Wat is er goor aan dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
De vrouwen-wc is ook altijd extreem goor, hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Waarom was je op de mannen wc?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Takaiki het volgende:
Mannen smeren poep aan de muur in openbare toiletten
[/meegemaakt :( ]
Clown Bassie heeft dat eens gedaan in Velserbroek. True story, hele toilet onder de stront.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Takaiki het volgende:
Verkapt kijk mij wat te doen hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat roept altijd iedereen maar ik vind dat nogal meevallen en ik ga regelmatig buiten de deur naar de wc. De heren wc's stinken juist door die urinoirs.
Dat is niet zo vreemd, zo markeer ik dat ik loops ben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Takaiki het volgende:
Nee hoor ik moet gewoon vaak naar de plee, zal de ouderdom zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij wat te doen hebben.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, zo markeer ik dat ik loops ben.
Oh bah, dus je moest er echt mee aan de slag.quote:
vrouwen ook, en plakken gebruikt maandverband aan de muurquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Takaiki het volgende:
Of zo'n bebloed half schaap.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
vrouwen ook, en plakken gebruikt maandverband aan de muur
[/meegemaakt]
Die hangen ze aan de deurklink.quote:
Die willen jou niet boos maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:26 schreef YokiKater het volgende:
De vrouwen die bij mij naar de WC gaan die houden het altijd netjes.
Welke camera heb jij?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:26 schreef YokiKater het volgende:
De vrouwen die bij mij naar de WC gaan die houden het altijd netjes.
Nou, die ik schoon heb moeten maken waren best schoon, alleen die mannenplees waren echt ranzigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die hangen ze aan de deurklink.
Mannen WCs worden vaak ondergezeken, maar dat is nog niets bij wat vrouwen doen
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die willen jou niet boos maken natuurlijk.
Laat je tieten eens zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nou, die ik schoon heb moeten maken waren best schoon, alleen die mannenplees waren echt ranzig
Dat gelooft niemand natuurlijk.quote:
Ik hoor weleens dat vrouwen op de bril gaan staan om te pissen? Weet niet hoe je dat doet, lijkt me lastig, maar ik ga gewoon zitten, paar bacterieen ga je niet dood van.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:21 schreef Tem het volgende:
Ik denk soms dat mensen in een soort kraanvogelhouding op de plee zitten. Kan anders die stront op de meest vage plekken niet verklaren.
Schijnen bepaalde Aziaten te doen die net gewend zijn aan wc-pottenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor weleens dat vrouwen op de bril gaan staan om te pissen? Weet niet hoe je dat doet, lijkt me lastig, maar ik ga gewoon zitten, paar bacterieen ga je niet dood van.
De expert heeft gesproken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
Aziaten poepen ook in elkaars kont en maken daar films van.
Ja in Frankrijk moest ik dat doen. Godverdomme wat een drama was dat. En over stinken gesproken, die wc's daar aan de snelweg, DIE stinken pas. En dan denk je ik ga bij een pompstation... daar stonk het net zo hard.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijnen bepaalde Aziaten te doen die net gewend zijn aan wc-potten. Schijnt wel een gezondere houding te zijn zo gehurkt boven een gat
.
Dit bedoel ik overigens: http://www.omroepgelderla(...)p-wcpot-te-staan.htmquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja in Frankrijk moest ik dat doen. Godverdomme wat een drama was dat. En over stinken gesproken, die wc's daar aan de snelweg, DIE stinken pas. En dan denk je ik ga bij een pompstation... daar stonk het net zo hard.
Klopt, beter voor je rectum. Maar je kan net zo goed een krukje onder je voeten zetten, heeft hetzelfde effect.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijnen bepaalde Aziaten te doen die net gewend zijn aan wc-potten. Schijnt wel een gezondere houding te zijn zo gehurkt boven een gat
.
the human centipede is van een Nederlandse regisseurquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
Aziaten poepen ook in elkaars kont en maken daar films van.
Ik zou dat allemaal niet zo geloven.
Gelukkig koop jij dagelijks ingevouwen en gepakte overhemden in zak, kartin ertussen alles.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Snap trouwens niet hoe je een S kan kopen ipv een XL. Dat zie je toch meteen als je het hemd vast hebt?
Als op de zak XL staat en op het rek waar ie op ligt, ga ik ervan uit dat het XL is. In het overhemd staat dan nog een gare maat maar ik weet toch niet wat al die rare overhemdmaten zijn joh. Het is dat ik het net gegoogled heb, anders had ik echt niet geweten dat 38 S isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een overhemd zit meestal netjes opgevouwen in een verpakking. Dan nog is het een kleine moeite om even 2 seconden te kijken of de maat wel klopt.
Je moet ook niet naar de zak kijken. In de hals zit ook een maatlabel die je door de verpakking gewoon kan zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als op de zak XL staat en op het rek waar ie op ligt, ga ik ervan uit dat het XL is. In het overhemd staat dan nog een gare maat maar ik weet toch niet wat al die rare overhemdmaten zijn joh. Het is dat ik het net gegoogled heb, anders had ik echt niet geweten dat 38 S is
Graag gedaan, veel plezier met je overhemd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig koop jij dagelijks ingevouwen en gepakte overhemden in zak, kartin ertussen alles.
Ik in ieder geval niet, dus ik zie dat verschil niet als ik zo'n zak vast heb. Jij ongetwijfeld ook niet, maar toch bedankt voor deze inbreng
Mannenmaten snap ik ook geen bal van. Je hebt lengte en breedtematen of zo? Ik las het even terug, maar is er niet iemand die in de buurt van een V&D woont en het voor je kan halen. Je weet nu het model en merk en alles.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als op de zak XL staat en op het rek waar ie op ligt, ga ik ervan uit dat het XL is. In het overhemd staat dan nog een gare maat maar ik weet toch niet wat al die rare overhemdmaten zijn joh. Het is dat ik het net gegoogled heb, anders had ik echt niet geweten dat 38 S is
Je kunt het ook gewoon even passen en dan kopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannenmaten snap ik ook geen bal van. Je hebt lengte en breedtematen of zo? Ik las het even terug, maar is er niet iemand die in de buurt van een V&D woont en het voor je kan halen. Je weet nu het model en merk en alles.
En daar staat 38 in snorkel, dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de zak kijken. In de hals zit ook een maatlabel die je door de verpakking gewoon kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |