Ik zit hier al de hele dag te wachten om de lapo te krijgen. sorry hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit in godsnaam, ik had net zo'n leuke TT.
Hier is nog een reality check lieverd, neem het leven niet zo serieus.quote:
Wollah, beter kom je niet van die zolderkamertje.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:29 schreef Specularium het volgende:
Dit vindt Mani niet leuk trouwens, hij wilde een TT over onze huisbaard.
Grow up, zou ik zeggen. En doe serieus waar je serieus dient te zijn. Grappig zijn kan hier - of in klaagbaak.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier is nog een reality check lieverd, neem het leven niet zo serieus.
Ik hoop dat je er een hoop lol aan beleefd!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zit hier al de hele dag te wachten om de lapo te krijgen. sorry hoor.
Geert en ik vinden dat jij als moslim niet mag zeggen wat ik wel en niet mag doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Grow up, zou ik zeggen. En doe serieus waar je serieus dient te zijn. Grappig zijn kan hier - of in klaagbaak.
Het gevoel wat het me geeft valt eigenlijk een beetje tegen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er een hoop lol aan beleefd!
Geert mag mijn anus schoonlikken als ik de baas van Nederland ben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geert en ik vinden dat jij als moslim niet mag zeggen wat ik wel en niet mag doen.
Maak je daar wel een filmpje van dan? Dat wil ik wel zien eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geert mag mijn anus schoonlikken als ik de baas van Nederland ben.
Uiteraard, youtube. En al dat klapvee mag dan live gaan klappen en 'meer, meer, meer' roepen, terwijl ik in zijn bek schijt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maak je daar wel een filmpje van dan? Dat wil ik wel zien eigenlijk.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geert mag mijn anus schoonlikken als ik de baas van Nederland ben.
Deze mental image doet mij grinniken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard, youtube. En al dat klapvee mag dan live gaan klappen en 'meer, meer, meer', terwijl ik in zijn bek schijt.
Mutant is de knuffelmarokkaan van NWS. Ali M.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
Is die Mutant een vriendje van jullie?
Je hebt niet veel fantasie he?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard, youtube. En al dat klapvee mag dan live gaan klappen en 'meer, meer, meer' roepen, terwijl ik in zijn bek schijt.
Ik ben de ergste vijand die je maar kan bedenken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
Nee dat is onze huisbaard.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben de ergste vijand die je maar kan bedenken.
Ik vond het inderdaad ook een realistisch scenario.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt niet veel fantasie he?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben de ergste vijand die je maar kan bedenken.
Ik vind er geen zak aan. Ik ben meer van de hardere rellen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Altijd leven in dit topic als Mutant op bezoek komt. Ik vind leuk.
Van mij mag hij nu wel weer terug naar POL, recreatiekwartiertje zit er wel weer op.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Altijd leven in dit topic als Mutant op bezoek komt. Ik vind leuk.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Sinds sp3c hier niet meer komt, halen we onze allochtonenquota niet meer, en missen we subsidie inkomsten. Mutant is dus altijd welkom wat mij betreft.
Hebben we ook een excuusneger?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Sinds sp3c hier niet meer komt, halen we onze allochtonenquota niet meer, en missen we subsidie inkomsten. Mutant is dus altijd welkom wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van mij mag hij nu wel weer terug naar POL, recreatiekwartiertje zit er wel weer op.
http://www.powned.tv/nieu(...)in_ov_verbieden.htmlquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik mag vanavond eindelijk weer drinken, even kijken of er nog ergens PVV nieuws is wat ik kan posten.
Ik had ook nog een plaatje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had ook nog een plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allah Al Watan Al Malik
Je zag de magie niet. Die is alleen voor Indiers zichtbaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wauw zag je dat. als je goed kijkt zie je dat er een meneer bijna onder een trein kwam
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Jongens doe nou eens aardig tegen elkaar.
Fokker moet zichzelf gewoon eens een goede pijpbeurt geven. Misschien dat ie dan wat minder als een wijf reageert.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Jongens doe nou eens aardig tegen elkaar.
Jij bent heul geen Indier.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je zag de magie niet. Die is alleen voor Indiers zichtbaar.
Daar moet je dus echt lenig voor zijn hè.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Fokker moet zichzelf gewoon eens een goede pijpbeurt geven.
Nee, gewoon een lange schwanz hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar moet je dus echt lenig voor zijn hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |