Dat denk ik al maandenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon avonden dat ik 60 euro kwijt was aan thuisbezorgd.nl ... Achteraf denk ik waar was ik in godsnaam mee bezig.
Komt goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet wel normaal blijven eten, niet te weinig. Verder toch wat meer gaan bewegen. Bouw het rustig op; ga een stuk wandelen of een paar kilometer fietsen. Niet meteen te extreem van start gaan. Vraag vooral ook advies aan je huisarts hierover en kijk of je ergens onder begeleiding kunt gaan sporten.
Nee, ik eet geen kaas.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:25 schreef anonymoussie het volgende:
@Yoki
Kleine porties gezond voedsel eten.
Ik weet niet of je van kaas houdt, boerenkaas 30+ heeft weinig vet en is ook lekker.
Of in elk geval hele goede hulp erbij zoeken, want helemaal alleen blijf je vaak ook weer hangen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Je moet het wel zelf doen, het gaat niet vanzelf.
Over LIF gesproken....ik zoek nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:26 schreef Specularium het volgende:
Prima TT, maar in LIF heb ik niet zo'n zin.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Je moet het wel zelf doen, het gaat niet vanzelf.
Ik heb goede begeleiding, hun taak is o.a. ook om mij weer te activeren. En ik heb natuurlijk mijn spinfiets en mijn uber mountainbike.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of in elk geval hele goede hulp erbij zoeken, want helemaal alleen blijf je vaak ook weer hangen.
Jawel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kleine, gezonde porties wel een optie?
Mooi! Grote stap in de goede richting. En dan bijna elke dag een beetje biken. Half jaartje volhouden... en... voila.quote:
Zelf sta ik elke ochtend om 5 uur op om 120 kilometer te fietsen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mooi! Grote stap in de goede richting. En dan bijna elke dag een beetje biken. Half jaartje volhouden... en... voila.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelf sta ik elke ochtend om 5 uur op om 120 kilometer te fietsen.
Pics, anders geloof ik je niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tsssquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou een pic maken als ik aan het fietsen ben?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Pics, anders geloof ik je niet.
Jij als hipster hebt vast wel een selfiestokquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou een pic maken als ik aan het fietsen ben?
Met een fotocamera.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tem maakt zowaar een grapjequote:
Ik moest lachenquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij als hipster hebt vast wel een selfiestok
quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:51 schreef Tem het volgende:
Gewoon je camera op je fietskaarthouder monteren, zo doet Efteling het ook.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb 2 camera's op mijn mountainbike.
Ik denk dat Alison zelfs voor de meeste vrouwen niet te weerstaan is.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:03 schreef Uccie het volgende:
ohja...ik vergat even dat jullie mannen zijn.
Het lukt me vrij makkelijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Alison zelfs voor de meeste vrouwen niet te weerstaan is.
Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:31 schreef Specularium het volgende:
Ik zie weer een walgelijk programma van Paul de Leeuw.
Iedereen kijkt die films om de oude helden in actie te zien inderdaad. Hij was zeker de minste.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:46 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij vond ik juist Expendables 3 de minste met al die jonge gasten erbij.
En Kurt Russel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:49 schreef Mani89 het volgende:
En ik ga een mogelijk volgend deel alleen kijken als Steven Seagal meedoet.
Alleen als ie ontploft.quote:
Hopelijk is het minder gezapig dan de afgelopen weken. Vooral het middelste kakt nogal in.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:47 schreef Specularium het volgende:
Straks komt Cojones ook weer dus dat wordt genieten.
Ik vind helemaal mooi.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:35 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even hier spammen #rebel De grootste foto ooit
Herhalingen CSI aan het kijken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh expendables hoef ik niet te zien. Lekker all you need is love kijken.
Heb al je al nieuwe schoenen gevonden?quote:
Nee, dan moet ik naar winkels.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb al je al nieuwe schoenen gevonden?
ja computerproblemenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hee uccie waar is je nieuwwerk show nou man
Schiet lekker op met je nieuwequote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja computerproblemenik hoop het morgen gefixt te hebben.
Nee ligt aan mij, ik had dat eerder moeten doen.quote:
kan toch online?quote:
Nee, ik ga geen schoenen online kopen. In winkels is het al drama genoeg.quote:
vast welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
Oh en ik moet even testen, dus als je morgenmiddag even tijd hebt.
Mooi, ga ik morgen ook eens kijken of mijn vogeltje wil sidekicken.quote:
Volgens mij is het gewoon weer compleet kut.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk is het minder gezapig dan de afgelopen weken. Vooral het middelste kakt nogal in.
Oja jij had smalle voeten toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen schoenen online kopen. In winkels is het al drama genoeg.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja jij had smalle voeten toch?
Ik heb deze week iets van 10 broeken gekocht voor ¤5,-quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag een poncho op de kop getikt voor 8 eurowas normaal 48, blijkbaar wilde niemand hem hebben.
Ja, het is geloof ik stuk daar, dus we komen hier zitten.quote:
Oh wow, welke winkel?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb deze week iets van 10 broeken gekocht voor ¤5,-uitverkoop is zo leuk.
Heb jij ook smalle voeten?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon weer compleet kut.
Ah nice. Kun je weer een hele tijd mee vooruit, tien broeken.quote:
ja, allerlei kleuren. Valt niemand op dat het 10x hetzelfde model isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah nice. Kun je weer een hele tijd mee vooruit, tien broeken.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, allerlei kleuren. Valt niemand op dat het 10x hetzelfde model is.
Het middengedeelte is me te informatief van karakter. Ik hoef geen geneuzel over de Egyptische staats-tv.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon weer compleet kut.
Is lekker verschillig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het middengedeelte is me te informatief van karakter. Ik hoef geen geneuzel over de Egyptische staats-tv.
Leuk voor carnaval.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tem en ik vinden dit te wijd.
Ja precies, daar moeten ze gewoon mee stoppen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De spit battle blijf ik toch wel een leuk onderdeel vinden.
Oh die is leuk!!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja precies, daar moeten ze gewoon mee stoppen.
Dit was echt tenenkrommend.quote:
Stemmetje van Freek kwam wel aardig in de buurt. Voor de rest vond ik het apenebola.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond de typetjes vrij goed nagedaan en tekstueel zat het ook leuk in elkaar.
Inderdaad Hans.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond de typetjes vrij goed nagedaan en tekstueel zat het ook leuk in elkaar.
Dit topic heeft meer selfies nodig. Ik vind leuk.quote:
Begin er eens mee dan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit topic heeft meer selfies nodig. Ik vind leuk.
De volgende keer dat ik nieuwe kleren heb gekocht ga daar voor jou ook een foto van maken.quote:
Geen flauwekulletjes, mani. Plaats nu maar gewoon een selfie met je grote waffel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik nieuwe kleren heb gekocht ga daar voor jou ook een foto van maken.
Je kan er ook nu eentje doen zonder kleren.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik nieuwe kleren heb gekocht ga daar voor jou ook een foto van maken.
Ik heb nu geen leuke kleren om te showen, dan is het niks aan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen flauwekulletjes, mani. Plaats nu maar gewoon een selfie met je grote waffel.
Ga dan maar weer weg.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb nu geen leuke kleren om te showen, dan is het niks aan.
Wat zou je vrouw zeggen als ze wist dat jij selfies probeert te ontlokken van jongens die de helft van jouw leeftijd zijn?quote:
Vraagt ze of ze die ook mag zien.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zou je vrouw zeggen als ze wist dat jij selfies probeert te ontlokken van jongens die de helft van jouw leeftijd zijn?
Hij kent de Griswolds, welke tiener weet dat nou?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet, volgens mij is hij nog niet legaal.
Ja ok, dan is ie gewoon 53.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij kent de Griswolds, welke tiener weet dat nou?
De Griswoldsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Jou ga ik nog wel eens in het echt ontmoeten Pax!quote:
Die komen zo vaak op tv man. Ik moest daar heel hard om lachen vroeger.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Oeh spannendquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jou ga ik nog wel eens in het echt ontmoeten Pax!
Daar heb ik al wat anders voor.quote:
Wortelpak?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar heb ik al wat anders voor.
Nee ik ga als hipster Ariel. Dat idee kreeg ik toen ik in dit topic zo'n plaatje postte.quote:
Is dat zo? Volgens mij ben ik altijd een hartstikke aardige jongen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
En dankje mani, compliment uit onverwachte hoek.
En waaghals?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik ga als hipster Ariel. Dat idee kreeg ik toen ik in dit topic zo'n plaatje postte.
Die bril is wel hipster.quote:
Geen idee, die zal een paar minuten van tevoren wel ergens naar op zoek gaan. Ik heb mijn pruik tenminste alquote:
Ja zo'n bril moet ik nog ergens zien te vinden.quote:
Doet Waaghals soms ook een pruik?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen idee, die zal een paar minuten van tevoren wel ergens naar op zoek gaan. Ik heb mijn pruik tenminste al
Lijkt een beetje op mijn bril, maar die is -5 dus daar heb je niets aan.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja zo'n bril moet ik nog ergens zien te vinden.
En nu komt ie niet met onder of bovenquote:Op zondag 8 februari 2015 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet Waaghals soms ook een pruik?
Die bril die je de vorige keer op had?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op mijn bril, maar die is -5 dus daar heb je niets aan.
Nice.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
En nu komt ie niet met onder of boven.
Ik ben duidelijk niet scherp meer.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
En nu komt ie niet met onder of boven.
Ik denk het, die zwartequote:Op zondag 8 februari 2015 00:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die bril die je de vorige keer op had?
-5 is wel veel, dan zie ik flou
Het valt op.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk niet scherp meer.
Meestal ben ik dat namelijk wel heel erg.
Oja, die paarse had je volgens mij die andere keer op.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk het, die zwarte. Heb ook een paarse bril, die wissel ik wel regelmatig af.
Heb je drugs gebruikt?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:12 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit te spacen. Denk dat ik zo maar eens ga proberen te slapen.
Nee gewoon mijn medicijnen in combinatie met de duizeligheid waar ik al een tijdje last van heb. En ik heb net 10mg Melatonine ingenomen.quote:
Van de zomer ga ik wel weer eens voor eentje kijken erbij. Deze heb ik ook alweer 4 jaar.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, die paarse had je volgens mij die andere keer op.
Nou maar hopen dat het goedkomt.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee gewoon mijn medicijnen in combinatie met de duizeligheid waar ik al een tijdje last van heb. En ik heb net 10mg Melatonine ingenomen.
Gahahaha!:Pquote:Op zondag 8 februari 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk niet scherp meer.
Meestal ben ik dat namelijk wel heel erg.
Deze grap begint vervelend te worden.quote:
Ok, valt mee dat je niet zegt dat het nog 450x herhaald moet wordenquote:Op zondag 8 februari 2015 02:44 schreef Specularium het volgende:
Meestal is dat het moment om het nog 100x te herhalen.
Nee, 450 is niet leuk meer.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, valt mee dat je niet zegt dat het nog 450x herhaald moet worden
Gahahahahaha:pquote:Op zondag 8 februari 2015 02:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze grap begint vervelend te worden.
Dus jij wilt "Ghahahahahahahahahahahahaha" die kant op sturen?quote:Op zondag 8 februari 2015 02:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, 450 is niet leuk meer.
Net als mensen die hont schrijven, die moeten gewoon op de trein.
quote:Op zondag 8 februari 2015 02:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij wilt "Ghahahahahahahahahahahahaha" die kant op sturen?
Je bent weer levend thuis gekomenquote:
Jeps. Had mezelf op de heenweg een paar keer random een kruispunt op gegooid maar helaas niks gebeurt...quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij wilt "Ghahahahahahahahahahahahaha" die kant op sturen?
450 was soms wel fantastisch ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Nou was 450 eerst nog wel grappig en hont helemaal nooit.
quote:Op zondag 8 februari 2015 02:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Had mezelf op de heenweg een paar keer random een kruispunt op gegooid maar helaas niks gebeurt...
Specukraut vind van wel schijnbaarquote:Op zondag 8 februari 2015 02:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat ik op de trein moet?
Beetje gemeen ook wel, iemand moedwillig het OV insturenquote:Op zondag 8 februari 2015 02:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Vind dat een beetje naar eigenlijk.
Precies. Dat doe je je ergste vijand nog niet eens aan. De NSquote:Op zondag 8 februari 2015 02:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje gemeen ook wel, iemand moedwillig het OV insturen
Nogal harteloos van hem ja, ik dacht dat Spec nog wel iets van menselijkheid in zich hadquote:Op zondag 8 februari 2015 02:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies. Dat doe je je ergste vijand nog niet eens aan. De NS
Meestal is dat het moment om het nog 100x te herhalen.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze grap begint vervelend te worden.
Moet je maar normaal doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Vind dat een beetje naar eigenlijk.
Gahahahahah:Pquote:Op zondag 8 februari 2015 02:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meestal is dat het moment om het nog 100x te herhalen.
Beetje dimmen jij he, dan kun je wel blauw zijn, maar ook jij kan te ver gaanquote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 03:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn PIMP abo verloopt volgens mij vandaag.
10 mg? Wil je een dag missen ofzo?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee gewoon mijn medicijnen in combinatie met de duizeligheid waar ik al een tijdje last van heb. En ik heb net 10mg Melatonine ingenomen.
Ja hoor, waatom niet? Gewoon een mooie vrouw, alleen een hele grote mooie vrouw.quote:
Héhéhé zo praten we niet tegen specularium he. Bied nu je excuses aanquote:Op zondag 8 februari 2015 03:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje dimmen jij he, dan kun je wel blauw zijn, maar ook jij kan te ver gaan
#dontfuckwithkalifatima
Hmm mja, ik vind haar een beetje te groot denk ik.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja hoor, waatom niet? Gewoon een mooie vrouw, alleen een hele grote mooie vrouw.
Het is niet dat ze, wat je bij sommige reuzinnen ziet, ergens uit verhouding is ofzo
Anders zou je der wel doen hè.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm mja, ik vind haar een beetje te groot denk ik.
Nee dan denk ik nog steeds niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Anders zou je der wel doen hè.
Ja heb je gelijk in. Maar toch.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat wij posten is nog een beetje lekker, wat jij doet is weer voor niemand leuk.
Bedoel je met 'wij' jou en specularium?quote:
Intussen gefixed.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bedoel je met 'wij' jou en specularium?
Doorlopend, van 1 januari tot en met 31 december.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Weten jullie misschien wanneer de Zwarte Pieten-discussie dit jaar begint?
Ik ben een jaarplanning aan het maken.
Hm, ik heb daar niet zoveel tijd. Zal het dan toch anders moeten verleden.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doorlopend, van 1 januari tot en met 31 december.
Wel in hetzelfde jaar?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:26 schreef Specularium het volgende:
5 december topic open, 6 december weer dicht.
Deel 345 van de serie, ja. Omdat het in één dag vol is.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:26 schreef Specularium het volgende:
Ik stel voor dat we de Zwarte Piet-discussie gewoon afschaffen en weer normaal gaan doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hm, ik heb daar niet zoveel tijd. Zal het dan toch anders moeten verleden.
Koningsdag is trouwens op een maandag 27 april.
In 2025 valt het weer op een 26 april.
Iemand moet het doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:35 schreef Specularium het volgende:
Jeetje wat zijn jullie weer hilarisch, jongens.
Precies, gewoon aan de ketting ermee.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de Zwarte Piet-discussie gewoon afschaffen en weer normaal gaan doen.
Ik had al gezegd dat het topic gerust weer open kan.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Weten jullie misschien wanneer de Zwarte Pieten-discussie dit jaar begint?
Ik ben een jaarplanning aan het maken.
Als beide data in twee opeenvolgende jaren vallen, dan is daar niks mee.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:26 schreef Specularium het volgende:
Neequote:Op zondag 8 februari 2015 13:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Héhéhé zo praten we niet tegen specularium he. Bied nu je excuses aan
Moet dit.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:16 schreef Specularium het volgende:
Plaatje voor Antoine.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 februari 2015 16:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had helemaal niet gehoeven, nee.
Net zoals 100% van mijn posts.
Sorry Mani.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bekkie over de vader van Mani.
NWS / Zwarte Piet #31 Zwarte Piet is mijn vader.
Ik heb me ook veel te veel met die reeks beziggehoudenquote:Op zondag 8 februari 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bekkie over de vader van Mani.
NWS / Zwarte Piet #31 Zwarte Piet is mijn vader.
quote:Op zondag 8 februari 2015 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Mooie tijd was dat. Was het maar weer oktober.augustus
Je gaat niet weer van de trap af proberen te springen hequote:
Nee denk dat andere mensen nu van de trap gaan springen.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat niet weer van de trap af proberen te springen he
Oeh dat is wel leukquote:Op zondag 8 februari 2015 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee denk dat andere mensen nu van de trap gaan springen.
Mietje.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat het te bloederig wordt voor FOK!.
Yasmietjequote:
Meestal is dat het moment om het nog 100x te herhalen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze had ik al een keer gemaakt natuurlijk.
Je vindt jezelf "niemand", begrijp ik?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:14 schreef Specularium het volgende:
Zie je hoe niemand meer post ineens?
Ik zou persoonlijk een koppelteken tussen niet en zwijgende zetten.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
Ik ben de niet zwijgende meerderheid.
Dan moet ik weer zo leunen dat ik daar bij kan.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk een koppelteken tussen niet en zwijgende zetten.
....,,,,,quote:Op zondag 8 februari 2015 19:40 schreef Specularium het volgende:
Arno is wel ok sinds zijn vriendin weg is.
Anders kom ik niet goed in slaap. Ik wil er wel komende week mee stoppen maar als ik dan weer een paar nachten urenlang wakker lig terwijl ik bekaf ben dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 8 februari 2015 09:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
10 mg? Wil je een dag missen ofzo?
Welk liedje?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:58 schreef Webschip het volgende:
Op dit moment draai ik een leuk liedje.
We hebben de bips van Marianne.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten toch iets van vulling hebben in deze SC.
Zegt me zo niksquote:Op maandag 9 februari 2015 00:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
My old hometown. Ik weet even de artiestennaam niet.
Zal wel zoiets zijnquote:
Godver, had ik niet eens gezienquote:Op maandag 9 februari 2015 00:26 schreef Specularium het volgende:
Een liedje van Hank, je verwacht het bijna niet.
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik word niet zo blij van de laatste paar posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |