Ja, dat is hij ook.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dacht dat het een bekend iemand was ofzo
Dankjewel, ltkvdquote:Op zondag 17 mei 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoop dat het weer goed met je komt [ afbeelding ]. Opdat dit nimmer meer mag gebeuren, opdat wij dit nooit vergeten!
Dan slaap je dus echt overal doorheen. Kan ook een voordeel zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nee, dat heb ik nooit ja ik word wel wakker enzo maar als ik slaap leg ik echt in coma, soms slaap ik gewoon door de wekker heen en die staat erg hard
Theo is waarschijnlijk de uitbater van de bowlingbaan van Sassem.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dacht dat het een bekend iemand was ofzo
Dat vaste slapen heb ik ook last van ondanks dat ik een wekker op standje luchtalarm heb staan. Ze zouden mij van mijn bed kunnen lichten zonder dat ik het door zou hebben denk ikquote:Op zondag 17 mei 2015 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nee, dat heb ik nooit ja ik word wel wakker enzo maar als ik slaap leg ik echt in coma, soms slaap ik gewoon door de wekker heen en die staat erg hard
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Theo is waarschijnlijk de uitbater van de bowlingbaan van Sassem.
Ik heb zijn achternaam er toch netjes achter gezet.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Theo is waarschijnlijk de uitbater van de bowlingbaan van Sassem.
Doe eens even rustig. Ik ken die vent gewoon niet.quote:
Dat vind ik redelijk teleurstellend, maar niemand is perfect natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doe eens even rustig. Ik ken die vent gewoon niet.
Wie wil dat nou niet inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil anders nog wel een keer naar de bowlingbaan van Sassem
Teveel moeitequote:Op zondag 17 mei 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij staat Mani er op dat we Theo Wesselo gaan googlen.
Het idee is dat je ons allemaal uitnodigt.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat vind ik redelijk teleurstellend, maar niemand is perfect natuurlijk.
[..]
Wie wil dat nou niet inderdaad.
Ok, maar wie is allemaal?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het idee is dat je ons allemaal uitnodigt.
Vergeet Specularium en LTDVK niet.
Oh die van rembo en rembo. Geen wonder dat jullie tegen een boom knalden.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Nou dan zal ik je tegemoetkomen, ontmoet mijn jeugdidool en grote inspirator.
Heb Jij epilepsie?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
Straks komt er een docu over leven met epilepsie, dat ga ik wel even kijken. Ik neem het iig op.
Ok dan mogen jullie allemaal komen, behalve Tem.quote:
Hou toch je bek man, paardensnikkel.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vaste slapen heb ik ook last van ondanks dat ik een wekker op standje luchtalarm heb staan. Ze zouden mij van mijn bed kunnen lichten zonder dat ik het door zou hebben denk ik. Gelukkig droom ook wel altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |