Zelfde reden als dat je op die kapster viel, waarschijnlijk lesbisch.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dat eigenlijk ook niet echt. Ja, een keer had ik wel een oogje op een dame die een jaar of 3, 4 ouder was. Een voetbalster, om een of andere reden val ik daar altijd wel op, heb ook een jaar of wat een vriendin gehad die voetbalster was

Die kapster zou jij het ook gewoon op doen hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfde reden als dat je op die kapster viel, waarschijnlijk lesbisch.

Wie zou op een gelijkenis van Dark Snow vallen?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:46 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Vond haar eigenlijk eruit zien als een typische lesbi met die dikke kop en dat korte gestekelde kapsel...

Dit komt uit een heel ander topic, Wibi.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wie zou op een gelijkenis van Dark Snow vallen?

Als je zijn kuiten weer belachelijk maakt ja, trapt hij je er zo onder.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:25 schreef Tem het volgende:
Daar ga ik niet heen, voor je het weet duwt Mani me onder de trein.

quote:Op zondag 17 mei 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit komt uit een heel ander topic, Wibi.

Zonder pics kan ik daar niet over oordelen.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die kapster zou jij het ook gewoon op doen hoor

Want jij hebt eisen.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder pics kan ik daar niet over oordelen.

Dat is ook weer zo jaquote:

Beetje raar uitgerekte foto.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:01 schreef anonymoussie het volgende:
Eigenlijk is ze ook helemaal niet lelijk.
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |