quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het, weet niet hoe zindelijk hij is.

Alleen als ik thuis ben en er geen breekbare dingen op tafel staan.quote:

Is hij niet verschrikkelijk ongelukkig dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen als ik thuis ben en er geen breekbare dingen op tafel staan.

Verklaart zijn gedrag wel...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is hij niet verschrikkelijk ongelukkig dan?

Nee, het is een grote kooi en hij heeft veel speeltjes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is hij niet verschrikkelijk ongelukkig dan?

Weet je precies waarom hij pas zo vrolijk was, het deurtje zat niet goed dicht.quote:

quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je precies waarom hij pas zo vrolijk was, het deurtje zat niet goed dicht.

Hopelijk heeft ie niet teveel stuk gemaaktquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je precies waarom hij pas zo vrolijk was, het deurtje zat niet goed dicht.

Nee, ik wilde toch al nieuwe gordijnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie niet teveel stuk gemaakt

quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:40 schreef Mani89 het volgende:
Volgende keer dat Spec vervelend doet tegen een user kunnen we dus gewoon een doek over zijn kooi gooien.
 geen wollen, dan gaat hij niezen.
 geen wollen, dan gaat hij niezen.

Geloof je niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:43 schreef Specularium het volgende:
Ik doe nooit vervelend tegen users, ben zelf groot fan van Yasmin en Elflettering.

Geloof je het zelf, met je Arieaidsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:43 schreef Specularium het volgende:
Ik doe nooit vervelend tegen users

Oh echt? Komen ze bij je thuis?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:48 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben zo ziek als een hond, maandag komen ze bloed prikken voor onderzoek.

Ben je wel gestopt met je snackbardieet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk een flink tekort aan het 1 en ander en misschien zelfs diabetes.

Mijn ouders gebruiken voer van Purina, als ik daar ben kan ik wel wat proberen. Lekkere kip/rijst brokjes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon Pedigree Pal eten, hahahaha!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |