Tokkietownquote:
Die klaagster zag er nog normaal uit, die had dan alleen wel een varken als huisdierquote:
Normale mensen hebben we ook wel hoor, maar het grootste deel is gewoon apart volk. Dat is bijna algemeen bekend.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die klaagster zag er nog normaal uit, die had dan alleen wel een varken als huisdier
Ja ik kom daar dus nooit in de buurt, daar heb ik dus geen weet vanquote:Op zondag 17 mei 2015 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Normale mensen hebben we ook wel hoor, maar het grootste deel is gewoon apart volk. Dat is bijna algemeen bekend.
Heb je vaker last van nachtmerries?quote:Op zondag 17 mei 2015 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik droomde vannacht over Patty Brard. Serieus.
Sterktequote:Op zondag 17 mei 2015 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Vertel!quote:Op zondag 17 mei 2015 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Af en toe, maar Patty is wel een nieuwe speler.quote:
Dat zou jij zo gewonnen hebben natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:05 schreef YokiKater het volgende:
Haha. Een mens kan raar dromen. Ik had vorige week een droom over Ben Saunders, die wilde een gevecht met mij in de ring.
Ook niet als je s nachts wakker wordt?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
ik herrinner me mijn dromen vrijwel nooit. ik weet er nog wel 1 maar die was echt van toen ik 10 was ofzo
Wie is Theo?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik droomde laatst dat ik samen met Theo Wesselo en een vriend naar het Foo Fighters concert ging, dat was op zich niet zo erg ware het niet dat Theo erop stond dat hij zou rijden, om een lang verhaal kort te maken haalden we de Ziggodome niet en vouwde Theo de auto onderweg ergens tegen een boom. En toen waren wel alle 3 dood. Bedankt Theo.
Dat wel, maar toch kneep ik hem best even. Hij was erg opgefokt.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zou jij zo gewonnen hebben natuurlijk.
Dat staat toch echt in de post zelf.quote:
Was ik die vriend?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik droomde laatst dat ik samen met Theo Wesselo en een vriend naar het Foo Fighters concert ging, dat was op zich niet zo erg ware het niet dat Theo erop stond dat hij zou rijden, om een lang verhaal kort te maken haalden we de Ziggodome niet en vouwde Theo de auto onderweg ergens tegen een boom. En toen waren we alle 3 dood. Bedankt Theo.
Ik hoop dat het weer goed met je komtquote:Op zondag 17 mei 2015 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Af en toe, maar Patty is wel een nieuwe speler.
nee, dat heb ik nooit ja ik word wel wakker enzo maar als ik slaap leg ik echt in coma, soms slaap ik gewoon door de wekker heen en die staat erg hardquote:Op zondag 17 mei 2015 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook niet als je s nachts wakker wordt?
Dat weet ik niet meer, maar ik gun jou een iets minder luguber einde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |