Jeps. Hij reed ook ook wel vreemd. Maar dat was trouwens al vanaf het moment dat ik hem vorige week had opgehaald dus ...quote:
Heb je geen reserve?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Hij reed ook ook wel vreemd. Maar dat was trouwens al vanaf het moment dat ik hem vorige week had opgehaald dus ...
Nja ga zo kijken. Als ik die lek is heb ik pech
Nee sowieso zet je een scooterband er ook niet zo zelf onder.quote:
Op je fiets?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:03 schreef Specularium het volgende:
Zelf let ik altijd heel erg op bandenspanning.
Hoe vaak moet je dat eigenlijk checken, die bandenspanning?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee sowieso zet je een scooterband er ook niet zo zelf onder.
Maar hij is niet kapot![]()
![]()
K ben gewoon zon kneus die helemaal de bandenspanning niet in de gaten houdt en blijft doorrijden totdat die er vanzelf wel een keer mee kapt:P
3 maal daags.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je dat eigenlijk checken, die bandenspanning?
K heb echt geen idee.Sowieso 1 keer in de 2 jaarquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Regelmatig. Lagere bandenspanning betekent ook meer slijtage, en nieuwe bandjes zijn best duur.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jouw lover vervangt ook 5x per jaar zijn banden toevallig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
K heb echt geen idee.Sowieso 1 keer in de 2 jaar
Maar hoe vaak is dat? Maandelijks ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Regelmatig. Lagere bandenspanning betekent ook meer slijtage, en nieuwe bandjes zijn best duur.
Zoiets.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar hoe vaak is dat? Maandelijks ofzo?
Gewoon als je merkt dat je op alles weg slipt:Pquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar hoe vaak is dat? Maandelijks ofzo?
Dan ben je een beetje te laat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gewoon als je merkt dat je op alles weg slipt:P
Nee dan vriest het gewoonquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Haha, ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahaha! Wat een gevatte opmerking weer.
Volgens mij ben jij een hele gezellige jongen.
Merk je dat snel met een auto?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee, tot het een keer goed fout gaat. Controleer in ieder geval maandelijks de bandenspanning. Ik doe het bij m'n motor om de twee weken, zoiets.quote:
Ja, ga maar eens lekker in de stomende regen door de Ardennen rijden met gladde bandjes.quote:
Jammer alleen dat je er tegenwoordig bij alle tankstations voor moet betalen voor dat beetje luchtquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, tot het een keer goed fout gaat. Controleer in ieder geval maandelijks de bandenspanning. Ik doe het bij m'n motor om de twee weken, zoiets.
We hebben zelf een compressor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je er tegenwoordig bij alle tankstations voor moet betalen voor dat beetje lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |