Er is natuurlijk niemand hier die weet wat "eradicated" betekent Njos.quote:
Hitler, die wist wel wat dat betekent.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is natuurlijk niemand hier die weet wat "eradicated" betekent Njos.
Beetje aanpassen aan het niveau hier aub.
Allemaal intellectuelen hier, die begrijpen het wel joh.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is natuurlijk niemand hier die weet wat "eradicated" betekent Njos.
Beetje aanpassen aan het niveau hier aub.
Alleen Uccie. Dat is de enige hier wiens lengte even groot is als haar IQ.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Allemaal intellectuelen hier, die begrijpen het wel joh.
Gewoon door een vrouw of door Voorschoft geschreven.quote:
Klopt, pakweg 1 op de 10 is homo.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou ik ken wel mannen die niet van sport houden, en heb ook al vaak mannen zien janken. En ik weet vrij zeker dat niet iedere man die met mij praat seks met mij wilDus die kloppen in ieder geval wel.
Die van mij kan dat ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:05 schreef YokiKater het volgende:
Als je trouwens tegen 1 van mijn honden "high five" zegt dan geeft ie ook een high five. Dat is wel stoer, maf beest.
Ja, sommige hommerts doen dat soort dingen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou ik ken wel mannen die niet van sport houden, en heb ook al vaak mannen zien janken. En ik weet vrij zeker dat niet iedere man die met mij praat seks met mij wilDus die kloppen in ieder geval wel.
Haha, cool!quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van mij kan dat ook
En als ik zeg 'bunny' dan doet hij zijn pootjes omhoog als een haasje.
Wat voor honden heb je ook al weer?
Oja, dat had je verteld.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, cool!
Border Collies. Een reu en een teefje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Heart shape world.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit was ook een hit toen ik googlede op 'high five'
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, dat had je verteld.
Die van mij gaat op zijn rug liggen als ik zeg dat hij zijn piemel moet laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat vindt Waagworst daar nou zelf van?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van mij gaat op zijn rug liggen als ik zeg dat hij zijn piemel moet laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |