Ik ben Mr. Miyoki, neuken?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enkel Mr Miagi was natuurlijk de moeite waard.
Nee, slap aftreksel.quote:
Ach so, ja dan heb je gelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zendertjes zijn volgens mij niet echt meer zo grootOok het begin met die video is nogal achterhaald. Tegenwoordig zou dat gewoon een directe livestream zijn of op z'n minst een sd kaart die die filmer in zijn telefoon stopt en zo op internet gooit. Al zou dat heel de film overbodig maken
.
Je bedoelt Hilary Swank en deze kutfilm?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:28 schreef sp3c het volgende:
de pink power ranger was ook een keer karate kid
daar kon ik dan ook wel weer van genieten als pubertje
Ik vind de white power ranger altijd zo raar klinken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:28 schreef sp3c het volgende:
de pink power ranger was ook een keer karate kid
daar kon ik dan ook wel weer van genieten als pubertje
We kunnen ook gewoon een beetje aan elkaars pener zitten hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, slap aftreksel.
Hihi snap je, aftreksel, hi-hi-hilarisch.
Wanneer gaan wij meeten?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, slap aftreksel.
Hihi snap je, aftreksel, hi-hi-hilarisch.
Tommyquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind de white power ranger altijd zo raar klinken.
Altijd goed. Doen specu en ik ook altijd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een beetje aan elkaars pener zitten hoor.
Regel even een goedkoop wegmotelletje en ik duik wel bij je in bed. Mits het zo'n trilfunctie heeft voor een kwartje.quote:
Zul je net zien dat de vrouwen-wc daar erg smerig is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Regel even een goedkoop wegmotelletje en ik duik wel bij je in bed. Mits het zo'n trilfunctie heeft voor een kwartje.
Jij gaat ook echt in een goedkoop wegmotelletje zittenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Regel even een goedkoop wegmotelletje en ik duik wel bij je in bed. Mits het zo'n trilfunctie heeft voor een kwartje.
Trililalia kan dat uiteraard gewoon (gezien exisentiële ervaring) gewoon voor ons poetsen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zul je net zien dat de vrouwen-wc daar erg smerig is.
Sterker nog, ik ga morgen lekker afgezet worden bij m'n hotel in Monaco per helikopter. Fuck the plebs.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij gaat ook echt in een goedkoop wegmotelletje zitten
Dat zijn goede verhalen! Wat voor helikopter? Robson?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga morgen lekker afgezet worden bij m'n hotel per helikopter. Fuck the plebs.
Kunnen we niet daar meeten?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga morgen lekker afgezet worden bij m'n hotel in Monaco per helikopter. Fuck the plebs.
Alsof ik daar verstand van heb.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zijn goede verhalen! Wat voor helikopter? Robson?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |