No offense, maar je klinkt nu als iemand die op het punt staat zichzelf aan puin te sporten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vroeger toen ik jong was heb ik zeer fanatiek gelopen, o.a. 10 mijl rond het uur, daarna eigenlijk heel lang niets gedaan, maar deed wel ongetrained aan een editie of 15 van de dam tot dam loop mee, ook nog een keer Marathon zonder training gelopen, kortom op basis van looptechniek lukt het me vrij makkelijk om grote afstanden te lopen, mijn grootste uitdaging is op dit moment dat ik qua gewicht behoorlijk wil verliezen, ik ben in een maand al van 105 naar 95 gegaan zonder verlies van spieren, maar mijn doel is om zo rond de 82 a 86 uit te komen.
Daarnaast ben ik behoorlijk aan mijn conditie bezig, probeer nu 5 keer per week te wielrennen, en 2 a 3 keer per week te hardlopen.
Valt mee hoor, de eerste 10 kilo gaan natuurlijk altijd wat harder, bovendien ken ik mijn lichaam goed genoeg wat ik qua traininsarbeid kan hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:39 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
No offense, maar je klinkt nu als iemand die op het punt staat zichzelf aan puin te sporten.
Tel daarbij op dat je in recordtijd aan het afvallen bent en je kunt er donder op zeggen dat je lichaam een keer aan de noodrem trekt.
respect voor je doelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee hoor, de eerste 10 kilo gaan natuurlijk altijd wat harder, bovendien ken ik mijn lichaam goed genoeg wat ik qua traininsarbeid kan hebben.
Zet bij mij dan ameland nog ff om naar 10 kmquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ga vanavond beginnen met een serie nachtdiensten, dat betekent dat de OP zal versloffen. Aan de andere kant, we hebben Mo
Eerst zien dan geloven he, ik kan ook wel posten dat ik in 2015 3 marathons in 24 uur wil lopen maar of ik dat dan ook ga doen is een tweedequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
Zit ik even niet op te letten voordat het topic sluit...komt er net even iemand binnenwaaien met de meest intressante post van het jaar..
Toch maar wel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zet bij mij dan ameland nog ff om naar 10 km
Ja, ik haal dat net niet en heb vanmiddag besloten om de week ervoor de bruggenloop te doen. Dan kan ik dan geen hm lopen. Heb de organisatie al gemaild met het verzoek de afstand om tr zetten.quote:
Ach so! Ja, als je zoveel loopjes gaat doen dan is het inderdaad passen en metenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, ik haal dat net niet en heb vanmiddag besloten om de week ervoor de bruggenloop te doen. Dan kan ik dan geen hm lopen. Heb de organisatie al gemaild met het verzoek de afstand om tr zetten.
En dan zoek ik, als alles meezit een leuke hm in januari. Of ik doe begin feb groet uit schoorl. Al heb ik die route grotendeels al lopend dsn wel fietsend afgelegd.
Bruggenloop is surrogaat voor de hmquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:45 schreef trolley het volgende:
[..]
Ach so! Ja, als je zoveel loopjes gaat doen dan is het inderdaad passen en meten
Ik loop op dinsdagavond. Punt.quote:
Ik ben ook blij dat ik zaterdag mijn eerste wedstrijd heb nu ik zo'n twee maanden serieus ben begonnen met hardlopenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bruggenloop is surrogaat voor de hm
En ik houd van wedstrijdjes. Liefst kleine, maar grote in mijn eigen dorp kan ik ook moeilijk weerstaan
Ze hoeven dus ook niet allemaal voluit.
Hele dikkequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Niet lopen
*scheldwoordenverzameling*
Voet maar goed beter laten worden...
Leukleuk!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:51 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik zaterdag mijn eerste wedstrijd heb nu ik zo'n twee maanden serieus ben begonnen met hardlopenIk wil vanaf nu in ieder geval iedere maand een wedstrijd lopen, zodat ik ook nog het gevoel heb dat ik al die trainingen ergens voor doe
Maar dat zit wel goed, met als doel om in 2015 m'n eerste HM te lopen
Vorig jaar haakte ik inderdaad wel af ja haha.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik loop op dinsdagavond. Punt.
Het najaar is pas net begonnen hé? Dan halveert altijd het aantal posters trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |