Je kan ook Antoine tegenkomen met een potje pindakaas.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo, als je er zelf een beetje leuk en netjes uitziet en je hebt een leuke hond dan heb je gewoon vaak aanspraak en dat kan tot alles leiden
Als ik zelf ooit een echt eigen hond zou hebben dan zou ik hem Falkor noemen.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chien zou ik best een grappige naam vinden voor een hond.
Ik vind het verdacht dat je nog geen pro Emile ondertitel hebt. Ben jij soms een vieze vuile Derksen aanhanger?quote:
Dat klopt maar ik heb het opgezocht.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:19 schreef YokiKater het volgende:
Niemand weet natuurlijk waar de naam Falkor vandaan komt.
Jezus, je hebt gelijk. Sorry.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het verdacht dat je nog geen pro Emile ondertitel hebt. Ben jij soms een vieze vuile Derksen aanhanger?
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik heb het opgezocht.
Mezelfquote:Op maandag 18 mei 2015 16:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie wilde je vandaag allemaal doodmaken?
Dan hoef je toch niet alleen salades te eten. Gewoon lekker worteltjesquote:Op maandag 18 mei 2015 16:25 schreef timmmmm het volgende:
Ja jongens, vanaf vandaag ben ik weer begonnen met dieten, en vanaf vandaag heb ik weer een intense haat aan het leven
Ik heb net voor vanavond een courgette/mosterdsoep gemaakt met een kleine toevoeging van knoflook en ui.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
En broccoli. En spruitjes en lof en nog wat groene zooi.
Dat je er nog bent.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:27 schreef timmmmm het volgende:
Van dergelijke vooruitzichten word je toch suicidaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |