Waarom niet sp3c?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:14 schreef sp3c het volgende:
enemy of the state was toch met will smith?
dan is het al niet meer leuk
omdat hij de fresh prince isquote:
Maar dat was toch een hartstikke leuke show?quote:
ga nu maar weer weg he, kutquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dat was toch een hartstikke leuke show?
waarschijnlijk is het bij hem thuis 24/7 de avonturen van de fresh prince op tvquote:
Mjah.. welke technieken doel je dan specifiek op? Dat gebeuren met 3D beelden is natuurlijk dikke onzin. Maar het niveau van afluisteren is nog steeds actueel en realistisch, het wordt alleen meer gebruikt. Satellietbeelden kloppen ook wel. Field agents en hun materiaal klopt ook. Parabool microfoons etc.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De technieken zijn tegenwoordig een stuk geavanceerder. Op die 3D beelden van het tasje na dan
.
Ik ging altijd dat nummer meezingen als de show begon, nog steeds een heel leuk liedje. Maar die hele show is gewoon fantastisch.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarschijnlijk is het bij hem thuis 24/7 de avonturen van de fresh prince op tv
waarschijnlijk alleen de intro ... geloopt ... gewoon 24/7
dat is kanker hoor
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah.. welke technieken doel je dan specifiek op? Dat gebeuren met 3D beelden is natuurlijk dikke onzin. Maar het niveau van afluisteren is nog steeds actueel en realistisch, het wordt alleen meer gebruikt. Satellietbeelden kloppen ook wel. Field agents en hun materiaal klopt ook. Parabool microfoons etc.
Het wordt tegenwoordig meer en meer gebruikt, aftappen van communicatie .. Echelon of PRISM.. geef het een naam .. Maar wat is er tegenwoordig dan geavanceerder volgens jou?
Waarom is dat joch zo berucht?quote:
Ken hem alleen van Karate Kid, maar die ga ik niet kijken omdat hij duidelijk geen Daniel-san is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom is dat joch zo berucht?
Ik ken 'm alleen van After Earth, verder hoor je er nooit wat over. Of ben ik nu opa VS die een scheet hoorde in de verte en de geur mist?
Omdat het een irritant kutjoch is die niet kan acteren en alleen maar rolletjes krijgt via zijn pa. En de hele familie Smith zijn aanhangers van de Scientology kerk, walgelijke mensen derhalve.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom is dat joch zo berucht?
Ik ken 'm alleen van After Earth, verder hoor je er nooit wat over. Of ben ik nu opa VS die een scheet hoorde in de verte en de geur mist?
Haiiiquote:
niet zo hequote:
Enkel Mr Miagi was natuurlijk de moeite waard.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ken hem alleen van Karate Kid, maar die ga ik niet kijken omdat hij duidelijk geen Daniel-san is.
Bij Graham Norton, dat was helemaal verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik ken hem niet eens van een film of zo. Alleen van foto's. Oh en volgens mij zag ik hem een keer dat hij ging dansen?
De zendertjes zijn volgens mij niet echt meer zo grootquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah.. welke technieken doel je dan specifiek op? Dat gebeuren met 3D beelden is natuurlijk dikke onzin. Maar het niveau van afluisteren is nog steeds actueel en realistisch, het wordt alleen meer gebruikt. Satellietbeelden kloppen ook wel. Field agents en hun materiaal klopt ook. Parabool microfoons etc.
Het wordt tegenwoordig meer en meer gebruikt, aftappen van communicatie .. Echelon of PRISM.. geef het een naam .. Maar wat is er tegenwoordig dan geavanceerder volgens jou?
Ik ben Mr. Miyoki, neuken?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enkel Mr Miagi was natuurlijk de moeite waard.
Nee, slap aftreksel.quote:
Ach so, ja dan heb je gelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zendertjes zijn volgens mij niet echt meer zo grootOok het begin met die video is nogal achterhaald. Tegenwoordig zou dat gewoon een directe livestream zijn of op z'n minst een sd kaart die die filmer in zijn telefoon stopt en zo op internet gooit. Al zou dat heel de film overbodig maken
.
Je bedoelt Hilary Swank en deze kutfilm?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:28 schreef sp3c het volgende:
de pink power ranger was ook een keer karate kid
daar kon ik dan ook wel weer van genieten als pubertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |