SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 21-10-2014 22:14:21 ]![]()
Ik ga vanavond beginnen met een serie nachtdiensten, dat betekent dat de OP zal versloffen. Aan de andere kant, we hebben Mo![]()
![]()
Mwoah redelijk, maar lijkt me erg gaaf om te doen, vooral omdat maar weinig mensen het doen, uiteraard moet je ook maar in de (prive) omstandigheden zijn om zoveel vrije tijd te hebbenquote:
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Maar vertel eens wat meer over je hardloopachtergrond en waarom je dit denkt aan te kunnen (niet vervelend bedoeld). Gezond leven lijkt mij meer een sine qua non dan een garantie voor succes, de meeste deelnemers hebben al jarenlange ultra-ervaring voordat ze de MDS doen..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah redelijk, maar lijkt me erg gaaf om te doen, vooral omdat maar weinig mensen het doen, uiteraard moet je ook maar in de (prive) omstandigheden zijn om zoveel vrije tijd te hebbenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik maakte een grapje. Ik ben benieuwd hoe het je zal vergaan. Wanneer begint de training voor die loop? Het is nu nog rijkelijk vroeg om al te starten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah redelijk, maar lijkt me erg gaaf om te doen, vooral omdat maar weinig mensen het doen, uiteraard moet je ook maar in de (prive) omstandigheden zijn om zoveel vrije tijd te hebben![]()
Och ja als een Brit 8 marathons achter elkaar kan lopen, kan jij vast 250 km in de woestijn lopen, over een anderhalf jaar![]()
Als je maar lol hebtMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat wel natuurlijk. Maar hij heeft zijn leven radicaal omgegooid qua gezondheid. En laten dat soort ultralopen nou juist niet bijster gezond zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:19 schreef Guard het volgende:
Och ja als een Brit 8 marathons achter elkaar kan lopen, kan jij vast 250 km in de woestijn lopen, over een anderhalf jaar![]()
Als je maar lol hebt
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Ach, misschien leeft hij nu heel gezond en gooit hij het compleet om door compleet onvoorbereid daar te gaan lopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Maar hij heeft zijn leven radicaal omgegooid qua gezondheid. En laten dat soort ultralopen nou juist niet bijster gezond zijn.![]()
Hoe ik me gisteren voelde, dan moet het toch echt een hel zijn om de volgende dag meteen nog een marathon te lopen.. (laat staan nog 7x) ik had dan liever zondag nog 20km erachteraan gelopen.
Maar goed, de spierpijn zal natuurlijk wel minder zijn als je op duurtempo loopt..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vroeger toen ik jong was heb ik zeer fanatiek gelopen, o.a. 10 mijl rond het uur, daarna eigenlijk heel lang niets gedaan, maar deed wel ongetrained aan een editie of 15 van de dam tot dam loop mee, ook nog een keer Marathon zonder training gelopen, kortom op basis van looptechniek lukt het me vrij makkelijk om grote afstanden te lopen, mijn grootste uitdaging is op dit moment dat ik qua gewicht behoorlijk wil verliezen, ik ben in een maand al van 105 naar 95 gegaan zonder verlies van spieren, maar mijn doel is om zo rond de 82 a 86 uit te komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat meer over je hardloopachtergrond en waarom je dit denkt aan te kunnen (niet vervelend bedoeld). Gezond leven lijkt mij meer een sine qua non dan een garantie voor succes, de meeste deelnemers hebben al jarenlange ultra-ervaring voordat ze de MDS doen..
Daarnaast ben ik behoorlijk aan mijn conditie bezig, probeer nu 5 keer per week te wielrennen, en 2 a 3 keer per week te hardlopen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dat kan ook nog ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:22 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Ach, misschien leeft hij nu heel gezond en gooit hij het compleet om door compleet onvoorbereid daar te gaan lopen.![]()
Hoe dan ook, een 'gewone' marathon is al een aanslag op je lichaam, (maar nog te overzien qua herstel e.d.) maar tijdens zo'n ultraloop pleeg je volgens mij pas echt roofbouw op je lichaam.
Gaat er eigenlijk een medische keuring aan zo'n evenement vooraf?I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Klopt, met name op gebied van herstel ben ik nu aan het zoeken hoe je daar goed op voorbereid, maar ik denk dat het ook een kwestie van doorzettingsvermogen is, overigens is hardlopen uberhaupt niet gezondquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:24 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja.![]()
Hoe dan ook, een 'gewone' marathon is al een aanslag op je lichaam, (maar nog te overzien qua herstel e.d.) maar tijdens zo'n ultraloop pleeg je volgens mij pas echt roofbouw op je lichaam.
Gaat er eigenlijk een medische keuring aan zo'n evenement vooraf?
Van 0 naar 8x trainen gaan is al helemaal niet gezond. Als je nog zo lang hebt, waarom dan nu al zo hard van stapel lopen? Waarom niet eerst een paar maanden 4x per week trainen, dan dat opvoeren naar een keer of 5/6 en als het echt goed gaat pas aan elke dag/meerdere keren per dag beginnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, met name op gebied van herstel ben ik nu aan het zoeken hoe je daar goed op voorbereid, maar ik denk dat het ook een kwestie van doorzettingsvermogen is, overigens is hardlopen uberhaupt niet gezondIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee klopt, maar aan andere kant ga ik nooit op vakantie en heb redelijke baanquote:
Heel erg veel succes en geluk toegewenst.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vroeger toen ik jong was heb ik zeer fanatiek gelopen, o.a. 10 mijl rond het uur, daarna eigenlijk heel lang niets gedaan, maar deed wel ongetrained aan een editie of 15 van de dam tot dam loop mee, ook nog een keer Marathon zonder training gelopen, kortom op basis van looptechniek lukt het me vrij makkelijk om grote afstanden te lopen, mijn grootste uitdaging is op dit moment dat ik qua gewicht behoorlijk wil verliezen, ik ben in een maand al van 105 naar 95 gegaan zonder verlies van spieren, maar mijn doel is om zo rond de 82 a 86 uit te komen.
Daarnaast ben ik behoorlijk aan mijn conditie bezig, probeer nu 5 keer per week te wielrennen, en 2 a 3 keer per week te hardlopen.![]()
Te veel hardlopen schijnt niet gezond te zijn. Tussen 1 uur en 2,5 uur per week schijnt wél gezond te zijn, meer dan dat niet. Maar daar kom je natuurlijk makkelijk overheen als je traint voor een ultraloop.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, met name op gebied van herstel ben ik nu aan het zoeken hoe je daar goed op voorbereid, maar ik denk dat het ook een kwestie van doorzettingsvermogen is, overigens is hardlopen uberhaupt niet gezond
bron: http://www.nu.nl/wetensch(...)echt-gezondheid.htmlI'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Het is niet zo dat ik als een idioot train, fietsen is ook deel transport (ongeveer 30 a 40 kilomter per keer), hardlopen doe ik voorlopig zo rond de 4 kilometer per keer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Van 0 naar 8x trainen gaan is al helemaal niet gezond. Als je nog zo lang hebt, waarom dan nu al zo hard van stapel lopen? Waarom niet eerst een paar maanden 4x per week trainen, dan dat opvoeren naar een keer of 5/6 en als het echt goed gaat pas aan elke dag/meerdere keren per dag beginnen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Thx, ik hou jullie op de hoogte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Heel erg veel succes en geluk toegewenst.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Het scheelt ook per persoon, sommige mensen hebben erg snel last van chronische blessures door het lopen op harde ondergrond, zelf vind ik het bijvoorbeeld fijn om op gras te lopen, helaas woon ik zelf midden in Amsterdam en ben daarom nogal beperkt qua mogelijkheden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Te veel hardlopen schijnt niet gezond te zijn. Tussen 1 uur en 2,5 uur per week schijnt wél gezond te zijn, meer dan dat niet. Maar daar kom je natuurlijk makkelijk overheen als je traint voor een ultraloop.
bron: http://www.nu.nl/wetensch(...)echt-gezondheid.html🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Alsnog, voor elk uur dat je extra gaat bewegen moet je ook een uur extra rust inbouwen. Als je die tijd niet hebt, moet je je afvragen of je er wel echt beter van wordt, of dat je beter wat minder kan trainenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik als een idioot train, fietsen is ook deel transport (ongeveer 30 a 40 kilomter per keer), hardlopen doe ik voorlopig zo rond de 4 kilometer per keer.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben zeer benieuwd, ook hoe je je gaat voorbereiden, want een beetje hier in het Hollandsche klimaat over gladde fietspaden gaan lopen lijkt me not the way to goquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
No offense, maar je klinkt nu als iemand die op het punt staat zichzelf aan puin te sporten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vroeger toen ik jong was heb ik zeer fanatiek gelopen, o.a. 10 mijl rond het uur, daarna eigenlijk heel lang niets gedaan, maar deed wel ongetrained aan een editie of 15 van de dam tot dam loop mee, ook nog een keer Marathon zonder training gelopen, kortom op basis van looptechniek lukt het me vrij makkelijk om grote afstanden te lopen, mijn grootste uitdaging is op dit moment dat ik qua gewicht behoorlijk wil verliezen, ik ben in een maand al van 105 naar 95 gegaan zonder verlies van spieren, maar mijn doel is om zo rond de 82 a 86 uit te komen.
Daarnaast ben ik behoorlijk aan mijn conditie bezig, probeer nu 5 keer per week te wielrennen, en 2 a 3 keer per week te hardlopen.
Tel daarbij op dat je in recordtijd aan het afvallen bent en je kunt er donder op zeggen dat je lichaam een keer aan de noodrem trekt.![]()
Valt mee hoor, de eerste 10 kilo gaan natuurlijk altijd wat harder, bovendien ken ik mijn lichaam goed genoeg wat ik qua traininsarbeid kan hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:39 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
No offense, maar je klinkt nu als iemand die op het punt staat zichzelf aan puin te sporten.
Tel daarbij op dat je in recordtijd aan het afvallen bent en je kunt er donder op zeggen dat je lichaam een keer aan de noodrem trekt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
respect voor je doelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee hoor, de eerste 10 kilo gaan natuurlijk altijd wat harder, bovendien ken ik mijn lichaam goed genoeg wat ik qua traininsarbeid kan hebben.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Zo dan dat is jezelf nogeens een doel geven, ik zou zelf nooit verder gaan dan een marathon maar succes![]()
![]()
Zet bij mij dan ameland nog ff om naar 10 kmquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ga vanavond beginnen met een serie nachtdiensten, dat betekent dat de OP zal versloffen. Aan de andere kant, we hebben Mo
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zit ik even niet op te letten voordat het topic sluit...komt er net even iemand binnenwaaien met de meest intressante post van het jaar..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Eerst zien dan geloven he, ik kan ook wel posten dat ik in 2015 3 marathons in 24 uur wil lopen maar of ik dat dan ook ga doen is een tweedequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
Zit ik even niet op te letten voordat het topic sluit...komt er net even iemand binnenwaaien met de meest intressante post van het jaar..
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Toch maar wel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zet bij mij dan ameland nog ff om naar 10 km'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Raptorix...wat is je ervaring op ultra gebied? De MdS is maar voor heel weinig mensen weg gelegd en net iets anders dan ongetrained de DtD lopen
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-10-2014 19:09:56 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, ik haal dat net niet en heb vanmiddag besloten om de week ervoor de bruggenloop te doen. Dan kan ik dan geen hm lopen. Heb de organisatie al gemaild met het verzoek de afstand om tr zetten.quote:
En dan zoek ik, als alles meezit een leuke hm in januari. Of ik doe begin feb groet uit schoorl. Al heb ik die route grotendeels al lopend dsn wel fietsend afgelegd.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ach so! Ja, als je zoveel loopjes gaat doen dan is het inderdaad passen en metenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, ik haal dat net niet en heb vanmiddag besloten om de week ervoor de bruggenloop te doen. Dan kan ik dan geen hm lopen. Heb de organisatie al gemaild met het verzoek de afstand om tr zetten.
En dan zoek ik, als alles meezit een leuke hm in januari. Of ik doe begin feb groet uit schoorl. Al heb ik die route grotendeels al lopend dsn wel fietsend afgelegd.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Bruggenloop is surrogaat voor de hmquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:45 schreef trolley het volgende:
[..]
Ach so! Ja, als je zoveel loopjes gaat doen dan is het inderdaad passen en meten
En ik houd van wedstrijdjes. Liefst kleine, maar grote in mijn eigen dorp kan ik ook moeilijk weerstaan
Ze hoeven dus ook niet allemaal voluit.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik loop op dinsdagavond. Punt.quote:
Het najaar is pas net begonnen hé? Dan halveert altijd het aantal posters trouwens![]()
![]()
Wij hebben het hondenweer alweer gehad, lijkt het, vanmiddag. Is nu heerlijk (loop)weer hier
Ja doei.![]()
Ik ben ook blij dat ik zaterdag mijn eerste wedstrijd heb nu ik zo'n twee maanden serieus ben begonnen met hardlopenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bruggenloop is surrogaat voor de hm
En ik houd van wedstrijdjes. Liefst kleine, maar grote in mijn eigen dorp kan ik ook moeilijk weerstaan
Ze hoeven dus ook niet allemaal voluit.Ik wil vanaf nu in ieder geval iedere maand een wedstrijd lopen, zodat ik ook nog het gevoel heb dat ik al die trainingen ergens voor doe
Maar dat zit wel goed, met als doel om in 2015 m'n eerste HM te lopen
Hele dikkequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Niet lopen
*scheldwoordenverzameling*
Voet maar goed beter laten worden...
Hmmm HM...
Eerst een jaartje 10km wedstrijden, eind volgend jaar 7^^ en/of Bruggenloop en dannnn CPC HM![]()
![]()
Leukleuk!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:51 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik zaterdag mijn eerste wedstrijd heb nu ik zo'n twee maanden serieus ben begonnen met hardlopenIk wil vanaf nu in ieder geval iedere maand een wedstrijd lopen, zodat ik ook nog het gevoel heb dat ik al die trainingen ergens voor doe
Maar dat zit wel goed, met als doel om in 2015 m'n eerste HM te lopen
Probeer rustig de tijd te nemen voor de opbouw. Loop rustig een paar 5,10 en 15 km wedstrijdjes. En bouw dan op naar de halve. Wen aan die afstanden. De weg er naartoe is geweldig, geniet daarvan.
Duurlopen trainen is heerlijk!
Ik vind afstanden vanaf een km of 12 echt genieten. Tot 17, en daarna wordt het zwaar
Vorig jaar haakte ik inderdaad wel af ja haha.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik loop op dinsdagavond. Punt.
Het najaar is pas net begonnen hé? Dan halveert altijd het aantal posters trouwens
Dit jaar ga ik gewoon naar de sportschool als het me te bar is.
Kou vind ik niet erg maar regen is iets waar ik niet zo dol op ben.Dus. Dat.![]()
Ik heb in november en december voor Survival geen competitiewedstrijden staan. Eerstvolgende is het eerste weekend van januari, dan loop ik de hele van Beltrum. Da's met 23km een vrij stevige opgave.
Nu was ik eigenlijk van plan om 22 november een 30km trail te gaan lopen en dan 13 december een 42km trail. Is dat qua planning en herstel een beetje een haalbare kaart?It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Rustig opbouwen zal wel lukken, ik weet al welke HM ik als eerste wil lopen, en die is pas in november 2015quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leukleuk!
Probeer rustig de tijd te nemen voor de opbouw. Loop rustig een paar 5,10 en 15 km wedstrijdjes. En bouw dan op naar de halve. Wen aan die afstanden. De weg er naartoe is geweldig, geniet daarvan.
Duurlopen trainen is heerlijk!
Ik vind afstanden vanaf een km of 12 echt genieten. Tot 17, en daarna wordt het zwaar![]()
Da's de (halve) Berenloop op TerschellingIk kom al van jongs af aan meerdere malen op dat prachtige eiland, dus ik ben het aan haar verplicht om daar m'n eerste HM te gaan lopen haha
Wat die afstanden betreft .. 15km en/of 10EM wedstrijdjes zal ik zeker gaan opzoeken als aanloop naar de HM. Soms als ik nu een rondje hobbel van 8 - 9 km zeg ik wel eens tegen mezelf: ''Je weet dat een HM twee keer zo lang is hè, plus nog een paar km's.''
Daar zit wel een groot verschil in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus we hebben nu van les 1 Evy tot MdS ambities.
Ik weet niet eens waar MdS voor staat maar iets met een ultra ofzo.Dus. Dat.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marathon_des_Sablesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:33 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Daar zit wel een groot verschil in.
Ik weet niet eens waar MdS voor staat maar iets met een ultra ofzo.![]()
Ik overweeg inmiddels de Marathon van Dusseldorf, eind april
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik overweeg juist om het voorjaar toch over te slaan, marathontechnisch gezien
F means you're fucked![]()
Zeg je nu...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:36 schreef YUR het volgende:
Nja, die gaat me toch wat stapjes te ver...Is die mooi?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik overweeg inmiddels de Marathon van Dusseldorf, eind april![]()
Geen idee.Niet buitengewoon, denk ik. Wel lekker dichtbijquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marathon_des_Sables![]()
![]()
Omg...Dat is inderdaad wel heel ver bij les 1 Evy vandaan...Dus. Dat.![]()
Alleen waarom de MDS? Ik vind de Hoge Veluwetrail al teveel mul zand hebben en dat is alleen maar mul zand.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee hoor, de eerste 10 kilo gaan natuurlijk altijd wat harder, bovendien ken ik mijn lichaam goed genoeg wat ik qua traininsarbeid kan hebben.En je hebt alleen maar zand om naar te kijken en zand in je bilnaad en overal. Waarom?
Doe dan gewoon de Tor Des Geants, veel mooier ook. Prachtige zonsondergangen in de bergen, heerlijke paadjes, geen mul zand etc...![]()
VS
Ik had het wel geweten...![]()
![]()
zo zijn de meeste ultra's ook begonnenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:41 schreef GoWithIt het volgende:
[..]![]()
![]()
Omg...Dat is inderdaad wel heel ver bij les 1 Evy vandaan...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kwestie van hardnekkig door blijven gaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo zijn de meeste ultra's ook begonnen
Mijn goedkopere uitvoering is mij ook uitstekend bevallen zondagquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Yurbuds review![]()
Sowieso TD![]()
http://www.mudsweattrails.nl/review_yurbuds_venture_pro
omdat deze post net bij Jero's quote nogmaals voorbij zag komen de, imo, belangrijkste vraag... hoe ver ken je je mentale toestand om te weten wat je aankan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee hoor, de eerste 10 kilo gaan natuurlijk altijd wat harder, bovendien ken ik mijn lichaam goed genoeg wat ik qua traininsarbeid kan hebben.
De belangrijkste training zal in je hoofd moeten gebeuren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Yurbuds review![]()
Sowieso TD![]()
http://www.mudsweattrails.nl/review_yurbuds_venture_pro!
YurbudsAlleen zit de piercing in m'n oor wat in de weg. Verder zitten ze perfect
![]()
![]()
![]()
Ha!
Na een blessure gehad te hebben (voet operatie) mag ik over 1.5e week weer gaan hardlopen. In maart staat iig de 13.1 km van de Mudmasters gepland. Dus, ik kom hier meelezen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Valt er in ieder geval niet zomaar uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Die hoef ik dan weer niet in mijn oren...
Loop je langs de rand van de lokale zwemplas hier, zie je gewoon nog mensen het water induiken om even lekker te gaan windsurfen. En ik dacht dat ik gek was door in m'n korte broek te gaan rennen..![]()
Wel heerlijk loopweer
Oh.![]()
Ziet er ook wel mooi uit, maar zand trekt me meer dan bergenquote:
Hopelijk wel in wet suites?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:05 schreef Nat-Water het volgende:
Loop je langs de rand van de lokale zwemplas hier, zie je gewoon nog mensen het water induiken om even lekker te gaan windsurfen. En ik dacht dat ik gek was door in m'n korte broek te gaan rennen..![]()
Wel heerlijk loopweer🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik zie net dat de MDS niet een marathon is, maar een stuk of zes. Zitten we nou weer iemand met een debiel plan serieus te nemen? Nee toch hè?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jawel joh, hij komt er vanzelf. Elke dag 50m meer door het zand sprinten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zie net dat de MDS niet een marathon is, maar een stuk of zes. Zitten we nou weer iemand met een debiel plan serieus te nemen? Nee toch hè?Ja doei.![]()
En produceert een hoop herrie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Valt er in ieder geval niet zomaar uit![]()
En waarom zou het debiel zijn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zie net dat de MDS niet een marathon is, maar een stuk of zes. Zitten we nou weer iemand met een debiel plan serieus te nemen? Nee toch hè?
Wat je even schijnt te vergeten is dat het niet vergelijkbaar is met normale marathons omdat je een veel lager tempo loopt, zelfs met 9 kilometer per uur eindig je nog in de top 20.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Omdat het gewoon een debiel plan is. Je gaat het niet halen. Geloof ik niet in. That simple, maar laten we over anderhalf jaar weer praten.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En windruisquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En produceert een hoop herrie?F means you're fucked![]()
Zie mijn edit mbt de snelheid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een debiel plan is. Je gaat het niet halen. Geloof ik niet in. That simple, maar laten we over anderhalf jaar weer praten.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Het blijft 250+KM's in de bloedhitte door mul zand met dag etappes van 40 tot 80KM.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
En waarom zou het debiel zijn?
Wat je even schijnt te vergeten is dat het niet vergelijkbaar is met normale marathons omdat je een veel lager tempo loopt, zelfs met 9 kilometer per uur eindig je nog in de top 20.![]()
Niet hardlopen vandaag *twitch*
Rug nog steeds vast, morgen langs de fysio. Hoop dat ie er wat mee kan, vind t maar niks dat ik niet normaal kan bewegen. Van niet sporten word ik helemaal nogal twitchy.![]()
Durf te dromenMijn ultieme doel was ook de Badwater Ultramarathon (270km door een gebied waar het op zijn ergst 55 graden kan worden). Die race is nu vermoedelijk voor goed afgelast (geen vergunning meer), maar groot durven dromen, hoe onbereikbaar het soms ook lijkt, waarom niet? Vind ik mooi
Vraagje, ik gebruik de endomondo app met het lopen maar zit te denken (als ik eenmaal de 5km aan een stuk heb gehaald, ik moet mezelf eerst een beetje bewijzen) om zo'n horloge te kopen. Hoeveel beter is dat dan zo'n app?
Ik heb de betaalde versie, dus met audio coach die om de zoveel tijd roept hoe hard ik ga enzo.Dus. Dat.![]()
Het onweert hier![]()
Heb gisteren een pittige kickbokstraining gehad dus dan maar een dagje rust. Ga ik zo wel kijken hoe Barca 11 jongens van het veld speelt![]()
![]()
Maar daarom des te uitdagender.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:17 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet minder debiel🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Leuk dat filmpje van devil's trail. Ik moet ook echt eens gaan trailen (geen mds)
Heb er geen geschikte schoenen voor maar als het niet zeiknat is, is dat niet zo'n probleem toch?![]()
Waarom wil ik toch gaan googlen op 'hoe toch te hardlopen met een open wond op je voet zonder dat 't erger wordt ofzo'![]()
Ja doei.![]()
Verslaafdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom wil ik toch gaan googlen op 'hoe toch te hardlopen met een open wond op je voet zonder dat 't erger wordt ofzo'![]()
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Als het op je voet zit kan je natuurlijk blootvoets gaan rennen, doen al die negerts in Afrika ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Neuh. Althans, zolang 't vrij gangbare vlakgestampte zand/moddertrails zijn niet nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef Stefanovic83 het volgende:
Leuk dat filmpje van devil's trail. Ik moet ook echt eens gaan trailen (geen mds)
Heb er geen geschikte schoenen voor maar als het niet zeiknat is, is dat niet zo'n probleem toch?
Ja doei.![]()
Amen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een debiel plan is. Je gaat het niet halen. Geloof ik niet in. That simple, maar laten we over anderhalf jaar weer praten.
Ik gun iedereen het allerbeste en allermooiste, maar nee dit is geen goed plan.
Raptorix je bent nu al veel te veel bezig. Je lichaam gaat je dat niet in dank afnemen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je hebt meer grip met trailschoenen. Ook als het droog is, maar het heeft net geregend, kun je overal uitglijden en wegzakken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef Stefanovic83 het volgende:
Heb er geen geschikte schoenen voor maar als het niet zeiknat is, is dat niet zo'n probleem toch?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik leer iig het meest van mijn eigen fouten maken, niet dat iemand me zegt: "Nou SEMTEX, dat zou ik maar niet doen, want dat is niet gezond voor jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Amen.
Ik gun iedereen het allerbeste en allermooiste, maar nee dit is geen goed plan.
Raptorix je bent nu al veel te veel bezig. Je lichaam gaat je dat niet in dank afnemen." . Dus kamp raptorix hier.
Ik ook. Bergen en wolken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Alleen waarom de MDS? Ik vind de Hoge Veluwetrail al teveel mul zand hebben en dat is alleen maar mul zand.En je hebt alleen maar zand om naar te kijken en zand in je bilnaad en overal. Waarom?
Doe dan gewoon de Tor Des Geants, veel mooier ook. Prachtige zonsondergangen in de bergen, heerlijke paadjes, geen mul zand etc...![]()
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
Ik had het wel geweten...![]()
Misschien moet ik eens de Kilimanjaro op gaan rennen. De zonsopgang vanaf zo'n berg.![]()
![]()
![]()
Mjah ik ben niet zo bang voor de afstand, ik heb toen met die malle Fok actie ook bijna 90KM gelopen, en had toen 0, getrained, 5 biertjes van te voren genomen, en totaal niet voorbereid(kut hoe neem je je drinken allemaal mee
).
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee hoor, de eerste 10 kilo gaan natuurlijk altijd wat harder, bovendien ken ik mijn lichaam goed genoeg wat ik qua traininsarbeid kan hebben.Ik ben hier nog wel even benieuwd naar...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
omdat deze post net bij Jero's quote nogmaals voorbij zag komen de, imo, belangrijkste vraag... hoe ver ken je je mentale toestand om te weten wat je aankan?
De belangrijkste training zal in je hoofd moeten gebeuren"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef raptorix het volgende:
Mjah ik ben niet zo bang voor de afstand, ik heb toen met die malle Fok actie ook bijna 90KM gelopen, en had toen 0, getrained, 5 biertjes van te voren genomen, en totaal niet voorbereid(kut hoe neem je je drinken allemaal mee
).
Wauwquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Clubgenoot postte eerder vandaag het hoogteprofiel van de Inca Trail Marathon op FB:
[ afbeelding ]
Mentaal zit het wel goed, met name omdat ik eigenlijk geen pijngrens heb qua duursport.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hier nog wel even benieuwd naar...🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Hmmm dat is hier om de hoek. Interessant, even bookmarken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik overweeg inmiddels de Marathon van Dusseldorf, eind april![]()
Zo'n ding is niet zo heel veel beter dan de nieuwste telefoons. Bij sommige telefoons is de gps-functie wat brak. Maar het is gewoon het gemak dat een horloge een stuk fijner loopt dan een band met een telefoon om je arm.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:19 schreef GoWithIt het volgende:
Vraagje, ik gebruik de endomondo app met het lopen maar zit te denken (als ik eenmaal de 5km aan een stuk heb gehaald, ik moet mezelf eerst een beetje bewijzen) om zo'n horloge te kopen. Hoeveel beter is dat dan zo'n app?
Ik heb de betaalde versie, dus met audio coach die om de zoveel tijd roept hoe hard ik ga enzo.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Heeft trouwens iemand ervaring met die TomTom watch? Ik hoor er best verschillende verhalen over.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Das niet 6 dagen achter elkaar. Ik zeg niet dat het niet kan, maar bezint eer gij begint is in dit geval wel van toepassing.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef raptorix het volgende:
).
![]()
Denk daar vast goed over na want volgens mij is MdS compleet zelfvoorzienend.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef raptorix het volgende:
).
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik heb ooit een artikel gelezen over een Nederlander die de MdS liep. Die had een uitputtend trainingsschema.
Je zou er verstandig aan doen om eerst een jaartje op te bouwen naar ultra's. Dasrna kijken hoe dat is in de zomer, in de ochtend, in de nacht. Twee dagen achter elkaar. Zonder eten.
Mij lijkt het te ambitieus om dat voor komend jaar te plannen.
Debiel plan is het hoe dan ook. Maar je moet ook gewoon een beetje debiel zijn om zoiets te doen.
Doet me denken aan DJMO.![]()
![]()
Trolley heeft de tomtom runner, dacht dat het hem heel goed bevielquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:31 schreef raptorix het volgende:
Heeft trouwens iemand ervaring met die TomTom watch? Ik hoor er best verschillende verhalen over.![]()
Oh, ik zal ook even de OP aanpassen voor me/onszelf.
9-10 mei gaan we een 24-uurs Trailrelay doen
Ja doei.![]()
Bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zo'n ding is niet zo heel veel beter dan de nieuwste telefoons. Bij sommige telefoons is de gps-functie wat brak. Maar het is gewoon het gemak dat een horloge een stuk fijner loopt dan een band met een telefoon om je arm.![]()
Ik was al even bang dat het onzichtbaar was.
Hmm als dat het enige verschil is, dan moet ik er nog maar eens over nadenken. Die horloges vind ik namelijk wel behoorlijk duur. En zo'n telefoon om je arm is niet ideaal nee, maar het went op zich wel. Mijne is niet zo heel groot.Dus. Dat.![]()
Dat is toch normaal?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom wil ik toch gaan googlen op 'hoe toch te hardlopen met een open wond op je voet zonder dat 't erger wordt ofzo'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2014 20:34:34 ]![]()
Dat ging om 'slechts' 1 marathon. Nog wat anders dan een extreme ultra in een extreem klimaat.quote:![]()
Mijn idee was ook voor 2016, realiseer me dat ik misschien 2015 eerder poste, maar dat is veel te kort dag, heb wel ervaring met duursport in combinatie met niet eten/drinken (destijds uit mezelf gedaan omdat ik mogelijk militair zou worden uitgezonden)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:32 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ooit een artikel gelezen over een Nederlander die de MdS liep. Die had een uitputtend trainingsschema.
Je zou er verstandig aan doen om eerst een jaartje op te bouwen naar ultra's. Dasrna kijken hoe dat is in de zomer, in de ochtend, in de nacht. Twee dagen achter elkaar. Zonder eten.
Mij lijkt het te ambitieus om dat voor komend jaar te plannen.
Debiel plan is het hoe dan ook. Maar je moet ook gewoon een beetje debiel zijn om zoiets te doen.
Doet me denken aan DJMO.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Volgens mij klopt dat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Denk daar vast goed over na want volgens mij is MdS compleet zelfvoorzienend.
Hitte overdag, kou in de nacht. Het is gewoon 9 keer doodgaan.![]()
I'm with mossel in deze....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een debiel plan is. Je gaat het niet halen. Geloof ik niet in. That simple, maar laten we over anderhalf jaar weer praten.
Ervoor gaan trainen en dit doel stellen voor ooit is niks mis mee. Maar zo snel en dit als heilig doel stellen, lijkt me niet verstandig.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het ging me meer om het naieve, denken het wel even te doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat ging om 'slechts' 1 marathon. Nog wat anders dan een extreme ultra in een extreem klimaat.![]()
Ik heb er een, geloof Devv en nog iemand ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:31 schreef raptorix het volgende:
Heeft trouwens iemand ervaring met die TomTom watch? Ik hoor er best verschillende verhalen over.
En omdat je niet weet hoe je je water mee moet nemen ben ik in kamp anti-rapi. Ga eerst jezelf (en het hardlopen) maar eens leren kennen het komende jaar.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ehm genoeg hardloopervaring, o.a. 10 mijl in 1:02, alleen heb ik laatste jaren feitelijk niet meer getrained.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb er een, geloof Devv en nog iemand ook.
En omdat je niet weet hoe je je water mee moet nemen ben ik in kamp anti-rapi. Ga eerst jezelf (en het hardlopen) maar eens leren kennen het komende jaar.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Een debiel plan is het zeker, kan de lol om zoiets te lopen ook eigenlijk niet vinden. en 90 km lopen met 5 bier vooraf? word een beetje misselijk van iemand die zo praat.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is toch normaal?Is de nagel er al af? En is de bloedblaar nog intact?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DJMO werkt eerder aan haar buik dan aan een marathon
Sorry, wel gelezen niet gereageerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie![]()
Hmm als dat het enige verschil is, dan moet ik er nog maar eens over nadenken. Die horloges vind ik namelijk wel behoorlijk duur. En zo'n telefoon om je arm is niet ideaal nee, maar het went op zich wel. Mijne is niet zo heel groot.
Garmin heeft de 10/15/20 serie. Die zijn simpel maar voldoen en zijn redelijk schappelijk geprijsd."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Mag ik in de OP?
12 april 2015 - Marathon Rotterdam (Rotterdam) Toekito 10,5 KMPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Heeft ie het gehaald?quote:![]()
God, dat weet ik eigenlijk niet. Ik vraag me af of het ergens op DVD te krijgen is. Hij heeft later nog 27 marathons willen lopen in Zuid Afrika, voor Nelson Mandela, die heeft-ie níet gehaald.quote:
[edit: toch wel: http://www.telegraph.co.u(...)hons-in-51-days.html ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Snelheid is nu juist GEEN vereistequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ehm genoeg hardloopervaring, o.a. 10 mijl in 1:02, alleen heb ik laatste jaren feitelijk niet meer getrained.In 2015 is de 60 van texel. Je kan je nog inschrijven denk ik.
![]()
Core instabilityquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef SEMTEX het volgende:
DJMO werkt eerder aan haar buik dan aan een marathon![]()
![]()
Een hele tijd geleden toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ehm genoeg hardloopervaring, o.a. 10 mijl in 1:02, alleen heb ik laatste jaren feitelijk niet meer getrained.
Blijf toch wel bij mijn punt, train eerst maar voor een langere afstand en daarna deze meerdere dagen achter elkaar.
Uiteindelijk zal je er wel komen, maar het zal mij verbazen als dit voor 2018 is.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Wordt wel een zuur topic zo eigenlijk. Ik hoop dat je t gaat halen raptorix. Zou stoer zijn
Ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:42 schreef YUR het volgende:
Wordt wel een zuur topic zo eigenlijk. Ik hoop dat je t gaat halen raptorix. Zou stoer zijn![]()
![]()
Maareh.. mijn volgende doel is eigenlijk oa een nieuwe marathon, maar ook een ultramarathon. Ontdek ik net deze: http://monnikentocht.nl/ . Wel in een ongunstig seizoen: kans op grote hitte..quote:Afstand startplaats voor-inschrijving
tot 1 juli 2015 voor-inschrijving
t/m 23 augustus 2015 na-inschrijving
Hardlopen 50 km Ter Apel ¤ 15,00 ¤ 17,50 ¤ 20,00
Hardlopen 34 km Ter Apel ¤ 15,00 ¤ 17,50 ¤ 20,00
Hardlopen 18 km Sellingen ¤ 10,00 ¤ 12,50 ¤ 15,00Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Soms is het hier zo ontzettend druk, dat veel vragen niet gezien worden. Daar moet je even aan wennen. Desnoods nog een keer herhalen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie![]()
Ik heb DJMO hier de laatste weken niet meer gezien.![]()
![]()
Geeft niks, het kan nogal snel gaan in dit topicquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Sorry, wel gelezen niet gereageerd.
Garmin heeft de 10/15/20 serie. Die zijn simpel maar voldoen en zijn redelijk schappelijk geprijsd.
Bedankt voor je tip. Die horloges zien er best goed uit.
Zie je er tijdens het lopen op hoe hard je gaat, of alleen om de zoveel tijd?
Mijn vader vroeg zich af of je die ook zou kunnen gebruiken voor tijdens het schaatsen, ik zie het nergens staan, maar zou moeten kunnen denk ik?Dus. Dat.![]()
Rapt, ik vind het een bizar plan maar evengoed succes. Blij dat het niet mijn doel is!
Baggerweer hier nu![]()
![]()
Ze is 18 weken zwanger.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Soms is het hier zo ontzettend druk, dat veel vragen niet gezien worden. Daar moet je even aan wennen. Desnoods nog een keer herhalen.
Ik heb DJMO hier de laatste weken niet meer gezien.![]()
![]()
Is ze zwanger of zo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef SEMTEX het volgende:
DJMO werkt eerder aan haar buik dan aan een marathon
Overigens snap ik de drang om zo'n MdS te lopen wel. Ik ben ook wel van dat soort uitdagingen, alleen wat realistischer.![]()
![]()
Ik vat het niet persoonlijk op, dat scheeltquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Soms is het hier zo ontzettend druk, dat veel vragen niet gezien worden. Daar moet je even aan wennen. Desnoods nog een keer herhalen.
Ik heb DJMO hier de laatste weken niet meer gezien.
Dus. Dat.![]()
De bloedblaar heb ik zondag met een steriele naald lekgeprikt. Nagel zit er nog wel op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is de nagel er al af? En is de bloedblaar nog intact?![]()
Hij meet alles: wandelen, fietsen, schaatsen, als-ie waterdicht is zelfs zwemmen. Zodra je je route upload, kun je de activiteit aanpassen qua type.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef GoWithIt het volgende:
Mijn vader vroeg zich af of je die ook zou kunnen gebruiken voor tijdens het schaatsen, ik zie het nergens staan, maar zou moeten kunnen denk ik?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je kan erop zien hoe ver/lang/hard/ je hebt gelopen en hoe hard je op dat moment looptquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Geeft niks, het kan nogal snel gaan in dit topic
Mijn vader vroeg zich af of je die ook zou kunnen gebruiken voor tijdens het schaatsen, ik zie het nergens staan, maar zou moeten kunnen denk ik?
Kan ook gebruikt voor het schaatsen
Mijn vader heeft de 10 en is er tevreden mee!![]()
Jij kunt dat Sem, en augustus is aan het einde van de zomer dus dan zou je al behoorlijk wat trainingskm's gemaakt moeten hebben in de warmte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef SEMTEX het volgende:
Maareh.. mijn volgende doel is eigenlijk oa een nieuwe marathon, maar ook een ultramarathon. Ontdek ik net deze: http://monnikentocht.nl/ . Wel in een ongunstig seizoen: kans op grote hitte..
[..]Je kunt zelf instellen wat je "live" wilt zien. 2 dingen op 1 scherm en op de 10 heb je 2 schermen waartussen je kunt wisselen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Mijn vader vroeg zich af of je die ook zou kunnen gebruiken voor tijdens het schaatsen, ik zie het nergens staan, maar zou moeten kunnen denk ik?
Schaatsen kan alleen buiten dus niet binnen op de baan vanwege de GPS ontvangst. (Iemand heeft dat volgens mij eens geprobeerd. L_T misschien??)"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Oh deze heeft ook een 50km: http://www.runvangieten.nl/Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Heb je het gevoel dat die los gaat komen? Is de nagelbasis ontstoken (pussig onder de huid)?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De bloedblaar heb ik zondag met een steriele naald lekgeprikt. Nagel zit er nog wel op.
Onder de douche beetje weken en wachten tot het eraf valt. Kan erg fijn zijn als de druk eraf is. Maar je hebt de blaar al doorgeprikt, dus dat scheelt. Pas wel op voor ontstekingen.![]()
Raptorix, deze kun je als training lopen in Nederlandhttp://www.hardloop4daagse.nl/
Hier ben ik het wel mee eens. Het is een enorm ambitieus plan, mogelijk zelfs totaal onhaalbaar en onverstandig, maar wat dan nog? Onze hedendaagse welwaartsluxe met alle technologie is begonnen met mensen die iets dachten te kunnen waarvan de omgeving zei dat het onmogelijk was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:42 schreef YUR het volgende:
Wordt wel een zuur topic zo eigenlijk. Ik hoop dat je t gaat halen raptorix. Zou stoer zijn
Zelf heb ik de ambitie om Miss World te schaken en in een Lamborghini met knipdeuren te rijden, maar die Lamborghini is tot nu toe niet gelukt omdat ik dan 3 parkeerplaatsen nodig heb op mijn werk.
Ik weet overigens zeker dat mossels vrij directe post met een duidelijke mening gelezen moet worden zoals hij is: gierend van de lach en met een joviale blik. Hij is te aardig om het anders op te vatten.Hey, hier heeft iedereen overheen gelezen. Toch geen Parijs?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:38 schreef YUR het volgende:
Ik overweeg juist om het voorjaar toch over te slaan, marathontechnisch gezien
Ik ben wel benieuwd waarom.![]()
Deze ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
Oh deze heeft ook een 50km: http://www.runvangieten.nl/
http://dutchcoastultrarun.punt.nl/"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Die lijkt mij ook tofquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:50 schreef SEMTEX het volgende:
Raptorix, deze kun je als training lopen in Nederlandhttp://www.hardloop4daagse.nl/
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij meet alles: wandelen, fietsen, schaatsen, als-ie waterdicht is zelfs zwemmen. Zodra je je route upload, kun je de activiteit aanpassen qua type.Impressive! Ik ga het aan hem doorgeven.
Hmm ga ik toch nog even over nadenken, klinkt wel super. Zeker voor het buiten lopen. Ik vind het nog erg moeilijk om mijn tempo dan goed te houden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Je kan erop zien hoe ver/lang/hard/ je hebt gelopen en hoe hard je op dat moment loopt
Kan ook gebruikt voor het schaatsen
Mijn vader heeft de 10 en is er tevreden mee!Dus. Dat.![]()
Het is een overweging hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Het is een enorm ambitieus plan, mogelijk zelfs totaal onhaalbaar en onverstandig, maar wat dan nog? Onze hedendaagse welwaartsluxe met alle technologie is begonnen met mensen die iets dachten te kunnen waarvan de omgeving zei dat het onmogelijk was.
Zelf heb ik de ambitie om Miss World te schaken en in een Lamborghini met knipdeuren te rijden, maar die Lamborghini is tot nu toe niet gelukt omdat ik dan 3 parkeerplaatsen nodig heb op mijn werk.
Ik weet overigens zeker dat mossels vrij directe post met een duidelijke mening gelezen moet worden zoals hij is: gierend van de lach en met een joviale blik. Hij is te aardig om het anders op te vatten.
[..]
Hey, hier heeft iedereen overheen gelezen. Toch geen Parijs?
Ik ben wel benieuwd waarom.Prioriteiten enzulks...
Oeh, dat lijkt me wel loodzwaar, over zand lopenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Deze ook
http://dutchcoastultrarun.punt.nl/Met schurende, snijdende zeewind in januari
Ik zal niet doorvragenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is een overweging hePrioriteiten enzulks...
![]()
![]()
Hij is ook in juni ('s avonds)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me wel loodzwaar, over zand lopenMet schurende, snijdende zeewind in januari
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
De druk is er wel af maar het is allemaal nogal rood, warm en dik, dus ik vermoed dat ie al ontstoken is. Elke aanraking is pijnlijk. Ik kijk het even een nachtje aan maar als het morgenochtend nog zo is ga ik morgen even langs de huisarts. Gelukkig heb ik twee paar Altra's met extra veel teenruimtequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je het gevoel dat die los gaat komen? Is de nagelbasis ontstoken (pussig onder de huid)?
Onder de douche beetje weken en wachten tot het eraf valt. Kan erg fijn zijn als de druk eraf is. Maar je hebt de blaar al doorgeprikt, dus dat scheelt. Pas wel op voor ontstekingen.![]()
![]()
Toen ik las over die MdS dacht ik uiteraard ook dat Raptorix gestoord was en geen idee had waar dit over ging. En dat ie dit nooit en te nimmer zou kunnen halen. Maar toen...
Mooie uitzending, ook over de voorbereiding. AanraderEn mocht je het echt gaan doen: succes
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik kan de OP niet aanpassen omdat ik een melding krijg dat een moderator de reacties gesloten heeft.![]()
Wel lekker goedkoopquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef SEMTEX het volgende:
Maareh.. mijn volgende doel is eigenlijk oa een nieuwe marathon, maar ook een ultramarathon. Ontdek ik net deze: http://monnikentocht.nl/ . Wel in een ongunstig seizoen: kans op grote hitte..
[..]
En ik heb het idee dat hitte ook vooral kwalijk is als je snel wilt lopen, als je lang en wat rustiger gaat lopen heb ik er zelf iig altijd minder last van..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb ik een keer geprobeerd, op de schaatsbaan werkt het niet zo goed omdat de GPS verstoord wordt onder de afdekking. Maar op natuurijs kan het uiteraard!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Mijn vader vroeg zich af of je die ook zou kunnen gebruiken voor tijdens het schaatsen, ik zie het nergens staan, maar zou moeten kunnen denk ik?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
DIt is ook een geweldige docu over een ex-toproeier die de MdS heeft gelopen. Het is inderdaad een inspirerend doel, maar het laat ook zien hoe gestoord je moet zijn om zoiets te volbrengenMaar Raptorix, 90km lopen zonder voorbereiding en na 5 bier laat wel zien dat je idd een beetje gestoord bent, al is het dubieus of het de goede soort gestoordheid is
Ik zou het iig heel vet vinden als je ons op de hoogte houdt van je trainingen en evementen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als er maar voldoende drankposten zijn, dat weet je nooit met die kleinere loopjes. Als ik zo'n 50km loop, wil ik ook wel een mooie route, niet 5 rondjes van 10 in één of ander grijs dorpjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel lekker goedkoop
En ik heb het idee dat hitte ook vooral kwalijk is als je snel wilt lopen, als je lang en wat rustiger gaat lopen heb ik er zelf iig altijd minder last van..of een trail
Ja, ik heb de TomTom Multi-Sport en ben daar heel tevreden over. Het is niet heel erg uitgebreid maar de prijs is in verhouding tot de mogelijkheden wel aantrekkelijk. Ik had achteraf alleen wel liever de TomTom Multi-Sport Cardio willen hebben, maar die is dan gelijk wel een stuk duurder. Ik hoop overigens dat je het gaat halen. Je moet altijd je dromen durven na te jagen wat andere mensen ook zeggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:31 schreef raptorix het volgende:
Heeft trouwens iemand ervaring met die TomTom watch? Ik hoor er best verschillende verhalen over.![]()
Bedankt voor de aanvullingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb ik een keer geprobeerd, op de schaatsbaan werkt het niet zo goed omdat de GPS verstoord wordt onder de afdekking. Maar op natuurijs kan het uiteraard!Mijn vader schaatst ook graag op natuurijs, en dan is een GPS horloge wel leuk denk ik.
Dus. Dat.![]()
Ach, feitelijk doen we allemaal iets waar iemand ooit wel eens van gezegd "je bent gek / das niet gezond / je valt dood neer"
En toch doen we het lekker![]()
![]()
Mja, of met een rugzakje lopenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als er maar voldoende drankposten zijn, dat weet je nooit met die kleinere loopjes. Als ik zo'n 50km loop, wil ik ook wel een mooie route, niet 5 rondjes van 10 in één of ander grijs dorpjeof een trail
![]()
Vond ik zelf heel relaxt.
Ah, da's hier om de hoek. Nog nooit van gehoord, maar was er ook nooit zo mee bezig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Waar slaat 'yur' eigenlijk op? Is het iets hardloopgerelateerds, dat YUR er zijn nick van heeft gemaakt en die oordopjes ook zo heten?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Trailen is best leuk, maar 50kmquote:
Yur kan een afkorting zijn van een voornaam, maar meestal is het een afkorting van 'your'...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Waar slaat 'yur' eigenlijk op? Is het iets hardloopgerelateerds, dat YUR er zijn nick van heeft gemaakt en die oordopjes ook zo heten?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo'n Jungfrau marathon of Eiger Ultra trail is een ander verhaal, dat lijkt me ook prachtigquote:
om Raptorix het voordeel van de twijfel te geven... weet je nog wat je zei over moBlo??quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bij moblo had ik nog de hoop dat het haar toch zou lukken en dat lukte op haar tandvlees. Hier heb ik geen hoop.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
om Raptorix het voordeel van de twijfel te geven... weet je nog wat je zei over moBlo??Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je hebt gelijk, het is een snelweg, waar ze zo lang met het maken van de foto hebben gewacht todat er geen auto reed....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Da's niet trailen, da's over een weg op een berg lopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zo'n Jungfrau marathon of Eiger Ultra trail is een ander verhaal, dat lijkt me ook prachtig2016 doe ik een van beiden, ga je mee?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik moet eerlijk gezegd je mening delen.... hoewel ik het met intresse blijf volgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Bij moblo had ik nog de hoop dat het haar toch zou lukken en dat lukte op haar tandvlees. Hier heb ik geen hoop.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan is 9 per uur op de weg ook nog iets heel wat anders dan daar. Ik heb 1 50km trail gelopen en daar haalde ik ook nog geen 10 per uur. En reken maar niet dat dat rustig aan ging. Of dat het weinig kracht kost.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
En waarom zou het debiel zijn?
Wat je even schijnt te vergeten is dat het niet vergelijkbaar is met normale marathons omdat je een veel lager tempo loopt, zelfs met 9 kilometer per uur eindig je nog in de top 20.
Maar ik vind het ook een erg gaaf doel in ieder geval. Interessant om te volgen, eerst maar eens even kijken of je dit jaar blessurevrij kan afsluiten.![]()
![]()
Potver, we zijn het eens? Wie belt de krant?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moet eerlijk gezegd je mening delen.... hoewel ik het met intresse blijf volgenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die Eiger ultra trail lijkt me wel wat. Is volledig afhankelijk van mijn geldboom tegen die tijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef Guard het volgende:
[..]2016 doe ik een van beiden, ga je mee?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Potver, we zijn het eens? Wie belt de krant?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tis iig iets goedkoper qua inschrijving dan de MdSquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die Eiger ultra trail lijkt me wel wat. Is volledig afhankelijk van mijn geldboom tegen die tijd
Hier ook een TomTom Runner gebruiker. Best tevreden over, veel waar voor je geld. Heb één keer gehad dat tijdens een loopje het horloge vastliep of resette ofzo en één keer dat een loopje niet wilde syncen. Als ik hier soms lees hoeveel moeite mensen doen om hun garmin te laten syncen valt dat nogal mee.
Heb me trouwens maar gewoon ingeschreven voor de M in Rotterdammisschien dat sub 4 niet lukt en misschien wel, only one way to find out!
Mag ik in de WLWW?![]()
![]()
Hier inderdaad nog een tevreden gebruiker van de TomTom Cardio Runner. Ik kan er wel een review over gaan schrijven, maar de conclusie blijft dat ik er zeer tevreden over ben! Het is even een investering inderdaad, maar dan krijg je er ook zeker wat voor terug!
Potverdikke, nu zijn mijn benen moe!
6x500 met 300 pauze gelopen en heb rap meegelopen (5:20 min/km). Wind pal tegen viel wel even tegen, ik voelde mijn km's van gister (maar ben He's A Lonely Boy gaan neuriën en stampte er zo toch doorheen)
Verder hebben we in een waaiertje gelopenWat is dat leuk om te doen
Nu loop ik even niet tot zaterdag (Dijkloop). Eigenlijk moet ik zondag ook een Bertusloop lopen, om nog mee te dingen naar een prijs in het Siem Deen klassement (befaamde ultraloper uit de regio). Gekkenplan, maar we'll see
En nét voor de regen en onweer was ik trouwens binnen. En Meneer kreeg een door-de-voorzitter-gebakken appeltaart voor zijn marathonprestatie, samen met een clubgenootje die zondag in A'dam liep![]()
/einde bericht![]()
Wauw, je mist een topic omdat je aan het werk bent.. Had ik toch bijna hét moment gemist waarop RD en Mossel het eens zijn dat ze het eens zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef Nirak het volgende:
Wauw, je mist een topic omdat je aan het werk bent.. Had ik toch bijna hét moment gemist waarop RD en Mossel het eens zijn dat ze het eens zijnDe wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkbaar.
Ik zie net trouwens dat ze in het noorden van Nederland hele leuke trails hebben! www.runforestrun.nl
Maar eerst maar eens wat vaker 10 km lopen. Na de verhuizing en verbouwing weer wat meer structuur in hardloopland![]()
![]()
het schijnt dat ze hiervoor een alert-app aan het ontwikkelen zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef Nirak het volgende:
Wauw, je mist een topic omdat je aan het werk bent.. Had ik toch bijna hét moment gemist waarop RD en Mossel het eens zijn dat ze het eens zijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar de ontwikkelaars maken, gezien de staande praktijk, geen haast met die app.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het schijnt dat ze hiervoor een alert-app aan het ontwikkelen zijnZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Overigens, het was vandaag heerlijk rustig op straat. Geen wandelaars, geen wielrenners (die zitten weer braaf binnen op de tacx). Okee, je wordt nat en het is beuken tegen de wind in, maar verder wel weer eens lekker om het allemaal voor jezelf te hebben.![]()
Bookmarked. Daar ga ik er nog wel 1 of 2 van lopen denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef Nirak het volgende:
Ik zie net trouwens dat ze in het noorden van Nederland hele leuke trails hebben! www.runforestrun.nl
Maar eerst maar eens wat vaker 10 km lopen. Na de verhuizing en verbouwing weer wat meer structuur in hardlooplandThnx!
Kende het van naam, maar dacht dat het gewoon 1 wedstrijd was.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vanmorgen om half 9 met regenachtig weer in het bos is ook garantie op lege paden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Overigens, het was vandaag heerlijk rustig op straat. Geen wandelaars, geen wielrenners (die zitten weer braaf binnen op de tacx). Okee, je wordt nat en het is beuken tegen de wind in, maar verder wel weer eens lekker om het allemaal voor jezelf te hebben.![]()
Ik moest anders nog wel om een paar hondenbezitters heen die gewoon het pad op stapten terwijl ze me al lang aan hadden zien komenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Overigens, het was vandaag heerlijk rustig op straat. Geen wandelaars, geen wielrenners (die zitten weer braaf binnen op de tacx). Okee, je wordt nat en het is beuken tegen de wind in, maar verder wel weer eens lekker om het allemaal voor jezelf te hebben.
Ik denk dat het komt door de combinatie van getijden, dat Mossel en RD het eens zijn. Ik hoor nu ook dat de Oosterscheldekering hierdoor dicht moet.En die douche! Die ging hier ook idd op 50 graden en dan minstens 20 minuten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef Zwabberhark het volgende:
En ik ren niet in regen, stomme beginner als ik ben. Morgen maar een keer of 10 alle trappen hier in de flat op en neerlopen ter compensatie.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Na die docu van Tomtesterom gezien te hebben, wil ik ook.![]()
![]()
Mijn god, doet me denken aan de intense vermoeidheid van de Kilimanjarosummit én de 100km Trailwalker, in combinatie met die godsgruwelijke dikke, diepe blaar van de Vierdaagse.
Wel fucking gevaarlijk, die hitte.![]()
Ik denk dat ik ooit een bezoek aan mijn schoonouders zou willen combineren met zo'n trailquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bookmarked. Daar ga ik er nog wel 1 of 2 van lopen denk ikThnx!
Kende het van naam, maar dacht dat het gewoon 1 wedstrijd was.![]()
![]()
* Murmeli ziet dat er in jan/feb een ruime keuze is in halve marathons
Zou toch prachtig zijn als ik er dan een kan lopen!
En nog wat korte loopjes
Ik zie niet in waarom je dat niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:09 schreef Murmeli het volgende:
En nog wat korte loopjesZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik had er even een Marathon, een 24-uurs race en een Bob Graham Round ingezet voor Wolve en mijzelf![]()
Ja doei.![]()
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:09 schreef Murmeli het volgende:
En nog wat korte loopjes![]()
![]()
Rustig opbouwen, die HM's komen vanzelf, ook in het voorjaar zijn er een boel mooie te vindenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:09 schreef Murmeli het volgende:
En nog wat korte loopjesMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ook niet. Ik probeer gewoon niet te hard te pushenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je dat niet zou kunnen.
Zin in de bruggenloop
Yep!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Rustig opbouwen, die HM's komen vanzelf, ook in het voorjaar zijn er een boel mooie te vindenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ook! Kan ik je eindelijk eens hallo zeggen, met de Ekiden was ik een ware zolderkamerautist die alleen praatte met mensen die ze al kende of die initiatief namen om wat te zeggen..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik probeer gewoon niet te hard te pushen
Zin in de bruggenloop![]()
Heb ik ook al wel eens naar zitten kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef Nirak het volgende:
Maar eerst maar eens wat vaker 10 km lopen. Na de verhuizing en verbouwing weer wat meer structuur in hardloopland
Leek me ook wel leuk om een keer die kant op te gaan voor een trail.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is ook de beste manier om te overleven tijdens de Ekiden. Echtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:30 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik ook! Kan ik je eindelijk eens hallo zeggen, met de Ekiden was ik een ware zolderkamerautist die alleen praatte met mensen die ze al kende of die initiatief namen om wat te zeggen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grote kans dat ik de Devil's trail as zondag niet ga doen.
Misschien kom ik nog terug op deze verstandige beslissing.![]()
Net nu ik dat hardloopvirus te pakken heb.![]()
![]()
Gelukkig redelijk blessurevrij gebleven, alleen 3 jaar terug een vervelende knieblessure opgelopen met voetbal, eigenlijk toen gaan fietsen om weer kracht terug te krijgen, en me maar ingeschreven voor de Alpe D'Huzesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan is 9 per uur op de weg ook nog iets heel wat anders dan daar. Ik heb 1 50km trail gelopen en daar haalde ik ook nog geen 10 per uur. En reken maar niet dat dat rustig aan ging. Of dat het weinig kracht kost.
Maar ik vind het ook een erg gaaf doel in ieder geval. Interessant om te volgen, eerst maar eens even kijken of je dit jaar blessurevrij kan afsluiten.
Wel op de korte dag, dus maar 2 keer naar boven geweest, vond ik eigenlijk best knap omdat ik nog nooit tegen een heuvel was opgefietst
Wil je mij ff ophalen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb ik ook al wel eens naar zitten kijken inderdaad.
Leek me ook wel leuk om een keer die kant op te gaan voor een trail.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Is er trouwens als eens een hardloop meet geweest?
Misschien wel leuk idee
Ekiden Rotterdam is altijd een waar fok!autistenfeestje!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef raptorix het volgende:
Misschien wel leuk ideeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo willen wij ze graag horenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:58 schreef spiritusbus het volgende:
Noteer de Barkley Marathon trouwens ook even voor mij voor 2016.. Ik zit er zelf overigens over na te denken om volgend jaar de halve van Berlijn mee te pakken als opwarmer voor Parijs. Ik weet alleen nog niet of het verstandig is om twee weken voor een marathon een halve te doen.
![]()
Ja, leuk!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:30 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik ook! Kan ik je eindelijk eens hallo zeggen, met de Ekiden was ik een ware zolderkamerautist die alleen praatte met mensen die ze al kende of die initiatief namen om wat te zeggen..
Ik ook hoor, ik vind praten tegen onbekenden best eng![]()
Al merk je dat vaak niet aan mij.
We proberen 7 dec gewoon kennis te maken
16 november 2014 - Scholten Awater Zevenheuvelenloop (Nijmegen)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef raptorix het volgende:
Misschien wel leuk idee
• Yuki - 15 km
• sylvesterrr - 15 km
• Miezziej - 15 km
• Serinde - 15 km
• _MvN_ - 15 km
• Guppyfriend - 15 km
• Gogo83 - 15 km
• Quoi - 15 km
• Happel - 15 km
• Devv - 15 km
• Arquero - 15 km
• Corniel - 15 km
• GlenHighland - 15 km
• ..-._---_-.- - 15 km
• La_Tramposa - 15 km
• Mr B. - 15 km
• mosselmossel - 15 km
• Ajaxfan - 15 km
En kijk in de OP ook ff bij tisvoorniks en bruggenloop
Niet iedereen spreekt elkaar maar deels toch wel denk ik.
Ekiden is een estafette met teams waar je elkaar sowieso wel spreekt.
Ik als introvert verlegen jochie dan niet heel veel mensen, maar dat hoeft ik niet.
Slimme mensen luisteren veel en spreken minder
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gaaf he? Ook interessant voor MoBlo als ze weer eens loopt te mauwen over een blaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:03 schreef wyccie het volgende:
Na die docu van Tomtesterom gezien te hebben, wil ik ook.![]()
![]()
Mien Got, die voeten
Zie mijn laatste zin van mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, leuk!!
Ik ook hoor, ik vind praten tegen onbekenden best eng![]()
Al merk je dat vaak niet aan mij.
We proberen 7 dec gewoon kennis te maken
En bij loopjes waar er veel meedoen en soms wordt er los een loopje gepland. Gewoon hier rond blijven hangen dan komt er vanzelf gelegenheid. Of organiseer wat leuksquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef raptorix het volgende:
Misschien wel leuk idee
Top!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:58 schreef spiritusbus het volgende:
Noteer de Barkley Marathon trouwens ook even voor mij voor 2016.
Ik zit te kijken naar de Tenzing Hillary Everest Marathon, maar die lijkt me te makkelijk. -2000 hoogtemeters, of zo.![]()
Haha ja op de ekiden hebben wij elkaar ook niet/nauwelijks gesprokenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zie mijn laatste zin van mijn post hierboven
EN idd Rapto, als je ideeën hebt dan kom maar op. Veel zijn wel in voor iets leuks.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Barefoot lopen maakt het wellicht wat uitdagender.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:01 schreef pijll het volgende:
[..]
Top!
Ik zit te kijken naar de Tenzing Hillary Everest Marathon, maar die lijkt me te makkelijk. -2000 hoogtemeters, of zo.![]()
• pijll - 15 kmquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
16 november 2014 - Scholten Awater Zevenheuvelenloop (Nijmegen)
• Yuki - 15 km
• sylvesterrr - 15 km
• Miezziej - 15 km
• Serinde - 15 km
• _MvN_ - 15 km
• Guppyfriend - 15 km
• Gogo83 - 15 km
• Quoi - 15 km
• Happel - 15 km
• Devv - 15 km
• Arquero - 15 km
• Corniel - 15 km
• GlenHighland - 15 km
• ..-._---_-.- - 15 km
• La_Tramposa - 15 km
• Mr B. - 15 km
• mosselmossel - 15 km
• Ajaxfan - 15 km
Zwabber, kan je 'm ff opnoteren?![]()
Zitten jut en jul weer naast elkaar op de bank te Fok!ken hoor
Deze komt mij te vroeg, dus ik zie een andere meeting tegemoed hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
• Yuki - 15 km
• sylvesterrr - 15 km
• Miezziej - 15 km
• Serinde - 15 km
• _MvN_ - 15 km
• Guppyfriend - 15 km
• Gogo83 - 15 km
• Quoi - 15 km
• Happel - 15 km
• Devv - 15 km
• Arquero - 15 km
• Corniel - 15 km
• GlenHighland - 15 km
• ..-._---_-.- - 15 km
• La_Tramposa - 15 km
• Mr B. - 15 km
• mosselmossel - 15 km
• Ajaxfan - 15 km
Ik als introvert verlegen jochie dan niet heel veel mensen, maar dat hoeft ik niet.
Slimme mensen luisteren veel en spreken minder![]()
Nee, toen was je bang voor mijn shirt natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha ja op de ekiden hebben wij elkaar ook niet/nauwelijks gesprokenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik gok dat ik zeker driekwart van dat lijstje niet ga zien die dag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
• Yuki - 15 km
• sylvesterrr - 15 km
• Miezziej - 15 km
• Serinde - 15 km
• _MvN_ - 15 km
• Guppyfriend - 15 km
• Gogo83 - 15 km
• Quoi - 15 km
• Happel - 15 km
• Devv - 15 km
• Arquero - 15 km
• Corniel - 15 km
• GlenHighland - 15 km
• ..-._---_-.- - 15 km
• La_Tramposa - 15 km
• Mr B. - 15 km
• mosselmossel - 15 km
• Ajaxfan - 15 km
Slimme mensen luisteren veel en spreken minderZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Starten met strip, en die op 13 km inhalen, da's het leukste van die dagquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik gok dat ik zeker driekwart van dat lijstje niet ga zien die dag.
Ja. En voor jou. Je zei zo weinigquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee, toen was je bang voor mijn shirt natuurlijk.
@mossel: ik wil jou en je meisje dus WEL zien!
Niet tijdens de loop denk ik. Denk dat we in verschillende startvakken staan.
Overigens: zullen we de startvakken toevpegen in de OP voor meetdoelstellingen?
Oh wacht... Ik bedoel de bruggenloop, niet de 7^^Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bruggenloop 3 weken later.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:04 schreef HDLed het volgende:
[..]
Deze komt mij te vroeg, dus ik zie een andere meeting tegemoed hahaSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Daywalker is een nuchtere tukker, die zijn van de daden ipv van woordenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja. En voor jou. Je zei zo weinig
Oh wacht... Ik bedoel de bruggenloop, niet de 7^^![]()
![]()
Zo ben ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja. En voor jou. Je zei zo weinig
Oh wacht... Ik bedoel de bruggenloop, niet de 7^^Een ware internetheld. Al kan ik lullen als bruggeman als ik éénmaal los ben.
En dit ook idd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:13 schreef HDLed het volgende:
[..]
Daywalker is een nuchtere tukker, die zijn van de daden ipv van woordenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat klinkt als pijllquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo ben ikEen ware internetheld. Al kan ik lullen als bruggeman als ik éénmaal los ben.
[..]
En dit ook idd.
Dus pas maar op, straks ga ik ook nog achter jou aan
quote:
Maar het wordt wel weer eens tijd voor een gewone algemene Fok-hardloopmeet. Een vervolg op de Puinduinmeet van juni, zeg maar.![]()
Organiseer wat leuks...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar het wordt wel weer eens tijd voor een gewone algemene Fok-hardloopmeet. Een vervolg op de Puinduinmeet van juni, zeg maar.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:38 schreef wyccie het volgende:
Antwoord je op jezelf?
Achterhoekers zijn ook OK.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar het wordt wel weer eens tijd voor een gewone algemene Fok-hardloopmeet. Een vervolg op de Puinduinmeet van juni, zeg maar.Was gezellig in juni dus I'm in!
Nog 20 er aan vast ? Schrijf je dan maar meteen in voor de 60 van texel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe ik me gisteren voelde, dan moet het toch echt een hel zijn om de volgende dag meteen nog een marathon te lopen.. (laat staan nog 7x) ik had dan liever zondag nog 20km erachteraan gelopen.
Maar goed, de spierpijn zal natuurlijk wel minder zijn als je op duurtempo loopt..![]()
wel bij marathonphotos, bedoel je die?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:53 schreef Devv het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een foto bij marathonfoto's besteld?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Inderdaad, in die mensenmassa kom je niemand tegen tenzij je een vast punt afspreektquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik gok dat ik zeker driekwart van dat lijstje niet ga zien die dag.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Starten met strip, en die op 13 km inhalen, da's het leukste van die dag![]()
![]()
Ja, die bedoel ik. Hoe beviel de kwaliteit van de foto's? Je kunt namelijk nauwelijks iets afleiden aan de hand van de miniatuur preview foto's die ze beschikbaar stellen. Er valt ook nergens iets over de afmetingen te vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 06:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
wel bij marathonphotos, bedoel je die?![]()
ja hoor, geen probleem. Ken een ervaren marathonloper en die doet dat al heel lang, 1 week voor de marathon een wedstrijd, meestal 10 km of een HM.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef Devv het volgende:
[..]
Zo willen wij ze graag horen. Ik zit er zelf overigens over na te denken om volgend jaar de halve van Berlijn mee te pakken als opwarmer voor Parijs. Ik weet alleen nog niet of het verstandig is om twee weken voor een marathon een halve te doen.
Heb zelf 3 weken voor de marathon een 10 EM op een (voor mij) zeer behoorlijk tempo gedaan, de week erop een 10EM op rustig tempo (beide wedstrijden) en een week voor de marathon een 10 km op volle snelheid. Prima bevallen.
En Berlijn
Ik zou met de 7 heuvelen best wel kennis willen maken met wat fokkers, voor of achteraf! Helemaal naar nijmegen voor een ruim uur hardlopen en dan meteen weer terug is ook weer zo zonde :pquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
• Yuki - 15 km
• sylvesterrr - 15 km
• Miezziej - 15 km
• Serinde - 15 km
• _MvN_ - 15 km
• Guppyfriend - 15 km
• Gogo83 - 15 km
• Quoi - 15 km
• Happel - 15 km
• Devv - 15 km
• Arquero - 15 km
• Corniel - 15 km
• GlenHighland - 15 km
• ..-._---_-.- - 15 km
• La_Tramposa - 15 km
• Mr B. - 15 km
• mosselmossel - 15 km
• Ajaxfan - 15 km
Slimme mensen luisteren veel en spreken minderIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat wordt de marathon van Rotterdam toch? Zo algemeen en gewoon om die te lopen als fok!er in 2015.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar het wordt wel weer eens tijd voor een gewone algemene Fok-hardloopmeet. Een vervolg op de Puinduinmeet van juni, zeg maar.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gisteren toevallig, dat digitale pakket. Maar ze zijn nog niet gereed om te downloaden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:53 schreef Devv het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een foto bij marathonfoto's besteld?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
hoe verwacht je met een horloge je tempo wel te kunnen houden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef GoWithIt het volgende:
[..]Impressive! Ik ga het aan hem doorgeven.
[..]
Hmm ga ik toch nog even over nadenken, klinkt wel super. Zeker voor het buiten lopen. Ik vind het nog erg moeilijk om mijn tempo dan goed te houden.
Door signalen?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Zo, goed topic met veel filmpjes! Heb de 3 afleveringen van 'Eddie Izzard: Marathon Man' al ergens gevonden.
Omdat ik nog steeds niet mag lopen vanwege mijn scheenbenen moet ik mijn kick maar halen uit filmpjes, docu's en boeken
Twee docu's die ik recent heb gezien:
- Running the Sahara (Running the Sahara (2007) - IMDb)
Running the Sahara is a 2007 documentary feature film that chronicles Ray Zahab, Charlie Engle, and Kevin Lin's attempt to run across the entire Sahara desert. They traveled a total of 6920 kilometers, reaching the Red Sea on February 20, 2007.
- Run for you Life (Run for Your Life (2008) - IMDb)
Without one eccentric first-generation Jewish immigrant from Transylvania, the New York City Marathon simply wouldn't exist..
Daarnaast heb ik onlangs uiteraard 'Born to Run' gelezen over de Tarahumara's en ben nu bezig met 'Altijd Verder' van Dolf Janssen.
Ik heb in mijn bieb de hardloop sectie gevonden en die staat behoorlijk vol met boeken
En... hier meelezen helpt ook een hoop!
P.S: Ik mag volgende week weer voorzichtig lopen van de fysio. Ik ga beginnen met Evy... zal even wennen zijn omdat ik normaal 2x per week ruim 10 kilometer liep met mijn loopschool. Maargoed, ik ga geen risico's meer nemen en ik heb vooral zin om uberhaupt weer te lopen, afstand is bijzaak![]()
![]()
goed idee, zomer volgend jaar in t Zuidenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar het wordt wel weer eens tijd voor een gewone algemene Fok-hardloopmeet. Een vervolg op de Puinduinmeet van juni, zeg maar.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Wat een nieuwe gezichten ineens
Today is life -
Dale Carnegie![]()
En in de herfst nota bene! Dan moeten het wel blijvers zijn..quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een strenge winter zou een goede ultimate test zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En in de herfst nota bene! Dan moeten het wel blijvers zijn..![]()
goed gelovigequote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En in de herfst nota bene! Dan moeten het wel blijvers zijn..;-)
Hoop dat mensen idd ook echt willen en vol kunnen houdenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Vergeet het maar. In de herfst vallen de meesten al af en in de winter nog een zwik. Als er vijf van de mensen die hier sinds april voor het eerst kwamen blijven lopen en posten, hebben we weer mooie aanwas.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed gelovige;-)
Hoop dat mensen idd ook echt willen en vol kunnen houdenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat ik gister aan t denken was, met die wind nu, wat trekken jullie dan aan?
Shirtje was in principe genoeg qua temperatuur maar merkte dat ik toch wel last had van de wind.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik weet niet of je mij bedoeld, maar ik lees wel veel mee. Ik post alleen niet zoveel en ik sla nog wel eens wat topics over. Gaat ook zo hard hierquote:![]()
![]()
Een shirtje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:36 schreef Ynske het volgende:
Shirtje was in principe genoeg qua temperatuur maar merkte dat ik toch wel last had van de wind.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hangt van de training af.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:36 schreef Ynske het volgende:
Shirtje was in principe genoeg qua temperatuur maar merkte dat ik toch wel last had van de wind.
Bij een training met pauzes tussendoor shirt+windjack, bij een training waarbij ik constant in beweging ben volstaat een shirt (eventueel met lange mouwen).![]()
Ik ga nu in 3/4-kort. Met tegenzin want brr!
Maar intervaltraining dus geen warme kleding nodig in feite.
Ik vind het leuk dat er veel nieuwe posters zijn.
S15, ik vind jou semi nieuw. De afgelopen weken hebben we je hier al gezien toch?
De afgelopen dagen zijn er veel echt nieuwe.
Hopelijk met meer doorzettingsvermogen dan ik in het begin had. Ik ben pas sinds oktober vorig jaar een goed voorbeeld
Als je mijn blessures wegdenkt
Enniewee... Rondje lopen gaat (7x400p400) met dank aan zwab.
Dag!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
succes!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:54 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga nu in 3/4-kort. Met tegenzin want brr!
Maar intervaltraining dus geen warme kleding nodig in feite.
Ik vind het leuk dat er veel nieuwe posters zijn.
S15, ik vind jou semi nieuw. De afgelopen weken hebben we je hier al gezien toch?
De afgelopen dagen zijn er veel echt nieuwe.
Hopelijk met meer doorzettingsvermogen dan ik in het begin had. Ik ben pas sinds oktober vorig jaar een goed voorbeeld
Als je mijn blessures wegdenkt
Enniewee... Rondje lopen gaat (7x400p400) met dank aan zwab.
Dag!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik post zelden iets, zeker nu ik geblesseerd ben heb ik niet zoveel toe te voegenquote:Maar lezen doe ik alles, en dat is al een flinke opgave
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:56 schreef ChuckBartowski het volgende:
[..]
Ik post zelden iets, zeker nu ik geblesseerd ben heb ik niet zoveel toe te voegenMaar lezen doe ik alles, en dat is al een flinke opgave
Kletskousen hier
Sterkte met je herstel!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Conrats HDLed
Gisteravond ook nog even gelopen, kort en shirt met regenafstotend jack btwMaar wat ging het toch tekeer de laatste paar km, donder bliksem en regen.
Aan de ene kant vind ik het ook wel wat hebben hoor, dat lopen in regen en storm (helemaal als je dan fietsers ziet die zo snel mogleijk naar huis willen terwijl je daar voor je lol loopt), maar ik moet toegeven dat ik de laatste paar km toch wel iets boven mijn beoogde tempo naar huis rende.
Aan alle marathon lopers hier trouwens, hoe is die passie bij jullie ontstaan? Is het er altijd al geweest, of was de eerste meer 'iets wat je een keer wilde of een keer moest doen' en is daarna het virus opgelopen?
Heb zelf totaal geen drank op een M te lopen namelijk (hooguit ooit een keer voor de prestatie an sich)maar kan me er wel iets bij voorstellen...
![]()
Ik ben ook niet heel nieuw, volgens mij eerste post ergens begin dit jaar ofzo? Post gewoon niet zoveel en lees ook niet altijd alles, dat is bijna een dagtaak soms!
Wel leuk om af en toe ervaringen en tips uit te wisselen, dus ik ben blij met hoe het gaat![]()
![]()
Ik ben verre van een marathon op dit moment maar het heeft mij persoonlijk altijd gefascineerd, het is voor mij een soort van het ultieme doel... De voldoening lijkt me ook geweldig groot als je zo'n afstand hebt kunnen afleggenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:59 schreef m0ridin het volgende:
Aan alle marathon lopers hier trouwens, hoe is die passie bij jullie ontstaan? Is het er altijd al geweest, of was de eerste meer 'iets wat je een keer wilde of een keer moest doen' en is daarna het virus opgelopen?![]()
Waarschijnlijk dan gewoon alleen voor mij nieuwe namen.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Wind jack, zweet dat veel?Today is life -
Dale Carnegie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: