ouderdom zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij wat te doen hebben.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, zo markeer ik dat ik loops ben.
Oh bah, dus je moest er echt mee aan de slag.quote:
vrouwen ook, en plakken gebruikt maandverband aan de muurquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Takaiki het volgende:
Of zo'n bebloed half schaap.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
vrouwen ook, en plakken gebruikt maandverband aan de muur
[/meegemaakt]
Die hangen ze aan de deurklink.quote:
Die willen jou niet boos maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:26 schreef YokiKater het volgende:
De vrouwen die bij mij naar de WC gaan die houden het altijd netjes.
Welke camera heb jij?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:26 schreef YokiKater het volgende:
De vrouwen die bij mij naar de WC gaan die houden het altijd netjes.
Nou, die ik schoon heb moeten maken waren best schoon, alleen die mannenplees waren echt ranzigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die hangen ze aan de deurklink.
Mannen WCs worden vaak ondergezeken, maar dat is nog niets bij wat vrouwen doen
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die willen jou niet boos maken natuurlijk.
Laat je tieten eens zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nou, die ik schoon heb moeten maken waren best schoon, alleen die mannenplees waren echt ranzig
Dat gelooft niemand natuurlijk.quote:
Ik hoor weleens dat vrouwen op de bril gaan staan om te pissen? Weet niet hoe je dat doet, lijkt me lastig, maar ik ga gewoon zitten, paar bacterieen ga je niet dood van.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:21 schreef Tem het volgende:
Ik denk soms dat mensen in een soort kraanvogelhouding op de plee zitten. Kan anders die stront op de meest vage plekken niet verklaren.
Schijnen bepaalde Aziaten te doen die net gewend zijn aan wc-pottenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor weleens dat vrouwen op de bril gaan staan om te pissen? Weet niet hoe je dat doet, lijkt me lastig, maar ik ga gewoon zitten, paar bacterieen ga je niet dood van.
De expert heeft gesproken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
Aziaten poepen ook in elkaars kont en maken daar films van.
Ja in Frankrijk moest ik dat doen. Godverdomme wat een drama was dat. En over stinken gesproken, die wc's daar aan de snelweg, DIE stinken pas. En dan denk je ik ga bij een pompstation... daar stonk het net zo hard.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijnen bepaalde Aziaten te doen die net gewend zijn aan wc-potten. Schijnt wel een gezondere houding te zijn zo gehurkt boven een gat
.
Dit bedoel ik overigens: http://www.omroepgelderla(...)p-wcpot-te-staan.htmquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja in Frankrijk moest ik dat doen. Godverdomme wat een drama was dat. En over stinken gesproken, die wc's daar aan de snelweg, DIE stinken pas. En dan denk je ik ga bij een pompstation... daar stonk het net zo hard.
Klopt, beter voor je rectum. Maar je kan net zo goed een krukje onder je voeten zetten, heeft hetzelfde effect.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijnen bepaalde Aziaten te doen die net gewend zijn aan wc-potten. Schijnt wel een gezondere houding te zijn zo gehurkt boven een gat
.
the human centipede is van een Nederlandse regisseurquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
Aziaten poepen ook in elkaars kont en maken daar films van.
Ik zou dat allemaal niet zo geloven.
Gelukkig koop jij dagelijks ingevouwen en gepakte overhemden in zak, kartin ertussen alles.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Snap trouwens niet hoe je een S kan kopen ipv een XL. Dat zie je toch meteen als je het hemd vast hebt?
Als op de zak XL staat en op het rek waar ie op ligt, ga ik ervan uit dat het XL is. In het overhemd staat dan nog een gare maat maar ik weet toch niet wat al die rare overhemdmaten zijn joh. Het is dat ik het net gegoogled heb, anders had ik echt niet geweten dat 38 S isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een overhemd zit meestal netjes opgevouwen in een verpakking. Dan nog is het een kleine moeite om even 2 seconden te kijken of de maat wel klopt.
Je moet ook niet naar de zak kijken. In de hals zit ook een maatlabel die je door de verpakking gewoon kan zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als op de zak XL staat en op het rek waar ie op ligt, ga ik ervan uit dat het XL is. In het overhemd staat dan nog een gare maat maar ik weet toch niet wat al die rare overhemdmaten zijn joh. Het is dat ik het net gegoogled heb, anders had ik echt niet geweten dat 38 S is
Graag gedaan, veel plezier met je overhemd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig koop jij dagelijks ingevouwen en gepakte overhemden in zak, kartin ertussen alles.
Ik in ieder geval niet, dus ik zie dat verschil niet als ik zo'n zak vast heb. Jij ongetwijfeld ook niet, maar toch bedankt voor deze inbreng
Mannenmaten snap ik ook geen bal van. Je hebt lengte en breedtematen of zo? Ik las het even terug, maar is er niet iemand die in de buurt van een V&D woont en het voor je kan halen. Je weet nu het model en merk en alles.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als op de zak XL staat en op het rek waar ie op ligt, ga ik ervan uit dat het XL is. In het overhemd staat dan nog een gare maat maar ik weet toch niet wat al die rare overhemdmaten zijn joh. Het is dat ik het net gegoogled heb, anders had ik echt niet geweten dat 38 S is
Je kunt het ook gewoon even passen en dan kopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannenmaten snap ik ook geen bal van. Je hebt lengte en breedtematen of zo? Ik las het even terug, maar is er niet iemand die in de buurt van een V&D woont en het voor je kan halen. Je weet nu het model en merk en alles.
En daar staat 38 in snorkel, dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de zak kijken. In de hals zit ook een maatlabel die je door de verpakking gewoon kan zien.
pasoverhemden, gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon even passen en dan kopen.
Maar die wil hij nu doodmaken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef sp3c het volgende:
daarom lopen er van die sukkels rond die direct vragen of ze je kunnen helpen
das niet om je te pesten timtim
Je had gewoon bij dat pasmodel kunnen kijken welke cijfertjes er correspondeerden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En daar staat 38 in snorkel, dat zeg ik toch.
Weet ik veel wat dat is, ik heb daar allemaal geen verstand van
ow dat heb ik niet gelezen, ik hoop dat hij foto's maaktquote:
Het is ook weleens dat je er eentje uit het rek past en dan eentje in de verpakking pakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon even passen en dan kopen.
Ja en ik kan er verdomme ook van uitgaan dat de maat op de zak klopt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had gewoon bij dat pasmodel kunnen kijken welke cijfertjes er correspondeerden?
Een pak rijst is toch helemaal niet doorzichtig joh. Die vergelijking slaat weer nergens opquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja en ik kan er verdomme ook van uitgaan dat de maat op de zak klopt.
Jij doet in de supermarkt ook altijd even de pakken rijst openmaken om te kijken of er wel echt rijst in zit of dat ze dat alleen maar voor de lol op het pakje gezet hebben en er stiekem macaroni in zit
Ik snap het hoor tim. Ik heb een keer een paar laarzen gekocht, gepast. Pakte ze een andere doos met nieuwe erin. Kom ik thuis, is er 1 een andere maatquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja en ik kan er verdomme ook van uitgaan dat de maat op de zak klopt.
Jij doet in de supermarkt ook altijd even de pakken rijst openmaken om te kijken of er wel echt rijst in zit of dat ze dat alleen maar voor de lol op het pakje gezet hebben en er stiekem macaroni in zit
Goeie trollactie van haar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap het hoor tim. Ik heb een keer een paar laarzen gekocht, gepast. Pakte ze een andere doos met nieuwe erin. Kom ik thuis, is er 1 een andere maatKon ik ook weer terug naar de winkel.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat vind je wel leuk he als ik in de maling wordt genomen.
Volgens Antoine komt dit door de maatschappij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik geen werk kan vinden? Mijn cv zal wel stikken van de taalfouten.
quote:
En timmmmm had al zo'n slechte dag.quote:De hond overleefde het voorval wel.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
En timmmmm had al zo'n slechte dag.
Hehe.quote:
Dat gaat dan ook nergens over, ik haalde ook met alleen een VBO administratie diploma een HBO informatica baan (junior applicatie-ontwikkelaar) binnen. Alles kan, als je er maar voor gaat. En dat gaat niet vanzelf.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens Antoine komt dit door de maatschappij.
Best grappig toch.quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Best grappig toch.
Wel sneu, maar toch.
als je het voor je ziet is het stiekem wel grappigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Best grappig toch.
Wel sneu, maar toch.
Precies.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Het moet wel leuk blijven.
En dat hondje dat na het voorval er weer uitklimt en al kwispelend zich even droog schudt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je het voor je ziet is het stiekem wel grappig
die man erbij met zijn handen in zijn zakken enzo
maar toch
En Efteling die met tranen in zijn ogen zit te typen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je het voor je ziet is het stiekem wel grappig
die man erbij met zijn handen in zijn zakken enzo
maar toch
Klinkt meer als een doelbewuste actie om je baasjes om zeep te helpen. Slimme hond.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat hondje dat na het voorval er weer uitklimt en al kwispelend zich even droog schudt.
Toch iemand dood, ik keur het goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
En timmmmm had al zo'n slechte dag.
Komt zeker uit een haatkennel uit Syrië.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klinkt meer als een doelbewuste actie om je baasjes om zeep te helpen. Slimme hond.
Het is gewoon een complot als Enemy Of The State.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klinkt meer als een doelbewuste actie om je baasjes om zeep te helpen. Slimme hond.
Dat is een goede film.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een complot als Enemy Of The State.
Dat zeker. Inmiddels helaas al zwaar achterhaald qua techniek.quote:
Daarom moet je ook Grindr nemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, die marktplaatslul liet het afweten
Zullen we zijn moeder in elkaar slaan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen we hem gaan stompen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor kattenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zeker. Inmiddels helaas al zwaar achterhaald qua techniek.
Je krijgt geen klap in je zak nee, maar kan 'm wel legen. Een acceptabel alternatief inderdaad.quote:
De technieken zijn tegenwoordig een stuk geavanceerderquote:
Waarom niet sp3c?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:14 schreef sp3c het volgende:
enemy of the state was toch met will smith?
dan is het al niet meer leuk
omdat hij de fresh prince isquote:
Maar dat was toch een hartstikke leuke show?quote:
ga nu maar weer weg he, kutquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dat was toch een hartstikke leuke show?
waarschijnlijk is het bij hem thuis 24/7 de avonturen van de fresh prince op tvquote:
Mjah.. welke technieken doel je dan specifiek op? Dat gebeuren met 3D beelden is natuurlijk dikke onzin. Maar het niveau van afluisteren is nog steeds actueel en realistisch, het wordt alleen meer gebruikt. Satellietbeelden kloppen ook wel. Field agents en hun materiaal klopt ook. Parabool microfoons etc.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De technieken zijn tegenwoordig een stuk geavanceerder. Op die 3D beelden van het tasje na dan
.
Ik ging altijd dat nummer meezingen als de show begon, nog steeds een heel leuk liedje. Maar die hele show is gewoon fantastisch.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarschijnlijk is het bij hem thuis 24/7 de avonturen van de fresh prince op tv
waarschijnlijk alleen de intro ... geloopt ... gewoon 24/7
dat is kanker hoor
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah.. welke technieken doel je dan specifiek op? Dat gebeuren met 3D beelden is natuurlijk dikke onzin. Maar het niveau van afluisteren is nog steeds actueel en realistisch, het wordt alleen meer gebruikt. Satellietbeelden kloppen ook wel. Field agents en hun materiaal klopt ook. Parabool microfoons etc.
Het wordt tegenwoordig meer en meer gebruikt, aftappen van communicatie .. Echelon of PRISM.. geef het een naam .. Maar wat is er tegenwoordig dan geavanceerder volgens jou?
Waarom is dat joch zo berucht?quote:
Ken hem alleen van Karate Kid, maar die ga ik niet kijken omdat hij duidelijk geen Daniel-san is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom is dat joch zo berucht?
Ik ken 'm alleen van After Earth, verder hoor je er nooit wat over. Of ben ik nu opa VS die een scheet hoorde in de verte en de geur mist?
Omdat het een irritant kutjoch is die niet kan acteren en alleen maar rolletjes krijgt via zijn pa. En de hele familie Smith zijn aanhangers van de Scientology kerk, walgelijke mensen derhalve.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom is dat joch zo berucht?
Ik ken 'm alleen van After Earth, verder hoor je er nooit wat over. Of ben ik nu opa VS die een scheet hoorde in de verte en de geur mist?
Haiiiquote:
niet zo hequote:
Enkel Mr Miagi was natuurlijk de moeite waard.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ken hem alleen van Karate Kid, maar die ga ik niet kijken omdat hij duidelijk geen Daniel-san is.
Bij Graham Norton, dat was helemaal verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik ken hem niet eens van een film of zo. Alleen van foto's. Oh en volgens mij zag ik hem een keer dat hij ging dansen?
De zendertjes zijn volgens mij niet echt meer zo grootquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah.. welke technieken doel je dan specifiek op? Dat gebeuren met 3D beelden is natuurlijk dikke onzin. Maar het niveau van afluisteren is nog steeds actueel en realistisch, het wordt alleen meer gebruikt. Satellietbeelden kloppen ook wel. Field agents en hun materiaal klopt ook. Parabool microfoons etc.
Het wordt tegenwoordig meer en meer gebruikt, aftappen van communicatie .. Echelon of PRISM.. geef het een naam .. Maar wat is er tegenwoordig dan geavanceerder volgens jou?
Ik ben Mr. Miyoki, neuken?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enkel Mr Miagi was natuurlijk de moeite waard.
Nee, slap aftreksel.quote:
Ach so, ja dan heb je gelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zendertjes zijn volgens mij niet echt meer zo grootOok het begin met die video is nogal achterhaald. Tegenwoordig zou dat gewoon een directe livestream zijn of op z'n minst een sd kaart die die filmer in zijn telefoon stopt en zo op internet gooit. Al zou dat heel de film overbodig maken
.
Je bedoelt Hilary Swank en deze kutfilm?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:28 schreef sp3c het volgende:
de pink power ranger was ook een keer karate kid
daar kon ik dan ook wel weer van genieten als pubertje
Ik vind de white power ranger altijd zo raar klinken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:28 schreef sp3c het volgende:
de pink power ranger was ook een keer karate kid
daar kon ik dan ook wel weer van genieten als pubertje
We kunnen ook gewoon een beetje aan elkaars pener zitten hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, slap aftreksel.
Hihi snap je, aftreksel, hi-hi-hilarisch.
Wanneer gaan wij meeten?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, slap aftreksel.
Hihi snap je, aftreksel, hi-hi-hilarisch.
Tommyquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind de white power ranger altijd zo raar klinken.
Altijd goed. Doen specu en ik ook altijd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een beetje aan elkaars pener zitten hoor.
Regel even een goedkoop wegmotelletje en ik duik wel bij je in bed. Mits het zo'n trilfunctie heeft voor een kwartje.quote:
Zul je net zien dat de vrouwen-wc daar erg smerig is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Regel even een goedkoop wegmotelletje en ik duik wel bij je in bed. Mits het zo'n trilfunctie heeft voor een kwartje.
Jij gaat ook echt in een goedkoop wegmotelletje zittenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Regel even een goedkoop wegmotelletje en ik duik wel bij je in bed. Mits het zo'n trilfunctie heeft voor een kwartje.
Trililalia kan dat uiteraard gewoon (gezien exisentiële ervaring) gewoon voor ons poetsen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zul je net zien dat de vrouwen-wc daar erg smerig is.
Sterker nog, ik ga morgen lekker afgezet worden bij m'n hotel in Monaco per helikopter. Fuck the plebs.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij gaat ook echt in een goedkoop wegmotelletje zitten
Dat zijn goede verhalen! Wat voor helikopter? Robson?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga morgen lekker afgezet worden bij m'n hotel per helikopter. Fuck the plebs.
Kunnen we niet daar meeten?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga morgen lekker afgezet worden bij m'n hotel in Monaco per helikopter. Fuck the plebs.
Alsof ik daar verstand van heb.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zijn goede verhalen! Wat voor helikopter? Robson?
U bent welkom, uiteraard.quote:
En u ook natuurlijk, waarde vrind.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn Afschrift en Specsavers hier nu gewoon open en bloot een date aan het afspreken?
Dan wil Harry vast niet meer komen. Nee, ik gun jullie je onderlinge pleziertje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En u ook natuurlijk, waarde vrind.
Ik sta wel open voor een driehoeksverhouding met jou hoor. Mits m'n kinderzitje op de parking in de auto mag blijven, zo'n gedoe om dat elke keer te plaatsen en verwijderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan wil Harry vast niet meer komen. Nee, ik gun jullie je onderlinge pleziertje.
Je denkt dat ik meer dan één persoon ben? Of heb je zelf meerdere persoonlijkheden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ik sta wel open voor een driehoeksverhouding met jou hoor.
Je wilt kinderen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
Mits m'n kinderzitje op de parking in de auto mag blijven, zo'n gedoe om dat elke keer te plaatsen en verwijderen.
Ik lees alleen 'bloot'quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn Afschrift en Specsavers hier nu gewoon open en bloot een date aan het afspreken?
Nee driehoeksverhouding tussen Harry, jij en ik uiteraard. Uw enkelvoudige persoonlijkheid staat niet in twijfel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry dat ik even met splitquotes werk, maarre...
[..]
Je denkt dat ik meer dan één persoon ben? Of heb je zelf meerdere persoonlijkheden?
[..]
Je wilt kinderen?
Ik trek de moodswings van Harry niet, sorry. Hij is maandelijks minstens één keer ongesteld. Ik wens jullie veel plezier samen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee driehoeksverhouding tussen Harry, jij en ik uiteraard. Uw enkelvoudige persoonlijkheid staat niet in twijfel.
Ik heb geen kinderwens per se maar kwak toch regelmatig ergens zaad in, helaas zonder resultaat.
Maar euh, ff wat anders. Witte Benz met antraciet velgen was het geworden toch? Heb je pics?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee driehoeksverhouding tussen Harry, jij en ik uiteraard. Uw enkelvoudige persoonlijkheid staat niet in twijfel.
Ik heb geen kinderwens per se maar kwak toch regelmatig ergens zaad in, helaas zonder resultaat.
Ik ben een slecht vaderfiguur, dus waarschijnlijk uit-zicht.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik trek de moodswings van Harry niet, sorry. Hij is maandelijks minstens één keer ongesteld. Ik wens jullie veel plezier samen.
Hoe gaat je toekomstige kind heten, trouwens? Naschrift? Of Bijschrift?
Wie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar euh, ff wat anders. Witte Benz met antraciet velgen was het geworden toch? Heb je pics?
Antoine vind dit ook leuk.
Antoine = EG.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie?
Ja heb wel foto, maar die uploaden hier is net zo lastig als een uitgeprocedeerde dit land uitkrijgen.
SMS Nigeri AAN naar 6969quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
Ik ga Voorschurft natuurlijk niet delen met Henk.
Die koopt maar een Nigeriaan ergens.
Als je het kind dan meteen ter adoptie afstaat, is het ook letterlijk uit-zicht.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben een slecht vaderfiguur, dus waarschijnlijk uit-zicht.
Die haat alleen maar op dat soort zaken.quote:
Op een bootje naar Libië, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je het kind dan meteen ter adoptie afstaat, is het ook letterlijk uit-zicht.
Krijg spontaan zin in sushi.quote:
Je zou nog een schijtlollig plaatje kunnen maken met 'Nigeriaan' en 'Nigeriuit'.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit zelf ook wel één van mijn slechtste woordgrappen van 2015 tot dusver.
Nigiri, google maar.quote:
Neuh, die krijgt een strakke plasser van een ster, het huilen komt daarna.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die haat alleen maar op dat soort zaken.
Hoi.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, die krijgt een strakke plasser van een ster,
En zo is het.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:54 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat wel, ik heb niks te klagen en toch vind ik het maar klote
Ik ben een wandelende encyclopedie.quote:
Ik hoop dat ik helemaal niet wakker word.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:56 schreef arjan1112 het volgende:
hoop dat ik morgen pas om 10 uur wakker word en opsta
hoop dat ik morgen niet wakker wordquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:56 schreef arjan1112 het volgende:
hoop dat ik morgen pas om 10 uur wakker word en opsta
doe maar zoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik helemaal niet wakker word.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen ene moer van.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Na Hepie & Hepie hebben we nu ook Depri & Depri....quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Na Hepie & Hepie hebben we nu ook Depri & Depri....
-1quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Na Hepie & Hepie hebben we nu ook Depri & Depri....
Specsavers bij de zelfmoordhulplijn? Nee, die jongen heeft iets te veel ervaring met gifjes...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Tim en Specu moeten gewoon bij de zelfmoordhulplijn gaan werken. Dan krijg je gewoon te horen "ga gewoon voor die trein liggen ongelofelijke paardelul dat je er bent". Dan schrik je de twijfelaars af en de niet te redden gevallen bespaar je tijd uit. Hartstikke efficiënt
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specsavers bij de zelfmoordhulplijn? Nee, die jongen heeft iets te veel ervaring met gifjes...
quote:
Elke keer dat jij een slechte woordgrap maakt, verhangt god een kitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
-2 al. Verdorie, ik doe nog wel zo m'n best...
"hier heb ik toch godverdomme geen tijd voor joh, hak die polsen gewoon door jankzak"quote:
Altijd al een hekel gehad aan katten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke keer dat jij een slechte woordgrap maakt, verhangt god een kitten.
Waarom doe je ze dit aan???
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd al een hekel gehad aan katten.
Leuk wachtmuziekje voor je nu al succesvolle hulplinequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
trouwens ook perfect advies voor mijn werkzaamheden bij de suicidehotline
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk wachtmuziekje voor je nu al succesvolle hulpline
Nee, je hoort alleen stilte.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk wachtmuziekje voor je nu al succesvolle hulpline
Daarom gaan wij ook niet meeten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd al een hekel gehad aan katten.
Pics of het gebeurde nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:19 schreef YokiKater het volgende:
Als je deze afvuurt op een kat dan klapt ie helemaal uitelkaar
[ afbeelding ]
Het is het meest krachtige patroon voor een handvuurwapen wat er maar bestaat .. Dat heb ik aan mijn sleutelbos hangen maar ga ik natuurlijk niet in de praktijk gebruiken, al helemaal niet op dieren.quote:
Moet werkelijk alles kapot?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:26 schreef timmmmm het volgende:
Bijna 200 zeehonden dood door griepvirus
excellent
Kom je wel naar de volgende meet met je splitsquotes?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk Voorschrift, hier heb je je antwoord
20 jaar geleden was dit gewoon hip.quote:
Ik zou er niet van uit gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom je wel naar de volgende meet met je splitsquotes?
Was een beetje vragen naar de bekende weg hè? Bovendien schreef je zelf net nog dat je niet wilt meeten. De driehoeksverhouding met Voorschrift kan dan ook niet doorgaan. Niettemin wens ik jullie samen veel plezier.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
Efteling is een beetje jaloers merk ik alweer.
.
Voor je het weet zijn het er 30.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:53 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben ff een paar biertjes aan het drinken.
Goed bezig manquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:53 schreef YokiKater het volgende:
Zolang het bij een paar blijft en je je grenzen kent....quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:53 schreef YokiKater het volgende:
Haha ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang het bij een paar blijft en je je grenzen kent....
Misschien moet je op zoek naar andere methoden om dat gevoel te halen? Meer beweging of zo?quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:09 schreef YokiKater het volgende:
Mjah, het gaat nog niet goed en ik moet soms ergens mijn kick uithalen. En ik mis die shit, dat kan ik niet uitleggen. Er zijn weinig mensen die dat snappen, en dan bedoel ik niet alcoholisten maar dat gevoel van dat knallen, gewoon je maximale endorfine halen.
Meer afberen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je op zoek naar andere methoden om dat gevoel te halen? Meer beweging of zo?
Andere mensen kunnen het vaak uit iets anders halen. Wat natuurlijk niet als een excuus geldt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
Tuurlijk zijn er niet heel weinig mensen die dat snappen.
Beren houden op hun beurt meer van pijpen...quote:
Oculus rift en battlefield 4/hard line is all you need for the buzzquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:09 schreef YokiKater het volgende:
Mjah, het gaat nog niet goed en ik moet soms ergens mijn kick uithalen. En ik mis die shit, dat kan ik niet uitleggen. Er zijn weinig mensen die dat snappen, en dan bedoel ik niet alcoholisten maar dat gevoel van dat knallen, gewoon je maximale endorfine halen.
Die beren snappen het.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beren houden op hun beurt meer van pijpen...
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2014/06/beren_pijpen_elkaar.html
Viroquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Oculus rift en battlefield 4/hard line is all you need for the buzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |