pasoverhemden, gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon even passen en dan kopen.
Maar die wil hij nu doodmaken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef sp3c het volgende:
daarom lopen er van die sukkels rond die direct vragen of ze je kunnen helpen
das niet om je te pesten timtim
Je had gewoon bij dat pasmodel kunnen kijken welke cijfertjes er correspondeerden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En daar staat 38 in snorkel, dat zeg ik toch.
Weet ik veel wat dat is, ik heb daar allemaal geen verstand van
ow dat heb ik niet gelezen, ik hoop dat hij foto's maaktquote:
Het is ook weleens dat je er eentje uit het rek past en dan eentje in de verpakking pakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon even passen en dan kopen.
Ja en ik kan er verdomme ook van uitgaan dat de maat op de zak klopt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had gewoon bij dat pasmodel kunnen kijken welke cijfertjes er correspondeerden?
Een pak rijst is toch helemaal niet doorzichtig joh. Die vergelijking slaat weer nergens opquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja en ik kan er verdomme ook van uitgaan dat de maat op de zak klopt.
Jij doet in de supermarkt ook altijd even de pakken rijst openmaken om te kijken of er wel echt rijst in zit of dat ze dat alleen maar voor de lol op het pakje gezet hebben en er stiekem macaroni in zit
Ik snap het hoor tim. Ik heb een keer een paar laarzen gekocht, gepast. Pakte ze een andere doos met nieuwe erin. Kom ik thuis, is er 1 een andere maatquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja en ik kan er verdomme ook van uitgaan dat de maat op de zak klopt.
Jij doet in de supermarkt ook altijd even de pakken rijst openmaken om te kijken of er wel echt rijst in zit of dat ze dat alleen maar voor de lol op het pakje gezet hebben en er stiekem macaroni in zit
Goeie trollactie van haar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap het hoor tim. Ik heb een keer een paar laarzen gekocht, gepast. Pakte ze een andere doos met nieuwe erin. Kom ik thuis, is er 1 een andere maatKon ik ook weer terug naar de winkel.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat vind je wel leuk he als ik in de maling wordt genomen.
Volgens Antoine komt dit door de maatschappij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik geen werk kan vinden? Mijn cv zal wel stikken van de taalfouten.
quote:
En timmmmm had al zo'n slechte dag.quote:De hond overleefde het voorval wel.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
En timmmmm had al zo'n slechte dag.
Hehe.quote:
Dat gaat dan ook nergens over, ik haalde ook met alleen een VBO administratie diploma een HBO informatica baan (junior applicatie-ontwikkelaar) binnen. Alles kan, als je er maar voor gaat. En dat gaat niet vanzelf.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens Antoine komt dit door de maatschappij.
Best grappig toch.quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Best grappig toch.
Wel sneu, maar toch.
als je het voor je ziet is het stiekem wel grappigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Best grappig toch.
Wel sneu, maar toch.
Precies.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Het moet wel leuk blijven.
En dat hondje dat na het voorval er weer uitklimt en al kwispelend zich even droog schudt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je het voor je ziet is het stiekem wel grappig
die man erbij met zijn handen in zijn zakken enzo
maar toch
En Efteling die met tranen in zijn ogen zit te typen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je het voor je ziet is het stiekem wel grappig
die man erbij met zijn handen in zijn zakken enzo
maar toch
Klinkt meer als een doelbewuste actie om je baasjes om zeep te helpen. Slimme hond.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat hondje dat na het voorval er weer uitklimt en al kwispelend zich even droog schudt.
Toch iemand dood, ik keur het goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
En timmmmm had al zo'n slechte dag.
Komt zeker uit een haatkennel uit Syrië.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klinkt meer als een doelbewuste actie om je baasjes om zeep te helpen. Slimme hond.
Het is gewoon een complot als Enemy Of The State.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klinkt meer als een doelbewuste actie om je baasjes om zeep te helpen. Slimme hond.
Dat is een goede film.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een complot als Enemy Of The State.
Dat zeker. Inmiddels helaas al zwaar achterhaald qua techniek.quote:
Daarom moet je ook Grindr nemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, die marktplaatslul liet het afweten
Zullen we zijn moeder in elkaar slaan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen we hem gaan stompen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor kattenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zeker. Inmiddels helaas al zwaar achterhaald qua techniek.
Je krijgt geen klap in je zak nee, maar kan 'm wel legen. Een acceptabel alternatief inderdaad.quote:
De technieken zijn tegenwoordig een stuk geavanceerderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |