Hij is 10.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Awwww![]()
![]()
Swift is zeker al wel een beetje oud?
Oh gelukkig maar.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik binnen kom is mijn hond ook altijd heel blij en dan pakt hij gelijk zijn touw.
Om mee te spelen.
Hij kan ook veel beter "wolven" dan dat.. dat is zijn trademark; huilen als een wolf. Dat wil ik nog eens goed op film hebben. Het is helaas de tijd dat ik nu echt moet gaan denken om zoveel mogelijk momenten vast te leggen omdat hij inderdaad oud begint te worden.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zie je wel een beetje. Maar wel heel lief hoor
Hij lag lekker te pitten. En een echte knuffelhond is het ook niet, tenminste niet geforceerd. Dus hij had zoiets.. ja, leuk dat je er weer bent maar laat mij maar lekker liggenquote:Op zondag 17 mei 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Hij zag er wel een beetje sad uit, ben je met hem gaan spelen?
Onze hond wolft nooit geloof ik.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij kan ook veel beter "wolven" dan dat.. dat is zijn trademark; huilen als een wolf. Dat wil ik nog eens goed op film hebben. Het is helaas de tijd dat ik nu echt moet gaan denken om zoveel mogelijk momenten vast te leggen omdat hij inderdaad oud begint te worden.
Ik wil er nog even niet aan denken, maar als die weg is.. dan ben ik echt even gebroken. Meer als bij elke andere hond die we hebben gehad en dat zijn er 5.
Om wat mee te doen?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:38 schreef arjan1112 het volgende:
ik krijg soms het advies om een hond te kopen.
We hebben er 2 gehad die 16 zijn geworden, dat is vrij oud voor een Border Collie.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze hond wolft nooit geloof ik.
Dat soort filmpjes zijn dan wel leuk denk ik, maar hopelijk houdt hij nog een paar jaartjes vol natuurlijk.
Een hond geeft een sociaal levenquote:Op zondag 17 mei 2015 23:49 schreef arjan1112 het volgende:
nou gewoon wat honden doen , uitlaten enzo
ZOu bij mij niet helpen. En puppies blijven niet klein natuurlijk he?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:51 schreef YokiKater het volgende:
Een leuke schattige puppy is ook een amazing chick magnet.
Ik heb honden sinds mijn 11equote:Op zondag 17 mei 2015 23:52 schreef arjan1112 het volgende:
Dus: sinds jij een hond hebt, heb je meer vriendinnen gehad als daarvoor ?
Wedden dat je Swift leuk vind?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
ZOu bij mij niet helpen. En puppies blijven niet klein natuurlijk he?
2 miljoen euro ook.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:51 schreef YokiKater het volgende:
Een leuke schattige puppy is ook een amazing chick magnet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |