Als ik een lijst zou moeten geven van mensen, dieren en andere groepen die allemaal dood mogen, zou ik nog wel even bezig zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
En jij wilt alle kinderen dood dus je bent net zo kut.
Afrika gaat ook niet gered worden met het extra geld wat je jat van organisaties die dierenleed tegengaan, een van de meest walgelijke praktijken op deze aardbol. Het is nou eenmaal een kankerwereld, en ik wil graag helpen waar ik kan.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar niet prima in staat én afrika te helpen én dierenleed te bestrijden, want afrika is niet geholpen. Getuige de cijfers die ik net noemde. Dat men dan met die ridicule organisaties waar vele, vele miljoenen in omgaan met al dat geld liever hondjes of ezeltjes redt dan mensenlevens redt, vind ik grenzen aan misdadig.
Wat doe je dan allemaal om de wereld beter te maken?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Afrika gaat ook niet gered worden met het extra geld wat je jat van organisaties die dierenleed tegengaan, een van de meest walgelijke praktijken op deze aardbol. Het is nou eenmaal een kankerwereld, en ik wil graag helpen waar ik kan.
Ik doe een paar jaar vrijwilligerswerk voor minderbedeelden en ik probeer mij in het algemeen behulpzaam op stellen in het dagelijks leven.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal om de wereld beter te maken?
Dat is dan wel sip, dat je niet meer kan helpenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe een paar jaar vrijwilligerswerk voor minderbedeelden en ik probeer mij in het algemeen behulpzaam op stellen in het dagelijks leven.
Sorry, ik was even een leuke vacature voor je aan het plaatsenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom gaat het nou weer over je opa?
Haha nou.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is dan wel sip, dat je niet meer kan helpen
Nou het is wat he meidquote:Op maandag 18 mei 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha nou.
Laten we nu weer inhoudsloze gifjes posten ofzo.
Als ik dit topic zo teruglees is het meer wat voor timmmmm.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, ik was even een leuke vacature voor je aan het plaatsenKoppensnellers gezocht
Je viel inhoudelijk toch een beetje tegen, dus ik ben blij dat je weer inhoudsloze gifjes gaat postenquote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe een paar jaar vrijwilligerswerk voor minderbedeelden en ik probeer mij in het algemeen behulpzaam op stellen in het dagelijks leven.
Volgens Human Rigths Watchquote:Op maandag 18 mei 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik dit topic zo teruglees is het meer wat voor timmmmm.
Ja jij bent inhoudelijk beter als je gewoon weer een opstel typt over je fitness hel. Dan post ik morgen wel een selfie van mijn skelet achtige bovenlichaam.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je viel inhoudelijk toch een beetje tegen, dus ik ben blij dat je weer inhoudsloze gifjes gaat posten
Het 'nee, jij'-argument. Chapeauquote:Op maandag 18 mei 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja jij bent inhoudelijk beter als je gewoon weer een opstel typt over je fitness hel. Dan post ik morgen wel een selfie van mijn skelet achtige bovenlichaam.
Ik zet mezelf even hoog, of laag. Zoals je wil.quote:
Ik ben allang blij dat je het deze keer met iemand oneens kan zijn zonder me voor de trein te willen gooien of met je fietsje aan te rijdenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zet mezelf even hoog, of laag. Zoals je wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |