Maar euh, ff wat anders. Witte Benz met antraciet velgen was het geworden toch? Heb je pics?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee driehoeksverhouding tussen Harry, jij en ik uiteraard. Uw enkelvoudige persoonlijkheid staat niet in twijfel.
Ik heb geen kinderwens per se maar kwak toch regelmatig ergens zaad in, helaas zonder resultaat.
Ik ben een slecht vaderfiguur, dus waarschijnlijk uit-zicht.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik trek de moodswings van Harry niet, sorry. Hij is maandelijks minstens één keer ongesteld. Ik wens jullie veel plezier samen.
Hoe gaat je toekomstige kind heten, trouwens? Naschrift? Of Bijschrift?
Wie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar euh, ff wat anders. Witte Benz met antraciet velgen was het geworden toch? Heb je pics?
Antoine vind dit ook leuk.
Antoine = EG.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie?
Ja heb wel foto, maar die uploaden hier is net zo lastig als een uitgeprocedeerde dit land uitkrijgen.
SMS Nigeri AAN naar 6969quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
Ik ga Voorschurft natuurlijk niet delen met Henk.
Die koopt maar een Nigeriaan ergens.
Als je het kind dan meteen ter adoptie afstaat, is het ook letterlijk uit-zicht.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben een slecht vaderfiguur, dus waarschijnlijk uit-zicht.
Die haat alleen maar op dat soort zaken.quote:
Op een bootje naar Libië, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je het kind dan meteen ter adoptie afstaat, is het ook letterlijk uit-zicht.
Krijg spontaan zin in sushi.quote:
Je zou nog een schijtlollig plaatje kunnen maken met 'Nigeriaan' en 'Nigeriuit'.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit zelf ook wel één van mijn slechtste woordgrappen van 2015 tot dusver.
Nigiri, google maar.quote:
Neuh, die krijgt een strakke plasser van een ster, het huilen komt daarna.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die haat alleen maar op dat soort zaken.
Hoi.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, die krijgt een strakke plasser van een ster,
En zo is het.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:54 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat wel, ik heb niks te klagen en toch vind ik het maar klote
Ik ben een wandelende encyclopedie.quote:
Ik hoop dat ik helemaal niet wakker word.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:56 schreef arjan1112 het volgende:
hoop dat ik morgen pas om 10 uur wakker word en opsta
hoop dat ik morgen niet wakker wordquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:56 schreef arjan1112 het volgende:
hoop dat ik morgen pas om 10 uur wakker word en opsta
doe maar zoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik helemaal niet wakker word.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik helemaal niet wakker word.
Daar geloof ik geen ene moer van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |