Ja precies, daar moeten ze gewoon mee stoppen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De spit battle blijf ik toch wel een leuk onderdeel vinden.
Oh die is leuk!!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja precies, daar moeten ze gewoon mee stoppen.
Dit was echt tenenkrommend.quote:
Stemmetje van Freek kwam wel aardig in de buurt. Voor de rest vond ik het apenebola.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond de typetjes vrij goed nagedaan en tekstueel zat het ook leuk in elkaar.
Inderdaad Hans.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond de typetjes vrij goed nagedaan en tekstueel zat het ook leuk in elkaar.
Dit topic heeft meer selfies nodig. Ik vind leuk.quote:
Begin er eens mee dan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit topic heeft meer selfies nodig. Ik vind leuk.
De volgende keer dat ik nieuwe kleren heb gekocht ga daar voor jou ook een foto van maken.quote:
Geen flauwekulletjes, mani. Plaats nu maar gewoon een selfie met je grote waffel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik nieuwe kleren heb gekocht ga daar voor jou ook een foto van maken.
Je kan er ook nu eentje doen zonder kleren.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik nieuwe kleren heb gekocht ga daar voor jou ook een foto van maken.
Ik heb nu geen leuke kleren om te showen, dan is het niks aan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen flauwekulletjes, mani. Plaats nu maar gewoon een selfie met je grote waffel.
Ga dan maar weer weg.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb nu geen leuke kleren om te showen, dan is het niks aan.
Wat zou je vrouw zeggen als ze wist dat jij selfies probeert te ontlokken van jongens die de helft van jouw leeftijd zijn?quote:
Vraagt ze of ze die ook mag zien.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zou je vrouw zeggen als ze wist dat jij selfies probeert te ontlokken van jongens die de helft van jouw leeftijd zijn?
Hij kent de Griswolds, welke tiener weet dat nou?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet, volgens mij is hij nog niet legaal.
Ja ok, dan is ie gewoon 53.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij kent de Griswolds, welke tiener weet dat nou?
De Griswoldsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij kent de Griswolds, welke tiener weet dat nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |