Ik voel me besodeflikkertquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We doen hier alles voor de views.
Hoe is het? Hoe gaat het met sporten/trainen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
ViroJa, ik moet mijn game-pc weer opbouwen en gewoon poppetjes knallen.
Dan nog, iemands mond volkwarken.quote:
Ik vind jou viesquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind alle vormen van roken vies.
High five!quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind alle vormen van roken vies.
Een beetje kut .. maar daar komt wel verbetering in. Ik kut een beetje rond omdat ik mijn draai niet kan vinden, soms gaat het heel goed, soms gaat het heel slecht.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe is het? Hoe gaat het met sporten/trainen?
Ik moet mijn pc fixen, zit nu met een defect gfxEn wanneer besloot dat klote ding om defect te raken? Juist ja toen gta v gereleased werd voor de pc
Ik zou jou nooit laten hangen.quote:
Je bent zelf onbeschoft, beetje alle vormen van roken over 1 kam scherenquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onbeschoft.
Goed om te horen dat je niet opgeeft. Heb zelf 4 weken moeten stoppen met trainen ivm schouder- en rugblessurequote:Op woensdag 13 mei 2015 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een beetje kut .. maar daar komt wel verbetering in. Ik kut een beetje rond omdat ik mijn draai niet kan vinden, soms gaat het heel goed, soms gaat het heel slecht.
Misschien doe ik onbeschoft, maar dat betekent niet dat ik onbeschoft ben.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent zelf onbeschoft, beetje alle vormen van roken over 1 kam scherenWaterpijp met kersentabak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |