Nee, ik ga geen schoenen online kopen. In winkels is het al drama genoeg.quote:
vast welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
Oh en ik moet even testen, dus als je morgenmiddag even tijd hebt.
Mooi, ga ik morgen ook eens kijken of mijn vogeltje wil sidekicken.quote:
Volgens mij is het gewoon weer compleet kut.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk is het minder gezapig dan de afgelopen weken. Vooral het middelste kakt nogal in.
Oja jij had smalle voeten toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen schoenen online kopen. In winkels is het al drama genoeg.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja jij had smalle voeten toch?
Ik heb deze week iets van 10 broeken gekocht voor ¤5,-quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag een poncho op de kop getikt voor 8 eurowas normaal 48, blijkbaar wilde niemand hem hebben.
Ja, het is geloof ik stuk daar, dus we komen hier zitten.quote:
Oh wow, welke winkel?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb deze week iets van 10 broeken gekocht voor ¤5,-uitverkoop is zo leuk.
Heb jij ook smalle voeten?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon weer compleet kut.
Ah nice. Kun je weer een hele tijd mee vooruit, tien broeken.quote:
ja, allerlei kleuren. Valt niemand op dat het 10x hetzelfde model isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah nice. Kun je weer een hele tijd mee vooruit, tien broeken.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, allerlei kleuren. Valt niemand op dat het 10x hetzelfde model is.
Het middengedeelte is me te informatief van karakter. Ik hoef geen geneuzel over de Egyptische staats-tv.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon weer compleet kut.
Is lekker verschillig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het middengedeelte is me te informatief van karakter. Ik hoef geen geneuzel over de Egyptische staats-tv.
Leuk voor carnaval.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tem en ik vinden dit te wijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |