Trailen is best leuk, maar 50kmquote:
Yur kan een afkorting zijn van een voornaam, maar meestal is het een afkorting van 'your'...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Waar slaat 'yur' eigenlijk op? Is het iets hardloopgerelateerds, dat YUR er zijn nick van heeft gemaakt en die oordopjes ook zo heten?
Zo'n Jungfrau marathon of Eiger Ultra trail is een ander verhaal, dat lijkt me ook prachtigquote:
om Raptorix het voordeel van de twijfel te geven... weet je nog wat je zei over moBlo??quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een debiel plan is. Je gaat het niet halen. Geloof ik niet in. That simple, maar laten we over anderhalf jaar weer praten.
Bij moblo had ik nog de hoop dat het haar toch zou lukken en dat lukte op haar tandvlees. Hier heb ik geen hoop.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
om Raptorix het voordeel van de twijfel te geven... weet je nog wat je zei over moBlo??
Je hebt gelijk, het is een snelweg, waar ze zo lang met het maken van de foto hebben gewacht todat er geen auto reed....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Da's niet trailen, da's over een weg op een berg lopen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zo'n Jungfrau marathon of Eiger Ultra trail is een ander verhaal, dat lijkt me ook prachtig
ik moet eerlijk gezegd je mening delen.... hoewel ik het met intresse blijf volgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Bij moblo had ik nog de hoop dat het haar toch zou lukken en dat lukte op haar tandvlees. Hier heb ik geen hoop.
Dan is 9 per uur op de weg ook nog iets heel wat anders dan daar. Ik heb 1 50km trail gelopen en daar haalde ik ook nog geen 10 per uur. En reken maar niet dat dat rustig aan ging. Of dat het weinig kracht kost.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
En waarom zou het debiel zijn?
Wat je even schijnt te vergeten is dat het niet vergelijkbaar is met normale marathons omdat je een veel lager tempo loopt, zelfs met 9 kilometer per uur eindig je nog in de top 20.
Potver, we zijn het eens? Wie belt de krant?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moet eerlijk gezegd je mening delen.... hoewel ik het met intresse blijf volgen
Die Eiger ultra trail lijkt me wel wat. Is volledig afhankelijk van mijn geldboom tegen die tijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef Guard het volgende:
[..]2016 doe ik een van beiden, ga je mee?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Potver, we zijn het eens? Wie belt de krant?
Tis iig iets goedkoper qua inschrijving dan de MdSquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die Eiger ultra trail lijkt me wel wat. Is volledig afhankelijk van mijn geldboom tegen die tijd
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef Nirak het volgende:
Wauw, je mist een topic omdat je aan het werk bent.. Had ik toch bijna hét moment gemist waarop RD en Mossel het eens zijn dat ze het eens zijn
het schijnt dat ze hiervoor een alert-app aan het ontwikkelen zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef Nirak het volgende:
Wauw, je mist een topic omdat je aan het werk bent.. Had ik toch bijna hét moment gemist waarop RD en Mossel het eens zijn dat ze het eens zijn
Maar de ontwikkelaars maken, gezien de staande praktijk, geen haast met die app.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het schijnt dat ze hiervoor een alert-app aan het ontwikkelen zijn
Bookmarked. Daar ga ik er nog wel 1 of 2 van lopen denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef Nirak het volgende:
Ik zie net trouwens dat ze in het noorden van Nederland hele leuke trails hebben! www.runforestrun.nl
Maar eerst maar eens wat vaker 10 km lopen. Na de verhuizing en verbouwing weer wat meer structuur in hardloopland
Vanmorgen om half 9 met regenachtig weer in het bos is ook garantie op lege paden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Overigens, het was vandaag heerlijk rustig op straat. Geen wandelaars, geen wielrenners (die zitten weer braaf binnen op de tacx). Okee, je wordt nat en het is beuken tegen de wind in, maar verder wel weer eens lekker om het allemaal voor jezelf te hebben.
Ik moest anders nog wel om een paar hondenbezitters heen die gewoon het pad op stapten terwijl ze me al lang aan hadden zien komenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Overigens, het was vandaag heerlijk rustig op straat. Geen wandelaars, geen wielrenners (die zitten weer braaf binnen op de tacx). Okee, je wordt nat en het is beuken tegen de wind in, maar verder wel weer eens lekker om het allemaal voor jezelf te hebben.
En die douche! Die ging hier ook idd op 50 graden en dan minstens 20 minuten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik denk dat ik ooit een bezoek aan mijn schoonouders zou willen combineren met zo'n trailquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bookmarked. Daar ga ik er nog wel 1 of 2 van lopen denk ikThnx!
Kende het van naam, maar dacht dat het gewoon 1 wedstrijd was.
Ik zie niet in waarom je dat niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:09 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli ziet dat er in jan/feb een ruime keuze is in halve marathons
Zou toch prachtig zijn als ik er dan een kan lopen!
En nog wat korte loopjes
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:09 schreef Murmeli het volgende:
En nog wat korte loopjes
Rustig opbouwen, die HM's komen vanzelf, ook in het voorjaar zijn er een boel mooie te vindenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:09 schreef Murmeli het volgende:
En nog wat korte loopjes
Ik ook niet. Ik probeer gewoon niet te hard te pushenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je dat niet zou kunnen.
Yep!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Rustig opbouwen, die HM's komen vanzelf, ook in het voorjaar zijn er een boel mooie te vinden
Ik ook! Kan ik je eindelijk eens hallo zeggen, met de Ekiden was ik een ware zolderkamerautist die alleen praatte met mensen die ze al kende of die initiatief namen om wat te zeggen..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik probeer gewoon niet te hard te pushen
Zin in de bruggenloop
Heb ik ook al wel eens naar zitten kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef Nirak het volgende:
Ik zie net trouwens dat ze in het noorden van Nederland hele leuke trails hebben! www.runforestrun.nl
Maar eerst maar eens wat vaker 10 km lopen. Na de verhuizing en verbouwing weer wat meer structuur in hardloopland
Dat is ook de beste manier om te overleven tijdens de Ekiden. Echtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:30 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik ook! Kan ik je eindelijk eens hallo zeggen, met de Ekiden was ik een ware zolderkamerautist die alleen praatte met mensen die ze al kende of die initiatief namen om wat te zeggen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig redelijk blessurevrij gebleven, alleen 3 jaar terug een vervelende knieblessure opgelopen met voetbal, eigenlijk toen gaan fietsen om weer kracht terug te krijgen, en me maar ingeschreven voor de Alpe D'Huzesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan is 9 per uur op de weg ook nog iets heel wat anders dan daar. Ik heb 1 50km trail gelopen en daar haalde ik ook nog geen 10 per uur. En reken maar niet dat dat rustig aan ging. Of dat het weinig kracht kost.
Maar ik vind het ook een erg gaaf doel in ieder geval. Interessant om te volgen, eerst maar eens even kijken of je dit jaar blessurevrij kan afsluiten.
Wil je mij ff ophalen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb ik ook al wel eens naar zitten kijken inderdaad.
Leek me ook wel leuk om een keer die kant op te gaan voor een trail.
Ekiden Rotterdam is altijd een waar fok!autistenfeestje!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef raptorix het volgende:
Is er trouwens als eens een hardloop meet geweest?
Misschien wel leuk idee
Zo willen wij ze graag horenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:58 schreef spiritusbus het volgende:
Noteer de Barkley Marathon trouwens ook even voor mij voor 2016.
Ja, leuk!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:30 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik ook! Kan ik je eindelijk eens hallo zeggen, met de Ekiden was ik een ware zolderkamerautist die alleen praatte met mensen die ze al kende of die initiatief namen om wat te zeggen..
16 november 2014 - Scholten Awater Zevenheuvelenloop (Nijmegen)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef raptorix het volgende:
Misschien wel leuk idee
Gaaf he? Ook interessant voor MoBlo als ze weer eens loopt te mauwen over een blaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:03 schreef wyccie het volgende:
Na die docu van Tomtesterom gezien te hebben, wil ik ook.![]()
![]()
Zie mijn laatste zin van mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, leuk!!
Ik ook hoor, ik vind praten tegen onbekenden best eng![]()
Al merk je dat vaak niet aan mij.
We proberen 7 dec gewoon kennis te maken
En bij loopjes waar er veel meedoen en soms wordt er los een loopje gepland. Gewoon hier rond blijven hangen dan komt er vanzelf gelegenheid. Of organiseer wat leuksquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef raptorix het volgende:
Misschien wel leuk idee
Top!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:58 schreef spiritusbus het volgende:
Noteer de Barkley Marathon trouwens ook even voor mij voor 2016.
Haha ja op de ekiden hebben wij elkaar ook niet/nauwelijks gesprokenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zie mijn laatste zin van mijn post hierboven
Barefoot lopen maakt het wellicht wat uitdagender.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:01 schreef pijll het volgende:
[..]
Top!
Ik zit te kijken naar de Tenzing Hillary Everest Marathon, maar die lijkt me te makkelijk. -2000 hoogtemeters, of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |