Raarrr. Ik woon volgens mij toch echt in hetzelfde land.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ingelogd en alles...
Telefoon?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ingelogd en alles...
Laten we het maar even doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor een dagboekverslag?
Ja dus dat. Ik zit wel mobiel. Zou dat het kunnen zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raarrr. Ik woon volgens mij toch echt in hetzelfde land.
Je hebt toch ook gewoon een V&D in RSD?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laten we het maar even doen.
Zoals de abonnee op tirades met timmmmm uiteraard al weet, gaat mijn zus trouwen. Deze vrijdag om precies te zijn. Dus ik had een swagtacular outfit nodig. Naar de stad, V&D in en zoeken. Uitgekomen bij een bijzonder leuke combinatie van een donkerblauw overhemd met een lichtgrijze stropdas.
De overhemdzak en op het rek stond de maat XL. En ik ben een dikke jongen dus dat is perfect voor me. Zelfs nog, ondanks mijn lichte vorm van smetvrees, zo'n pasoverhemd aangehad van hetzelfde merk. Zat als gegoten.
Kom ik thuis, wil ik voor het fewst nog even alles passen of het nog goed zit enzo (mn pak is al vrij oud), kom ik niet eena een beetje in dat teringoverhemd. Zie ik in de nek 37/38 staan. Na enig speurwerk kwam ik erachter dat dat dus een Sje is.
Een van die slecht getrainde teringapen vond het dus een goed idee mij eens flink bij de iets te grote neus te nemen en een S overhemd in een XL-verpakking te doen. Nou moet ik terwijl ik al te weinig tijd heb voor het leven deze week ook nog terug naar breda om dat tyfusoverhemd te ruilen.
V&Dmedewerker, als je dit leest: Je moeder is een hoer in ik hoop dat ze stikt in mijn zaad als we vanavond bezig zijn. Spring lekker voor de trein joh. Mongool
Ik stopte met lezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uitgekomen bij een bijzonder leuke combinatie van een donkerblauw overhemd met een lichtgrijze stropdas.
Ja maar ik heb em in breda gehaald eb ik heb geen idee of ze dat ding in rsd ook hebben. En als ik nu wéér moet gaan winkeleñ ga ik huilequote:
Kun je het niet gewoon bestellen dan, je weet nou toch wat je nodig hebt?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik heb em in breda gehaald eb ik heb geen idee of ze dat ding in rsd ook hebben. En als ik nu wéér moet gaan winkeleñ ga ik huile
Ja maar ik heb het voor vrijdag nodig en donderdag ben ik de hele kankerdag bezig om die teringbruiloft klaar te zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je het niet gewoon bestellen dan, je weet nou toch wat je nodig hebt?
Waarom niet via een webshop?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik heb em in breda gehaald eb ik heb geen idee of ze dat ding in rsd ook hebben. En als ik nu wéér moet gaan winkeleñ ga ik huile
Ik heb de rest ook wel gelezen maar met zo'n combinatie vraag je er wel een beetje om.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dat je al ver gekomen bent. Zonder plaatjes is het toch lastig he
Gewoon de hele boel onder pissen in die vieze vuile tering V&D.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Af en toe heb je eens van die weken dat je beter van de brug kan springen
Ja dit dus. Had ie meteen moeten doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je het niet gewoon bestellen dan, je weet nou toch wat je nodig hebt?
Ik weet niet wat er mis met me is maar ik erger me altijd zo aan jouw posts. Het is een gave altijd precies het verkeerde op orecies het verkeerde moment te postenquote:
Gewoon niet zo janken dan en morgen in RSD gaan ruilenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het voor vrijdag nodig en donderdag ben ik de hele kankerdag bezig om die teringbruiloft klaar te zetten.
Hij valt wel makkelijk.quote:
Tja, graag gedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er mis met me is maar ik erger me altijd zo aan jouw posts. Het is een gave altijd precies het verkeerde op orecies het verkeerde moment te posten
Schiedam.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er mis met me is maar ik erger me altijd zo aan jouw posts. Het is een gave altijd precies het verkeerde op orecies het verkeerde moment te posten
Webshop van de V&D levert meestal niet zo snel, is mijn ervaring.quote:
Hij zou vast wel iets soortgelijks kunnen vinden in andere webshops met een snellere levering. Wehkamp of zo, Harry weet dat wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Webshop van de V&D levert meestal niet zo snel, is mijn ervaring.
Een overhemd zit meestal netjes opgevouwen in een verpakking. Dan nog is het een kleine moeite om even 2 seconden te kijken of de maat wel kloptquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Snap trouwens niet hoe je een S kan kopen ipv een XL. Dat zie je toch meteen als je het hemd vast hebt?
Oja, dat is bij vrouwenkleding andersquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een overhemd zit meestal netjes opgevouwen in een verpakking. Dan nog is het een kleine moeite om even 2 seconden te kijken of de maat wel klopt.
Staand plassen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
De vrouwen-wc is ook altijd extreem goor, hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
Dat ziet hij als hij z'n camera's ophangt.quote:
Dat roept altijd iedereen maar ik vind dat nogal meevallen en ik ga regelmatig buiten de deur naar de wc. De heren wc's stinken juist door die urinoirs.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |