Gaat wel lukken hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:54 schreef anonymoussie het volgende:
Brussel heeft gewoon een stroomstoring.
Als dat zaterdag maar over is, als ik moet vliegen.![]()
Anders is het de schuld van Njos.
Neuh joh. Beetje regen af en toe is goed.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat wel lukken hoor
Ik ga richting tandarts zometeen. Helaas regent het een beetjeKom ik daar zeiknat aan.
Oei, heb ik het circuit weer overbelast.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:54 schreef anonymoussie het volgende:
Brussel heeft gewoon een stroomstoring.
Als dat zaterdag maar over is, als ik moet vliegen.![]()
Anders is het de schuld van Njos.
Ik weet wat Harry nu zou kunnen zeggen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oei, heb ik het circuit weer overbelast.
Onder of boven?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik weet wat Harry nu zou kunnen zeggen.
Kuthipster ben je toch ook he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit heb ik allemaal al een keer gepost.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te lachen, slijmbal?
Hey jij!quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Helpen jullie mee hopen dat ik geen lekke band heb? Durf niet te gaan kijken,
Nog geen reactie van zijn snitcher gehad dus ben nog aan het wachten. Toch een raar verhaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hey jij!
Hoe is het afgelopen met die 'oplichter'?
Beetje net als deze SC.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nog geen reactie van zijn snitcher gehad dus ben nog aan het wachten. Toch een raar verhaal
Waarom zou hij nu lek zijn?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb er gister maar een kwartier over gedaan om mijn band op te pompen bij het bezinestation
Omdat die gister dus echt gewoon leeg was. Kwam er pas achter nadat dat een man dat tegen mij zeiquote:
Van je scooter?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat die gister dus echt gewoon leeg was. Kwam er pas achter nadat dat een man dat tegen mij zeiDus ben bang dat die kapot is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |