Wat is er goor aan dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
De vrouwen-wc is ook altijd extreem goor, hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Waarom was je op de mannen wc?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Takaiki het volgende:
Mannen smeren poep aan de muur in openbare toiletten
[/meegemaakt :( ]
Clown Bassie heeft dat eens gedaan in Velserbroek. True story, hele toilet onder de stront.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Takaiki het volgende:
Verkapt kijk mij wat te doen hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat roept altijd iedereen maar ik vind dat nogal meevallen en ik ga regelmatig buiten de deur naar de wc. De heren wc's stinken juist door die urinoirs.
Dat is niet zo vreemd, zo markeer ik dat ik loops ben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Takaiki het volgende:
Nee hoor ik moet gewoon vaak naar de plee, zal de ouderdom zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij wat te doen hebben.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, zo markeer ik dat ik loops ben.
Oh bah, dus je moest er echt mee aan de slag.quote:
vrouwen ook, en plakken gebruikt maandverband aan de muurquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Takaiki het volgende:
Of zo'n bebloed half schaap.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
vrouwen ook, en plakken gebruikt maandverband aan de muur
[/meegemaakt]
Die hangen ze aan de deurklink.quote:
Die willen jou niet boos maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:26 schreef YokiKater het volgende:
De vrouwen die bij mij naar de WC gaan die houden het altijd netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |