abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152669453
quote:
Islamitische Staat (IS) smokkelt militanten naar Europa op vluchtelingenbootjes.
Dat heeft een Libische veiligheidsadviseur gezegd in een interview met de BBC.

Mensensmokkelaars verstoppen de IS-vechters op de bootjes waarmee telkens honderden vluchtelingen over de Middellandse Zee Europa proberen te bereiken.

De jihadisten, die doen alsof ze bootvluchteling zijn, zitten wel apart van de migranten, maar eenmaal van zee gered en naar Europa gebracht "hebben Europese politieagenten geen idee wie er een IS-strijder is en wie een normale vluchteling". Volgens de veiligheidsadviseur willen de strijders aanslagen plegen in Europa.

Hij baseert dit op verhalen die hij heeft gehoord van booteigenaren uit gebieden in Noord-Afrika waar IS het voor het zeggen heeft, zoals in delen van Libië. Veel vluchtelingen nemen de boot vanuit dat land.
http://www.nu.nl/buitenla(...)genboten-europa.html

Niet geheel vreemd natuurlijk. Een uitgelezen kans van IS om het paard van troje europa binnen te krijgen misbruik makend van de goedgelovigheid van de policor.

Zal mij benieuwen hoeveel aanslagen er de komende tijd komen.
  zondag 17 mei 2015 @ 08:24:46 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_152669472
Kan best waar zijn maar een woordvoerder van een niet bestaande Libische regering neem ik niet echt serieus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_152669487
quote:
De jihadisten, die doen alsof ze bootvluchteling zijn, zitten wel apart van de migranten
Ik vraag me toch af hoe ze dat doen, dat apart zitten.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2015 08:28:09 ]
pi_152669513
De eerstkomende jaren gebeurt er niets.

En als er eenmaal wat gebeurt is het "De dader is 10 jaar geleden als zogenaamde vluchteling de Middellandse Zee overgestoken."

Nu is er heel veel aandacht voor, en zullen ze wel 'strenger' gecontroleerd worden, maar na verloop van tijd verslapt de aandacht voor ze omdat het 'te duur' is, en kunnen ze echt met de voorbereidingen beginnen voor waarvoor ze hier gekomen zijn.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_152669535
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 08:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af hoe ze dat doen, dat apart zitten.

[ afbeelding ]
Dat deel is onzin inderdaad. En dat maakt het hele verhaal onbetrouwbaar. Verder zijn er veel makkelijkere wegen om de EU binnen te komen voor die IS-aapjes.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_152670303
Waarom bouwen ze niet gewoon een brug joh. :D
Zonder wrijving geen glans
pi_152670321
Alweer?
pi_152670380
Het zijn niet alleen IS-strijders maar ook toekomstige IS-strijders. Het zijn mensen die in de evolutie ver achterlopen en van dood en verderf houden, zo zijn ze eenmaal opgevoed.
  zondag 17 mei 2015 @ 10:16:21 #9
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_152670424
Je zou toch denken dat die wel een wat bedrijfszekerder transportmiddel zouden kunnen regelen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 17 mei 2015 @ 10:26:34 #10
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_152670578
Als IS echt zoveel geld maakt als men zegt dan pakken ze gewoon het vliegtuig :') Heus niet elk persoon wordt automatisch aangehouden bij paspoort controle. Zeker niet als ze eerst naar een wat stabieler afrikaans land vliegen, dan naar Dubai oid, en dan naar Europa.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_152674692
Was al een tijdje bekend. Desondanks willen poco's de deuren graag wagenwijd open zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')