Iedereen wil die zandloper zien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:49 schreef Latert het volgende:
[..]
En dat alles alleen om dichtbij Njosnavel te komen
het was vlaamse friet niet slapquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe was de patat? Die is meestal slap als je laat bezorgen.
colaquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je erbij gedronken?
Toch niet van die gore ayran he?
shitzooi man ; wanneer mag je weer naar huis ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:
Op mijn plaat gegaan met MTB, lig in ziekenhuis.. wachten op fotos van nek.
Gebroken tand, tand door lip, neus dik alles
https://www.facebook.com/campinaboerenlandquote:Hoi. Ik ben boer Jan. Samen met mijn vrouw Francien en mijn zoon Thomas woon ik op onze biologische boerderij in Puiflijk. Wij hebben 70 koeien, 60 stuks jongvee, 5 kippen, 3 dochters, 2 honden, 1 paard en 1 zoon. Benieuwd naar ons dagelijks leven? Houd dan onze updates in de gaten!
quote:i saw your photo on facebook (yourecute!) I finally got my webcam working
again ... i'd like to get to know you a little better youre just my type
Can you text my cell phone today so I know youre real?? here is my
number (646) 439-7109 i'll be waiting!!! Or addme on yahoo messenger
to chat my screenname there is sporty22chick i'm ussually online at home.
Talk Soon baby... i'm waiting
Gelukkig! Wel snel naar de tandarts ook he, heb je dat stukje tand nog? Kunnen ze er misschien weer aan zetten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:45 schreef YokiKater het volgende:
Thnxs, nek is in orde ik mag weer bewegen en ga straks naar huis
Zandloper? Dan heb je niet goed gekeken.quote:
Ik ben weer thuis. 1 hechting onder mijn lip. Ja, ik moet morgen naar tandarts, 2 tanden zitten los en ik mis een stuk van mijn voortand. Dat stukje heb ik niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig! Wel snel naar de tandarts ook he, heb je dat stukje tand nog? Kunnen ze er misschien weer aan zetten.
Is het een groot stuk? Meer dan de helft?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis. 1 hechting onder mijn lip. Ja, ik moet morgen naar tandarts, 2 tanden zitten los en ik mis een stuk van mijn voortand. Dat stukje heb ik niet.
Vraag dan gewoon om pics.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het een groot stuk? Meer dan de helft?
Nou ik hoef er geen pics van, weet ook niks van tandenquote:
Ik zie daar niet echt een zandloper inquote:
Genoeg zand, en hij loopt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zie daar niet echt een zandloper in
Speltip #9, alles aangrijpen als excuus voor mannenlichamen.quote:
Dat zei je zelf vorige keer over jezelf.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zandloper? Dan heb je niet goed gekeken.
Dacht het niet hoor. Uccie zei dat over haar lichaam.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei je zelf vorige keer over jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |