Niet van tieten houden, jij hebt De Masculiene Partij hard nodig vriendquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:52 schreef Mike4Ever het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er mannelijk is aan tieten?
Dus nakende tienermeisjes van 15 zijn ook mannelijk?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Niet van tieten houden, jij hebt De Masculiene Partij hard nodig vriend
werkt nietquote:
Zo te zien ben je nog te jong om de Mannelijke liefde voor tieten te begrijpen. Hup naar bed, het is al laat!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:57 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Dus nakende tienermeisjes van 15 zijn ook mannelijk?
Werkt het plaatje niet?quote:
nope, maar staat bij jou in je cache dus zie je nietquote:
nopequote:
In deze topic!quote:
Nee, eckte Hollanderquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:08 schreef Mike4Ever het volgende:
Het is dit topique, niet deze. Ben je mocro?
* arjan1212 is nu lid van De Masculiene Partijquote:
Nu we ons verenigen in De Masculiene Partij welquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:13 schreef Arriviste het volgende:
Wat een schreeuw om aandacht de laatste tijd. Gaat alles wel goed met jullie 'mannen'?
Echte mannen hebben dat helemaal niet nodig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:14 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Nu we ons verenigen in De Masculiene Partij wel
Dat maken we zelf wel uit, vrouwquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:15 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Echte mannen hebben dat helemaal niet nodig.
Haat mequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop