the human centipede is van een Nederlandse regisseurquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
Aziaten poepen ook in elkaars kont en maken daar films van.
Ik zou dat allemaal niet zo geloven.
Gelukkig koop jij dagelijks ingevouwen en gepakte overhemden in zak, kartin ertussen alles.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Snap trouwens niet hoe je een S kan kopen ipv een XL. Dat zie je toch meteen als je het hemd vast hebt?
Als op de zak XL staat en op het rek waar ie op ligt, ga ik ervan uit dat het XL is. In het overhemd staat dan nog een gare maat maar ik weet toch niet wat al die rare overhemdmaten zijn joh. Het is dat ik het net gegoogled heb, anders had ik echt niet geweten dat 38 S isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een overhemd zit meestal netjes opgevouwen in een verpakking. Dan nog is het een kleine moeite om even 2 seconden te kijken of de maat wel klopt.
Je moet ook niet naar de zak kijken. In de hals zit ook een maatlabel die je door de verpakking gewoon kan zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als op de zak XL staat en op het rek waar ie op ligt, ga ik ervan uit dat het XL is. In het overhemd staat dan nog een gare maat maar ik weet toch niet wat al die rare overhemdmaten zijn joh. Het is dat ik het net gegoogled heb, anders had ik echt niet geweten dat 38 S is
Graag gedaan, veel plezier met je overhemd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig koop jij dagelijks ingevouwen en gepakte overhemden in zak, kartin ertussen alles.
Ik in ieder geval niet, dus ik zie dat verschil niet als ik zo'n zak vast heb. Jij ongetwijfeld ook niet, maar toch bedankt voor deze inbreng
Mannenmaten snap ik ook geen bal van. Je hebt lengte en breedtematen of zo? Ik las het even terug, maar is er niet iemand die in de buurt van een V&D woont en het voor je kan halen. Je weet nu het model en merk en alles.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als op de zak XL staat en op het rek waar ie op ligt, ga ik ervan uit dat het XL is. In het overhemd staat dan nog een gare maat maar ik weet toch niet wat al die rare overhemdmaten zijn joh. Het is dat ik het net gegoogled heb, anders had ik echt niet geweten dat 38 S is
Je kunt het ook gewoon even passen en dan kopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannenmaten snap ik ook geen bal van. Je hebt lengte en breedtematen of zo? Ik las het even terug, maar is er niet iemand die in de buurt van een V&D woont en het voor je kan halen. Je weet nu het model en merk en alles.
En daar staat 38 in snorkel, dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de zak kijken. In de hals zit ook een maatlabel die je door de verpakking gewoon kan zien.
pasoverhemden, gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon even passen en dan kopen.
Maar die wil hij nu doodmaken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef sp3c het volgende:
daarom lopen er van die sukkels rond die direct vragen of ze je kunnen helpen
das niet om je te pesten timtim
Je had gewoon bij dat pasmodel kunnen kijken welke cijfertjes er correspondeerden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En daar staat 38 in snorkel, dat zeg ik toch.
Weet ik veel wat dat is, ik heb daar allemaal geen verstand van
ow dat heb ik niet gelezen, ik hoop dat hij foto's maaktquote:
Het is ook weleens dat je er eentje uit het rek past en dan eentje in de verpakking pakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon even passen en dan kopen.
Ja en ik kan er verdomme ook van uitgaan dat de maat op de zak klopt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had gewoon bij dat pasmodel kunnen kijken welke cijfertjes er correspondeerden?
Een pak rijst is toch helemaal niet doorzichtig joh. Die vergelijking slaat weer nergens opquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja en ik kan er verdomme ook van uitgaan dat de maat op de zak klopt.
Jij doet in de supermarkt ook altijd even de pakken rijst openmaken om te kijken of er wel echt rijst in zit of dat ze dat alleen maar voor de lol op het pakje gezet hebben en er stiekem macaroni in zit
Ik snap het hoor tim. Ik heb een keer een paar laarzen gekocht, gepast. Pakte ze een andere doos met nieuwe erin. Kom ik thuis, is er 1 een andere maatquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja en ik kan er verdomme ook van uitgaan dat de maat op de zak klopt.
Jij doet in de supermarkt ook altijd even de pakken rijst openmaken om te kijken of er wel echt rijst in zit of dat ze dat alleen maar voor de lol op het pakje gezet hebben en er stiekem macaroni in zit
Goeie trollactie van haar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap het hoor tim. Ik heb een keer een paar laarzen gekocht, gepast. Pakte ze een andere doos met nieuwe erin. Kom ik thuis, is er 1 een andere maatKon ik ook weer terug naar de winkel.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat vind je wel leuk he als ik in de maling wordt genomen.
Volgens Antoine komt dit door de maatschappij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik geen werk kan vinden? Mijn cv zal wel stikken van de taalfouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |