Dit is een supergoed idee voor een meet!quote:Op zondag 17 mei 2015 14:18 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil ook wel een keer met specularium op het terras
Zeker waarquote:Op zondag 17 mei 2015 14:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een supergoed idee voor een meet!
Utrecht ligt ook veel centraler dan Groningen.
Maar ik woon in Groningen en Mani komt graag naar Groningen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een supergoed idee voor een meet!
Utrecht ligt ook veel centraler dan Groningen.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen spelletjes? Nee dan ben ik niet jaloers.
Haha ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Specularium zou ik ook nog op het spoor gooien,
Moet je zeker doen, net 2 uur gebeuld op de fiets, daar krijg je echt een gigantische mentale schop onder je reet van. Echt heerlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:50 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik me vanavond helemaal de tyfus ga trainen mensen, ik heb er zin in.
Ik heb gehoord dat Fylax' moeder wel houdt van een spoorbiels in der reet, telt dat ook?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Specularium zou ik ook nog op het spoor gooien, de lijst wordt wel lang zo. Nog meer mensen interesse?
Die mag jij voor je rekening nemen als MILFhunter van dit topic.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Fylax' moeder wel houdt van een spoorbiels in der reet, telt dat ook?
quote:
Hahahha@!quote:Op zondag 17 mei 2015 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet als je met drie loten meedeed.
Sterke teksten ditquote:Op zondag 17 mei 2015 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Go home Fred you're drunk!
ExitFred
Ik heb nog nooit vieze dingen gedaan met een dame die ouder is dan ik eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2015 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mag jij voor je rekening nemen als MILFhunter van dit topic.
Vanmorgen heb ik ook heerlijk getraind. Meteen geboost voor de hele dag.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:50 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik me vanavond helemaal de tyfus ga trainen mensen, ik heb er zin in.
Zeker alleen maar vieze gedachten over een dame die ouder is dan jou.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit vieze dingen gedaan met een dame die ouder is dan ik eigenlijk
Nou, dat eigenlijk ook niet echt. Ja, een keer had ik wel een oogje op een dame die een jaar of 3, 4 ouder was. Een voetbalster, om een of andere reden val ik daar altijd wel op, heb ook een jaar of wat een vriendin gehad die voetbalster wasquote:Op zondag 17 mei 2015 18:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zeker alleen maar vieze gedachten over een dame die ouder is dan jou.
Omdat ze zo lekker vrouwelijk zijn vaak.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dat eigenlijk ook niet echt. Ja, een keer had ik wel een oogje op een dame die een jaar of 3, 4 ouder was. Een voetbalster, om een of andere reden val ik daar altijd wel op, heb ook een jaar of wat een vriendin gehad die voetbalster was
Niets mis met voetbalsters, lekker fit.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dat eigenlijk ook niet echt. Ja, een keer had ik wel een oogje op een dame die een jaar of 3, 4 ouder was. Een voetbalster, om een of andere reden val ik daar altijd wel op, heb ook een jaar of wat een vriendin gehad die voetbalster was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |