Wel bizarre, kunnen die van mij niet.quote:
Jij gooit ze normaal van het dak en bent dan verbaasd dat ze het niet meer doen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel bizarre, kunnen die van mij niet.
Ik kan het ook niet, ben daar niet heel erg rouwig om.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:43 schreef Uccie het volgende:
Topvorm dobbelstenenstapelen...uh...ja.
Nou ja ik kan het niet.
Ik ga het ook niet oefenen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet, ben daar niet heel erg rouwig om.
Al scheelt het niet bijster veel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
Het is in ieder geval niet zo kut als Peter Derks.
Dan zou je haast geneigd zijn om voor ebola te kiezen omdat je dan eerder uit je lijden wordt verlost.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee maar het is vaak kiezen tussen aids en ebola daar.
Kolere of tyfus komen ook regelmatig voorbij.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee maar het is vaak kiezen tussen aids en ebola daar.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu ik weet van welke reclame hij komt is hij ineens een stuk leuker.
Hmmm, nee - toch maar niet.quote:Ik wil een moslim-holocaust. Allemaal afmaken!
Je moet wel een beetje om jezelf kunnen blijven lachen natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
Komt een moslim een NWS topic lezen:
[..]
Hmmm, nee - toch maar niet.
Hilarisch inderdaad.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje om jezelf kunnen blijven lachen natuurlijk!
Het stond al in feedback.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
Komt een moslim een NWS topic lezen:
[..]
Hmmm, nee - toch maar niet.
Ach, het stond ook buiten feedback. Anders was ik er niet over begonnen he. Maar goed, game on.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het stond al in feedback.
Hoeft hier niet.
Dit is een teken van Mutant dat hij ook gezellig wil komen meekletsen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het stond al in feedback.
Hoeft hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |