Specsavers bij de zelfmoordhulplijn? Nee, die jongen heeft iets te veel ervaring met gifjes...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Tim en Specu moeten gewoon bij de zelfmoordhulplijn gaan werken. Dan krijg je gewoon te horen "ga gewoon voor die trein liggen ongelofelijke paardelul dat je er bent". Dan schrik je de twijfelaars af en de niet te redden gevallen bespaar je tijd uit. Hartstikke efficiënt
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specsavers bij de zelfmoordhulplijn? Nee, die jongen heeft iets te veel ervaring met gifjes...
quote:
Elke keer dat jij een slechte woordgrap maakt, verhangt god een kitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
-2 al. Verdorie, ik doe nog wel zo m'n best...
"hier heb ik toch godverdomme geen tijd voor joh, hak die polsen gewoon door jankzak"quote:
Altijd al een hekel gehad aan katten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke keer dat jij een slechte woordgrap maakt, verhangt god een kitten.
Waarom doe je ze dit aan???
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd al een hekel gehad aan katten.
Leuk wachtmuziekje voor je nu al succesvolle hulplinequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
trouwens ook perfect advies voor mijn werkzaamheden bij de suicidehotline
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk wachtmuziekje voor je nu al succesvolle hulpline
Nee, je hoort alleen stilte.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk wachtmuziekje voor je nu al succesvolle hulpline
Daarom gaan wij ook niet meeten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd al een hekel gehad aan katten.
Pics of het gebeurde nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:19 schreef YokiKater het volgende:
Als je deze afvuurt op een kat dan klapt ie helemaal uitelkaar
[ afbeelding ]
Het is het meest krachtige patroon voor een handvuurwapen wat er maar bestaat .. Dat heb ik aan mijn sleutelbos hangen maar ga ik natuurlijk niet in de praktijk gebruiken, al helemaal niet op dieren.quote:
Moet werkelijk alles kapot?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:26 schreef timmmmm het volgende:
Bijna 200 zeehonden dood door griepvirus
excellent
Kom je wel naar de volgende meet met je splitsquotes?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk Voorschrift, hier heb je je antwoord
20 jaar geleden was dit gewoon hip.quote:
Ik zou er niet van uit gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom je wel naar de volgende meet met je splitsquotes?
Was een beetje vragen naar de bekende weg hè? Bovendien schreef je zelf net nog dat je niet wilt meeten. De driehoeksverhouding met Voorschrift kan dan ook niet doorgaan. Niettemin wens ik jullie samen veel plezier.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
Efteling is een beetje jaloers merk ik alweer.
.
Voor je het weet zijn het er 30.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:53 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben ff een paar biertjes aan het drinken.
Goed bezig manquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:53 schreef YokiKater het volgende:
Zolang het bij een paar blijft en je je grenzen kent....quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:53 schreef YokiKater het volgende:
Haha ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang het bij een paar blijft en je je grenzen kent....
Misschien moet je op zoek naar andere methoden om dat gevoel te halen? Meer beweging of zo?quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:09 schreef YokiKater het volgende:
Mjah, het gaat nog niet goed en ik moet soms ergens mijn kick uithalen. En ik mis die shit, dat kan ik niet uitleggen. Er zijn weinig mensen die dat snappen, en dan bedoel ik niet alcoholisten maar dat gevoel van dat knallen, gewoon je maximale endorfine halen.
Meer afberen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je op zoek naar andere methoden om dat gevoel te halen? Meer beweging of zo?
Andere mensen kunnen het vaak uit iets anders halen. Wat natuurlijk niet als een excuus geldt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
Tuurlijk zijn er niet heel weinig mensen die dat snappen.
Beren houden op hun beurt meer van pijpen...quote:
Oculus rift en battlefield 4/hard line is all you need for the buzzquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:09 schreef YokiKater het volgende:
Mjah, het gaat nog niet goed en ik moet soms ergens mijn kick uithalen. En ik mis die shit, dat kan ik niet uitleggen. Er zijn weinig mensen die dat snappen, en dan bedoel ik niet alcoholisten maar dat gevoel van dat knallen, gewoon je maximale endorfine halen.
Die beren snappen het.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beren houden op hun beurt meer van pijpen...
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2014/06/beren_pijpen_elkaar.html
Viroquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Oculus rift en battlefield 4/hard line is all you need for the buzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |