Mjah, dat is nog karig hoor. Dan krijg je van die goedkope golddiggers die al snel tevreden zijn.quote:
Een kind is nog "lastiger". En een vriendin/vrouw zal toch ook aandacht nodig hebbenquote:Op zondag 17 mei 2015 23:55 schreef arjan1112 het volgende:
Het lijkt me maar lastig een hond. Je moet hem 2 keer per dag uitlaten en te eten geven en alles.
Een kind kun je niet vergelijken met een hond, qua werk en kosten en alles. Denk ik. Lijkt me heel mooi maar ook heel zwaar.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een kind is nog "lastiger". En een vriendin/vrouw zal toch ook aandacht nodig hebben![]()
![]()
Het is gewoon die sociale leef.
Nou ja een vrouw hoef je niet uit te laten.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een kind is nog "lastiger". En een vriendin/vrouw zal toch ook aandacht nodig hebben![]()
![]()
Het is gewoon die sociale leef.
Jij begrijpt het. Dat je gewoon bij dat Quote groepje hoort en een wagenpark van 10 miljoen hebt of zo. En een boot, tenminste .. iets dat een boot mag heten, en dat koop je niet voor 2 miljoen, dan blijft er niets meer over.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:57 schreef arjan1112 het volgende:
in NL heb je aan 2 miljoen niet genoeg om 5 lekkere wijven als vrouw te hebben
dan heb je 100 miljoen nodig
ofzo
Altijd alleen is saai.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:58 schreef arjan1112 het volgende:
Ja dan moet ik misschien maar voor altijd alleen blijven, of toch niet
Nou 2 miljard dan.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Dat je gewoon bij dat Quote groepje hoort en een wagenpark van 10 miljoen hebt of zo. En een boot, tenminste .. iets dat een boot mag heten, en dat koop je niet voor 2 miljoen, dan blijft er niets meer over.
Niet alleen puppy'squote:Op zondag 17 mei 2015 23:51 schreef YokiKater het volgende:
Een leuke schattige puppy is ook een amazing chick magnet.
Dat bedoel ik, ik ga toch ook geen hond met een kind vergelijken ... Maar een kind hebben is, op uitzonderingen na, een algemeen normaal iets.. Dat moet een mens gewoon aankunnen. Dus als iemand gaat zeggen dat een huisdier al teveel verantwoordelijk met zich meebrengt, dan kom ik met dat kindverhaal.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een kind kun je niet vergelijken met een hond, qua werk en kosten en alles. Denk ik. Lijkt me heel mooi maar ook heel zwaar.
quote:
Ja precies. Als je eenmaal een hond hebt dan vind je ook wel een oplossing voor vakanties en dat soort dingen.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik ga toch ook geen hond met een kind vergelijken ... Maar een kind hebben is, op uitzonderingen na, een algemeen normaal iets.. Dat moet een mens gewoon aankunnen. Dus als iemand gaat zeggen dat een huisdier al teveel verantwoordelijk met zich meebrengt, dan kom ik met dat kindverhaal.
Het is ook gewoon zo, als je er zelf een beetje leuk en netjes uitziet en je hebt een leuke hond dan heb je gewoon vaak aanspraak en dat kan tot alles leidenquote:Op maandag 18 mei 2015 00:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet alleen puppy's
Een vorige huisgenoot van mij (maar een maand mee samengewoond) ging wel eens met mijn hond wandelen om aanspraak te krijgen van chicks. Werkte wel goed! Toen een meisje eens vroeg hoe de hond heette zei hij maar gewoon chien, de naam wist hij niet meer
Chien zou ik best een grappige naam vinden voor een hond.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet alleen puppy's
Een vorige huisgenoot van mij (maar een maand mee samengewoond) ging wel eens met mijn hond wandelen om aanspraak te krijgen van chicks. Werkte wel goed! Toen een meisje eens vroeg hoe de hond heette zei hij maar gewoon chien, de naam wist hij niet meer
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:06 schreef arjan1112 het volgende:
Dus als ik een hond koop ben ik over 2 jaar getrouwd heb ik een kind en werk ik 40 / 60 uur per week ?
Mijn hond is leuk, dus dan zie ik er dus niet netjes en leuk uit?quote:Op maandag 18 mei 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo, als je er zelf een beetje leuk en netjes uitziet en je hebt een leuke hond dan heb je gewoon vaak aanspraak en dat kan tot alles leiden
Misschien is jouw woonomgeving gewoon heel erg vergrijsd.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is leuk, dus dan zie ik er dus niet netjes en leuk uit?
Probeer het eens in de randstadquote:Op maandag 18 mei 2015 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is leuk, dus dan zie ik er dus niet netjes en leuk uit?
Je kan ook Antoine tegenkomen met een potje pindakaas.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo, als je er zelf een beetje leuk en netjes uitziet en je hebt een leuke hond dan heb je gewoon vaak aanspraak en dat kan tot alles leiden
Als ik zelf ooit een echt eigen hond zou hebben dan zou ik hem Falkor noemen.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chien zou ik best een grappige naam vinden voor een hond.
Ik vind het verdacht dat je nog geen pro Emile ondertitel hebt. Ben jij soms een vieze vuile Derksen aanhanger?quote:
Dat klopt maar ik heb het opgezocht.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:19 schreef YokiKater het volgende:
Niemand weet natuurlijk waar de naam Falkor vandaan komt.
Jezus, je hebt gelijk. Sorry.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het verdacht dat je nog geen pro Emile ondertitel hebt. Ben jij soms een vieze vuile Derksen aanhanger?
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik heb het opgezocht.
Mezelfquote:Op maandag 18 mei 2015 16:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie wilde je vandaag allemaal doodmaken?
Dan hoef je toch niet alleen salades te eten. Gewoon lekker worteltjesquote:Op maandag 18 mei 2015 16:25 schreef timmmmm het volgende:
Ja jongens, vanaf vandaag ben ik weer begonnen met dieten, en vanaf vandaag heb ik weer een intense haat aan het leven
Ik heb net voor vanavond een courgette/mosterdsoep gemaakt met een kleine toevoeging van knoflook en ui.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
En broccoli. En spruitjes en lof en nog wat groene zooi.
Dat je er nog bent.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:27 schreef timmmmm het volgende:
Van dergelijke vooruitzichten word je toch suicidaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |