Ik 123, heb gelijk een hoer besteldquote:Op maandag 18 mei 2015 19:36 schreef Peunage het volgende:
Ik heb 600 eurnies teruggekregen van de belasting.
Veel plezier.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan kan ik ongeveer 5 hoeren bestellen dus
Ga je naar Irak?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:39 schreef Peunage het volgende:
Maar dat ga ik niet doen. Want vakantiedoekoes.
Wat kan mij dit nou allemaal schelen?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:47 schreef anonymoussie het volgende:
Bruine bonen is het lekkerst op zijn Surinaams. BB met R.
Waarom dan? heb je liever dat ze het met jou doen ?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Lijkt me wel redelijk ongemakkelijk, seks met een publieke dame.
Zo eenzijdig en afstandelijk, lijkt me niks.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:49 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom dan? heb je liever dat ze het met jou doen ?
Wat kan het mij nou schelen dat het jou niets kan schelen.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat kan mij dit nou allemaal schelen?
Want?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Allemaal even tekenen, mensen
https://actie.worldanimalprotection.nl/fokoff#
quote:
quote:Nog steeds worden talloze puppy's uit winstbejag gefokt onder erbarmelijke omstandigheden. In Europa, recht onder onze neus. Goedkope puppy’s uit deze meedogenloze ‘fabrieken’ worden verwaarloosd, kampen met ernstige ziektes en aandoeningen en zijn alleen geboren om er snel geld mee te verdienen.
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
Daarom eisen wij van de EU:
Door heel Europa verplichte identificatie van iedere verhandelde pup
Koppeling van registratiesystemen zodat honden overal in Europa traceerbaar zijn
Europese regels om puppyfokkers en -handelaren te registreren
De Stasi zou jaloers zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |