Nogal ja want courgette lust ik ook al niet. Wel zalm. Gelukkig ben ik nog nooit op dieet geweest, ik lust al die dieetdingen niet. Groentes en shit.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:27 schreef timmmmm het volgende:
Van dergelijke vooruitzichten word je toch suicidaal?
Courgette zit toch amper smaak aan, dat proef je niet eensquote:Op maandag 18 mei 2015 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja want courgette lust ik ook al niet. Wel zalm. Gelukkig ben ik nog nooit op dieet geweest, ik lust al die dieetdingen niet. Groentes en shit.
Kan wel zo zijn maar ik vind het gewoon vies. Oh ik weet er nog zo eentje, auberginequote:Op maandag 18 mei 2015 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Courgette zit toch amper smaak aan, dat proef je niet eens
Gaat dat lekker in LIF of CUL vragen.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:31 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, denk eens even met me mee. Wie kan ik vragen voor een soort van lifestyleëske nieuwsberichten? Ik heb nieuwe redacteurs nodig.
Hippie-truien vooral.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:33 schreef Karina het volgende:
Geen idee tim. Ik ben niet zo van de lifestyledingetjes of showbiz en zo.
Njo is wel van de hippe kleren dacht ik?
Badtripbob, zie US voor fashion statements.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:31 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, denk eens even met me mee. Wie kan ik vragen voor een soort van lifestyleëske nieuwsberichten? Ik heb nieuwe redacteurs nodig.
Dat lijkt me echt enig.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik ken wel iemand die dat kan, alleen heeft ze volgens mij geen Fok- account.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:31 schreef timmmmm het volgende:
Dat is wel een beetje een voorwaarde om dit te doen he?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die dat kan, alleen heeft ze volgens mij geen Fok- account.
GGMMquote:Op maandag 18 mei 2015 16:31 schreef timmmmm het volgende:
Hij kookt sinds kort velderwten met rundertartaar in plaats van zalmsalade met struisvogelei.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noem jij GGMM nou een razende homofiel?
En Sylvana in de slachtofferrol.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:05 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu Halina, dat lijkt ook op een hapje bruine bonen.
Zo gaan we niet met elkaar om, dat hebben we met iedereen afgesproken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |