Het lukt me vrij makkelijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Alison zelfs voor de meeste vrouwen niet te weerstaan is.

Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:31 schreef Specularium het volgende:
Ik zie weer een walgelijk programma van Paul de Leeuw.

Iedereen kijkt die films om de oude helden in actie te zien inderdaad. Hij was zeker de minste.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:46 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij vond ik juist Expendables 3 de minste met al die jonge gasten erbij.

En Kurt Russel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:49 schreef Mani89 het volgende:
En ik ga een mogelijk volgend deel alleen kijken als Steven Seagal meedoet.

Alleen als ie ontploft.quote:

Hopelijk is het minder gezapig dan de afgelopen weken. Vooral het middelste kakt nogal in.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:47 schreef Specularium het volgende:
Straks komt Cojones ook weer dus dat wordt genieten.

Ik vind helemaal mooi.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:35 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even hier spammen #rebel De grootste foto ooit

Herhalingen CSI aan het kijken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh expendables hoef ik niet te zien. Lekker all you need is love kijken.

Heb al je al nieuwe schoenen gevonden?quote:

Nee, dan moet ik naar winkels.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb al je al nieuwe schoenen gevonden?

ja computerproblemenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hee uccie waar is je nieuwwerk show nou man
 ik hoop het morgen gefixt te hebben.
 ik hoop het morgen gefixt te hebben.

Schiet lekker op met je nieuwequote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja computerproblemenik hoop het morgen gefixt te hebben.

Nee ligt aan mij, ik had dat eerder moeten doen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |