Nah, waarom niet? omdat ik zwart ben zekerquote:Op zondag 17 mei 2015 22:58 schreef timmmmm het volgende:
Ja jongens, spannende tijden dit. Met én zonder toyboys. Ik weet alleen wel dat ik Fokker niet ga knuffelen.
Weet ik ik heb hem weleens geknuffeld dus ik snap dat hij een herhaling wilquote:Op zondag 17 mei 2015 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tim wil jou anders ook wel even knuffelen![]()
Spannend verhaal ditquote:Op zondag 17 mei 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik ik heb hem weleens geknuffeld dus ik snap dat hij een herhaling wil
Ik hoop dat hij tyfus aan zijn teelbal krijgt zodat hij nooit meer kan fietsen zonder helse pijn te lijdenquote:Op zondag 17 mei 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
Topickapende paardenlul die Mani, net zo erg als Fielaks
En wat gebeurde er toen?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Die spannende botten tegen mijn vetjes aanquote:Op zondag 17 mei 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn teelballen het inmiddels toch niet meer doen, dus ik vind het prima.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij tyfus aan zijn teelbal krijgt zodat hij nooit meer kan fietsen zonder helse pijn te lijden
Lekker zacht, voor mij dan.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die spannende botten tegen mijn vetjes aan
Misschien moet je dan in Groningen ook een hond kopen, en dan noem je hem Mani. Of Jessica.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang hij of zij mij maar lief heeft want dat kom ik een beetje te kort.
Dat vind ik ook prima. Bij sommige mensen is het beter dat ze zich niet voortplanten.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn teelballen het inmiddels toch niet meer doen, dus ik vind het prima.
Honden kunnen niet zo goed alleen zijn en ik ben niet alle weekenden in Groningen dus dat wordt niks.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan in Groningen ook een hond kopen, en dan noem je hem Mani. Of Jessica.
Kinderen staan bovenaan mijn lijst van meest gehate objecten op deze planeet, dus voortplanten ging ik toch al niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prima. Bij sommige mensen is het beter dat ze zich niet voortplanten.
Over welke randmongool hebben we het nu?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan niet wachten tot Tem die randmongool eindelijk weggepest heeft.
wiequote:Op zondag 17 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Hahaha. Tem.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
quote:
quote:
Een ieder die met een ongezonde obsessie voor sport en/of zijn lichaamsgewicht zijn overduidelijke psychische problemen poogt te maskerenquote:
Jou zou het niks uitmaken hèquote:Op zondag 17 mei 2015 23:05 schreef arjan1112 het volgende:
dat topic in KLB mannen met een sletvriendin
Eens denken:quote:Op zondag 17 mei 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een ieder die met een ongezonde obsessie voor sport en/of zijn lichaamsgewicht zijn overduidelijke psychische problemen poogt te maskeren
Dit in combinatie met al dat geklets van jou over je training. Hmm.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die spannende botten tegen mijn vetjes aan
Haha, maskeren. Lees je dit topic uberhaupt wel eens?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een ieder die met een ongezonde obsessie voor sport en/of zijn lichaamsgewicht zijn overduidelijke psychische problemen poogt te maskeren
Te vaak, te vaakquote:Op zondag 17 mei 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha, maskeren. Lees je dit topic uberhaupt wel eens?
Dat doen wij allemaal tim, je bent niet bijzonder.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:07 schreef timmmmm het volgende:
Het komt zelfs voor dat ik 's ochtends lekker in mijn badje lig te ontwaken en dan de SC van de afgelopen nacht teruglees.
We hebben niet allemaal een bad he. Ik niet iig.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doen wij allemaal tim, je bent niet bijzonder.
Ik denk dat Timmmm dit echt doet.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:07 schreef arjan1112 het volgende:
En ga je het dan ook uitprinten en bij de gemeente langs brengen ofzo
Ik bedoelde ook dat teruglezen, ik heb ook geen bad, ik doe dat gewoon in bedquote:Op zondag 17 mei 2015 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een bad he. Ik niet iig.
Zal ik het anders even doen?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er gaat steeds iets verkeerd hier.
Godtering.
Heb je al een bokszak?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee niet, maar afgelopen week ook niet echt tijd voor gehad om te zoeken. Jij wel?quote:
Kan er mee door, zoals gewoonlijk.quote:
Oe die moet ik zien, nog een keer. Zal wel zijn omdat deel 2 eraan zit te komen dat hij nu op tv komt.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie, dinsdag komt Iron Sky op RTL7
OF altijd een kutbui, kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Timmmm heeft nooit een kutbui, hij is altijd zo.
Ik moet eerst zorgen dat ik er ruimte voor heb, ik woon in een kabouterhuisje heh. Ik denk aan een mooie houten frame, in Japanse stijl, voor in de tuin of zo.. Maar dan ben je ook weer een vermogen aan hout kwijt.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee niet, maar afgelopen week ook niet echt tijd voor gehad om te zoeken. Jij wel?
Maar het voordeel is wel dat je er altijd nog een galf van maken kanquote:Op zondag 17 mei 2015 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet eerst zorgen dat ik er ruimte voor heb, ik woon in een kabouterhuisje heh. Ik denk aan een mooie houten frame, in Japanse stijl, voor in de tuin of zo.. Maar dan ben je ook weer een vermogen aan hout kwijt.
Ik wacht tot ze Sharknado uit zendenquote:Op zondag 17 mei 2015 23:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie, dinsdag komt Iron Sky op RTL7
Goed dat je het zegt. Gelukkig net pas begonnen. Ga ik even kijken. Heb hem al gezien maar dat geeft niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Oja, Hobo With A Shotgun is nu op RTL 7. Helemaal vergeten.
Die heb ik nog niet gezien, maar Iron Sky vind ik gewoon geweldig. Die is zo fout dat het gewoon goed is.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht tot ze Sharknado uit zenden
Hij is bijna afgelopen.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Gelukkig net pas begonnen. Ga ik even kijken. Heb hem al gezien maar dat geeft niet.
Ah shit ik keek verkeerdquote:
Ik ook nog niet, maar van Karina heb ik begrepen dat het een top RTL7 film isquote:Op zondag 17 mei 2015 23:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, maar Iron Sky vind ik gewoon geweldig. Die is zo fout dat het gewoon goed is.
Ik raad hem zelf ook aan.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, maar van Karina heb ik begrepen dat het een top RTL7 film is
Ik ben altijd in voor hondenfilmpjesquote:Op zondag 17 mei 2015 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik raad hem zelf ook aan.![]()
En ik ben nu even een kort filmpje van mijn hond aan het uploaden.
Hij is bijna online, het is een filmpje dat ik net bij mijn ouders kom en dat Swift uit zijn slaapje wakker wordt omdat ik binnen kom. Normaal is hij iets enthousiaster, maar het blijft toch een leuk en typisch Swift filmpje.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor hondenfilmpjes
Hij is 10.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Awwww![]()
![]()
Swift is zeker al wel een beetje oud?
Oh gelukkig maar.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik binnen kom is mijn hond ook altijd heel blij en dan pakt hij gelijk zijn touw.
Om mee te spelen.
Hij kan ook veel beter "wolven" dan dat.. dat is zijn trademark; huilen als een wolf. Dat wil ik nog eens goed op film hebben. Het is helaas de tijd dat ik nu echt moet gaan denken om zoveel mogelijk momenten vast te leggen omdat hij inderdaad oud begint te worden.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zie je wel een beetje. Maar wel heel lief hoor
Hij lag lekker te pitten. En een echte knuffelhond is het ook niet, tenminste niet geforceerd. Dus hij had zoiets.. ja, leuk dat je er weer bent maar laat mij maar lekker liggenquote:Op zondag 17 mei 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Hij zag er wel een beetje sad uit, ben je met hem gaan spelen?
Onze hond wolft nooit geloof ik.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij kan ook veel beter "wolven" dan dat.. dat is zijn trademark; huilen als een wolf. Dat wil ik nog eens goed op film hebben. Het is helaas de tijd dat ik nu echt moet gaan denken om zoveel mogelijk momenten vast te leggen omdat hij inderdaad oud begint te worden.
Ik wil er nog even niet aan denken, maar als die weg is.. dan ben ik echt even gebroken. Meer als bij elke andere hond die we hebben gehad en dat zijn er 5.
Om wat mee te doen?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:38 schreef arjan1112 het volgende:
ik krijg soms het advies om een hond te kopen.
We hebben er 2 gehad die 16 zijn geworden, dat is vrij oud voor een Border Collie.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze hond wolft nooit geloof ik.
Dat soort filmpjes zijn dan wel leuk denk ik, maar hopelijk houdt hij nog een paar jaartjes vol natuurlijk.
Een hond geeft een sociaal levenquote:Op zondag 17 mei 2015 23:49 schreef arjan1112 het volgende:
nou gewoon wat honden doen , uitlaten enzo
ZOu bij mij niet helpen. En puppies blijven niet klein natuurlijk he?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:51 schreef YokiKater het volgende:
Een leuke schattige puppy is ook een amazing chick magnet.
Ik heb honden sinds mijn 11equote:Op zondag 17 mei 2015 23:52 schreef arjan1112 het volgende:
Dus: sinds jij een hond hebt, heb je meer vriendinnen gehad als daarvoor ?
Wedden dat je Swift leuk vind?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
ZOu bij mij niet helpen. En puppies blijven niet klein natuurlijk he?
2 miljoen euro ook.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:51 schreef YokiKater het volgende:
Mjah, dat is nog karig hoor. Dan krijg je van die goedkope golddiggers die al snel tevreden zijn.quote:
Een kind is nog "lastiger". En een vriendin/vrouw zal toch ook aandacht nodig hebbenquote:Op zondag 17 mei 2015 23:55 schreef arjan1112 het volgende:
Het lijkt me maar lastig een hond. Je moet hem 2 keer per dag uitlaten en te eten geven en alles.
Een kind kun je niet vergelijken met een hond, qua werk en kosten en alles. Denk ik. Lijkt me heel mooi maar ook heel zwaar.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een kind is nog "lastiger". En een vriendin/vrouw zal toch ook aandacht nodig hebben![]()
![]()
Het is gewoon die sociale leef.
Nou ja een vrouw hoef je niet uit te laten.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een kind is nog "lastiger". En een vriendin/vrouw zal toch ook aandacht nodig hebben![]()
![]()
Het is gewoon die sociale leef.
Jij begrijpt het. Dat je gewoon bij dat Quote groepje hoort en een wagenpark van 10 miljoen hebt of zo. En een boot, tenminste .. iets dat een boot mag heten, en dat koop je niet voor 2 miljoen, dan blijft er niets meer over.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:57 schreef arjan1112 het volgende:
in NL heb je aan 2 miljoen niet genoeg om 5 lekkere wijven als vrouw te hebben
dan heb je 100 miljoen nodig
ofzo
Altijd alleen is saai.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:58 schreef arjan1112 het volgende:
Ja dan moet ik misschien maar voor altijd alleen blijven, of toch niet
Nou 2 miljard dan.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Dat je gewoon bij dat Quote groepje hoort en een wagenpark van 10 miljoen hebt of zo. En een boot, tenminste .. iets dat een boot mag heten, en dat koop je niet voor 2 miljoen, dan blijft er niets meer over.
Niet alleen puppy'squote:Op zondag 17 mei 2015 23:51 schreef YokiKater het volgende:
Dat bedoel ik, ik ga toch ook geen hond met een kind vergelijken ... Maar een kind hebben is, op uitzonderingen na, een algemeen normaal iets.. Dat moet een mens gewoon aankunnen. Dus als iemand gaat zeggen dat een huisdier al teveel verantwoordelijk met zich meebrengt, dan kom ik met dat kindverhaal.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een kind kun je niet vergelijken met een hond, qua werk en kosten en alles. Denk ik. Lijkt me heel mooi maar ook heel zwaar.
quote:
Ja precies. Als je eenmaal een hond hebt dan vind je ook wel een oplossing voor vakanties en dat soort dingen.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik ga toch ook geen hond met een kind vergelijken ... Maar een kind hebben is, op uitzonderingen na, een algemeen normaal iets.. Dat moet een mens gewoon aankunnen. Dus als iemand gaat zeggen dat een huisdier al teveel verantwoordelijk met zich meebrengt, dan kom ik met dat kindverhaal.
Het is ook gewoon zo, als je er zelf een beetje leuk en netjes uitziet en je hebt een leuke hond dan heb je gewoon vaak aanspraak en dat kan tot alles leidenquote:Op maandag 18 mei 2015 00:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet alleen puppy's
Een vorige huisgenoot van mij (maar een maand mee samengewoond) ging wel eens met mijn hond wandelen om aanspraak te krijgen van chicks. Werkte wel goed! Toen een meisje eens vroeg hoe de hond heette zei hij maar gewoon chien, de naam wist hij niet meer
Chien zou ik best een grappige naam vinden voor een hond.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet alleen puppy's
Een vorige huisgenoot van mij (maar een maand mee samengewoond) ging wel eens met mijn hond wandelen om aanspraak te krijgen van chicks. Werkte wel goed! Toen een meisje eens vroeg hoe de hond heette zei hij maar gewoon chien, de naam wist hij niet meer
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:06 schreef arjan1112 het volgende:
Dus als ik een hond koop ben ik over 2 jaar getrouwd heb ik een kind en werk ik 40 / 60 uur per week ?
Mijn hond is leuk, dus dan zie ik er dus niet netjes en leuk uit?quote:Op maandag 18 mei 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo, als je er zelf een beetje leuk en netjes uitziet en je hebt een leuke hond dan heb je gewoon vaak aanspraak en dat kan tot alles leiden
Misschien is jouw woonomgeving gewoon heel erg vergrijsd.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is leuk, dus dan zie ik er dus niet netjes en leuk uit?
Probeer het eens in de randstadquote:Op maandag 18 mei 2015 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is leuk, dus dan zie ik er dus niet netjes en leuk uit?
Je kan ook Antoine tegenkomen met een potje pindakaas.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo, als je er zelf een beetje leuk en netjes uitziet en je hebt een leuke hond dan heb je gewoon vaak aanspraak en dat kan tot alles leiden
Als ik zelf ooit een echt eigen hond zou hebben dan zou ik hem Falkor noemen.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chien zou ik best een grappige naam vinden voor een hond.
Ik vind het verdacht dat je nog geen pro Emile ondertitel hebt. Ben jij soms een vieze vuile Derksen aanhanger?quote:
Dat klopt maar ik heb het opgezocht.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:19 schreef YokiKater het volgende:
Niemand weet natuurlijk waar de naam Falkor vandaan komt.
Jezus, je hebt gelijk. Sorry.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het verdacht dat je nog geen pro Emile ondertitel hebt. Ben jij soms een vieze vuile Derksen aanhanger?
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik heb het opgezocht.
Mezelfquote:Op maandag 18 mei 2015 16:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie wilde je vandaag allemaal doodmaken?
Dan hoef je toch niet alleen salades te eten. Gewoon lekker worteltjesquote:Op maandag 18 mei 2015 16:25 schreef timmmmm het volgende:
Ja jongens, vanaf vandaag ben ik weer begonnen met dieten, en vanaf vandaag heb ik weer een intense haat aan het leven
Ik heb net voor vanavond een courgette/mosterdsoep gemaakt met een kleine toevoeging van knoflook en ui.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
En broccoli. En spruitjes en lof en nog wat groene zooi.
Dat je er nog bent.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:27 schreef timmmmm het volgende:
Van dergelijke vooruitzichten word je toch suicidaal?
Nogal ja want courgette lust ik ook al niet. Wel zalm. Gelukkig ben ik nog nooit op dieet geweest, ik lust al die dieetdingen niet. Groentes en shit.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:27 schreef timmmmm het volgende:
Van dergelijke vooruitzichten word je toch suicidaal?
Courgette zit toch amper smaak aan, dat proef je niet eensquote:Op maandag 18 mei 2015 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja want courgette lust ik ook al niet. Wel zalm. Gelukkig ben ik nog nooit op dieet geweest, ik lust al die dieetdingen niet. Groentes en shit.
Kan wel zo zijn maar ik vind het gewoon vies. Oh ik weet er nog zo eentje, auberginequote:Op maandag 18 mei 2015 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Courgette zit toch amper smaak aan, dat proef je niet eens
Gaat dat lekker in LIF of CUL vragen.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:31 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, denk eens even met me mee. Wie kan ik vragen voor een soort van lifestyleëske nieuwsberichten? Ik heb nieuwe redacteurs nodig.
Hippie-truien vooral.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:33 schreef Karina het volgende:
Geen idee tim. Ik ben niet zo van de lifestyledingetjes of showbiz en zo.
Njo is wel van de hippe kleren dacht ik?
Badtripbob, zie US voor fashion statements.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:31 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, denk eens even met me mee. Wie kan ik vragen voor een soort van lifestyleëske nieuwsberichten? Ik heb nieuwe redacteurs nodig.
Dat lijkt me echt enig.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik ken wel iemand die dat kan, alleen heeft ze volgens mij geen Fok- account.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:31 schreef timmmmm het volgende:
Dat is wel een beetje een voorwaarde om dit te doen he?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die dat kan, alleen heeft ze volgens mij geen Fok- account.
GGMMquote:Op maandag 18 mei 2015 16:31 schreef timmmmm het volgende:
Hij kookt sinds kort velderwten met rundertartaar in plaats van zalmsalade met struisvogelei.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noem jij GGMM nou een razende homofiel?
En Sylvana in de slachtofferrol.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:05 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu Halina, dat lijkt ook op een hapje bruine bonen.
Zo gaan we niet met elkaar om, dat hebben we met iedereen afgesproken.quote:
Ik 123, heb gelijk een hoer besteldquote:Op maandag 18 mei 2015 19:36 schreef Peunage het volgende:
Ik heb 600 eurnies teruggekregen van de belasting.
Veel plezier.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan kan ik ongeveer 5 hoeren bestellen dus
Ga je naar Irak?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:39 schreef Peunage het volgende:
Maar dat ga ik niet doen. Want vakantiedoekoes.
Wat kan mij dit nou allemaal schelen?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:47 schreef anonymoussie het volgende:
Bruine bonen is het lekkerst op zijn Surinaams. BB met R.
Waarom dan? heb je liever dat ze het met jou doen ?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Lijkt me wel redelijk ongemakkelijk, seks met een publieke dame.
Zo eenzijdig en afstandelijk, lijkt me niks.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:49 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom dan? heb je liever dat ze het met jou doen ?
Wat kan het mij nou schelen dat het jou niets kan schelen.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat kan mij dit nou allemaal schelen?
Want?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Allemaal even tekenen, mensen
https://actie.worldanimalprotection.nl/fokoff#
quote:
quote:Nog steeds worden talloze puppy's uit winstbejag gefokt onder erbarmelijke omstandigheden. In Europa, recht onder onze neus. Goedkope puppy’s uit deze meedogenloze ‘fabrieken’ worden verwaarloosd, kampen met ernstige ziektes en aandoeningen en zijn alleen geboren om er snel geld mee te verdienen.
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
Daarom eisen wij van de EU:
Door heel Europa verplichte identificatie van iedere verhandelde pup
Koppeling van registratiesystemen zodat honden overal in Europa traceerbaar zijn
Europese regels om puppyfokkers en -handelaren te registreren
De Stasi zou jaloers zijn.
Ja, zoals dingen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
HondenEr zijn wel belangrijkere dingen om je druk om te maken
Omdat het zwartje is zeker, rancistquote:Op maandag 18 mei 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Interesseert mij dus echt geen reet, dit.
Mooi hoe Guy in de starthouding staat om het volk te instrueren om te klappen, mag hier een bom op.quote:
Nee, dat zijn albino's, fascist.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heet pigmentgehandicapt, vieze nazi.
Zoals jouw fitness struggles bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
HondenEr zijn wel belangrijkere dingen om je druk om te maken
Allang gedaan natuurlijk, hondjes.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Daar maakt niemand zich druk om gelukkig.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals jouw fitness struggles bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou niet bepaald. Ik dacht er meer aan dat ik het wat bijzonder vind om wanneer erquote:Op maandag 18 mei 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals jouw fitness struggles bijvoorbeeld.
Had niet anders van jou verwacht.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nadat Johan Derksen zijn steun aan deze actie heeft betuigd heb ik dit gelijk gedaan.
Nu schijn ik in juli iets te ontvangen met de naam van mijn hond er op.
Mag ik dan maar 1 ding kiezen om mij druk over te maken?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou niet bepaald. Ik dacht er meer aan dat ik het wat bijzonder vind om wanneer er
Elke dag 6000 mensen doodgaan wegens gebrek aan schoon water
Elke dag duizenden kinderen doodgaan door ondervoeding
Er tientallen miljoenen mensen met hiv/aids zijn waar dagelijks meer slachtoffers bijkomen
Miljoenen doodgaan door krankzinnige, te voorkomen oorlogen
etc etc etc
je je druk gaat maken om wat honden. Lekker boeiend, zorg anders eerst dat je voor jezelf van zorgen voor je voor anderen gaat zorgen. Lekker tijd en geld steken in dieren maar je eigen medemens de tering laten krijgen
Mijn hond zit alleen maar achter de poesjes aan. Maar of hij nou flirt weet ik niet, hij is of heel forward en gaat er achteraan of hij doet mij na en staat stil en kijkt een beetje.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Had niet anders van jou verwacht.
Zo'n dogtag heb ik al voor die van mij. Dan kunnen de teefjes ook meteen zijn nummer noteren als hij weer aan het flirten is.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het mongolide is om tijd en geld in die teringbeesten te steken terwijl je met diezelfde tijd en datzelfde geld ook putten in Afrika kan slaan of een geneesmiddel tegen kanker uit kan vinden.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mag ik dan maar 1 ding kiezen om mij druk over te maken?
Die dingen gebeuren ook. Overigens ben jij de laatste die over dit onderwerp mee mag praten, met je honden endlosung fantasieën.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het mongolide is om tijd en geld in die teringbeesten te steken terwijl je met diezelfde tijd en datzelfde geld ook putten in Afrika kan slaan of een geneesmiddel tegen kanker uit kan vinden.
Achterlijke prioriteiten vind ik het.
Hier herken ik me helemaal niet in.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou niet bepaald. Ik dacht er meer aan dat ik het wat bijzonder vind om wanneer er
Er tientallen miljoenen mensen met hiv/aids zijn waar dagelijks meer slachtoffers bijkomen
etc etc etc
je je druk gaat maken om wat honden. Lekker boeiend, zorg anders eerst dat je voor jezelf van zorgen voor je voor anderen gaat zorgen. Lekker tijd en geld steken in dieren maar je eigen medemens de tering laten krijgen
Nou ja, als jij denkt met je handtekening europees beleid te kunnen beinvloeden, waarom zou ik dat dan niet mogen denken?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe jij oorlogen gaat voorkomen.
Ik verbeeld mij niks, maar mocht het op een of andere manier toch een bijdrage leveren doe ik dat graag.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als jij denkt met je handtekening europees beleid te kunnen beinvloeden, waarom zou ik dat dan niet mogen denken?
Het is niet dat dieren beter zijn ofzo maar die mensen interesseren me allemaal vrij weinig, eigenlijk.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
etc etc etc
Je moet de kracht van Europa niet onderschatten.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als jij denkt met je handtekening europees beleid te kunnen beinvloeden, waarom zou ik dat dan niet mogen denken?
En blijkbaar niet genoeg, want er gaan nog steeds bijzonder veel mensen dood door gebrek aan schoon drinkwater en afijn, ik ga al die cijfers niet noemen.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond zit alleen maar achter de poesjes aan. Maar of hij nou flirt weet ik niet, hij is of heel forward en gaat er achteraan of hij doet mij na en staat stil en kijkt een beetje.
Toegegeven, die negers in Afrika die dood aan het gaan zijn, zijn nou ook niet bepaald als een molensteen op mijn geweten. Maar die kindjes liever dood laten gaan, omdat je dan hondjes kan redden vind ik nog een graadje verwerpelijkerquote:Op maandag 18 mei 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is niet dat dieren beter zijn ofzo maar die mensen interesseren me allemaal vrij weinig, eigenlijk.
Dit is een correcte analysequote:Op maandag 18 mei 2015 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Timmmmm je lijkt nogal vaak mad, klopt dat?
Waar haal je dit nou weer vandaan?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toegegeven, die negers in Afrika die dood aan het gaan zijn, zijn nou ook niet bepaald als een molensteen op mijn geweten. Maar die kindjes liever dood laten gaan, omdat je dan hondjes kan redden vind ik nog een graadje verwerpelijker
Van al dat geld wat nodig is om jouw hondenholocaust te financieren kunnen we anders ook een hoop dobbernegers in Afrika redden.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En blijkbaar niet genoeg, want er gaan nog steeds bijzonder veel mensen dood door gebrek aan schoon drinkwater en afijn, ik ga al die cijfers niet noemen.
De tijd en het geld wat in die honden gestoken worden kan gewoon ook besteed worden aan bijvoorbeeld het slaan van waterputten. Prima dat het al gebeurd, maar niet genoeg. Ik vind het zonde van de tijd en het geld, dit soort goede doelen. Wat kunnen mij die teringbeesten interesseren als er kinderen dood liggen te gaan die van het geld dat naar dit soort gekkigheid gaat gered hadden kunnen worden.
Volgens mij zijn al onze honden maagd gebleven.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van mij gaat altijd heel zielig doen als hij wel seks zou willen. Dat werkt nooit bij the ladies, daarom is hij ook nog maagd.
Wat ik al zei, met het geld wat in deze en soortgelijke gekke organisaties gestoken wordt, had je ook kunnen gebruiken om bijvoorbeeld waterputten te slaan.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar haal je dit nou weer vandaan?
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al onze honden maagd gebleven.
Alhoewel, what happens at the hondenpension stays at the hondenpension.
Uit je onvermogen hier inhoudelijk op in te gaan, maak ik op dat dat niet binnen je vermogens ligt. Is deze conclusie terecht?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van al dat geld wat nodig is om jouw hondenholocaust te financieren kunnen we anders ook een hoop dobbernegers in Afrika redden.
Hoezo, dit heb je laatst letterlijk gezegd.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uit je onvermogen hier inhoudelijk op in te gaan, maak ik op dat dat niet binnen je vermogens ligt. Is deze conclusie terecht?
Maar het gaat toch niet eens een beetje in op wat ik zeg joh, gek. Lekker van onderwerp veranderen en 'ja maar jij' roepenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoezo, dit heb je laatst letterlijk gezegd.
Ok, wij zijn prima in staat geld over de balk te kieperen in Afrika EN wat te doen aan het walgelijke dierenleed wat op deze wereld bestaat. Jij kan dat alleen niet bevatten omdat je het liefst alle honden dood wilt hebben, wat ik dan weer tamelijk verwerpelijk vind.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar het gaat toch niet eens een beetje in op wat ik zeg joh, gek. Lekker van onderwerp veranderen en 'ja maar jij' roepen
En jij wilt alle kinderen dood dus je bent net zo kut.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, wij zijn prima in staat geld over de balk te kieperen in Afrika EN wat te doen aan het walgelijke dierenleed wat op deze wereld bestaat. Jij kan dat alleen niet bevatten omdat je het liefst alle honden dood wilt hebben, wat ik dan weer tamelijk verwerpelijk vind.
Je bent blijkbaar niet prima in staat én afrika te helpen én dierenleed te bestrijden, want afrika is niet geholpen. Getuige de cijfers die ik net noemde. Dat men dan met die ridicule organisaties waar vele, vele miljoenen in omgaan met al dat geld liever hondjes of ezeltjes redt dan mensenlevens redt, vind ik grenzen aan misdadig.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, wij zijn prima in staat geld over de balk te kieperen in Afrika EN wat te doen aan het walgelijke dierenleed wat op deze wereld bestaat. Jij kan dat alleen niet bevatten omdat je het liefst alle honden dood wilt hebben, wat ik dan weer tamelijk verwerpelijk vind.
Als ik een lijst zou moeten geven van mensen, dieren en andere groepen die allemaal dood mogen, zou ik nog wel even bezig zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
En jij wilt alle kinderen dood dus je bent net zo kut.
Afrika gaat ook niet gered worden met het extra geld wat je jat van organisaties die dierenleed tegengaan, een van de meest walgelijke praktijken op deze aardbol. Het is nou eenmaal een kankerwereld, en ik wil graag helpen waar ik kan.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar niet prima in staat én afrika te helpen én dierenleed te bestrijden, want afrika is niet geholpen. Getuige de cijfers die ik net noemde. Dat men dan met die ridicule organisaties waar vele, vele miljoenen in omgaan met al dat geld liever hondjes of ezeltjes redt dan mensenlevens redt, vind ik grenzen aan misdadig.
Wat doe je dan allemaal om de wereld beter te maken?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Afrika gaat ook niet gered worden met het extra geld wat je jat van organisaties die dierenleed tegengaan, een van de meest walgelijke praktijken op deze aardbol. Het is nou eenmaal een kankerwereld, en ik wil graag helpen waar ik kan.
Ik doe een paar jaar vrijwilligerswerk voor minderbedeelden en ik probeer mij in het algemeen behulpzaam op stellen in het dagelijks leven.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal om de wereld beter te maken?
Dat is dan wel sip, dat je niet meer kan helpenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe een paar jaar vrijwilligerswerk voor minderbedeelden en ik probeer mij in het algemeen behulpzaam op stellen in het dagelijks leven.
Sorry, ik was even een leuke vacature voor je aan het plaatsenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom gaat het nou weer over je opa?
Haha nou.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is dan wel sip, dat je niet meer kan helpen
Nou het is wat he meidquote:Op maandag 18 mei 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha nou.
Laten we nu weer inhoudsloze gifjes posten ofzo.
Als ik dit topic zo teruglees is het meer wat voor timmmmm.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, ik was even een leuke vacature voor je aan het plaatsenKoppensnellers gezocht
Je viel inhoudelijk toch een beetje tegen, dus ik ben blij dat je weer inhoudsloze gifjes gaat postenquote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe een paar jaar vrijwilligerswerk voor minderbedeelden en ik probeer mij in het algemeen behulpzaam op stellen in het dagelijks leven.
Volgens Human Rigths Watchquote:Op maandag 18 mei 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik dit topic zo teruglees is het meer wat voor timmmmm.
Ja jij bent inhoudelijk beter als je gewoon weer een opstel typt over je fitness hel. Dan post ik morgen wel een selfie van mijn skelet achtige bovenlichaam.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je viel inhoudelijk toch een beetje tegen, dus ik ben blij dat je weer inhoudsloze gifjes gaat posten
Het 'nee, jij'-argument. Chapeauquote:Op maandag 18 mei 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja jij bent inhoudelijk beter als je gewoon weer een opstel typt over je fitness hel. Dan post ik morgen wel een selfie van mijn skelet achtige bovenlichaam.
Ik zet mezelf even hoog, of laag. Zoals je wil.quote:
Ik ben allang blij dat je het deze keer met iemand oneens kan zijn zonder me voor de trein te willen gooien of met je fietsje aan te rijdenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zet mezelf even hoog, of laag. Zoals je wil.
Ik keur het goedquote:Op maandag 18 mei 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
Timmm ik heb je gevonden op facebook, mag ik je toevoegen als vriendje?
Ik probeer het elke dag weer een beetje beter te doen.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat je het deze keer met iemand oneens kan zijn zonder me voor de trein te willen gooien of met je fietsje aan te rijden
Ik vloog een toren in en kreeg niet eens puntenquote:
Sp3c staat zelfs met mijn zonnebril op zijn profielfotoquote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb geen FOK!kers op facebook.
Voor zover ik weet dan.
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb geen FOK!kers op facebook.
Voor zover ik weet dan.
Dat moet wel heel chanant zijn geweest.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sp3c staat zelfs met mijn zonnebril op zijn profielfoto
Wist niet dat Tinder als vereiste heeft dat je FOK!kers op facebook hebt.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe ga je dan je Tinderfoto uploaden?
Ik heb wel Facebook, alleen geen mensen van FOK! in mijn vriendenlijst.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe ga je dan je Tinderfoto uploaden?
Jij komt hier ook uit de buurtquote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vloog een toren in en kreeg niet eens punten
RSD is altijd al lelijk geweestquote:Op maandag 18 mei 2015 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij komt hier ook uit de buurt
http://www.omroepbrabant.(...)lelijk+geworden.aspx
Mijn bescheiden mening is dat Jesse Klaver een kutlul is die geen idee heeft waar hij het over heeft. Lelijk geworden door de grote parkeergarages? Die ene parkeergarage die onder de grond zit en waardoor je midden in de stad geen honderden auto's hebt staan? Dat er meer moet gebeuren op de nieuwe markt is een feit, maar het is er op zeker niet lelijker door geworden. Een outletcenter wat de stad leegtrekt? Rosada haalt mensen buiten Roosendaal naar Roosendaal maar ik ken geen een Roosendaler die door Rosada minder in het centrum komt.
Ligt dat nou aan mij of heeft onze vmbo'er het verstand van een pelpinda?
Maar voor de garage was het toch helemaal tantoelelijk joh. Lekker je binnenstad vol met auto's, nu stoppen ze dat tenminste onder de grondquote:Op maandag 18 mei 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RSD is altijd al lelijk geweestLaatste keer dat ik er was lag ook nog eens de halve Roselaar in puin. De nieuwe markt is gewoon een troosteloos plein, parkeergarage is wel handig.
Toen stonden daar ook nog van die kioskjes en was het niet een grote ruimte. Hadden ze veel mer mee moeten doen dan alleen dat vreemde gebouw wat ondertussen al weer leegstaat.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar voor de garage was het toch helemaal tantoelelijk joh. Lekker je binnenstad vol met auto's, nu stoppen ze dat tenminste onder de grond
Is die brasserie er inmiddels alweer uit joh?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen stonden daar ook nog van die kioskjes en was het niet een grote ruimte. Hadden ze veel mer mee moeten doen dan alleen dat vreemde gebouw wat ondertussen al weer leegstaat.
Geen idee, lijkt in ieder geval alsof er nooit wat gebeurt daar.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is die brasserie er inmiddels alweer uit joh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |