Je bent weer levend thuis gekomenquote:
Jeps. Had mezelf op de heenweg een paar keer random een kruispunt op gegooid maar helaas niks gebeurt...quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij wilt "Ghahahahahahahahahahahahaha" die kant op sturen?
450 was soms wel fantastisch ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Nou was 450 eerst nog wel grappig en hont helemaal nooit.
quote:Op zondag 8 februari 2015 02:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Had mezelf op de heenweg een paar keer random een kruispunt op gegooid maar helaas niks gebeurt...
Specukraut vind van wel schijnbaarquote:Op zondag 8 februari 2015 02:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat ik op de trein moet?
Beetje gemeen ook wel, iemand moedwillig het OV insturenquote:Op zondag 8 februari 2015 02:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Vind dat een beetje naar eigenlijk.
Precies. Dat doe je je ergste vijand nog niet eens aan. De NSquote:Op zondag 8 februari 2015 02:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje gemeen ook wel, iemand moedwillig het OV insturen
Nogal harteloos van hem ja, ik dacht dat Spec nog wel iets van menselijkheid in zich hadquote:Op zondag 8 februari 2015 02:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies. Dat doe je je ergste vijand nog niet eens aan. De NS
Meestal is dat het moment om het nog 100x te herhalen.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze grap begint vervelend te worden.
Moet je maar normaal doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Vind dat een beetje naar eigenlijk.
Gahahahahah:Pquote:Op zondag 8 februari 2015 02:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meestal is dat het moment om het nog 100x te herhalen.
Beetje dimmen jij he, dan kun je wel blauw zijn, maar ook jij kan te ver gaanquote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 03:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn PIMP abo verloopt volgens mij vandaag.
10 mg? Wil je een dag missen ofzo?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee gewoon mijn medicijnen in combinatie met de duizeligheid waar ik al een tijdje last van heb. En ik heb net 10mg Melatonine ingenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |