Dat denk ik al maandenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon avonden dat ik 60 euro kwijt was aan thuisbezorgd.nl ... Achteraf denk ik waar was ik in godsnaam mee bezig.
Komt goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet wel normaal blijven eten, niet te weinig. Verder toch wat meer gaan bewegen. Bouw het rustig op; ga een stuk wandelen of een paar kilometer fietsen. Niet meteen te extreem van start gaan. Vraag vooral ook advies aan je huisarts hierover en kijk of je ergens onder begeleiding kunt gaan sporten.
Nee, ik eet geen kaas.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:25 schreef anonymoussie het volgende:
@Yoki
Kleine porties gezond voedsel eten.
Ik weet niet of je van kaas houdt, boerenkaas 30+ heeft weinig vet en is ook lekker.
Of in elk geval hele goede hulp erbij zoeken, want helemaal alleen blijf je vaak ook weer hangen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Je moet het wel zelf doen, het gaat niet vanzelf.
Over LIF gesproken....ik zoek nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:26 schreef Specularium het volgende:
Prima TT, maar in LIF heb ik niet zo'n zin.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Je moet het wel zelf doen, het gaat niet vanzelf.
Ik heb goede begeleiding, hun taak is o.a. ook om mij weer te activeren. En ik heb natuurlijk mijn spinfiets en mijn uber mountainbike.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of in elk geval hele goede hulp erbij zoeken, want helemaal alleen blijf je vaak ook weer hangen.
Jawel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kleine, gezonde porties wel een optie?
Mooi! Grote stap in de goede richting. En dan bijna elke dag een beetje biken. Half jaartje volhouden... en... voila.quote:
Zelf sta ik elke ochtend om 5 uur op om 120 kilometer te fietsen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mooi! Grote stap in de goede richting. En dan bijna elke dag een beetje biken. Half jaartje volhouden... en... voila.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelf sta ik elke ochtend om 5 uur op om 120 kilometer te fietsen.
Pics, anders geloof ik je niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tsssquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |