Oh echt. Dat zou wel super kut zijn. is er iemand die boodschappen voor je kan doen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk een flink tekort aan het 1 en ander en misschien zelfs diabetes.
Ja leven is duur.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:53 schreef Specularium het volgende:
Fatima wil ook wel boodschappen doen voor een tientje per uur.
Ja, ik eet nu sowieso weinig en dat is ook weer niet goed. Maar ik ben gestopt met alcohol en ik bestel ook geen snacks meer. Overgewicht staat nu ook officieel in mijn medisch dossier, ik was afgelopen week bij de dokter en toen woog ik 122 kilo.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je wel gestopt met je snackbardieet?
Mijn moeder doet altijd boodschappen voor mij.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh echt. Dat zou wel super kut zijn. is er iemand die boodschappen voor je kan doen?
Pfeiffer misschien?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik eet nu sowieso weinig en dat is ook weer niet goed. Maar ik ben gestopt met alcohol en ik bestel ook geen snacks meer. Overgewicht staat nu ook officieel in mijn medisch dossier, ik was afgelopen week bij de dokter en toen woog ik 122 kilo.
Ik wil ook meer naar buiten en meer bewegen maar ik ben steeds volledig uitgeput en oververmoeid. En heel vaak duizelig.
Gelukkig dat ze voor je zorgtquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn moeder doet altijd boodschappen voor mij.
Misschien, in de loop van volgende week zal wel meer duidelijk worden. Dan ga ik denk ik ook maar weer naar mijn ouders want hier in mijn uppie zitten/liggen trippen is ook niets.quote:
Nee idd. Maar wel relaxt dat ze maandag ochtend naar jou toe komen. Wist niet dat dat kon.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien, in de loop van volgende week zal wel meer duidelijk worden. Dan ga ik denk ik ook maar weer naar mijn ouders want hier in mijn uppie zitten/liggen trippen is ook niets.
Ik ben nogal een apart geval, ik ben niet helemaal in orde.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee idd. Maar wel relaxt dat ze maandag ochtend naar jou toe komen. Wist niet dat dat kon.
Nee dat blijkt nuquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben nogal een apart geval, ik ben niet helemaal in orde.
Ja, ik drink en plas veel. Ik heb constant een droge bek.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat blijkt nuHeb je veel dorst?
Heb je nieuwe medicatie? Kan ook bijwerking zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik drink en plas veel. Ik heb constant een droge bek.
Ja dat had ik toen ook. Googlen en dacht ook dat het diabetes was. Maar het was pfeiffer gelukkig. Nja veel drinken kan geen kwaad gelukkig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik drink en plas veel. Ik heb constant een droge bek.
Nee, wel een andere fabrikant van de Clonazepam en ik ben nu 2 weken gestopt met Risperdal.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je nieuwe medicatie? Kan ook bijwerking zijn.
Gewoon even wachten wat er uit de bloeduitslagen komt, misschien is het iets simpels.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, wel een andere fabrikant van de Clonazepam en ik ben nu 2 weken gestopt met Risperdal.
Kun je ook gewoon weer lekker drinken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou beginnen met een lijntje coke per dag om je weer een beetje wakker te schudden.
Dat sowieso, ik heb het afgelopen jaar echt super ongezond geleefd.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon even wachten wat er uit de bloeduitslagen komt, misschien is het iets simpels.
Maar gezonder eten is nooit een slecht idee.
Ja, dat was echt dramatisch.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik heb het afgelopen jaar echt super ongezond geleefd.
Het is gewoon 36 kilo te zwaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:09 schreef Mani89 het volgende:
122 kilo is volslank trouwens. Je heb best nog wat speling.
Dat is ongeveer 1 Uccie.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is gewoon 36 kilo te zwaar.
Je moet wel normaal blijven eten, niet te weinig. Verder toch wat meer gaan bewegen. Bouw het rustig op; ga een stuk wandelen of een paar kilometer fietsen. Niet meteen te extreem van start gaan. Vraag vooral ook advies aan je huisarts hierover en kijk of je ergens onder begeleiding kunt gaan sporten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik eet nu sowieso weinig en dat is ook weer niet goed. Maar ik ben gestopt met alcohol en ik bestel ook geen snacks meer. Overgewicht staat nu ook officieel in mijn medisch dossier, ik was afgelopen week bij de dokter en toen woog ik 122 kilo.
Ik wil ook meer naar buiten en meer bewegen maar ik ben steeds volledig uitgeput en oververmoeid. En heel vaak duizelig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |