Wel bizarre, kunnen die van mij niet.quote:
Jij gooit ze normaal van het dak en bent dan verbaasd dat ze het niet meer doen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel bizarre, kunnen die van mij niet.
Ik kan het ook niet, ben daar niet heel erg rouwig om.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:43 schreef Uccie het volgende:
Topvorm dobbelstenenstapelen...uh...ja.
Nou ja ik kan het niet.
Ik ga het ook niet oefenen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet, ben daar niet heel erg rouwig om.
Al scheelt het niet bijster veel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
Het is in ieder geval niet zo kut als Peter Derks.
Dan zou je haast geneigd zijn om voor ebola te kiezen omdat je dan eerder uit je lijden wordt verlost.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee maar het is vaak kiezen tussen aids en ebola daar.
Kolere of tyfus komen ook regelmatig voorbij.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee maar het is vaak kiezen tussen aids en ebola daar.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu ik weet van welke reclame hij komt is hij ineens een stuk leuker.
Hmmm, nee - toch maar niet.quote:Ik wil een moslim-holocaust. Allemaal afmaken!
Je moet wel een beetje om jezelf kunnen blijven lachen natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
Komt een moslim een NWS topic lezen:
[..]
Hmmm, nee - toch maar niet.
Hilarisch inderdaad.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje om jezelf kunnen blijven lachen natuurlijk!
Het stond al in feedback.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
Komt een moslim een NWS topic lezen:
[..]
Hmmm, nee - toch maar niet.
Ach, het stond ook buiten feedback. Anders was ik er niet over begonnen he. Maar goed, game on.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het stond al in feedback.
Hoeft hier niet.
Dit is een teken van Mutant dat hij ook gezellig wil komen meekletsen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het stond al in feedback.
Hoeft hier niet.
En om anderen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje om jezelf kunnen blijven lachen natuurlijk!
Nu kom je niet objectief over Specularium.quote:
Heerlijk albumquote:
Poep in je hoofd, maar die is niet van DJVT.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heerlijk albumwat is jouw favoriete nummer van De Jeugd van Tegenwoordig?
De Raggende Manne, daar is Specularium ook fan van! Iets wat jullie gemeen hebben dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Poep in je hoofd, maar die is niet van DJVT.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:15 schreef Webschip het volgende:
Het zwarte piet topic mag gerust weer open.
Laten we dat gewoon de komende 50 jaar dichthouden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:15 schreef Webschip het volgende:
Het zwarte piet topic mag gerust weer open.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laten we dat gewoon de komende 50 jaar dichthouden.
Je verwacht het niet.quote:
Het is gewoon een kuttopic.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:17 schreef Mani89 het volgende:
Is Specularium nou aan het flirten met Uccie?
Maar ik moet elke keer je luier verschonen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel een hoop lol gehad in dat topic.
Dat krijg je met mensen die niet om zichzelf kunnen lachen.quote:
Misschien ga ik het nog weleens teruglezen, ik denk het niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel een hoop lol gehad in dat topic.
Volgende sinterklaas zijn we een jaartje verder, misschien ben ik dan eindelijk volwassen geworden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ik moet elke keer je luier verschonen.
Als je je anonieme hersenspinsels buiten in de echte wereld gaat uiten, dan is dat jaartje erg ver weg.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende sinterklaas zijn we een jaartje verder, misschien ben ik dan eindelijk volwassen geworden.
Is dit een dreigement? #popcornquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je je anonieme hersenspinsels buiten in de echte wereld gaat uiten, dan is dat jaartje erg ver weg.
Gelukkig kom ik nooit buiten in de echte wereld, de enige gesprekken die ik voer zijn in mijn eigen hoofd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je je anonieme hersenspinsels buiten in de echte wereld gaat uiten, dan is dat jaartje erg ver weg.
Het is een reality-check.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit een dreigement? #popcorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |