Mooi zo timmmmm, je zal er vast fantastisch uitzien!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zat behoorlijk goed zelfs, niet eens strak. Mooi overhemdje
Ik wil een foto voor jullie uploaden, maar tinypic is met mijn kloten aan het spelenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi zo timmmmm, je zal er vast fantastisch uitzien!
Pics?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zat behoorlijk goed zelfs, niet eens strak. Mooi overhemdje
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil een foto voor jullie uploaden, maar tinypic is met mijn kloten aan het spelen
gewoon imgur, veel beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil een foto voor jullie uploaden, maar tinypic is met mijn kloten aan het spelen
Hoeveel notes heb jij?quote:
Dat is meer dan 9000.quote:
Mijn beeldscherm, wat doe je.quote:
Doe dit voortaan gewoon in een spoiler.quote:
Dat is gewoon eng. Botst ook wel met zijn zure imago natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:09 schreef Tem het volgende:
Geintje hoor, Timmmmm. Die vrolijkheid is natuurlijk wel een beetje eigenaardig.
Dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:08 schreef timmmmm het volgende:
ik zou mezelf in ieder geval keihard doen
Waarom?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik maak regelmatig foto's van mijn eigen benen.
Omdat ik mijn benen mooi vind, en ik ben daar fier op.quote:
Post maar een foto dan, als je zo fier bent.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ik mijn benen mooi vind, en ik ben daar fier op.
Dat was vanwege de kapster natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon eng. Botst ook wel met zijn zure imago natuurlijk.
Ah, toen wist hij zeker nog niet dat de kapster ook van andere scharen wasquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat was vanwege de kapster natuurlijk.
Is de kapster gay?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, toen wist hij zeker nog niet dat de kapster ook van andere scharen was.
Dat maakte ik uit Tim's wartaal gisterenavond wel op ja.quote:
Ik weet niet of daar wel interesse voor is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Post maar een foto dan, als je zo fier bent.
Span je nou je kuitspieren aan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:44 schreef Mani89 het volgende:
Maar ok ik ben de beroerdste niet, veel plezier er mee Njos.
[ afbeelding ]
Mijn anus doet gewoon pijn bij het zien van deze fotoquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je een spierziekte?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik de foto bij mijn sollicitatiebrief ga sturen naar een bekende supermarktketen. Vor als het niks wordt met Rachid
Rachid? Je bent nog eerder de jongere opvolger van Harry Piekema.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik de foto bij mijn sollicitatiebrief ga sturen naar een bekende supermarktketen. Vor als het niks wordt met Rachid
Dat bedoelt hij ook, althans dat maak ik er uit op.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rachid? Je bent nog eerder de jongere opvolger van Harry Piekema.
Ik zie de reclames al voor me: timmmmm, gewoon bij Albert Heijnnnnn.
Ja dat heb ik ook regelmatig, moest een tijdje terug toen ik in een museum was ongeveer om het half uur gaan zitten door de pijn en liep geen moment lekker rond. Ook niet zo fijn als je wil gaan fietsen enzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:21 schreef YokiKater het volgende:
En ik heb de afgelopen dagen weer eens vreselijk last van mijn onderrug, godver de godver. Vanmorgen zakte ik zelfs door mijn poten. Dus ik ga lekker veel ibubrofen nemen en allemaal rare oefeningen doen.
Inderdaad, Henk heeft het niet door.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij ook, althans dat maak ik er uit op.
Sodeknettersquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Hypertrofie van de kuitspieren is een teken van de ziekte van Duchenne, denk dat tem daar op doelt.quote:
Ik denk dat Tem gewoon een misselijke paardenmongool is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hypertrofie van de kuitspieren is een teken van de ziekte van Duchenne, denk dat tem daar op doelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |