Ik zit hier al de hele dag te wachten om de lapo te krijgen. sorry hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit in godsnaam, ik had net zo'n leuke TT.
Hier is nog een reality check lieverd, neem het leven niet zo serieus.quote:
Wollah, beter kom je niet van die zolderkamertje.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:29 schreef Specularium het volgende:
Dit vindt Mani niet leuk trouwens, hij wilde een TT over onze huisbaard.
Grow up, zou ik zeggen. En doe serieus waar je serieus dient te zijn. Grappig zijn kan hier - of in klaagbaak.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier is nog een reality check lieverd, neem het leven niet zo serieus.
Ik hoop dat je er een hoop lol aan beleefd!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zit hier al de hele dag te wachten om de lapo te krijgen. sorry hoor.
Geert en ik vinden dat jij als moslim niet mag zeggen wat ik wel en niet mag doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Grow up, zou ik zeggen. En doe serieus waar je serieus dient te zijn. Grappig zijn kan hier - of in klaagbaak.
Het gevoel wat het me geeft valt eigenlijk een beetje tegen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er een hoop lol aan beleefd!
Geert mag mijn anus schoonlikken als ik de baas van Nederland ben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geert en ik vinden dat jij als moslim niet mag zeggen wat ik wel en niet mag doen.
Maak je daar wel een filmpje van dan? Dat wil ik wel zien eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geert mag mijn anus schoonlikken als ik de baas van Nederland ben.
Uiteraard, youtube. En al dat klapvee mag dan live gaan klappen en 'meer, meer, meer' roepen, terwijl ik in zijn bek schijt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maak je daar wel een filmpje van dan? Dat wil ik wel zien eigenlijk.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geert mag mijn anus schoonlikken als ik de baas van Nederland ben.
Deze mental image doet mij grinniken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard, youtube. En al dat klapvee mag dan live gaan klappen en 'meer, meer, meer', terwijl ik in zijn bek schijt.
Mutant is de knuffelmarokkaan van NWS. Ali M.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
Is die Mutant een vriendje van jullie?
Je hebt niet veel fantasie he?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard, youtube. En al dat klapvee mag dan live gaan klappen en 'meer, meer, meer' roepen, terwijl ik in zijn bek schijt.
Ik ben de ergste vijand die je maar kan bedenken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
Nee dat is onze huisbaard.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben de ergste vijand die je maar kan bedenken.
Ik vond het inderdaad ook een realistisch scenario.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt niet veel fantasie he?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben de ergste vijand die je maar kan bedenken.
Ik vind er geen zak aan. Ik ben meer van de hardere rellen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Altijd leven in dit topic als Mutant op bezoek komt. Ik vind leuk.
Van mij mag hij nu wel weer terug naar POL, recreatiekwartiertje zit er wel weer op.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Altijd leven in dit topic als Mutant op bezoek komt. Ik vind leuk.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Sinds sp3c hier niet meer komt, halen we onze allochtonenquota niet meer, en missen we subsidie inkomsten. Mutant is dus altijd welkom wat mij betreft.
Hebben we ook een excuusneger?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Sinds sp3c hier niet meer komt, halen we onze allochtonenquota niet meer, en missen we subsidie inkomsten. Mutant is dus altijd welkom wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van mij mag hij nu wel weer terug naar POL, recreatiekwartiertje zit er wel weer op.
http://www.powned.tv/nieu(...)in_ov_verbieden.htmlquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik mag vanavond eindelijk weer drinken, even kijken of er nog ergens PVV nieuws is wat ik kan posten.
Ik had ook nog een plaatje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had ook nog een plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allah Al Watan Al Malik
Je zag de magie niet. Die is alleen voor Indiers zichtbaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wauw zag je dat. als je goed kijkt zie je dat er een meneer bijna onder een trein kwam
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Jongens doe nou eens aardig tegen elkaar.
Fokker moet zichzelf gewoon eens een goede pijpbeurt geven. Misschien dat ie dan wat minder als een wijf reageert.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Jongens doe nou eens aardig tegen elkaar.
Jij bent heul geen Indier.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je zag de magie niet. Die is alleen voor Indiers zichtbaar.
Daar moet je dus echt lenig voor zijn hè.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Fokker moet zichzelf gewoon eens een goede pijpbeurt geven.
Nee, gewoon een lange schwanz hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar moet je dus echt lenig voor zijn hè.
Waarom, daar heb ik je zusje toch voorquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Fokker moet zichzelf gewoon eens een goede pijpbeurt geven. Misschien dat ie dan wat minder als een wijf reageert.
Ik vind dat Allah best vrijgevig is geweest wat dat betreft, maar het is me toch nog niet gelukt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een lange schwanz hebben.
Mijn imaginaire zusje dan zeker, want ik ben de jongste.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom, daar heb ik je zusje toch voor
Toch niet vrijgevig genoeg dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dat Allah best vrijgevig is geweest wat dat betreft, maar het is me toch nog niet gelukt.
oke dan neem ik jou welquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn imaginaire zusje dan zeker, want ik ben de jongste.
Ik dacht even dat je het over je eigen zusje had.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom, daar heb ik je zusje toch voor
Jij maakt er wel hele rare dingen vanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over je eigen zusje had.
Nee joh gek. daar is de lol inmiddels wel vanaf.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over je eigen zusje had.
Ik heb liever eentje van je broer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
Behalve Mutant. dat vind ik maar een naar mannetje
Je moeder is een naar mannetje.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
Behalve Mutant. dat vind ik maar een naar mannetje
Blijkbaar heb je wel 50 cm.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die heb ik ook al niet
Ik bedenk me net dat ik eigenlijk best weinig heb.
* Uccie geeft Fokker89 een corrigerende tikquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, wel een vader. Maar dan moet straks tegen jou mama zeggen
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie geeft Fokker89 een corrigerende tik
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie geeft Fokker89 een corrigerende tik
Mijn snor is mooierquote:
Hier kan ik geen genoeg van krijgen.quote:
Lekker snavelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat de afloop is.
Heeft ie nog geen Ebola?quote:
Oh.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft bescherming.
[ afbeelding ]
Ik kan me wel een beetje vinden in veel van wat hij zegt. Emile bedoelt het allemaal niet zo slecht.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
NWS / Emile Ratelband over homogeweld
Topshow.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Emile bedoelt het allemaal niet zo slecht.
Hij is wel wat donker uitgeslagenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft bescherming.
[ afbeelding ]
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik dit fragment minstens 1 keer per dag bekijk, wat een genot.quote:
Post eens een gifje van iets dat jij leuk vindt Tem.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Post eens een gifje van iets dat jij leuk vindt Tem.
quote:
Clark Griswold had echt een moeilijk lekker wijf.quote:
Bazenfilms.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Clark Griswold had echt een moeilijk lekker wijf.
Zeker, maar ik hoopte elke keer dat hij aan het eind van de films zijn kinderen overhoop zou schieten met een jachtgeweer. IJdele hoop helaas.quote:
Arme Yasmin, ik zou toch maar niet trouwen als ik haar was.quote:
Die wordt nu op haar brede anus getikt door dronken mannetjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Arme Yasmin, ik zou toch maar niet trouwen als ik haar was.
Ghahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die wordt nu op haar brede anus getikt door dronken mannetjes.
Al PVV topics gevonden?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben zo fucking laveloos jezus christus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:37 schreef Specularium het volgende:
[..]Haat je me nou echt zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
En antwoord geven op mijn vraag ho maarquote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:46 schreef Specularium het volgende:
KLB / De jeugd van tegenwoordig
Goeie fipo.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En antwoord geven op mijn vraag ho maar
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 02:22 schreef Specularium het volgende:
[..]Je haat me dus echt vanuit het diepste van je zielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik moest zowaar lachen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Moslims blazen kasteel op in Kortrijk
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:39 schreef Njosnavelin het volgende:
GAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik weet hoeveel je van herhaling houdt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
GAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Gelukkig had ik deze pas 10x langs zien komen.
Dat is alleen met gifjes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik weet hoeveel je van herhaling houdt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
GAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Gelukkig had ik deze pas 10x langs zien komen.
Marokkanen zijn per definitie lachen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:07 schreef Specularium het volgende:
Dit vind jij helemaal niet lachen.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkanen zijn per definitie lachen.
Dit gelooft niemand natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moest even de vertaling googlen.
Is je vriendin stiekem ook opblaasbaar?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:28 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin blaast mijn huis op met dit nummer.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is je vriendin stiekem ook opblaasbaar?
Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
Ik wed dat jouw hoofd wel opblaasbaar is.
# stillpimpinquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker.
GAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Boven en onder.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze is een beetje pittig de laatste dagen. Misschien naar de kapper geweest.
Ja, sorryquote:
Zitten teveel G's in G.quote:
Volgens mij is het gewoon een boerenjongen ergens uit Drenthe die aandacht wil door zich voor te doen als cultuurverrijkerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is wel beter dan die posts van Mutant met zijn verminkte stengel.
Heeft ze gewonnen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:15 schreef Tem het volgende:
Ik had net een discussie met mijn vriendin terwijl ik nog niet gegeten had. Geen aanrader.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik sloot af dat ze misschien gewoon voortaan haar klep kon houden.
Baasquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik sloot af dat ze misschien gewoon voortaan haar klep kon houden.
Nah, ze weet als ik zoiets zeg dat ze dus gelijk heeft. Ik zie dan zo'n triomfantelijk lachje bij d'r verschijnen en dan ga ik maar weer wat anders doen.quote:
Of een gaatje boren in de muur.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:50 schreef Tem het volgende:
Mannendingen, zoals de vuilnis wegbrengen en het dak timmeren.
Gewoon willekeurig ook.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of een gaatje boren in de muur.
#TeamRTL7
Het dak timmeren?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:50 schreef Tem het volgende:
Mannendingen, zoals de vuilnis wegbrengen en het dak timmeren.
Er moet daar gewoon gaatje met een plugje om ooit wat op te kunnen hangen, misschien.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
En niemand heeft er om gevraagd natuurlijk.
Tuurlijk, dagelijks.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij dat nooit? Zelf zit ik regelmatig op het dak.
quote:
Ja, reuze gezellig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is weer gezellig hier zie ik.
Ik kom niet uit Haga, dus ik zeg gewoon keigezellig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kankergezellig, zo zeggen wij dat in Den Haag.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kankergezellig, zo zeggen wij dat in Den Haag.
Ik probeerde alleen maar ruig te doenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is Agga jongens. Geen Haga. Haga is een ziekenhuis.
Je bent er niet echt goed in.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen maar ruig te doen
Ik zeg gewoon 's-Gravenhage.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is Agga jongens. Geen Haga. Haga is een ziekenhuis.
Nee, maar ik zou dat wel kunnen doen.quote:
Nergens last vanquote:
Is wel een van de beterequote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:25 schreef Peunage het volgende:
Wat doe je, nu moet ik naar Haga voor mijn ogen.
Elflettering zou als eerste klagen over dat ze rookt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch verschrikkelijk?
Niet over die paardenreet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering zou als eerste klagen over dat ze rookt.
quote:
Nee, wel een toepasselijk nummer.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:31 schreef Peunage het volgende:
Ze staat wel klaar om een dikke dampoe te laten.
Ze doet maar wat ze niet laten kan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering zou als eerste klagen over dat ze rookt.
Die is wel leukquote:
Geen idee heb nog niet gekeken. Ik ga wel herhalingen CSI kijken met mijn vogeltje.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:15 schreef Specularium het volgende:
Komt er nog iets leuks op tv?
Ik zag al Expendables 2, maar ik vind alleen 1 en 3 leuk.
"op je tafel", wat ben jij opeens mild gewordenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:26 schreef Specularium het volgende:
Lekker allemaal vogelstront op je tafel.
Nee die hebben een eigen plekje, en dat kan ik makkelijk schoonmaken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:26 schreef Specularium het volgende:
Lekker allemaal vogelstront op je tafel.
Ik dacht dat jij en spec samen woonden?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die hebben een eigen plekje, en dat kan ik makkelijk schoonmaken.
Ze bedoelt ook dat Spec een apart plekje heeft wat ze makkelijk kan schoonmakenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en spec samen woonden?
Kattenbakachtig iets?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze bedoelt ook dat Spec een apart plekje heeft wat ze makkelijk kan schoonmaken
Denk het, weet niet hoe zindelijk hij is.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en spec samen woonden?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het, weet niet hoe zindelijk hij is.
Alleen als ik thuis ben en er geen breekbare dingen op tafel staan.quote:
Is hij niet verschrikkelijk ongelukkig dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen als ik thuis ben en er geen breekbare dingen op tafel staan.
Verklaart zijn gedrag wel...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is hij niet verschrikkelijk ongelukkig dan?
Nee, het is een grote kooi en hij heeft veel speeltjes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is hij niet verschrikkelijk ongelukkig dan?
Weet je precies waarom hij pas zo vrolijk was, het deurtje zat niet goed dicht.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je precies waarom hij pas zo vrolijk was, het deurtje zat niet goed dicht.
Hopelijk heeft ie niet teveel stuk gemaaktquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je precies waarom hij pas zo vrolijk was, het deurtje zat niet goed dicht.
Nee, ik wilde toch al nieuwe gordijnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie niet teveel stuk gemaakt
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:40 schreef Mani89 het volgende:
Volgende keer dat Spec vervelend doet tegen een user kunnen we dus gewoon een doek over zijn kooi gooien.
Geloof je niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:43 schreef Specularium het volgende:
Ik doe nooit vervelend tegen users, ben zelf groot fan van Yasmin en Elflettering.
Geloof je het zelf, met je Arieaidsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:43 schreef Specularium het volgende:
Ik doe nooit vervelend tegen users
Oh echt? Komen ze bij je thuis?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:48 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben zo ziek als een hond, maandag komen ze bloed prikken voor onderzoek.
Ben je wel gestopt met je snackbardieet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk een flink tekort aan het 1 en ander en misschien zelfs diabetes.
Mijn ouders gebruiken voer van Purina, als ik daar ben kan ik wel wat proberen. Lekkere kip/rijst brokjes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon Pedigree Pal eten, hahahaha!
Oh echt. Dat zou wel super kut zijn. is er iemand die boodschappen voor je kan doen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk een flink tekort aan het 1 en ander en misschien zelfs diabetes.
Ja leven is duur.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:53 schreef Specularium het volgende:
Fatima wil ook wel boodschappen doen voor een tientje per uur.
Ja, ik eet nu sowieso weinig en dat is ook weer niet goed. Maar ik ben gestopt met alcohol en ik bestel ook geen snacks meer. Overgewicht staat nu ook officieel in mijn medisch dossier, ik was afgelopen week bij de dokter en toen woog ik 122 kilo.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je wel gestopt met je snackbardieet?
Mijn moeder doet altijd boodschappen voor mij.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh echt. Dat zou wel super kut zijn. is er iemand die boodschappen voor je kan doen?
Pfeiffer misschien?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik eet nu sowieso weinig en dat is ook weer niet goed. Maar ik ben gestopt met alcohol en ik bestel ook geen snacks meer. Overgewicht staat nu ook officieel in mijn medisch dossier, ik was afgelopen week bij de dokter en toen woog ik 122 kilo.
Ik wil ook meer naar buiten en meer bewegen maar ik ben steeds volledig uitgeput en oververmoeid. En heel vaak duizelig.
Gelukkig dat ze voor je zorgtquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn moeder doet altijd boodschappen voor mij.
Misschien, in de loop van volgende week zal wel meer duidelijk worden. Dan ga ik denk ik ook maar weer naar mijn ouders want hier in mijn uppie zitten/liggen trippen is ook niets.quote:
Nee idd. Maar wel relaxt dat ze maandag ochtend naar jou toe komen. Wist niet dat dat kon.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien, in de loop van volgende week zal wel meer duidelijk worden. Dan ga ik denk ik ook maar weer naar mijn ouders want hier in mijn uppie zitten/liggen trippen is ook niets.
Ik ben nogal een apart geval, ik ben niet helemaal in orde.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee idd. Maar wel relaxt dat ze maandag ochtend naar jou toe komen. Wist niet dat dat kon.
Nee dat blijkt nuquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben nogal een apart geval, ik ben niet helemaal in orde.
Ja, ik drink en plas veel. Ik heb constant een droge bek.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat blijkt nuHeb je veel dorst?
Heb je nieuwe medicatie? Kan ook bijwerking zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik drink en plas veel. Ik heb constant een droge bek.
Ja dat had ik toen ook. Googlen en dacht ook dat het diabetes was. Maar het was pfeiffer gelukkig. Nja veel drinken kan geen kwaad gelukkig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik drink en plas veel. Ik heb constant een droge bek.
Nee, wel een andere fabrikant van de Clonazepam en ik ben nu 2 weken gestopt met Risperdal.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je nieuwe medicatie? Kan ook bijwerking zijn.
Gewoon even wachten wat er uit de bloeduitslagen komt, misschien is het iets simpels.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, wel een andere fabrikant van de Clonazepam en ik ben nu 2 weken gestopt met Risperdal.
Kun je ook gewoon weer lekker drinken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou beginnen met een lijntje coke per dag om je weer een beetje wakker te schudden.
Dat sowieso, ik heb het afgelopen jaar echt super ongezond geleefd.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon even wachten wat er uit de bloeduitslagen komt, misschien is het iets simpels.
Maar gezonder eten is nooit een slecht idee.
Ja, dat was echt dramatisch.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik heb het afgelopen jaar echt super ongezond geleefd.
Het is gewoon 36 kilo te zwaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:09 schreef Mani89 het volgende:
122 kilo is volslank trouwens. Je heb best nog wat speling.
Dat is ongeveer 1 Uccie.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is gewoon 36 kilo te zwaar.
Je moet wel normaal blijven eten, niet te weinig. Verder toch wat meer gaan bewegen. Bouw het rustig op; ga een stuk wandelen of een paar kilometer fietsen. Niet meteen te extreem van start gaan. Vraag vooral ook advies aan je huisarts hierover en kijk of je ergens onder begeleiding kunt gaan sporten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik eet nu sowieso weinig en dat is ook weer niet goed. Maar ik ben gestopt met alcohol en ik bestel ook geen snacks meer. Overgewicht staat nu ook officieel in mijn medisch dossier, ik was afgelopen week bij de dokter en toen woog ik 122 kilo.
Ik wil ook meer naar buiten en meer bewegen maar ik ben steeds volledig uitgeput en oververmoeid. En heel vaak duizelig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |