SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ynske op 22-10-2014 12:43:17 ]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Kan gewoon met sportdrank hoor, geen probleem.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:59 schreef m0ridin het volgende:
Heb zelf totaal geen drank op een M te lopen namelijk (hooguit ooit een keer voor de prestatie an sich)maar kan me er wel iets bij voorstellen...
Ik vond de marathon altijd al magisch en zeker nadat ik voor het blad Sport International interviews mocht maken met alltime held Haile Gebrselassie, Tekla Loroupe en toenmalige toppers als Felix Limo.
Toen ik zelf begon te lopen leek het me onhaalbaar om het ooit te doen, maar ik kon steeds vaker lopen en in april, nadat ik al een halve had gelopen, zag ik YUR en Swets in Rotterdam lopen en dacht ik: Hee, voor hen hoef ik niet onder te doen, ik kan dat ook, want ik voel me nu sterker dan ooit. En toen heb ik me ingeschreven voor de marathon die me het meest aan het hart gaat, de Kustmarathon Zeeland.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Weet iemand vanaf wanneer je in kunt schrijven voor de Marathon van Amsterdam voor volgend jaar? Ik weet het, ik ben er erg vroeg bij, maar ik heb geen idee hoe lang van te voren die inschrijving is en hoe snel het gaat.![]()
Een beetje hetzelfde als Mossel, ik dacht altijd; als ik ooit toch eens een marathon zou lopen zou dat geweldig zijn, maar stiekem vond ik dat niet weggelegd voor iemand als mijzelf.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:05 schreef ChuckBartowski het volgende:
[..]
Ik ben verre van een marathon op dit moment maar het heeft mij persoonlijk altijd gefascineerd, het is voor mij een soort van het ultieme doel... De voldoening lijkt me ook geweldig groot als je zo'n afstand hebt kunnen afleggen
Toen ik wat serieuzer ging trainen en wat HMs liep, leek het ineens een stuk meer binnen bereik.
En omdat ik de halve marathon voorheen de leukste van alle afstanden vond, was ik wel erg benieuwd of ik de marathon dan nóg leuker zou vinden. Over dat laatste ben ik nog niet helemaal uit, maar het is wel ontzettend speciaal..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb me volgens mij in april of mei ingeschreven. Eind augustus/begin september was het volgens mij wel vol.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:13 schreef S15 het volgende:
Weet iemand vanaf wanneer je in kunt schrijven voor de Marathon van Amsterdam voor volgend jaar? Ik weet het, ik ben er erg vroeg bij, maar ik heb geen idee hoe lang van te voren die inschrijving is en hoe snel het gaat.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gisteren die aflevering van Tom testosteron gekeken over MDS, dat doet ie niet onverdienstelijk!
Maar z'n voetenMoblo, zijn jouw blaren ook zo erg?
![]()
Oke, het gaat dus niet zo heel snel. Top, bedanktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb me volgens mij in april of mei ingeschreven. Eind augustus/begin september was het volgens mij wel vol.![]()
![]()
[code]12 april 2015 - Marathon van Rotterdam
• Toekito- 10.5 km[/code ]PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:He would much rather eat and then wrestle, than run non-stop for no given reason. In fact, his very exciting incentive for running that (and every other race) was that he got to go eat bagels and other goodies when he was finished.”
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
toegevoegd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:29 schreef Toekito het volgende:
[code]12 april 2015 - Marathon van Rotterdam
• Toekito- 10.5 km[/code ]
stomme vraag maar vind je dit een redelijk doel voor de periode?
ik denk er misschien anders over, maar zoveel loop je toch niet
ik zie t hier iig niet gebeuren om al aan een 10 km te gaan denkenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Het is over 6 maanden hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
toegevoegd.
stomme vraag maar vind je dit een redelijk doel voor de periode?
ik denk er misschien anders over, maar zoveel loop je toch niet
ik zie t hier iig niet gebeuren om al aan een 10 km te gaan denkenDat is voor opbouwen van 0 naar 10 al een hele mooie, ruime periode.
![]()
Zieke shit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.runnersworld.c(...)0&cid=social34150167
Jaaa hoor kinders doe eens even normaal![]()
zoals ik zei ik denk er anders over en vind t best snel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is over 6 maanden heDat is voor opbouwen van 0 naar 10 al een hele mooie, ruime periode.
zal wel komen omdat ik weer opnieuw begonnen ben en voor maart t doel op 5 km gezetToday is life -
Dale Carnegie![]()
Jij weet dat dat voor jezelf een goed tempo is om op te bouwen, dus dat is alleen maar mooi.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoals ik zei ik denk er anders over en vind t best snel.
zal wel komen omdat ik weer opnieuw begonnen ben en voor maart t doel op 5 km gezet
Voor de gemiddelde beginnende hardloper is het goed mogelijk om in een halfjaar naar 10(.5) km te gaan. En mocht het niet lukken, dan is er nog geen man overboord tochhoogstens wat eurootjes inschrijfgeld
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het hangt van het verleden af van iemand. Als je bijvoorbeeld jarenlang gevoetbald hebt kun je in principe al een 10km lopen zonder specifieke training.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zal wel komen omdat ik weer opnieuw begonnen ben en voor maart t doel op 5 km gezet![]()
ja ok, maar dat is toek niet hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:40 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Het hangt van het verleden af van iemand. Als je bijvoorbeeld jarenlang gevoetbald hebt kun je in principe al een 10km lopen zonder specifieke training.
@toek, geen aanval op je, dat weet je
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik ben ook van het rustig opbouwenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zal wel komen omdat ik weer opnieuw begonnen ben en voor maart t doel op 5 km gezetMaar nu ik wat meer loopervaring heb en weet wat m'n lijf kan, durf ik wel iets sneller op te bouwen naar de 10km (22 december 10.5km wedstrijdje).
Mja, m'n volgende doel is de 7^^ in november 2015, dusja![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo ben ikEen ware internetheld. Al kan ik lullen als bruggeman als ik éénmaal los ben.
![]()
Ik denk dat ik dan dit weekend OF sneller ga lopen dan jou OF langzamer dan jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nu ook al een tijdje (maand of 6) aan het hardlopen en zit erover na te denken om een sporthorloge of hartslagmeter aan te schaffen, heb alleen geen idee welke. Lijkt me handig om inzicht te hebben in mijn hartslag om zo wat affectiever te kunnen trainen richting de halve marathon die ik in het voorjaar wil gaan lopen.
Gebruiken jullie een sporthorloge/hartslagmeter en welke zouden jullie me aanraden?![]()
http://www.dcrainmaker.com/quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:44 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Ik ben nu ook al een tijdje (maand of 6) aan het hardlopen en zit erover na te denken om een sporthorloge of hartslagmeter aan te schaffen, heb alleen geen idee welke. Lijkt me handig om inzicht te hebben in mijn hartslag om zo wat affectiever te kunnen trainen richting de halve marathon die ik in het voorjaar wil gaan lopen.
Gebruiken jullie een sporthorloge/hartslagmeter en welke zouden jullie me aanraden?
Heeft een boel reviews.
Kijk daar maar eens rondMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb me ook na zes weken hardlopen al ingeschreven voor een 10 km een half jaar later. Om te voorkomen dat ik zou stoppen met lopen na Evy..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ok, maar dat is toek niet he
@toek, geen aanval op je, dat weet je
Moet zo lopen. Lig nog in bed en het klinkt als slecht weer. Buh!![]()
Een hoop gebruiken idd een sporthorloge. En elk horloge heeft zijn voordelen en zijn nadelen. En je kan het zo duur maken als je zelf wilt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:44 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Gebruiken jullie een sporthorloge/hartslagmeter en welke zouden jullie me aanraden?
En wat Guard al zegt, kijk even op de site van dcrainmaker.
En dan naar mijn mening, vooral naar deze link: http://www.dcrainmaker.co(...)recommendations.html![]()
Ik heb voor het eerst sinds topic #381 niet in een hardlooptopic gepostGelukkig wel globaal gescand, want de
tussen mossel en RD had ik niet willen missen.
![]()
ik lig ook nog. zo maar eens in de benen en werken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:49 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik heb me ook na zes weken hardlopen al ingeschreven voor een 10 km een half jaar later. Om te voorkomen dat ik zou stoppen met lopen na Evy..
Moet zo lopen. Lig nog in bed en het klinkt als slecht weer. Buh!
hopend dat ik vanavond niet langer moet blijvenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Bij mij hier is er gewoon blauwe lucht zichtbaar, zo te zien komt die wel vanuit het westen, dus dadelijk ook bij jouquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:49 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik heb me ook na zes weken hardlopen al ingeschreven voor een 10 km een half jaar later. Om te voorkomen dat ik zou stoppen met lopen na Evy..
Moet zo lopen. Lig nog in bed en het klinkt als slecht weer. Buh!
Ik ben vrij. Maar kan vanavond niet lopen.. Dus zo toch maar de deur uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik lig ook nog. zo maar eens in de benen en werken.
hopend dat ik vanavond niet langer moet blijven![]()
inderdaad de vergelijkingssite die genoemd isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:44 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
maar ook een lijstje maken van dingen die je echt nodig denkt te hebben en dan niet voor de heb
wil je alleen je hartslag monitoren, gps, intervallen, trainingen uploaden, tril functie, etc?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ah, dat zijn goede vooruitzichten!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Bij mij hier is er gewoon blauwe lucht zichtbaar, zo te zien komt die wel vanuit het westen, dus dadelijk ook bij jou![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:58 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ah, dat zijn goede vooruitzichten!Ik heb het nog niet getypt en het wordt alweer grijs hier...
Sorry..
Hier prima loopweer! T was fris maar te doen. Weer een kleine 7 km gelopen en ging ok.
Behalve dat ik het nog steeds erg kut vind om op mijn houding te moeten lettenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zou iemand deze erbij kunnen zetten? Ik ga Berlijn als opwarmer en laatste test voor Parijs gebruiken.
1
2[b]29 maart 2015 - [url=http://www.vattenfall-berliner-halbmarathon.de/en/]Vattenfall Berlin Half Marathon (Berlijn)[/url][/b]
[*] Devv - HM![]()
Heb hem nu ook bekeken en eigenlijk was ik maar een laffe aansteller toen ik het zwaar had tijdens de marathonquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:21 schreef Tarahumara het volgende:
Gisteren die aflevering van Tom testosteron gekeken over MDS, dat doet ie niet onverdienstelijk!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:21 schreef Tarahumara het volgende:
nee, gelukkig niet
! Al zouden ze denk ik wel zo erg zijn als ik ook de MdS zou doen
Ja doei.![]()
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:32 schreef HDLed het volgende:
Fris en fruitig uit bed gestaptom een rondje te doen, komt het met bakken naar beneden![]()
Ja, en?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:32 schreef HDLed het volgende:
Fris en fruitig uit bed gestaptom een rondje te doen, komt het met bakken naar benedenJa doei.![]()
Daar word je alleen maar frisser van.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:32 schreef HDLed het volgende:
Fris en fruitig uit bed gestaptom een rondje te doen, komt het met bakken naar beneden![]()
zit er lekker veel zuurstof in de lucht, en heb je waterkoeling ipv luchtkoeling.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:32 schreef HDLed het volgende:
Fris en fruitig uit bed gestaptom een rondje te doen, komt het met bakken naar beneden
Zoveel redenen om juist nu te gaan...
Dus hup, niet miepen maar lopen!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Prachtig grijs wolkendek hier. Maar tegen de tijd dat ik ga lopen is al donker.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:05 schreef ChuckBartowski het volgende:
[..]
Ik ben verre van een marathon op dit moment maar het heeft mij persoonlijk altijd gefascineerd, het is voor mij een soort van het ultieme doel... De voldoening lijkt me ook geweldig groot als je zo'n afstand hebt kunnen afleggenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kan gewoon met sportdrank hoor, geen probleem.
Ik vond de marathon altijd al magisch en zeker nadat ik voor het blad Sport International interviews mocht maken met alltime held Haile Gebrselassie, Tekla Loroupe en toenmalige toppers als Felix Limo.
Toen ik zelf begon te lopen leek het me onhaalbaar om het ooit te doen, maar ik kon steeds vaker lopen en in april, nadat ik al een halve had gelopen, zag ik YUR en Swets in Rotterdam lopen en dacht ik: Hee, voor hen hoef ik niet onder te doen, ik kan dat ook, want ik voel me nu sterker dan ooit. En toen heb ik me ingeschreven voor de marathon die me het meest aan het hart gaat, de Kustmarathon Zeeland.Thanksquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als Mossel, ik dacht altijd; als ik ooit toch eens een marathon zou lopen zou dat geweldig zijn, maar stiekem vond ik dat niet weggelegd voor iemand als mijzelf.
Toen ik wat serieuzer ging trainen en wat HMs liep, leek het ineens een stuk meer binnen bereik.
En omdat ik de halve marathon voorheen de leukste van alle afstanden vond, was ik wel erg benieuwd of ik de marathon dan nóg leuker zou vinden. Over dat laatste ben ik nog niet helemaal uit, maar het is wel ontzettend speciaal..Leuk om te lezen hoe het is gekomen en gegaan...
Dat van 'ooit een keer' heb ik ook wel. Maar denk dat dat 'ooit' nog even gaat duren, eerst nog de persoonlijke doelen op de 5 en 10 halen en dan af en toe eens richting de HM gaan. Stap voor stap:)Mjah, is natuurlijk persoonlijk... Ik ben zelf in 4 maanden van een sportief verleden met tennis en zaalvoetbal maar al enkele maanden weinig tot niets aan beweging doen, naar 10km gegaan. Waarbij ik dan in het begin nog niet eens een km kon lopen zonder last te krijgen van mijn knie. Misschien achteraf iets te snel, maar zeker mogelijk. Vooral naar je lichaam blijven luisteren en niet te extreme doelen stellen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zal wel komen omdat ik weer opnieuw begonnen ben en voor maart t doel op 5 km gezetIk gebruik zelf de TomTom Cardio, erg fijn icm de ingebouwde hartslagmeter maar wel erg prijzig. De tomtom runner is er ook nog, alleen voor hardlopen bedoeld, en wat voordeliger. Hierbij kun je dan een losse hartslagband gebruiken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:44 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Ik ben zelf wel fan van de tomtom, een redelijk simpel horloge maar voor mijn doelen meer dan voldoende. Fijn is ook de quickgps, hiermee kun je via de pc sattelietlocaties updaten (elke 3 dagen een keer doen) waardoor je bijna altijd binnen enkele seconden een fix hebt. Maar inderdaad, de dcrainmaker site is echt een aanrader...
Grote voordeel van een horloge tov telefoon vind ik het 'geen gedoe'. Met een telefoon is het net wat meer klooien, zit wat minder prettig, tijdens het lopen dingen checken en bedienen is lastiger, etc. Enige is dat audio feedback met een horloge verre van standaard (uberhaupt aanwezig?) is. Laat staan muziek luisteren, daar heb je dan toch een adner dingetje voor nodig.![]()
quote:quote:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:36 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Daar word je alleen maar frisser van.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:37 schreef Guard het volgende:
zit er lekker veel zuurstof in de lucht, en heb je waterkoeling ipv luchtkoeling.![]()
![]()
Hier in het westen klaart het idd goed op, al het vuile weer hebben we naar die reserve duitsers gestuurdvan harte HDLed
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:43 schreef m0ridin het volgende:
Ik ben zelf wel fan van de tomtom, een redelijk simpel horloge maar voor mijn doelen meer dan voldoende. Fijn is ook de quickgps, hiermee kun je via de pc sattelietlocaties updaten (elke 3 dagen een keer doen) waardoor je bijna altijd binnen enkele seconden een fix hebt. Maar inderdaad, de dcrainmaker site is echt een aanrader...Ja sinds die mobiele tip gaat het een stuk beter met het zoeken van satalieten.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Bij Garmin duurt dat meestal wat langer ja, maar een groot probleem is dat niet. Als ik eenmaal een fix heb verlies ik hem niet zo snel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:43 schreef m0ridin het volgende:
Ik ben zelf wel fan van de tomtom, een redelijk simpel horloge maar voor mijn doelen meer dan voldoende. Fijn is ook de quickgps, hiermee kun je via de pc sattelietlocaties updaten (elke 3 dagen een keer doen) waardoor je bijna altijd binnen enkele seconden een fix hebt. Maar inderdaad, de dcrainmaker site is echt een aanrader...
Kwestie van horloge bij het raam leggen, dan omkleden en dan kun je meteen lopen![]()
![]()
Gaaf!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:11 schreef Devv het volgende:
Zou iemand deze erbij kunnen zetten? Ik ga Berlijn als opwarmer en laatste test voor Parijs gebruiken.
[ code verwijderd ]Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Ugh, zit ik toch zowaar opeens te kijken naar wat voor HM's er zoal te lopen zijn in NL om te zien of ik er toch maar eens een kan kiezen om naar toe te werken![]()
![]()
5 km rondjes is al beter dan 2,5 km rondjes zoals bij de 24 van Steenbergen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan dus overigens deze doen in mei: http://www.hardcastle24.co.uk/
En cross country is natuurlijk altijd![]()
en tevens:
goeie reden om deze weer eens op te zetten:
Check ook filmpje + route: http://www.hardcastle24.co.uk/venue---course.htmlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:11 schreef Guard het volgende:
[..]
5 km rondjes is al beter dan 2,5 km rondjes zoals bij de 24 van Steenbergen.
En cross country is natuurlijk altijd![]()
en tevens:
goeie reden om deze weer eens op te zetten:Ja doei.![]()
In een team dan? Vertel meer!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het heeft mij heel erg geholpen om gewoon ergens in te schrijven ook al had ik geen idee of een halve marathon haalbaar wasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:10 schreef m0ridin het volgende:
Ugh, zit ik toch zowaar opeens te kijken naar wat voor HM's er zoal te lopen zijn in NL om te zien of ik er toch maar eens een kan kiezen om naar toe te werken. Hetzelfde heb ik eigenlijk met de marathon en alle afstanden daarvoor gedaan. Je hebt dan in ieder geval wel een duidelijk trainingsdoel om naar toe te werken.
[ Bericht 2% gewijzigd door Devv op 22-10-2014 11:18:16 ]![]()
Teams van 4 jaquote:We hebben al twee teams met de club!
FOK! teams zijn ook welkom, natuurlijk![]()
Ja doei.![]()
Even gespiekt naar het parcoursquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:06 schreef Guard het volgende:
Leuk parcours trouwens van die HM in Berlijn.![]()
Als ik een marathon ga lopen wordt dat wel Berlijn, denk ikHet is een soort 5-jarenplan, misschien wel 10 jaar, maar dat er een marathon door mij gelopen gaat worden is sinds een klein jaartje wel duidelijk
![]()
![]()
Dus in totaal zal je zo'n 6 uur moeten lopen? En hoe lang per keer ongeveer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Teams van 4 jaWe hebben al twee teams met de club!
Klinkt nog wel haalbaar, met goede verzorging tussendoor
Ik moet alleen nog wel overtuigd worden van de lol van zo'n evenement
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het zijn rondjes van zo'n 5km, op een XC terrein, en omdat je lang moet dus niet in een half uur, maar eerder 35 a 40 minuten per rondje. We gaan ook niet echt voor een goede tijd ofzo met 't team, meer voor de ervaring. Dit zal voor ons de eerste keer zijn. Anderen die meedoen hebben al soortgelijke events gedaan in het verleden. Gaat vooral om de gezelligheid en de ervaring, naar het schijnt. Saamhorigheid, dat soort dingenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dus in totaal zal je zo'n 6 uur moeten lopen? En hoe lang per keer ongeveer?
Ja doei.![]()
Met een groep lopen is altijd leuk! En ze hebben ook kortere loopjes dan 24 uur, zo te zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dus in totaal zal je zo'n 6 uur moeten lopen? En hoe lang per keer ongeveer?
Zelf wil ik nog wel eens een 6-uurs solo doen. Zoveel langer dan een marathon is dat ook weer niet (voor iemand die zo langzaam is als ik)
![]()
Tja het is een beetje het lopen van de rondjes dat het niet leuk maakt klinken voor mijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:16 schreef pijll het volgende:
[..]
Met een groep lopen is altijd leuk! En ze hebben ook kortere loopjes dan 24 uur, zo te zien.
Zelf wil ik nog wel eens een 6-uurs solo doen. Zoveel langer dan een marathon is dat ook weer niet (voor iemand die zo langzaam is als ik)
Ik zou dan of liever 6 uur aan één stuk lopen op een mooi parcours (a la de 60 van texel), óf wel een teamloop maar dan liever van A naar B zoals de Roparun of batavierenloop.
Ekiden is dan een uitzondering omdat me dat door alle gave verhalen hier gewoon een keer leuk lijkt, en dat zijn toch maar korte stukjes..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Donequote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:11 schreef Devv het volgende:
[ code verwijderd ]Today is life -
Dale Carnegie![]()
kun je even aangeven wat je er precies wilt hebben staan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:59 schreef TMan het volgende:
Ynske, wil je mij in de WLWW zetten bij 12 april Rotterdam voor de marathon?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Je kunt 6, 12 of 24 doen inderdaad.6 uur rennen p.p ongeveer dus, 6uur gedeeld door 40 minuten (even uitgaan van langzaamste ook omdat na een tijdje dat hele parcours een grote modderboel zal zijn) = ongeveer 45km wat je af zult leggen in die 24 uur als je van 't langzaamste uitgaat.
Ja doei.![]()
Klinkt tof!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het zijn rondjes van zo'n 5km, op een XC terrein, en omdat je lang moet dus niet in een half uur, maar eerder 35 a 40 minuten per rondje. We gaan ook niet echt voor een goede tijd ofzo met 't team, meer voor de ervaring. Dit zal voor ons de eerste keer zijn. Anderen die meedoen hebben al soortgelijke events gedaan in het verleden. Gaat vooral om de gezelligheid en de ervaring, naar het schijnt. Saamhorigheid, dat soort dingenToday is life -
Dale Carnegie![]()
past niet in mijn programma...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Teams van 4 jaWe hebben al twee teams met de club!
![]()
Week na de KvS denk ik niet dat ik heel veel zin heb om 6 uur te gaan lopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tsk. Wij hebben het weekend ervoor een ' weekend of trail running' in Wales, met een HM (of 10km) op zaterdag en een 15km ofzo op zondagquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Guard het volgende:
[..]
past niet in mijn programma...![]()
Week na de KvS denk ik niet dat ik heel veel zin heb om 6 uur te gaan lopen![]()
Ja doei.![]()
Zo fijn rondje gelopen, het nadeel van (nog) geen horloge hebben is dat ik met dit weer mijn telefoon ook niet meeneem, dus geen idee wat ik gelopen heb, Het ging wel goed voor de rest dus ik ben tevreden![]()
![]()
dat is nog steeds geen 34 km in een racequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsk. Wij hebben het weekend ervoor een ' weekend of trail running' in Wales, met een HM (of 10km) op zaterdag en een 15km ofzo op zondag![]()
't is nog best frisjes buitentwijfel tussen lange en korte mouwen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Prima te doen met korte mouwen, ben net terugquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:29 schreef Maraca het volgende:
't is nog best frisjes buitentwijfel tussen lange en korte mouwen
![]()
![]()
Dan doe ik datquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:29 schreef HDLed het volgende:
[..]
Prima te doen met korte mouwen, ben net terugVond het maandag wel grappig.. allemaal mensen in winterjas.. kom jij daar aanlopen met semi korte broek en korte mouwen
Maandag was het echt lekker weer, die anderen sporen duidelijk nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan doe ik datVond het maandag wel grappig.. allemaal mensen in winterjas.. kom jij daar aanlopen met semi korte broek en korte mouwen
Ik had dat gisteren. Een meneer was in volledig regenpak zijn hond aan het uitlaten. Kwam ik daar vrolijk voorbij gehuppeld in mijn t-shirtje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan doe ik datVond het maandag wel grappig.. allemaal mensen in winterjas.. kom jij daar aanlopen met semi korte broek en korte mouwen
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
trouwens die windjacks, zijn die zweterig?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Het gaat je vast wel een keer lukkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Even gespiekt naar het parcours![]()
Als ik een marathon ga lopen wordt dat wel Berlijn, denk ikHet is een soort 5-jarenplan, misschien wel 10 jaar, maar dat er een marathon door mij gelopen gaat worden is sinds een klein jaartje wel duidelijk
. Ik denk dat iedereen die hier uitgesproken heeft een marathon te gaan lopen het gelukt is. Ik zou ook graag de marathon van Berlijn willen lopen maar het gaat helaas volgend jaar niet meer lukken. Dan wil ik namelijk ook New York lopen met de halve van Amsterdam als voorbereiding. Ik denk toch dat Berlijn en New York net iets te dicht op elkaar zitten.
![]()
behalve DJMO
Trouwens, voor New York, dan moet je toch voor een goed doel lopen en veel geld ophalen om je in te mogen schrijven?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klopt inderdaad, en nog best redelijk wat ook dacht ik. Vriend van me gaat er dit jaar aan meedoen... Ben heel benieuwd!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:
behalve DJMO
Trouwens, voor New York, dan moet je toch voor een goed doel lopen en veel geld ophalen om je in te mogen schrijven?![]()
Of via zo'n reisorganisatiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:
behalve DJMO
Trouwens, voor New York, dan moet je toch voor een goed doel lopen en veel geld ophalen om je in te mogen schrijven?![]()
Kost je hoe dan ook een boel geld..![]()
Ja, blijf de naam van die muts vooral lekker herhalenzitten we daar straks ook weer mee opgescheept. Misschien krijgt ze straks wel een hardloopwandelwagen van de ING ofzo
![]()
[/ohwachtnudoeikhetzelfookmaardanwelzondernaamtenoemen]
* motorbloempje gaat maar verder met werken
Ja doei.![]()
Berlijn en New York achter elkaar moet kunnen, Maar dan moet je in New York geen snelle tijd willen neerzetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:35 schreef Devv het volgende:
[..]
Het gaat je vast wel een keer lukken. Ik denk dat iedereen die hier uitgesproken heeft een marathon te gaan lopen het gelukt is. Ik zou ook graag de marathon van Berlijn willen lopen maar het gaat helaas volgend jaar niet meer lukken. Dan wil ik namelijk ook New York lopen met de halve van Amsterdam als voorbereiding. Ik denk toch dat Berlijn en New York net iets te dicht op elkaar zitten.
![]()
Berlijn en New York achter elkaar. Why the hurry, vraag ik me eigenlijk af? Pluk de dag ok, maar toch. Alsof je nog exact één jaar te leven hebt![]()
![]()
Lijkt me ook niet handig, zeker ook als je voldoende tijd wilt nemen voor de reis, het acclimatiseren en jetlag overkomen en zo. Ik zou dan iig een maand bijna alleen maar met marathons bezig zijn, niet goed voor je productiviteit in je dagelijkse leven lijkt me
Gelukkig hebben FOK!kers geen leven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Lijkt me ook niet handig, zeker ook als je voldoende tijd wilt nemen voor de reis, het acclimatiseren en jetlag overkomen en zo. Ik zou dan iig een maand bijna alleen maar met marathons bezig zijn, niet goed voor je productiviteit in je dagelijkse leven lijkt meJa doei.![]()
Inschrijving voor de 7heuvelen sluit morgen, voor wie er nog mee wil doen aan onze meet
Ditquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef Quoi het volgende:
Berlijn en New York achter elkaar. Why the hurry, vraag ik me eigenlijk af? Pluk de dag ok, maar toch. Alsof je nog exact één jaar te leven hebt![]()
Ik vind een per jaar ook machtig mooiMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Willen is het probleem niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Inschrijving voor de 7heuvelen sluit morgen, voor wie er nog mee wil doen aan onze meet
M'n 15km PR loopt nog hopeloos achter bij de rest.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zo, dat was een heerlijke training! De donkere wolken waren hier gelukkig nog niet aangekomen. Wel waaide het flink. Na een km inlopen heb ik 3 x 1000 p200/300 gelopen. Eerste interval in 7:20, tweede in 7:08 en derde in 6:40. Die laatste was niet zo gepland, maar ik liep zo lekker. Klein buitje onderweg, maar dat was echt maar drie minuten ofzo. Heerlijk dus!![]()
![]()
p200/p300 wat is dat ook alweer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef Gogo83 het volgende:
Zo, dat was een heerlijke training! De donkere wolken waren hier gelukkig nog niet aangekomen. Wel waaide het flink. Na een km inlopen heb ik 3 x 1000 p200/300 gelopen. Eerste interval in 7:20, tweede in 7:08 en derde in 6:40. Die laatste was niet zo gepland, maar ik liep zo lekker. Klein buitje onderweg, maar dat was echt maar drie minuten ofzo. Heerlijk dus!Today is life -
Dale Carnegie![]()
De lengtes van de rustpauzes.quote:
Nu ik je toch spreek, Ynske: wil je mij bij de 7H zetten? (16 november, 15 km)
Bedankt![]()
![]()
Ik vind dat toch een doolhof, al die jacks. Sommigen noemen hun regen jack waterdicht, anderen gebruiken waterkolom waardes, sommigen zijn stormproof, andere weer alleen windproofquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:34 schreef Ynske het volgende:
trouwens die windjacks, zijn die zweterig?![]()
Qua zweterigheid: als een jack "ademend" is (wat volgens mij weer inhoudt dat er ventilatiestukken in zitten, doorgaans bij de oksels) zou het wat minder zweterig moeten zijn. I.i.g. veel minder zweterig dan de Hema regenpakken die ik vroegah had voor op de fiets naar de middelbare school
Echt he.. ga ik lopen is het kurkdroog.. halverwege gaat het keihard regenenben ik klaar.. is het weer kurkdroog
![]()
* Maraca gaat thee zetten en haar snuggie opzoekenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Donequote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:02 schreef pijll het volgende:
[..]
De lengtes van de rustpauzes.
Nu ik je toch spreek, Ynske: wil je mij bij de 7H zetten? (16 november, 15 km)
BedanktToday is life -
Dale Carnegie![]()
Neh. Veel te ver.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Inschrijving voor de 7heuvelen sluit morgen, voor wie er nog mee wil doen aan onze meet![]()
Dat is zo ontzettend smerig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een doolhof, al die jacks. Sommigen noemen hun regen jack waterdicht, anderen gebruiken waterkolom waardes, sommigen zijn stormproof, andere weer alleen windproof![]()
Qua zweterigheid: als een jack "ademend" is (wat volgens mij weer inhoudt dat er ventilatiestukken in zitten, doorgaans bij de oksels) zou het wat minder zweterig moeten zijn. I.i.g. veel minder zweterig dan de Hema regenpakken die ik vroegah had voor op de fiets naar de middelbare school
Ik houd er niet van als mn armen gaan plakken of je de druppels voelt.
dan liever gewoon natToday is life -
Dale Carnegie![]()
ik heb niet eens een 15 km record (althans ik heb wel 15 km wedstrijden gelopen, maar dat was niet op de weg en dus weinig waarde tijdtechnisch gezien).quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Willen is het probleem niet.
M'n 15km PR loopt nog hopeloos achter bij de rest.
Ik zou ook best willen, maar Nijmegen is zo ver weg dan voor mij (8000 km)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja dan ben je niet alleen zeiknat, maar stink je ook nog eens stevigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat is zo ontzettend smerig.
Ik houd er niet van als mn armen gaan plakken of je de druppels voelt.
dan liever gewoon natMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh, nu voel ik me ineens een aanstellerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:08 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb niet eens een 15 km record (althans ik heb wel 15 km wedstrijden gelopen, maar dat was niet op de weg en dus weinig waarde tijdtechnisch gezien).
Ik zou ook best willen, maar Nijmegen is zo ver weg dan voor mij (8000 km)![]()
![]()
Excuus!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je even aangeven wat je er precies wilt hebben staan?
1 [*] Tiemen - Marathon ![]()
Nergens voor nodig, mijn reisafstand is gewoon iets verder dan die van jou. Voor de rest prima reden toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, nu voel ik me ineens een aansteller
LT, een meet bij de 7^^ zou leuk zijn voor jullie (ik doe niet me) maar spreek dan wel van te voren af, want het bereik was daar vorig jaar 0 door alle mensen. Telefoon, internet, sms.. niks deed het.
Wyccie medetukkert! Woar kom ie vöt?
En degene die vroeg over hoe het marathon idee onstaan is.
Ik ben ooit begonnen met lopen, maar na een poos weer gestopt want blessures en kou...
Wel had ik toen mezef voorgenomen een HM te lopen.
Een jaar ofzo later kwam ik een vage bekende tegen die AL wel 10 km aan het hardlopen was en toen dacht ik "Als zei het kan, kan ik dat ook" dus weer begonnen. Goeie schoenen, schemaatje en gaan. Op een gegeven moment ingeschreven voo mijn eerste 10k (Enschede) en die gelopen. Tijdens die loop dacht ik al "volgend jaar hier de HM" en wat zal het mooi zijn om het jaar daarna dan de M te doen. En dus heb ik dit jaar de HM gelopen en sta ik ingeschreven voor de M volgend jaar te Enschede
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb een best wel degelijk wind\regen jack van Nike. Je moet idd opletten dat het niet te zweterig\broeierig wordt ondanks dat ze heel dun en luchtig zijn, zeker als je hem tot bovenaan helemaal dichtritst.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:34 schreef Ynske het volgende:
trouwens die windjacks, zijn die zweterig?
Het is dus vooral goed kijken wat je onder het jack draagt, het helpt iig wel goed tegen de koude wind en tegen een beetje regen (maar niet tegen de buien van afgelopen week, dan ben je gewoon zeiknat)![]()
Mijn jasje stinkt vooral heel erg naar zweet. En niks helpt daartegen, al meerdere malen gewassen, in water met azijn geweekt... Die zweetlucht wil er gewoon niet uit. Nu mocht ik sowieso al een nieuw jasje van mezelf kopen als ik de 7^^ zou lopen, maar misschien toch nu al op zoek naar iets nieuws.![]()
Dat heb ik al lang opgegeven. M'n sportkleding zal altijd een beetje curieus blijven ruiken. Maar als ik op pad ga, gaat het sowieso wel stinken, dus ach.
M'n nike dri-fit (longsleeve) is overigens de ergste boosdoener, daar blijft zelfs aanzienlijk veel lucht in hangen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
@Gogo, wat lekker van de geslaagde training![]()
Ik was gister erg blij met mijn Asics jasje met afritsbare mouwen. Hij was fijn tegen de wind(en is wat minder OK tegen de regen, want heeft veel ventilatie). Hij is prettig als ik twijfel over kort-lang. Dan start ik in het jasje en rits ik de mouwtjes halverwege af.
Maar volgens mij heb ik al tot in den treure reclame gemaakt voor het jasje![]()
![]()
Nou, zojuist bij een hardloopzaak geweest, waarvan ik inmiddels weet dat deze een stuk beter is dan mijn vorige, om te kijken of mijn schoenen misschien ook een deel zijn (geweest) van het shin splint dilemma... blijkbaar zijn het prima schoenen, als je 15 kilo lichter bent en veel minder behoefte hebt aan stabiliteit
Ik had al zo'n vermoeden... maargoed, splinternieuwe schoenen voor een frisse start! Alleen mentaal helpt het al dat ik niet meer op m'n oude ga lopen na zoveel blessureleed![]()
![]()
donequote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En mijn 13/12 HM veranderen in 10 km?Today is life -
Dale Carnegie![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)erde-loper~a3773347/
om even aan te sluiten bij de doelen, ambitieus of haalbaar - discussieIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Pfffrrrttt, je mist hier wel gauw iets! Een heel topic bijv
Lekker weertje in omgeving Den Haag numag zo blijven wat mij betreft!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Voor mij is de marathon geen doel op zich. Ik kom er meer langs omdat ik straks langere ultratrails wil gaan doen. En omdat Ik het nu toch kan lopen is er wel een doel bijgekomen om de marathon een keer onder de 3 uur te lopen. Maar dan moet ik wel een keer een wegmarathon doen. Maar dat heeft geen haast. Volgend jaar in ieder geval 2x 50km lopen en een obstakelrun van 5 uur lang. Voor de rest nog even kijken. Dan in 2016 misschien tot de 80km of zelfs 100. Lekker rustig aan opbouwen![]()
![]()
Hehe, gaaf zeg! Alhoewel het even wennen is om 80\100km afstanden en rustig opbouwen in bijna dezelfde zin te lezenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor mij is de marathon geen doel op zich. Ik kom er meer langs omdat ik straks langere ultratrails wil gaan doen. En omdat Ik het nu toch kan lopen is er wel een doel bijgekomen om de marathon een keer onder de 3 uur te lopen. Maar dan moet ik wel een keer een wegmarathon doen. Maar dat heeft geen haast. Volgend jaar in ieder geval 2x 50km lopen en een obstakelrun van 5 uur lang. Voor de rest nog even kijken. Dan in 2016 misschien tot de 80km of zelfs 100. Lekker rustig aan opbouwen![]()
![]()
Minstens 3 jaar, is dat 3 jaar en een maand?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:47 schreef La_Tramposa het volgende:
om even aan te sluiten bij de doelen, ambitieus of haalbaar - discussie
Weet iemand dan een leuke marathon voor mij in februari 2015?
Flauwe garp.
Wel een goed stukje. Ik zie mezelf vanaf nu zeker niet binnen 2 jaar een hele lopen nee. Gevoelsmatig loop ik pas een jaar echt, dus die minimaal 3 jaar klinkt voor mij heel plausibel.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jero is ook wel een apart geval hier. Heeft volgens mij iets meer dan gemiddelde aanlegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:52 schreef ChuckBartowski het volgende:
[..]
Hehe, gaaf zeg! Alhoewel het even wennen is om 80\100km afstanden en rustig opbouwen in bijna dezelfde zin te lezen![]()
Gelukkig blijft hij erg normaal onder zijn aanstaande BNnerschap
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik denk nog steeds dat jij op de M en HM op de weg veuuuul sneller kunt dan je denktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor mij is de marathon geen doel op zich. Ik kom er meer langs omdat ik straks langere ultratrails wil gaan doen. En omdat Ik het nu toch kan lopen is er wel een doel bijgekomen om de marathon een keer onder de 3 uur te lopen. Maar dan moet ik wel een keer een wegmarathon doen. Maar dat heeft geen haast. Volgend jaar in ieder geval 2x 50km lopen en een obstakelrun van 5 uur lang. Voor de rest nog even kijken. Dan in 2016 misschien tot de 80km of zelfs 100. Lekker rustig aan opbouwenEen vriend van mij heeft zondag 2.57 gelopen en zijn PR op de 10k is langzamer dan dat van jou..
quote:k doe mn best om t bij te houden
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik kan niet bij de column van Jan-Pierre van Geelen, waar hij naar refereert. Zit achter slot en grendel bij de Volkskrantquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:47 schreef La_Tramposa het volgende:
om even aan te sluiten bij de doelen, ambitieus of haalbaar - discussieHeb jij 'm wel?
![]()
Mijn doel ligt op het moment op 2.52.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat jij op de M en HM op de weg veuuuul sneller kunt dan je denktEen vriend van mij heeft zondag 2.57 gelopen en zijn PR op de 10k is langzamer dan dat van jou..
Tenminste, als ik nu een marathon zou lopen zou ik daarop weggaan. Dus inderdaad wel iets sneller dan 3 uur.
![]()
En weer een andere kennis van mij heeft zich hiervoor ingeschreven: NK Vertical KM: https://www.facebook.com/NKVertical
Weet niet of dat nog heel erg op hardlopen lijkt maar grof is het wel
Ik heb Blendlequote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik kan niet bij de column van Jan-Pierre van Geelen, waar hij naar refereert. Zit achter slot en grendel bij de VolkskrantHeb jij 'm wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
"Internet is het perfecte medium voor mensen met teveel vrije tijd. Want je moet wel helemaal niks te doen hebben als je een relatie begint met je blender."quote:
Zeker geen kans dat je 'm ff kunt doorsturen?edit: THANKS!
![]()
Het NK niet in Nederland houden is wel curieus. Hoewel een vertical KM in Nederland ook wel wat onhandig is...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:02 schreef La_Tramposa het volgende:
En weer een andere kennis van mij heeft zich hiervoor ingeschreven: NK Vertical KM: https://www.facebook.com/NKVertical
[ afbeelding ]
Oeh, dr is een vacature die ik best interessant vind voor mezelf bij t wellness center waar ik vaker heen ga.
alleen zonde dat t mn Duits niet vloeiend genoeg is.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dat lijkt me ook erg gaaf! Maar dat is echt minimaal 40 minuten lang afzienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of dat nog heel erg op hardlopen lijkt maar grof is het welPaar in mn FB doen daar ook aan mee. Erg leuk om te volgen.
![]()
Zie hierboven.. even getwijfeld of dat ethisch oke was (ik vind het niet leuk dat goede journalistiek weggeconcurreerd wordt door gratis meuk) maar soitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
"Internet is het perfecte medium voor mensen met teveel vrije tijd. Want je moet wel helemaal niks te doen hebben als je een relatie begint met je blender."
Zeker geen kans dat je 'm ff kunt doorsturen?edit: THANKS!
@Wolve, ja dan moet Thijs Zonneveld even doorbouwen met zijn berg
Volgens mij moet je dan ook wel erg anders gaan trainen, meer boulderen doen en zo licht mogelijk zijn en zoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook erg gaaf! Maar dat is echt minimaal 40 minuten lang afzienPaar in mn FB doen daar ook aan mee. Erg leuk om te volgen.
Of niet?
Als je wel Duits kan, maar alleen niet vloeiend, dan zou ik gewoon solliciteren hoor! Dadelijk solliciteert er niemand die vloeiend Duits spreekt en ben je ineens toch een goeie kandidaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:04 schreef Ynske het volgende:
Oeh, dr is een vacature die ik best interessant vind voor mezelf bij t wellness center waar ik vaker heen ga.
alleen zonde dat t mn Duits niet vloeiend genoeg is.
@Quoi: Ziet eruit als een lekker jasje. En die afritsbare mouwen is best een idee. Maar waar laat je die dan?![]()
Dat wat je afritst is aan één stuk (zit achter aan elkaar). Die stop je in één van je zakken of knoop je om je middel. Is een klein ding.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:07 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Als je wel Duits kan, maar alleen niet vloeiend, dan zou ik gewoon solliciteren hoor! Dadelijk solliciteert er niemand die vloeiend Duits spreekt en ben je ineens toch een goeie kandidaat.
@Quoi: Ziet eruit als een lekker jasje. En die afritsbare mouwen is best een idee. Maar waar laat je die dan?![]()
Die vertical km heeft trouwens een stijgingspercentage van 31.2% gemiddeld. In mijn trailrondje ardennen heb ik één keer een stuk van nog geen honderd meter met 30% stijging gelopen, (http://www.strava.com/activities/101543492 van 4.9 tot 5 km) en daar had ik echt al 3 dagen heel veel spierpijn van
Ah!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat wat je afritst is aan één stuk (zit achter aan elkaar). Die stop je in één van je zakken of knoop je om je middel. Is een klein ding.![]()
![]()
Minimaal 3 jaar voor een marathon vind ik wel als heel veel klinken...
Toch komt het er vaak op neer dat de extremen inderdaad niet goed voor je zijn (mensen die blanco opeens de 10km lopen, of amper voorbereid een marathon). Het lukt dan misschien wel, maar dat zijn de dingen die niet best zijn voor je lichaam.
Naar je lichaam luisteren, rustig opbouwen, logisch nadenken dus eigenlijk![]()
![]()
Snap ik, toch dank. Hij schrijft wel precies op hoe het nu is: de wirwar aan 'onderzoeksjournalistiek' mbt hardlopen. Nu herinner ik me ineens die pijnstillers die Diederik vroeg onderwegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zie hierboven.. even getwijfeld of dat ethisch oke was (ik vind het niet leuk dat goede journalistiek weggeconcurreerd wordt door gratis meuk) maar soit
@Wolve, ja dan moet Thijs Zonneveld even doorbouwen met zijn berg![]()
Waarom ze niet een keertje een voorbeeldige marathontraining laten zien op TV - met alle valkuilen en tips/trics die er bij horen - als mooi voorbeeld is me een raadsel. Niet schokkend genoeg, vrees ik.![]()
De houder van het Nederlands record liep em met ongeveer 3km/uur. Dus echt hardlopen is het niet neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Hoezo heel veel? Als je echt een beginner bent ben je wel een halfjaar bezig om op te bouwen naar 10km, dan moet je daar eerst een paar maanden comfortabel mee worden en dan kun je er wel weer een halfjaar voor bijtellen voor het opbouwen naar de HM. Dan zou ik eerst een jaartje HMs lopen, en dan pas beginnen aan de M training (die ook vaak zo'n 4 maanden duurt). Dus oke, ik zou misschien zeggen 2,5 jaar maar niet veel minder.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:14 schreef m0ridin het volgende:
Minimaal 3 jaar voor een marathon vind ik wel heel veel...
Toch komt het er vaak op neer dat de extremen inderdaad niet goed voor je zijn (mensen die blanco opeens de 10km lopen, of amper voorbereid een marathon). Het lukt dan misschien wel, maar dat zijn de dingen die niet best zijn voor je lichaam.
Naar je lichaam luisteren, rustig opbouwen, logisch nadenken dus eigenlijk
Natuurlijk kun je met minder tijd het ook wel uitlopen, maar is het dan een sportieve prestatie die goed past bij je trainingsdoelen en fysieke gestel of is het alleen maar een statement van; kijk ik heb een keer in mijn leven de marathon gelopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tja, als je het zo bekijkt is 3 jaar ineens niet zo gekquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo heel veel? Als je echt een beginner bent ben je wel een halfjaar bezig om op te bouwen naar 10km, dan moet je daar eerst een paar maanden comfortabel mee worden en dan kun je er wel weer een halfjaar voor bijtellen voor het opbouwen naar de HM. Dan zou ik eerst een jaartje HMs lopen, en dan pas beginnen aan de M training (die ook vaak zo'n 4 maanden duurt). Dus oke, ik zou misschien zeggen 2,5 jaar maar niet veel minder.
Natuurlijk kun je met minder tijd het ook wel uitlopen, maar is het dan een sportieve prestatie die goed past bij je trainingsdoelen en fysieke gestel of is het alleen maar een statement van; kijk ik heb een keer in mijn leven de marathon gelopen.Denk dat mijn complete gebrek aan geduld en neiging tot onderschatting hier om de hoek komt kijken
![]()
![]()
Dat zijn we hier gewend. Ook wij hebben daar geduld meequote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:22 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Tja, als je het zo bekijkt is 3 jaar ineens niet zo gekDenk dat mijn complete gebrek aan geduld en neiging tot onderschatting hier om de hoek komt kijken
![]()
![]()
Over youtube docu's gesproken; heeft iemand wel eens Spirit of the Marathon 2 ergens online gevonden? Ik heb deel 1 een keer op youtube gekeken maar deel 2 lijkt onvindbaar![]()
![]()
Dat is 1 van de redenen waarom ik nu al bijna 1,5\2 maanden niet meer kan en mag hardlopen...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:22 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Tja, als je het zo bekijkt is 3 jaar ineens niet zo gekDenk dat mijn complete gebrek aan geduld en neiging tot onderschatting hier om de hoek komt kijken
![]()
![]()
Helaas nee!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:28 schreef Stefanovic83 het volgende:
Over youtube docu's gesproken; heeft iemand wel eens Spirit of the Marathon 2 ergens online gevonden? Ik heb deel 1 een keer op youtube gekeken maar deel 2 lijkt onvindbaar
Deel 1 is leuk hè?
Ik ga weer eens actief zoeken vandaag. Vind alleen maar dat 'ie te koop is op de website voor 19.99 dollar.![]()
3 jaar training?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:47 schreef La_Tramposa het volgende:
om even aan te sluiten bij de doelen, ambitieus of haalbaar - discussie![]()
uhm, nog geen anderhalfjaar van couch naar marathon, en ik denk dat ik toch op een behoorlijk verantwoorde manier de eindstreep heb gehaald.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Echt? In mijn herinnering liep jij al veel langer..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:41 schreef Guard het volgende:
[..]
3 jaar training?![]()
uhm, nog geen anderhalfjaar van couch naar marathon, en ik denk dat ik toch op een behoorlijk verantwoorde manier de eindstreep heb gehaald.
Nouja het is ook niet dat het niet in kortere tijd kan he, ik heb zelf nooit opgebouwd naar 5 of 10km, maar als duimregel lijkt het me niet gek.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hmmm, wat heb je er aan overgehouden dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:34 schreef ChuckBartowski het volgende:
[..]
Dat is 1 van de redenen waarom ik nu al bijna 1,5\2 maanden niet meer kan en mag hardlopen...Verschilt ook per persoon natuurlijk, zelf ben ik eind feb begin maart dit jaar begonnen met hardlopen en loop nu comfortabel de 10km. Ondertussen zelfs een keer de 21.1km aangetikt (puur om het te halen), maar dat is bij die ene keer gebleven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:41 schreef Guard het volgende:
[..]
3 jaar training?![]()
uhm, nog geen anderhalfjaar van couch naar marathon, en ik denk dat ik toch op een behoorlijk verantwoorde manier de eindstreep heb gehaald.
Nu ben ik dus wel wat aan het kijken naar een eventuele HM om naartoe te werken (het 'ik wil m wel eens een keer lopen'). En zie de 'groeten uit schoorl' run staan in februari... Geeft me nog ruim 3 maanden om serieus naar de halve toe te werken en heb veel mooie dingen over schoorl gehoord (en ook gezien tijdens een lang weekend daar).
Maar ik wil mezelf als eerste HM niet meteen een enorm pittige voorschotelen, is de HM van schoorl redelijk te doen qua moeilijkheid/parcours? Mensen met ervaringen?![]()
Shin splints. Mijn grootste valkuil is dat ik te fanatiek ben... dus jezelf veel te snel wijs maken dat een blessure wel over is en dan gelijk weer lange afstanden of hoge tempo's gaan lopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:49 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Hmmm, wat heb je er aan overgehouden dan?
De discipline om te herstellen en blessures te laten genezen is voor mij moeilijker dan de discipline om in bagger weer te gaan lopen![]()
![]()
Ja, precies ditquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo heel veel? Als je echt een beginner bent ben je wel een halfjaar bezig om op te bouwen naar 10km, dan moet je daar eerst een paar maanden comfortabel mee worden en dan kun je er wel weer een halfjaar voor bijtellen voor het opbouwen naar de HM. Dan zou ik eerst een jaartje HMs lopen, en dan pas beginnen aan de M training (die ook vaak zo'n 4 maanden duurt). Dus oke, ik zou misschien zeggen 2,5 jaar maar niet veel minder.
Natuurlijk kun je met minder tijd het ook wel uitlopen, maar is het dan een sportieve prestatie die goed past bij je trainingsdoelen en fysieke gestel of is het alleen maar een statement van; kijk ik heb een keer in mijn leven de marathon gelopen.Dan heb je imo een mooie opbouw achter de rug.
Ik doe het voor mezelf nog iets rustiger aan. Volgend jaar voornamelijk 10km lopen omdat ik dat goed in de benen wil hebben. Heb toch geen haast. Maart 2016 HM op de planning.
![]()
Afstanden zoals halve marathons en 15kms zijn ook gewoon heel leuk vind ik persoonlijk, en kosten minder tijd, toewijding en geld dan de marathonDus ook geen schande om daar minimaal een jaartje van te genieten.
Dat heb ik dan weer niet gedaan, volgende week loop ik pas mijn 2e officiële HM. Maar dat ga ik de komende tijd goedmaken, heb er nog een aantal op de agenda staanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Afstanden zoals halve marathons en 15kms zijn ook gewoon heel leuk vind ik persoonlijk, en kosten minder tijd, toewijding en geld dan de marathonDus ook geen schande om daar minimaal een jaartje van te genieten.
Hoe zit dat eigenlijk met herstel en training tussen bijvoorbeeld 2 HM's? Rustig herstellen en dan afstand 'onderhouden' tot de volgende?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet gedaan, volgende week loop ik pas mijn 2e officiële HM. Maar dat ga ik de komende tijd goedmaken, heb er nog een aantal op de agenda staan![]()
Pijll heeft die als eerste HM gedaan volgens mij. Het is licht heuvelachtig, maar prima te doen. Veel schelpenpaadjes en ander verhard gedoe.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:49 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Hmmm, wat heb je er aan overgehouden dan?
[..]
Verschilt ook per persoon natuurlijk, zelf ben ik eind feb begin maart dit jaar begonnen met hardlopen en loop nu comfortabel de 10km. Ondertussen zelfs een keer de 21.1km aangetikt (puur om het te halen), maar dat is bij die ene keer gebleven.
Nu ben ik dus wel wat aan het kijken naar een eventuele HM om naartoe te werken (het 'ik wil m wel eens een keer lopen'). En zie de 'groeten uit schoorl' run staan in februari... Geeft me nog ruim 3 maanden om serieus naar de halve toe te werken en heb veel mooie dingen over schoorl gehoord (en ook gezien tijdens een lang weekend daar).
Maar ik wil mezelf als eerste HM niet meteen een enorm pittige voorschotelen, is de HM van schoorl redelijk te doen qua moeilijkheid/parcours? Mensen met ervaringen?
Ik overweeg hem ook voor komend jaar.
Ik vind trouwens in 6 mnd naar 10 km best vlot. Van 10 km naar hm was bij mij een maand of 9. Maar ik had daarvoor de 10 ooit een keer al aangetikt dus was niet geheel 10 km maagd.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat ligt eraan hoe snel je HM's achter elkaar zijn. Zo hadden wij er 2 achter elkaar afgelopen maand.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:23 schreef ChuckBartowski het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met herstel en training tussen bijvoorbeeld 2 HM's? Rustig herstellen en dan afstand 'onderhouden' tot de volgende?Maar dan doe je de ene rustig (zwaar parcours, duurde 3 uur), en de andere snel (snel parcours, sub 2!)
Ja doei.![]()
Hangt er ook vanaf hoeveel tijd er tussen zit. Als er 2/3 maanden tussen zit, zou ik eerst 2-3 weken goed herstellen en dan misschien 2x nog een lange duurloop doen, daarnaast gewoon de normale afwisseling van tempoloopjes/interval/duurloopjes. Als er langer tussenzit, kun je weer een heel opbouwend schema maken om bijvoorbeeld specifiek voor een scherp pr te trainen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:23 schreef ChuckBartowski het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met herstel en training tussen bijvoorbeeld 2 HM's? Rustig herstellen en dan afstand 'onderhouden' tot de volgende?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
@moblo misschien moeten wij in ploegendiensten gaan fokken, we geven wel erg vaak hetzelfde antwoord de laatste tijd
Precies, plus wat snelheid erin kunnen gooienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:
En daarbij hoop/verwacht ik heel wat kg's lichter te zijn zodat het lopen van langere afstanden ook wat fijner en sneller gaat.
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe snel je HM's achter elkaar zijn. Zo hadden wij er 2 achter elkaar afgelopen maand.Maar dan doe je de ene rustig (zwaar parcours, duurde 3 uur), en de andere snel (snel parcours, sub 2!)
Ah oké, duidelijk. Als 'beginner' kijk je namelijk vooral naar schema's die ergens naar toe werken... maar als je daar eenmaal bent moet je natuurlijk ook lekker blijven lopenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoeveel tijd er tussen zit. Als er 2/3 maanden tussen zit, zou ik eerst 2-3 weken goed herstellen en dan misschien 2x nog een lange duurloop doen, daarnaast gewoon de normale afwisseling van tempoloopjes/interval/duurloopjes. Als er langer tussenzit, kun je weer een heel opbouwend schema maken om bijvoorbeeld specifiek voor een scherp pr te trainen.![]()
![]()
Ghehe![]()
Sowieso vind ik het heerlijk dat, feet permitting, ik nu gewoon als ik dat wil een HM kan lopen op elk moment van de dag/week. Als iemand me nu zou zeggen "heb een nummer voor een HM zondag over, ga je mee?" dan kan ik gewoon zeggen " OK! "![]()
dat vind ik zo heerlijk!
Ja doei.![]()
Na een 1e zou ik 2 weken weinig lopen (korte afstanden, onder de 10km) en dan onderhouden rond de 15km denk ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:23 schreef ChuckBartowski het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met herstel en training tussen bijvoorbeeld 2 HM's? Rustig herstellen en dan afstand 'onderhouden' tot de volgende?
En dan weer een maand of 2 voor de volgende gaan opbouwen. Ofzo.
Weet niet precies hoor, want ik was geblesseerd na de hmSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
zo denk ik er ook over; wil nu het niveau HM vasthouden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehe![]()
Sowieso vind ik het heerlijk dat, feet permitting, ik nu gewoon als ik dat wil een HM kan lopen op elk moment van de dag/week. Als iemand me nu zou zeggen "heb een nummer voor een HM zondag over, ga je mee?" dan kan ik gewoon zeggen " OK! "![]()
dat vind ik zo heerlijk!
Kan ik straks vanaf die 21 km verder trainen voor de langere wedstrijden die ik in 2015 gepland heb staanMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zou ook denk ik elk moment wel een HM tussen 1.50 en 2.00 moeten kunnen lopen, (mits ik niet mank rondloop zoals nu), maar wil ik onder de 1.50 dan moet ik er toch wel weer specifiek voor trainen denk ik.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Geweldig lijkt me dat jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehe![]()
dat vind ik zo heerlijk!
Ik heb dat ook met 5 kmSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mijn doel voor 2015quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehe![]()
dat vind ik zo heerlijk!
Wat tof!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehe![]()
dat vind ik zo heerlijk!
Mijn ' hoe-dan-ook' HM-tijd op een relatief vlak parcours is een 2.04 of 2.08 op dit moment. Of langer als 't parcours zwaarder is. Maargoed, jullie kennen me nu wel, PR's zijn leuk zo nu en dan, maar loop vooral voor de lolquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou ook denk ik elk moment wel een HM tussen 1.50 en 2.00 moeten kunnen lopen, (mits ik niet mank rondloop zoals nu), maar wil ik onder de 1.50 dan moet ik er toch wel weer specifiek voor trainen denk ik.![]()
Hopelijk als ik straks m'n voetenprobleem heb opgelost dat ik straks naar deze status quo voor M's kan gaanGewoon een M lopen als ik daar zin in heb en Ultra's voor de uitdaging, ofzo
Ja doei.![]()
Hier nog 1!quote:
Ik denk dat ik dat met de 10 binnenkort ook wel weer heb. Geen snelle tijd dan. Maar boeie!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Is dat blarenspulletje uit de VS al gearriveerd trouwens?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn ' hoe-dan-ook' HM-tijd op een relatief vlak parcours is een 2.04 of 2.08 op dit moment. Of langer als 't parcours zwaarder is. Maargoed, jullie kennen me nu wel, PR's zijn leuk zo nu en dan, maar loop vooral voor de lol![]()
Hopelijk als ik straks m'n voetenprobleem heb opgelost dat ik straks naar deze status quo voor M's kan gaanGewoon een M lopen als ik daar zin in heb en Ultra's voor de uitdaging, ofzo
Het gaat mij niet om de tijd, het gaat mij erom dat ik die HM bij wijze van spreken een uur later kan lopen als er iemand zegt: ik weet nog een leuke HM, doe je mee?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou ook denk ik elk moment wel een HM tussen 1.50 en 2.00 moeten kunnen lopen, (mits ik niet mank rondloop zoals nu), maar wil ik onder de 1.50 dan moet ik er toch wel weer specifiek voor trainen denk ik.
Voor een beetje een goeie tijd moet ik hard trainen, maar ik hoef niet iedere HM in de buurt van mijn PR te lopen. Al behoort een PR zeker tot de mogelijkheden over anderhalve week omdat die nu absoluut niet scherp staat.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is dat blarenspulletje uit de VS al gearriveerd trouwens?heb het geprobeerd afgelopen zondag. Het hielp wel iets. Wondje dat ik nu heb is nog van een oude blaar die wat open was gegaan en weer was gaan ontsteken door de modder wrsch
maar geen nieuwe pijnlijke blaren in elk geval.
Ik rust nu een paar dagen. Hopelijk zondag weer rennen op een XC (is maar 6km), wel ingetaped, dat is waar 't afgelopen zondag de fout in is gegaan. Dacht dat ik er met smeren wel zou zijn. Niet dusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef GotC het volgende:
Ga je nu een periode rust nemen om ze te laten herstellen Mo? Of gewoon een paar dagen?En sowieso even geen heel lange dingen nu, denk ik. Rug en schouders werken ook niet mee
_!
Ik wil een nieuw lichaam, eentje die het wel doet
Ja doei.![]()
Als mijn volgende HM geen PR wordt, heb ik iets heel erg niet goed gedaan, gok ik zo.niet scherp staande PR's
Daarom moet ik een keer een 10 EM lopen. Mijn PR op de halve zit momenteel maar 10 minuten boven mijn PR op de 10 EMquote:![]()
![]()
Als ik eind november de 25 km van de Meijendelloop voltooid heb laat ik de langere afstanden in wedstrijdverband voorlopig voor wat ze zijn. Mogelijk nog de CPC, daarna zomerstop. In de maanden zonder r loop ik alleen nog wedstrijden in de avond of als het een slechte zomer is. Het steeds verder en langer lopen is niet aan mij besteed, dan kan ik net zo goed mijn huis verkopen omdat ik er nauwelijks nog tijd voor heb om er te zijn.![]()
Ik heb er ook weer een aantal die nog aangescherpt moeten worden. M'n gemiddelde snelheid op m'n HM PR is hoger dan die van m'n PRs op de 5 mijl, 10 km, 15 km en 10 mijl.
M'n 1 mijl en 5 km tijden zijn nog wel realistisch in verhouding met m'n HM.
Deelsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jaheb het geprobeerd afgelopen zondag. Het hielp wel iets. Wondje dat ik nu heb is nog van een oude blaar die wat open was gegaan en weer was gaan ontsteken door de modder wrsch
[..]
Ik rust nu een paar dagen. Hopelijk zondag weer rennen op een XC (is maar 6km), wel ingetaped, dat is waar 't afgelopen zondag de fout in is gegaan. Dacht dat ik er met smeren wel zou zijn. Niet dusEn sowieso even geen heel lange dingen nu, denk ik. Rug en schouders werken ook niet mee
_!
Ik wil een nieuw lichaam, eentje die het wel doet
Wel jammer dat alleen smeren niet volstaat
Hmm nieuw lichaam wil ik ook wel.
Al ben ik qua uiterlijk en conditie wel erg gelukkig met dit exemplaar.
Alleen die blessures en de overige kwaaltjes vind ik niet zo lief
Thanks, als het maar niet meteen teveel op en neer en alleen maar strand en zand isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pijll heeft die als eerste HM gedaan volgens mij. Het is licht heuvelachtig, maar prima te doen. Veel schelpenpaadjes en ander verhard gedoe.
Ik overweeg hem ook voor komend jaar.
Ik vind trouwens in 6 mnd naar 10 km best vlot. Van 10 km naar hm was bij mij een maand of 9. Maar ik had daarvoor de 10 ooit een keer al aangetikt dus was niet geheel 10 km maagd.
Naar de 10km toe ging achteraf misschien iets te snel (niet dat ik er fysiek last van heb gehad, maar had het wel wat rustiger aan kunnen doen). Vooral de eerste 10km, die liep ik zo'n 3 maanden na beginnen, daarna wel gewoon weer een stapje terug (paar keer 7 en dan af en toe een uitstap naar de 10 zogezegd. En dat rustig opbouwen naar een stabiele 10).
Nou heb ik dus altijd wel veel aan sport gedaan, denk dat de basis er bij mij dus wel was en dat zal ook schelen. Hoewel ik het verschil tussen codnitie en lichaam wel heb gemerkt
Maar ik vind de HM toch wel een leuke en interessante afstand, en niet zo lang dat je hele leven soort van 'in teken moet staan van'.
Ook met 'vrijetijds lopen'. Vooral in het begin, met rondjes <5km, heb je toch een vrij beperkte radius en mogelijkheid in je directe omgeving... Met de 10 begint dat alweer wat toe te nemen, en met de 15+ breid je het nog wat meer uit.
Ah well, de groeten uit Schoorl run maar eens serieus overwegen... Ook wel weer leuk om een doel te hebben om naar toe te werken, en ik denk dat een dergelijk doel ook weer helpt met het verbeteren van mijn huidige tijden.![]()
Echt bizar dat je zoveel blaren krijgt continuquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jaheb het geprobeerd afgelopen zondag. Het hielp wel iets. Wondje dat ik nu heb is nog van een oude blaar die wat open was gegaan en weer was gaan ontsteken door de modder wrsch
[..]
Ik rust nu een paar dagen. Hopelijk zondag weer rennen op een XC (is maar 6km), wel ingetaped, dat is waar 't afgelopen zondag de fout in is gegaan. Dacht dat ik er met smeren wel zou zijn. Niet dusEn sowieso even geen heel lange dingen nu, denk ik. Rug en schouders werken ook niet mee
_!
Ik wil een nieuw lichaam, eentje die het wel doet![]()
Ik ga binnenkort een ander zooltje in m'n schoenen proberen om te kijken of dat wat helpt. Maandag ging het lopen prima (blaarloos), maar tegen het einde voelde ik zo'n..blaargevoel.![]()
Beetje afwisselen daarin is wel lekker! Je merkt vanzelf wel of je de langere afstanden gaat missen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Als ik eind november de 25 km van de Meijendelloop voltooid heb laat ik de langere afstanden in wedstrijdverband voorlopig voor wat ze zijn. Mogelijk nog de CPC, daarna zomerstop. In de maanden zonder r loop ik alleen nog wedstrijden in de avond of als het een slechte zomer is. Het steeds verder en langer lopen is niet aan mij besteed, dan kan ik net zo goed mijn huis verkopen omdat ik er nauwelijks nog tijd voor heb om er te zijn.
Alleen: met wie moet ik dan mijn volgende HM trainingen doen?
Oh wacht.... Quoi en als ie heel blijft pijll
Nou, op zich volstond smeren hier dus wel, alleen was ik gewoon zo dom om nog veel te verse huid niet verder te beschermen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Deels
Wel jammer dat alleen smeren niet volstaat
Al ben ik qua uiterlijk en conditie wel erg gelukkig met dit exemplaar.
Alleen die blessures en de overige kwaaltjes vind ik niet zo liefDat was dus gewoon stom van mijn kant
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt bizar dat je zoveel blaren krijgt continu![]()
Ik ga binnenkort een ander zooltje in m'n schoenen proberen om te kijken of dat wat helpt. Maandag ging het lopen prima (blaarloos), maar tegen het einde voelde ik zo'n..blaargevoel.nou ja, er zijn er meer die al blaren krijgen als ze naar hardlopers op TV kijken bij de club
dus ik ben/we zijn niet alleen. En het lijkt ook in fases te gaan. Zo heb ik bijna mijn hele M-training blaarloos gelopen. Pas tijdens de mara (en dan ook na 5 mijl al...) kreeg ik weer eens blaren. Goeie timing ook.
En dat blaargevoel.. ja...en dan is het alleen wat rood. Maar dan moet je ook niet langer/verder doorlopen...
Ja doei.![]()
Vertel: hoe lang loop je al, wat loop je meestal en wat zijn je doelen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:45 schreef thelaudprince het volgende:
Hola, ik ben ook een hardloper dus ik dacht laat ik hier 's meedoen
Tevens: welkom!
Ik had het zondag ook, dat je ineens denkt: volgens mij heb ik een blaar.... Ja dat voelt als een blaar, dan zal het aan de andere voet... ja hoor, tweelingblaar...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt bizar dat je zoveel blaren krijgt continu![]()
Ik ga binnenkort een ander zooltje in m'n schoenen proberen om te kijken of dat wat helpt. Maandag ging het lopen prima (blaarloos), maar tegen het einde voelde ik zo'n..blaargevoel.
Ik ga er even vanuit dat dat kwam door nieuwe schoenen en/of niet het beste paar sokken wat ik heb.
Gelukkig verder weinig last gehadMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Goede basisconditie helpt wel ja. Ik sportte nooit en kon letterlijk nog geen 3 minuten hardlopen. Toen ik evy af had was ik licht geblesseerd, 3 weken niet gelopen en kon weer soort van opnieuw beginnen. Was niet zo motiverendquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:43 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Thanks, als het maar niet meteen teveel op en neer en alleen maar strand en zand is
Naar de 10km toe ging achteraf misschien iets te snel (niet dat ik er fysiek last van heb gehad, maar had het wel wat rustiger aan kunnen doen). Vooral de eerste 10km, die liep ik zo'n 3 maanden na beginnen, daarna wel gewoon weer een stapje terug (paar keer 7 en dan af en toe een uitstap naar de 10 zogezegd. En dat rustig opbouwen naar een stabiele 10).
Nou heb ik dus altijd wel veel aan sport gedaan, denk dat de basis er bij mij dus wel was en dat zal ook schelen. Hoewel ik het verschil tussen codnitie en lichaam wel heb gemerkt
Maar ik vind de HM toch wel een leuke en interessante afstand, en niet zo lang dat je hele leven soort van 'in teken moet staan van'.
Ook met 'vrijetijds lopen'. Vooral in het begin, met rondjes <5km, heb je toch een vrij beperkte radius en mogelijkheid in je directe omgeving... Met de 10 begint dat alweer wat toe te nemen, en met de 15+ breid je het nog wat meer uit.
Ah well, de groeten uit Schoorl run maar eens serieus overwegen... Ook wel weer leuk om een doel te hebben om naar toe te werken, en ik denk dat een dergelijk doel ook weer helpt met het verbeteren van mijn huidige tijden.
Inmiddels is de conditie wel goed gelukkig. Ben wel wat verloren door de blessure maar denk dat ik dat voor eind vh jaar weer terug heb.
En als het jou makkelijk afgaat: gewoon inschrijven voor Groet uit Schoorl. Zolang je er wijs naartoe traint en ook stopt als t niet gaat, is dat idd alleen maar een leuke motivator.
Ik zelf doe dat niet meer zo lang tevoren, want ik word te obsessief
Mooi! Aan eigen schuld kan je tenminste wat doenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, op zich volstond smeren hier dus wel, alleen was ik gewoon zo dom om nog veel te verse huid niet verder te beschermen.Dat was dus gewoon stom van mijn kant
[..]
Janou ja, er zijn er meer die al blaren krijgen als ze naar hardlopers op TV kijken bij de club
dus ik ben/we zijn niet alleen. En het lijkt ook in fases te gaan. Zo heb ik bijna mijn hele M-training blaarloos gelopen. Pas tijdens de mara (en dan ook na 5 mijl al...) kreeg ik weer eens blaren. Goeie timing ook.
En dat blaargevoel.. ja...en dan is het alleen wat rood. Maar dan moet je ook niet langer/verder doorlopen...
Het heerst! Weten we zeker dat blaren niet besmettelijk zijn?
Zelf heb ik na vrijwel iedere LDL een blaar op m'n kleine teen en aan de binnenkant van mijn voet zit ook een blaargevoelig plekje. Gelukkig zijn het altijd kleine blaartjes en laat ik er niks voor, maar irritant is het wel.![]()
Was wel blij dat het blaargevoel pas tegen het einde van de training kwam. Nog die laatste paar minuten doorlopen en bidden dat het toch niks is.Niet voor niks 2 weken stilgezeten!
![]()
Eens met Gogo, gewoon solliciteren. Ik merk op mijn werk ook dat Duits vanzelf makkelijker gaat als je veel met Duitse klanten te maken hebt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:04 schreef Ynske het volgende:
alleen zonde dat t mn Duits niet vloeiend genoeg is."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Das waar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:53 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Eens met Gogo, gewoon solliciteren. Ik merk op mijn werk ook dat Duits vanzelf makkelijker gaat als je veel met Duitse klanten te maken hebt.
* Ynske klimt in de penToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik loop sinds vorig jaar lente dus zo'n anderhalf jaar nu, heb m'n wedstrijddebuut gemaakt in december 2013. M'n favoriete afstanden zijn de 10k en de halve marathon. Ik loop zo'n 3 x per week en heb tot nu toe 14 wedstrijden gelopen (sinds december dus)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:46 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Vertel: hoe lang loop je al, wat loop je meestal en wat zijn je doelen?
Tevens: welkom!
Doelen : op de 10k naar 41 minuten gaan in 2015 en op de halve marathon richting 1:32:00![]()
Hopelijk niet, want dan moet ik ook dure sokken gaan kopenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:52 schreef Gogo83 het volgende:
Het heerst! Weten we zeker dat blaren niet besmettelijk zijn?![]()
Nauwelijks last van, op de voorkant van mijn kleinste tenen na. (sportsokken hebben daar meestal een naadje lopen)Trek eens aan mijn vinger?
Ik merk dat ik nu met mn nek wel langzamer loop dan vooreen.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Eens! Ga ervoor yns!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:53 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Eens met Gogo, gewoon solliciteren. Ik merk op mijn werk ook dat Duits vanzelf makkelijker gaat als je veel met Duitse klanten te maken hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Cheap ass naadloze sokkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hopelijk niet, want dan moet ik ook dure sokken gaan kopen![]()
Nauwelijks last van, op de voorkant van mijn kleinste tenen na. (sportsokken hebben daar meestal een naadje lopen)
zolang ik geen last heb ga ik niet over sokken nadenkenquote:
edit en gewoon solliciteren Yns, niet geschoten altijd mis. je moest eens weten wat voor mensen hier solliciteren terwijl er enorme gaten zitten in het vraag/aanbod verhaalTrek eens aan mijn vinger?
Zo licht mogelijk is wel makkelijk jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan ook wel erg anders gaan trainen, meer boulderen doen en zo licht mogelijk zijn en zoOf niet?
Sowieso heel veel hoogtemeters maken, veel krachttraining, squatten en deadliften. Step ups met hoog bankje en extra gewicht enzo. Meer kracht dus vooral, al moet je ook wel een bereconditie hebben. Wordt al moe als ik er aan denk. Oh ja en met stokken trainen.
![]()
![]()
Cheaty sticks!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zo licht mogelijk is wel makkelijk jaSowieso heel veel hoogtemeters maken, veel krachttraining, squatten en deadliften. Step ups met hoog bankje en extra gewicht enzo. Meer kracht dus vooral, al moet je ook wel een bereconditie hebben. Wordt al moe als ik er aan denk. Oh ja en met stokken trainen.
[ afbeelding ]
Ja doei.![]()
Er zit hier naast me op kantoor iemand de longen uit z'n lijf te hoesten. Ben in staat om bij de Aziatische buren een hok verderop te gaan vragen of ze Sarskapjes hebben![]()
Wil niet OOK nog een halve longontsteking opdoen hier
Ja doei.![]()
Dat is echt goor. Hier ook gemiddeld 3 collega's per dag ziek.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Er zit hier naast me op kantoor iemand de longen uit z'n lijf te hoesten. Ben in staat om bij de Aziatische buren een hok verderop te gaan vragen of ze Sarskapjes hebben![]()
Where's my bubble!![]()
![]()
Hier meldt niemand zich ziek dus zit iedereen dan mee te blaffenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is echt goor. Hier ook gemiddeld 3 collega's per dag ziek.
Where's my bubble!
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Hier op kantoor is het ook altijd feest. Verkouden of erger? Gewoon lekker op kantoor iedereen aan blijven steken.
Gelukkig valt het tot nu toe nog mee, maar het zal hier binnenkort vast ook weer losbarsten...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
ik snap t ergens wel, als ik me ziek meld heb ik de eerste keer 1 wachtdag en de tweede keer 2 wachtdagen aan mn broek hangen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:03 schreef Wolve000 het volgende:
Hier op kantoor is het ook altijd feest. Verkouden of erger? Gewoon lekker op kantoor iedereen aan blijven steken.
Gelukkig valt het tot nu toe nog mee, maar het zal hier binnenkort vast ook weer losbarsten...
dan blijf ik niet voor een verkoudheid thuis ondanks dat ik weet dat ik iedereen aansteek.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik voel me overigens kerngezond*afklopt*
Net beneden in de sportzaal meegedaan aan een groepsles core-training. Spierpijn op spierpijn![]()
![]()
Ik ben ook verkouden en op kantoor, maar hier wordt ook actief aangemoedigd om je niet snel ziek te melden. En ik voel me verder ook niet zo ziek. En och; als je met de trein naar het werk komt zit je sowieso in een bacillenhol dus dan maakt het ook niet veel uit of ik thuisblijf.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Al ben ik qua uiterlijk en conditie wel erg gelukkig met dit exemplaar.![]()
![]()
Bah! Ik zou ff vragen wat ie heeft ja en of ie doorheeft dat hij zo mensen zit aan te steken. Velen staan daar niet bij stilquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
En daarom is dat ook voor de werkgever zelf een stompzinnige regeling.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik snap t ergens wel, als ik me ziek meld heb ik de eerste keer 1 wachtdag en de tweede keer 2 wachtdagen aan mn broek hangen.
dan blijf ik niet voor een verkoudheid thuis ondanks dat ik weet dat ik iedereen aansteek.
Over de Groet uit Schoorl: gewoon inschrijven! Na afloop krijg je geen medaille maar een handdoek mee. Heb je nog jaren plezier van.![]()
Wie, wat waar en hoe?quote:Today is life -
Dale Carnegie![]()
Hoe ver moet ik daarvoor lopen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:09 schreef pijll het volgende:
[..]
En daarom is dat ook voor de werkgever zelf een stompzinnige regeling.
Over de Groet uit Schoorl: gewoon inschrijven! Na afloop krijg je geen medaille maar een handdoek mee. Heb je nog jaren plezier van.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Hier is de kreet: Ziek zijn overkomt je, ziek melden is een keuze.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben ook verkouden en op kantoor, maar hier wordt ook actief aangemoedigd om je niet snel ziek te melden. En ik voel me verder ook niet zo ziek. En och; als je met de trein naar het werk komt zit je sowieso in een bacillenhol dus dan maakt het ook niet veel uit of ik thuisblijf.![]()
Overigens qua lichaam gesproken wil ik alleen een nieuw stel longen, nooit gerookt maar wel astma en aanstelleritusBTrek eens aan mijn vinger?
Ja die kreet hebben wij ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hier is de kreet: Ziek zijn overkomt je, ziek melden is een keuze.![]()
Overigens qua lichaam gesproken wil ik alleen een nieuw stel longen, nooit gerookt maar wel astma en aanstelleritusB
Toevallig ook ambtenaar?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jij? 244 km. Zou ik er niet voor over hebben...quote:
(Ik kreeg mijn handdoek (in 2006) na de HM, en ik heb geen idee of ze ze bij de 10 of de 30 ook uitdeelden.)![]()
Ik volg t niet. Ben je misschien een kloon?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:11 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
moi, in zeeland en niks aan veranderenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik antwoordde op de post ervoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik volg t niet. Ben je misschien een kloon?![]()
![]()
In theorie wel. Wij zijn indirect iig in eigendom van de overheidquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja die kreet hebben wij ook
Toevallig ook ambtenaar?Trek eens aan mijn vinger?
* Nanook24 begint vast met duimen.quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
In november ga ik nog 2 halve marathons doen en in december een kortere run op het strand maar weet nog niet welke afstand ik daar ga doen![]()
![]()
Checkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Beetje afwisselen daarin is wel lekker! Je merkt vanzelf wel of je de langere afstanden gaat missen.
Alleen: met wie moet ik dan mijn volgende HM trainingen doen?
Oh wacht.... Quoi en als ie heel blijft pijll
Ik denk dat ik bij nader inzien graag meedoe aan de CPC. Vorig jaar was het trainen in een groepje echt magisch. Nu is die zelfde groep alweer begonnen, wat tragere opbouw want ook naar Bruggenloop trainend, en het lijkt me leuk om samen met hen naar hetzelfde evenement te trainen. Dat betekent geen Groet uit Schoorl. Ik laat 'm nog even open staan om te kijken wat ik ermee ga doen (omzetten naar 10 km of in LDL tempo lopen - het is een maand ervoor). Dus: inschrijven voor de CPC maar over een paar uurtjes
Wat een positivio's hier weer
Zo! Welkomquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ik loop sinds vorig jaar lente dus zo'n anderhalf jaar nu, heb m'n wedstrijddebuut gemaakt in december 2013. M'n favoriete afstanden zijn de 10k en de halve marathon. Ik loop zo'n 3 x per week en heb tot nu toe 14 wedstrijden gelopen (sinds december dus)
Doelen : op de 10k naar 41 minuten gaan in 2015 en op de halve marathon richting 1:32:00Mooie tijden en mooie doelen
![]()
![]()
Vraagje over de apps.
Ik gebruik nu Runkeeper. Ik vind het irritant dat ik niet kan zien wat mijn snelste 5 of 10 KM is. Geen idee of dat in de betaalde versie wel zit.
Kun je dat in Endomondo wel (gratis) zien? (dacht namelijk dat de meesten hier Endomondo gebruiken?)![]()
op de website zekerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:26 schreef KaiN het volgende:
Vraagje over de apps.
Ik gebruik nu Runkeeper. Ik vind het irritant dat ik niet kan zien wat mijn snelste 5 of 10 KM is. Geen idee of dat in de betaalde versie wel zit.
Kun je dat in Endomondo wel (gratis) zien? (dacht namelijk dat de meesten hier Endomondo gebruiken?)
app twijfel ik, maar kan ik nu niet controlerenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Thanks !quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Check
Ik denk dat ik bij nader inzien graag meedoe aan de CPC. Vorig jaar was het trainen in een groepje echt magisch. Nu is die zelfde groep alweer begonnen, wat tragere opbouw want ook naar Bruggenloop trainend, en het lijkt me leuk om samen met hen naar hetzelfde evenement te trainen. Dat betekent geen Groet uit Schoorl. Ik laat 'm nog even open staan om te kijken wat ik ermee ga doen (omzetten naar 10 km of in LDL tempo lopen - het is een maand ervoor). Dus: inschrijven voor de CPC maar over een paar uurtjes
[..]
Zo! WelkomMooie tijden en mooie doelen
Doelen zijn idd mooi, nu de uitvoering nog![]()
Halve staat nu op 1:34:57 dus daar moet nog wel wat vanaf, de 10K is 42:29 op het moment![]()
Ohh tof!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Check
[..]
Zo! WelkomMooie tijden en mooie doelen
Erg leuk dat je weer met je groepje gaat trainen
En wist niet dat het inschrijven over een paar uur al kon![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik er weer over begin, maar t enige dat me nu met die getallen in beeld springt is dat ik het nooit ga kunnen.
ik doe over de 3 al meer dan 30 min.Today is life -
Dale Carnegie![]()
klikkie klakkiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohh tof!Erg leuk dat je weer met je groepje gaat trainen
En wist niet dat het inschrijven over een paar uur al kon![]()
Oke thnx. Binnenkort eens Endomondo gaan proberen dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
op de website zeker
app twijfel ik, maar kan ik nu niet controleren![]()
Welke getallen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Ynske het volgende:
![]()
Sorry dat ik er weer over begin, maar t enige dat me nu met die getallen in beeld springt is dat ik het nooit ga kunnen.
ik doe over de 3 al meer dan 30 min.![]()
Leuk Quoi
Ynske:![]()
Ik haal zulke tijden ook nooit hoor! Je bent niet de enigeSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat gevoel heeft bijna iedereen (behalve de WR houders dan, maar die kijken weer met enige jaloezie naar hun eigen tijd)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Ynske het volgende:
Sorry dat ik er weer over begin, maar t enige dat me nu met die getallen in beeld springt is dat ik het nooit ga kunnen.ik doe over de 3 al meer dan 30 min.Trek eens aan mijn vinger?
CPC schrijf ik me via mijn werk voor in als ze daar niet in mijn vakantie mee komen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
mja. soms geeft t mij iig wel t gevoel van een slome duikelaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat gevoel heeft bijna iedereen (behalve de WR houders dan, maar die kijken weer met enige jaloezie naar hun eigen tijd)
en ja, ik zit vandaag in een beetje moeilijke moodquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:34 schreef Murmeli het volgende:
Leuk Quoi
Ynske:![]()
Ik haal zulke tijden ook nooit hoor! Je bent niet de enige
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik wacht even af of ik weer een uitnodiging krijg om mee te doen, anders ga ik elders lopen in dat weekend.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:39 schreef Murmeli het volgende:
CPC schrijf ik me via mijn werk voor in als ze daar niet in mijn vakantie mee komen.
Hier bijvoorbeeld:
http://www.3bergenloop.nl/Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vind de CPC trouwens niet eens zo'n geweldig evenement. Meestal erg druk en het parcours was nu ook weer niet zo top. Maar omdat gezamenlijk doel + lekker dichtbij =![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
mja. soms geeft t mij iig wel t gevoel van een slome duikelaar
en ja, ik zit vandaag in een beetje moeilijke mood
[..]
Ieder z'n eigen doelen toch? Als ik de tijden van Jero en MD zie (of die van clubgenoten), heb ik echt niet de illusie dat ik die zelf zou kunnen lopen. Maar dat weerhoud me er niet van om m'n eigen doelen te stellen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Ynske het volgende:
![]()
ik doe over de 3 al meer dan 30 min.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
ben er nooit geweest dus geen ideequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:45 schreef Quoi het volgende:
Ik vind de CPC trouwens niet eens zo'n geweldig evenement. Meestal erg druk en het parcours was nu ook weer niet zo top. Maar omdat gezamenlijk doel + lekker dichtbij =![]()
In de app is dat niet te zien btw...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:33 schreef KaiN het volgende:
[..]
Oke thnx. Binnenkort eens Endomondo gaan proberen dan.
Ben zelf trouwens ook wel fan van Runtastic, daarbij heb je op de site ook weer overzicht van je PR's op de verschillende afstanden (en ook weer niet in de app).
Eigenlijk vind ik runkeeper een beetje de rukste van allemaal hehe.![]()
Helemaal juistquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:47 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen doelen toch? Als ik de tijden van Jero en MD zie (of die van clubgenoten), heb ik echt niet de illusie dat ik die zelf zou kunnen lopen. Maar dat weerhoud me er niet van om m'n eigen doelen te stellen.![]()
![]()
Het is een enorm evenement waarbij er na 16km nog in een lint gelopen wordt. Echte gaten in het deelnemersveld zijn er pas na 20km.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:47 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
ben er nooit geweest dus geen idee
En toch gaan we hem lopen, gewoon omdat je als Hagenees dat verplicht bent
Nu ik aan mijn mooie stad denk, heeft MVN die Ultra tijdens de DH marathon nog gedaan?Trek eens aan mijn vinger?
Royal 10, zelfde verhaal ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het is een enorm evenement waarbij er na 16km nog in een lint gelopen wordt. Echte gaten in het deelnemersveld zijn er pas na 20km.
Nu ik aan mijn mooie stad denk, heeft MVN die Ultra tijdens de DH marathon nog gedaan?![]()
Die heeft geen HM.quote:Trek eens aan mijn vinger?
Stuk minder R10 had afgelopen jaar 2300 lopers& CPC 9600 op de 10kmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel meer qua drukteTrek eens aan mijn vinger?
Nee, das een relatief kleine loop. Al is de 10 drukker dan de 5. Op de 5 was er genoeg ruimte om een PR te lopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel meer qua drukteSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zoveel nog? De 5 waren er 500 ofzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Stuk minder R10 had afgelopen jaar 2300 lopers& CPC 9600 op de 10km
(En traag deelnemersveld, ik was met 27 min 40e van 300 vrouwen)
Hij stond niet in de uitslagenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het is een enorm evenement waarbij er na 16km nog in een lint gelopen wordt. Echte gaten in het deelnemersveld zijn er pas na 20km.
Nu ik aan mijn mooie stad denk, heeft MVN die Ultra tijdens de DH marathon nog gedaan?![]()
![]()
http://www.royalten.nl/uitslagen/2014_RoyalTen_10km.htmlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zoveel nog? De 5 waren er 500 ofzo.
(En traag deelnemersveld, ik was met 27 min 40e van 300 vrouwen)
2346 zelfs :p
Er is ruimte zat trouwens, bij de cpc heb ik bruto/netto verschillen gezien van max 4 minuten. Hier was bruto/netto max 3:10. Scheelt toch een hoop als je 6000+ man in maar 40 seconden meer los laat. Ook bij de 10 heb je prima de ruimte om een PR aan te scherpen.quote:
Zo, ik kan vandaag eindelijk weer fatsoenlijk lopen na de marathon van zondag. Mijn benen vielen heel erg mee de afgelopen dagen, wat me verbaasde, aangezien die heel hard aan het protesteren waren gedurende de marathon, maar ik had een mooie blaar op de middelste teen van mijn rechtervoet die zeer pijnlijk was met schoenen aan. De afgelopen dagen heb ik dan ook op sokken gelopen op mijn werk, maar vandaag kan ik weer zonder problemen schoenen aan.
Eens kijken wanneer ik weer wat ga hardlopen en wat het volgende doel gaat zijn. Ik wilde eens een marathon lopen en dan in ieder geval onder de 4 uur lopen, die marathon heb ik gelopen, maar niet onder de 4 uur, dus misschien moet ik er nog maar 1tje gaan lopen. Maar eerst maar eens wat kortere loopjes, misschien wel de CPC.![]()
Tegen mijn principes in een keer mijn schema gevolgd op de loopband. Iedere keer als ik vanmorgen buiten wilde gaan regende het en woensdag is toch de sportschooldag, dus twee vliegen in een klap. Voordeel: toch gelopen, je loopt wel mooi in een vast tempo. Nadeel: zweten en saai.![]()
Over dat aansteken met verkoudheid en andere ziektes op kantoor. Dat merk ik goed het verschil. Toen ik nog op een kantoor werkte was ik elke winter wel zes keer verkouden (bijna de hele winter dus). Sinds ik mijn eigen praktijk ben begonnen en kantoor aan huis heb (helemaal alleen) bijna nooit meer!
Kei-ongezond dat werken met collega's!![]()
Dat je het dan aandurfde om naar de sportschool te gaan...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Over dat aansteken met verkoudheid en andere ziektes op kantoor. Dat merk ik goed het verschil. Toen ik nog op een kantoor werkte was ik elke winter wel zes keer verkouden (bijna de hele winter dus). Sinds ik mijn eigen praktijk ben begonnen en kantoor aan huis heb (helemaal alleen) bijna nooit meer!
Kei-ongezond dat werken met collega's!![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:36 schreef nirvana het volgende:
[..]
Dat je het dan aandurfde om naar de sportschool te gaan...Ik ben echt een lefgozer Jonguh!
Waar ik me trouwens wel aan stoor is dat in de sportschool (bij ons dan), iedereen bij alles wat hij heeft aangeraakt met van die gele doekjes en een spuitbus in de weer gaat. Alsof iedereen enge besmettelijke ziektes heeft...En dan zittingen af gaan doen. We hebben toch allemaal een broek aan!
![]()
Idemquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou ook denk ik elk moment wel een HM tussen 1.50 en 2.00 moeten kunnen lopen, (mits ik niet mank rondloop zoals nu), maar wil ik onder de 1.50 dan moet ik er toch wel weer specifiek voor trainen denk ik.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Net zit je nog te verkondigen dat je verkouden wordt van allemaal mensen om je heen. Maar zweet mag dan weer wel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
met van die gele doekjes en een spuitbus in de weer gaat. Alsof iedereen enge besmettelijke ziektes heeft...En dan zittingen af gaan doen. We hebben toch allemaal een broek aan!
Ja, dat zei ik dat ik toen ik tussen de mensen werkte vaker verkouden was. Dat was gewoon een constatering. Maar dat wil niet zeggen dat ik vies ben van andere mensen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Net zit je nog te verkondigen dat je verkouden wordt van allemaal mensen om je heen. Maar zweet mag dan weer wel?![]()
Hier om me heen hoesten ze ook als gekken, maar mijn weerstand is zo retegoed dat het niet uitmaakt. * Daywalk3r is nooit ziek.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat is een soort van verplicht toch? En ik hoef niet aan ieders zweet te komen, dus vind het wel zo fris. Daarbij: in een dag tijd zou het, zonder tussendoor schoonmaken, onwijs goor worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ik ben echt een lefgozer Jonguh!
Waar ik me trouwens wel aan stoor is dat in de sportschool (bij ons dan), iedereen bij alles wat hij heeft aangeraakt met van die gele doekjes en een spuitbus in de weer gaat. Alsof iedereen enge besmettelijke ziektes heeft...En dan zittingen af gaan doen. We hebben toch allemaal een broek aan!
Er zijn wel startvakken lees ik op de site :quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
http://www.royalten.nl/uitslagen/2014_RoyalTen_10km.html
2346 zelfs :p
Er is ruimte zat trouwens, bij de cpc heb ik bruto/netto verschillen gezien van max 4 minuten. Hier was bruto/netto max 3:10. Scheelt toch een hoop als je 6000+ man in maar 40 seconden meer los laat. Ook bij de 10 heb je prima de ruimte om een PR aan te scherpen.
[..]
Bij je inschrijving aan de CPC Loop Den Haag dien je een van onderstaande opties aan te vinken. Dit om te bepalen in welk startvak je als individuele loper mag starten. Geef je reële te verwachten finishtijd aan, want je opgegeven tijd kan niet meer worden gewijzigd. Je ontvangt op je startnummer een opdruk van je relevante startvak.
Dit jaar zijn er weer startgolven, bij zowel de Halve Marathon als bij de 10 km Loop. De lopers in het laatste startvak starteren daarom later, dit om de doorstroming te bevorderen.
Halve Marathon
Startvak A: 1:16 uur t/m 1:30 uur met bewijs*
Startvak B: 1:31 uur t/m 1:40 uur met bewijs*
Startvak C: 1:41 uur t/m 1:50 uur met bewijs*
Startvak D: 1:51 uur t/m 1:55 uur
Startvak E: 1:56 uur t/m 2:05 uur
Startvak F: 2:06 uur t/m 2:15 uur
Startvak G: 2:16 uur t/m 2:30 uur
* Voor startvak A, B en C hebben wij een bewijs nodig van je gelopen tijd ná maart 2013. Indien je deze tijd gelopen hebt bij één van deze halve marathons dan is het opsturen van een bewijs niet nodig.
Na het invoeren van je persoonlijke gegevens zoekt het inschrijfsysteem automatisch de snelste tijd bij de uitslagen van deze halve marathons en toont het overeenkomstige startvak met je gelopen tijd als eerste optie in het startvak-veld van het inschrijfformulier. Je hoeft het relevante startvak alleen nog maar aan te vinken. Indien dit startvak met je gelopen tijd niet zichtbaar wordt, dien je alsnog een bewijs op te sturen.
en bij andere afstanden natuurlijk ook![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:05 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Er zijn wel startvakken lees ik op de site :
Bij je inschrijving aan de CPC Loop Den Haag dien je een van onderstaande opties aan te vinken. Dit om te bepalen in welk startvak je als individuele loper mag starten. Geef je reële te verwachten finishtijd aan, want je opgegeven tijd kan niet meer worden gewijzigd. Je ontvangt op je startnummer een opdruk van je relevante startvak.
Dit jaar zijn er weer startgolven, bij zowel de Halve Marathon als bij de 10 km Loop. De lopers in het laatste startvak starteren daarom later, dit om de doorstroming te bevorderen.
Halve Marathon
Startvak A: 1:16 uur t/m 1:30 uur met bewijs*
Startvak B: 1:31 uur t/m 1:40 uur met bewijs*
Startvak C: 1:41 uur t/m 1:50 uur met bewijs*
Startvak D: 1:51 uur t/m 1:55 uur
Startvak E: 1:56 uur t/m 2:05 uur
Startvak F: 2:06 uur t/m 2:15 uur
Startvak G: 2:16 uur t/m 2:30 uur
* Voor startvak A, B en C hebben wij een bewijs nodig van je gelopen tijd ná maart 2013. Indien je deze tijd gelopen hebt bij één van deze halve marathons dan is het opsturen van een bewijs niet nodig.
Na het invoeren van je persoonlijke gegevens zoekt het inschrijfsysteem automatisch de snelste tijd bij de uitslagen van deze halve marathons en toont het overeenkomstige startvak met je gelopen tijd als eerste optie in het startvak-veld van het inschrijfformulier. Je hoeft het relevante startvak alleen nog maar aan te vinken. Indien dit startvak met je gelopen tijd niet zichtbaar wordt, dien je alsnog een bewijs op te sturen.
en bij andere afstanden natuurlijk ook
CPC loop dus !![]()
Godver moet ik nog echt mijn best gaan doen volgende week om een (eventueel) startvak C plekkie veilig te stellenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Goed wel dat ze met bewijs werken. Anders krijg je allemaal van die sjappies die zich lekker in de eerste vakken aanmelden, nog nooit 15km (of minder) gelopen hebben maar denken dat ze dat wel kunnen ' want hoe moeilijk kan het zijn?'
Ja doei.![]()
Bewijs is altijd beter jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Goed wel dat ze met bewijs werken. Anders krijg je allemaal van die sjappies die zich lekker in de eerste vakken aanmelden, nog nooit 15km (of minder) gelopen hebben maar denken dat ze dat wel kunnen ' want hoe moeilijk kan het zijn?'![]()
Daarentegen wel vervelend als je een beetje talent hebt en de 10k in 40 minuten loopt, maar toch tussen minder snelle mensen moet beginnen. Of mag bewijs ook van andere afstanden zijn?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dus dat. Maar ben benieuwd hoeveel die nog nooit gelopen hebben in wedstrijd verband zoals ik veel te snel zijn voor het startvak waar ze staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Goed wel dat ze met bewijs werken. Anders krijg je allemaal van die sjappies die zich lekker in de eerste vakken aanmelden, nog nooit 15km (of minder) gelopen hebben maar denken dat ze dat wel kunnen ' want hoe moeilijk kan het zijn?'
Dat maakt me wel nieuwschierig
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Eerst even snel een wedstrijdje lopen dan en voorste startvak opeisenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dus dat. Maar ben benieuwd hoeveel die nog nooit gelopen hebben in wedstrijd verband zoals ik veel te snel zijn voor het startvak waar ze staan.
Dat maakt me wel nieuwschierig![]()
![]()
![]()
Lijkt me ook wel een aardige, aangezien ik ongeveer 12 jaar in Nijmegen gewoond heb. Daarom wilde ik ook de 7^^ doen vorig jaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik loop geen CPC komend jaar, maar de Stevensloop in Nijmegen.
En het zou een mooie combinatie zijn met zaterdag de Salland Trail en dan zondag de Stevensloop. Maar helaas, pas niet in het budget voor 2015.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
ik sta achteraan primaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:20 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Eerst even snel een wedstrijdje lopen dan en voorste startvak opeisen![]()
Ben geen toploper
en heb een handicap dus hè. Uitlopen binnen 1 maand is prima genoeg.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Alle toplopers zijn aan het trainen, wij zijn allemaal vullingquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik sta achteraan primaBen geen toploper
![]()
![]()
De 22e ben je twee dagen te laatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben ook van het rustig opbouwenMaar nu ik wat meer loopervaring heb en weet wat m'n lijf kan, durf ik wel iets sneller op te bouwen naar de 10km (22 december 10.5km wedstrijdje).
Mja, m'n volgende doel is de 7^^ in november 2015, dusja![]()
Ennnnnnn 7^^!![]()
![]()
Vandaag weer eens over de dijk Enkhuizen - Lelystad gereden. Ik heb besloten dat ik 'm eens ga rennen.![]()
Er zijn wel vakken ja, maar het is menseigen om zo ver mogelijk vooraan te willen starten.quote:
Verkeerd inschrijven en een sneller vak in lopen komt dan ook regelmatig voor.Trek eens aan mijn vinger?
Bij de CPC wil je bij de 10 echt niet in het achterste startvak staan. OMG!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik sta achteraan primaBen geen toploper
De 5 bij de CPC is ook feest. Kinderen die je voorbij sprinten, vervolgens midden op de weg gaan stilstaan, je weer voorbij sprinten, etc etc....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bij de CPC wil je bij de 10 echt niet in het achterste startvak staan. OMG!
Zit mijn schema in elkaar te draaien. Iemand zin om op 7 maart 30km te lopen? ^^Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:27 schreef Serinde het volgende:
[..]
De 22e ben je twee dagen te laat![]()
Ennnnnnn 7^^!![]()
![]()
CPC startvakken, top. Heb er toch niks mee te maken![]()
![]()
Jepquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De 5 bij de CPC is ook feest. Kinderen die je voorbij sprinten, vervolgens midden op de weg gaan stilstaan, je weer voorbij sprinten, etc etc....het stroopt überhaupt enorm op aan het begin. Eerste km kom je niet makkelijk in je ritme en dat is best vervelend op de 5km.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ooit ga ik dat ook doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag weer eens over de dijk Enkhuizen - Lelystad gereden. Ik heb besloten dat ik 'm eens ga rennen.
*Opzoeken gaat hoe lang dat ding ook al weer is...
Edit: 27km nog even trainen dan.
De 5 bij de CPC was een bejaardensoos in vergelijking met de 5 bij Loch Ness. Echt, blij dat die kids geen Nederlands verstonden..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De 5 bij de CPC is ook feest. Kinderen die je voorbij sprinten, vervolgens midden op de weg gaan stilstaan, je weer voorbij sprinten, etc etc....![]()
![]()
Misschien wel.. Waar is dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zit mijn schema in elkaar te draaien. Iemand zin om op 7 maart 30km te lopen? ^^Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik wil waarschijnlijk de 30 van schoorl doen, maar die is in februari.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Boeit niet. Waar iemand anders samen met mij wil lopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kinderen? Wat doen die daar?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De 5 bij de CPC is ook feest. Kinderen die je voorbij sprinten, vervolgens midden op de weg gaan stilstaan, je weer voorbij sprinten, etc etc....![]()
Ik ga ze allebei doen, denk ik...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik loop geen CPC komend jaar, maar de Stevensloop in Nijmegen.
En ik heb dit jaar 1:49:50 gelopen
De startvakken bij de CPC, daar word je niet goed van. Ze worden gescheiden door touwtjes, en de ingangen zitten opzij en zijn veel te smal. Vorig jaar was ik vrij laat om naar het startvak te gaan, maar 20 minuten vantevoren (want het vroor), en toen stonden er nog gigantische rijen om het startvak binnen te gaan. En toen werden de touwtjes weggehaald, schoven de achterste startvakken aan, en kon ik het vak pas binnen nadat iedereen gestart was. Hoi.
Dit jaar ging het ietsje beter, alleen omdat ik ruim op tijd in het startvak stond.
Vergeleken met de 7H is de CPC een amateuristisch zooitje.
End of rant.
GRRR... Kan iemand anders het nieuwe topic openen? Ik zit mobiel...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: