Als ik een lijst zou moeten geven van mensen, dieren en andere groepen die allemaal dood mogen, zou ik nog wel even bezig zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
En jij wilt alle kinderen dood dus je bent net zo kut.
Afrika gaat ook niet gered worden met het extra geld wat je jat van organisaties die dierenleed tegengaan, een van de meest walgelijke praktijken op deze aardbol. Het is nou eenmaal een kankerwereld, en ik wil graag helpen waar ik kan.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar niet prima in staat én afrika te helpen én dierenleed te bestrijden, want afrika is niet geholpen. Getuige de cijfers die ik net noemde. Dat men dan met die ridicule organisaties waar vele, vele miljoenen in omgaan met al dat geld liever hondjes of ezeltjes redt dan mensenlevens redt, vind ik grenzen aan misdadig.
Wat doe je dan allemaal om de wereld beter te maken?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Afrika gaat ook niet gered worden met het extra geld wat je jat van organisaties die dierenleed tegengaan, een van de meest walgelijke praktijken op deze aardbol. Het is nou eenmaal een kankerwereld, en ik wil graag helpen waar ik kan.
Ik doe een paar jaar vrijwilligerswerk voor minderbedeelden en ik probeer mij in het algemeen behulpzaam op stellen in het dagelijks leven.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal om de wereld beter te maken?
Dat is dan wel sip, dat je niet meer kan helpenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe een paar jaar vrijwilligerswerk voor minderbedeelden en ik probeer mij in het algemeen behulpzaam op stellen in het dagelijks leven.
Sorry, ik was even een leuke vacature voor je aan het plaatsenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom gaat het nou weer over je opa?
Haha nou.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is dan wel sip, dat je niet meer kan helpen
Nou het is wat he meidquote:Op maandag 18 mei 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha nou.
Laten we nu weer inhoudsloze gifjes posten ofzo.
Als ik dit topic zo teruglees is het meer wat voor timmmmm.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, ik was even een leuke vacature voor je aan het plaatsenKoppensnellers gezocht
Je viel inhoudelijk toch een beetje tegen, dus ik ben blij dat je weer inhoudsloze gifjes gaat postenquote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe een paar jaar vrijwilligerswerk voor minderbedeelden en ik probeer mij in het algemeen behulpzaam op stellen in het dagelijks leven.
Volgens Human Rigths Watchquote:Op maandag 18 mei 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik dit topic zo teruglees is het meer wat voor timmmmm.
Ja jij bent inhoudelijk beter als je gewoon weer een opstel typt over je fitness hel. Dan post ik morgen wel een selfie van mijn skelet achtige bovenlichaam.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je viel inhoudelijk toch een beetje tegen, dus ik ben blij dat je weer inhoudsloze gifjes gaat posten
Het 'nee, jij'-argument. Chapeauquote:Op maandag 18 mei 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja jij bent inhoudelijk beter als je gewoon weer een opstel typt over je fitness hel. Dan post ik morgen wel een selfie van mijn skelet achtige bovenlichaam.
Ik zet mezelf even hoog, of laag. Zoals je wil.quote:
Ik ben allang blij dat je het deze keer met iemand oneens kan zijn zonder me voor de trein te willen gooien of met je fietsje aan te rijdenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zet mezelf even hoog, of laag. Zoals je wil.
Ik keur het goedquote:Op maandag 18 mei 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
Timmm ik heb je gevonden op facebook, mag ik je toevoegen als vriendje?
Ik probeer het elke dag weer een beetje beter te doen.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat je het deze keer met iemand oneens kan zijn zonder me voor de trein te willen gooien of met je fietsje aan te rijden
Ik vloog een toren in en kreeg niet eens puntenquote:
Sp3c staat zelfs met mijn zonnebril op zijn profielfotoquote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb geen FOK!kers op facebook.
Voor zover ik weet dan.
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb geen FOK!kers op facebook.
Voor zover ik weet dan.
Dat moet wel heel chanant zijn geweest.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sp3c staat zelfs met mijn zonnebril op zijn profielfoto
Wist niet dat Tinder als vereiste heeft dat je FOK!kers op facebook hebt.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe ga je dan je Tinderfoto uploaden?
Ik heb wel Facebook, alleen geen mensen van FOK! in mijn vriendenlijst.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe ga je dan je Tinderfoto uploaden?
Jij komt hier ook uit de buurtquote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vloog een toren in en kreeg niet eens punten
RSD is altijd al lelijk geweestquote:Op maandag 18 mei 2015 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij komt hier ook uit de buurt
http://www.omroepbrabant.(...)lelijk+geworden.aspx
Mijn bescheiden mening is dat Jesse Klaver een kutlul is die geen idee heeft waar hij het over heeft. Lelijk geworden door de grote parkeergarages? Die ene parkeergarage die onder de grond zit en waardoor je midden in de stad geen honderden auto's hebt staan? Dat er meer moet gebeuren op de nieuwe markt is een feit, maar het is er op zeker niet lelijker door geworden. Een outletcenter wat de stad leegtrekt? Rosada haalt mensen buiten Roosendaal naar Roosendaal maar ik ken geen een Roosendaler die door Rosada minder in het centrum komt.
Ligt dat nou aan mij of heeft onze vmbo'er het verstand van een pelpinda?
Maar voor de garage was het toch helemaal tantoelelijk joh. Lekker je binnenstad vol met auto's, nu stoppen ze dat tenminste onder de grondquote:Op maandag 18 mei 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RSD is altijd al lelijk geweestLaatste keer dat ik er was lag ook nog eens de halve Roselaar in puin. De nieuwe markt is gewoon een troosteloos plein, parkeergarage is wel handig.
Toen stonden daar ook nog van die kioskjes en was het niet een grote ruimte. Hadden ze veel mer mee moeten doen dan alleen dat vreemde gebouw wat ondertussen al weer leegstaat.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar voor de garage was het toch helemaal tantoelelijk joh. Lekker je binnenstad vol met auto's, nu stoppen ze dat tenminste onder de grond
Is die brasserie er inmiddels alweer uit joh?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen stonden daar ook nog van die kioskjes en was het niet een grote ruimte. Hadden ze veel mer mee moeten doen dan alleen dat vreemde gebouw wat ondertussen al weer leegstaat.
Geen idee, lijkt in ieder geval alsof er nooit wat gebeurt daar.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is die brasserie er inmiddels alweer uit joh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |