Zelfde reden als dat je op die kapster viel, waarschijnlijk lesbisch.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dat eigenlijk ook niet echt. Ja, een keer had ik wel een oogje op een dame die een jaar of 3, 4 ouder was. Een voetbalster, om een of andere reden val ik daar altijd wel op, heb ook een jaar of wat een vriendin gehad die voetbalster was
Die kapster zou jij het ook gewoon op doen hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfde reden als dat je op die kapster viel, waarschijnlijk lesbisch.
Wie zou op een gelijkenis van Dark Snow vallen?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:46 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Vond haar eigenlijk eruit zien als een typische lesbi met die dikke kop en dat korte gestekelde kapsel...
Dit komt uit een heel ander topic, Wibi.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wie zou op een gelijkenis van Dark Snow vallen?
Als je zijn kuiten weer belachelijk maakt ja, trapt hij je er zo onder.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:25 schreef Tem het volgende:
Daar ga ik niet heen, voor je het weet duwt Mani me onder de trein.
quote:Op zondag 17 mei 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit komt uit een heel ander topic, Wibi.
Zonder pics kan ik daar niet over oordelen.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die kapster zou jij het ook gewoon op doen hoor
Want jij hebt eisen.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder pics kan ik daar niet over oordelen.
Dat is ook weer zo jaquote:
Beetje raar uitgerekte foto.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:01 schreef anonymoussie het volgende:
Eigenlijk is ze ook helemaal niet lelijk.
[ afbeelding ]
Hm, beetje vierkant gezicht.quote:
Die heb ik gewoon in de Dictator's Cut op BR liggenquote:Op zondag 17 mei 2015 21:25 schreef YokiKater het volgende:
Iron Sky komt dinsdag op TV, ik heb er nu al zin in.
Deze aflevering is in IJmuiden, nog geen 500 meter bij mij vandaanquote:Op zondag 17 mei 2015 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Door dat 'Bonje met de buren' wil je ook geen ruzie met je buren meer. Voor je het weet staat Patty Brard voor je deur![]()
.
Ken je dat schorriemorrie ook?quote:Op zondag 17 mei 2015 21:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deze aflevering is in IJmuiden, nog geen 500 meter bij mij vandaan
Ben nog blijer dat ik die opnames niet heb meegemaakt, al ging dat toen wel meteen het gehucht door hier.quote:
Het zijn wel erg typische mensen overigensquote:Op zondag 17 mei 2015 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben nog blijer dat ik die opnames niet heb meegemaakt, al ging dat toen wel meteen het gehucht door hier.
Patty heeft zitten vreten in de snackbar vlakbij, ik kom daar niet meer.
Fox ?quote:Op zondag 17 mei 2015 21:25 schreef YokiKater het volgende:
Iron Sky komt dinsdag op TV, ik heb er nu al zin in.
Daar hebben we er hier heul veul vanquote:Op zondag 17 mei 2015 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn wel erg typische mensen overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |