Dat is wel bruto de nettoprijs is per land verschillend vanwege de verschillende belastingtarieven.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
90.000.000
Als je het snel hardop zegt, is het niks!
Moet je het eens snel typen. Je mist al snel een nulquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
90.000.000
Als je het snel hardop zegt, is het niks!
watquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:00 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dat is wel bruto de nettoprijs is per land verschillend vanwege de verschillende belastingtarieven.
Hier zou je 29% mogen doorgeven aan DieselBoom.
De bijnaam van dijselbloem onze min fin.quote:
Dan bilzeran lifestyle aannemenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:57 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Stel je laat het beleggen en hebt een resultaat van 4 % per jaar na aftrek van kosten en belasting.
71 miljoen wordt dan 2.840.000,- ¤ per jaar
Dat is per maand 236.666,66 ¤
Per dag 7780,82 ¤
![]()
WTF iedere dag 7780,82 ¤ moeten opmaken om je vermogen niet te veel te laten groeien![]()
![]()
auw dat is een tegenvallertjequote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:09 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht heel even dat het 10 miljoen was
Hoewel dit statement klopt is het geen logische conclusie.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:49 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Niemand heeft door dat mijn berekening niet klopt![]()
![]()
Nederland kenniseconomie![]()
Gewonnen ?quote:
Beetje oefenen en het lukt je vast wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:57 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
WTF iedere dag 7780,82 ¤ moeten opmaken om je vermogen niet te veel te laten groeien![]()
![]()
Oh reizen zou een van de eerste dingen zijn, maar voor de rest blijf ik lekker in Nederland. Zou jij wel verkassen dan?quote:
Ja ik zou meteen mijn koffers pakken, en ergens anders gaan wonen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oh reizen zou een van de eerste dingen zijn, maar voor de rest blijf ik lekker in Nederland. Zou jij wel verkassen dan?
Ver kassen als reiziger ? Vraag me af waar ie het beter heeft dan hier.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oh reizen zou een van de eerste dingen zijn, maar voor de rest blijf ik lekker in Nederland. Zou jij wel verkassen dan?
En waar naartoe dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:32 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Ja ik zou meteen mijn koffers pakken, en ergens anders gaan wonen.
Jij bent dan ook een Belg. Waar heb je het in hemelsnaam beter dan in de lage landenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:32 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Zal wel iets over belasting en regeltjes zijn. Al zou ik met negentig miljoen op de bank niet moeilijk doen over wat miljoenen afstaan aan de staat. Helemaal niet wanneer ik er letterlijk geen poot voor heb hoeven uit te steken.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ver kassen als reiziger ? Vraag me af waar ie het beter heeft dan hier.
Ergens in Canada.quote:
In Canada.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een Belg. Waar heb je het in hemelsnaam beter dan in de lage landen
De ziekte verzekering is er evengoed als hier. Maar vooral voor de natuur idd.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Waarom Canada? Op de natuur na zie ik geen voordelen. En het wordt erg koud daar![]()
Te koud. Spanje. Een groot landgoed. met een chemisch labo, een cannabis plantage, een plek om met drones te spelen, een steengroeve om dingen op te blazen...quote:
Ja, ik heb familie in Manitoba wonen, prachtige omgeving, dat zeker.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:37 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
De ziekte verzekering is er evengoed als hier. Maar vooral voor de natuur idd.
Wilde beesten.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:36 schreef tong80 het volgende:
Veel plezier gewenst in Canada. Begrijp niet wat je er zoekt.
Het Nederlandse taal-onderwijs is er ook niet alles.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:37 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
De ziekte verzekering is er evengoed als hier. Maar vooral voor de natuur idd.
Gnoe. Leer mij puzzelen.quote:
Nee, echt?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:37 schreef Carlos93 het volgende:
¤27.70 gewonnen. Liever de hoofdprijs gehad
Omdat ik de helft deel met de minder bedeelden.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Waarom snap ik driekwart van jouw posts nooit.
Ok.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik de helft deel met de minder bedeelden.
Deel je dat dan zelf, dat zou ik wel doen trouwens als ik jouw was, denk trouwens dat het fiscaal aftrek baar zou kunnen wezen?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik de helft deel met de minder bedeelden.
Die pakte ik nog niet in, dat gaf ik gewoon weg aan iemand wat het gebruiken kon, en evt waarderen deed!quote:Op zondag 17 mei 2015 16:32 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
71 Miljoenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:57 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Stel je laat het beleggen en hebt een resultaat van 4 % per jaar na aftrek van kosten en belasting.
71 miljoen wordt dan 2.840.000,- ¤ per jaar
Dat is per maand 236.666,66 ¤
Per dag 7780,82 ¤
![]()
![]()
Per dagquote:Op zondag 17 mei 2015 18:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
71 Miljoen
Maar goed er blijft alsnog 7003,- p/m over.
Op vluchtelingen dan of?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:37 schreef Twiitch het volgende:
Een dikke jacht op de Middellandse Zee lijkt me wel wat voor de wintermaanden btw.
Minus inkomstenbelasting. Blijft er toch vast nog wel een 4500-5000 overquote:
Nee dat valt niet onder inkomstenbelasting slechts onder vermogensrendementsheffing.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:07 schreef awiebo het volgende:
[..]
Minus inkomstenbelasting. Blijft er toch vast nog wel een 4500-5000 over
Nee slechts mensen die statistiek niet begrijpen zoals ikquote:
Gewoon kijken wat het uitkeringspercentage is, dan weet je genoeg.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:10 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Nee slechts mensen die statistiek niet begrijpen zoals ik
En dan zonder TV.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:37 schreef Twiitch het volgende:
Een dikke jacht op de Middellandse Zee lijkt me wel wat voor de wintermaanden btw.
jouquote:Op zondag 17 mei 2015 18:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Deel je dat dan zelf, dat zou ik wel doen trouwens als ik jouw was, denk trouwens dat het fiscaal aftrek baar zou kunnen wezen?
Six Sigma zegt mij nietsquote:Op maandag 18 mei 2015 10:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon kijken wat het uitkeringspercentage is, dan weet je genoeg.
En dan heb je een keer een off-day en blijf je in je bed liggen, moet je het de volgende dag inhalen...quote:
Ach ja, zelfs die indiase maaltijdbezorgers zijn Six Sigmaquote:
Dan doe je de dag erop een keertje goed je best.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:59 schreef Leandra het volgende:
En dan heb je een keer een off-day en blijf je in je bed liggen, moet je het de volgende dag inhalen...
Minitab mee op je bezorgscooter kan je een dotplot maken van je bezorgtijdenquote:Op maandag 18 mei 2015 10:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ach ja, zelfs die indiase maaltijdbezorgers zijn Six Sigma
quote:
Nog altijd meer kans op vroegpensioen dan met werken voor de overgrote meerderheid.quote:
Auw die is raakquote:Op maandag 18 mei 2015 16:01 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
kan je ook van verzekeringen zeggen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |